Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

37 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι συμβάσεις για τις άγονες έχουν κάποιες σημειώσεις για την αναπροσαρμογή των μισθωμάτων ανάλογα με τη τιμή του πετρελαίου και προσδιορίζεται με μια φόρμουλα η αύξηση στο μίσθωμα της άγονης.

Όπως θα έλεγε και ο φίλος ο συνονόματος,  Προκαλωωω να μου βρεις μία αναπροσαρμογή προς τα κάτω ;)

Η σημερινή αναπροσαρμογή, και ειδικα με αναδρομικη ισχύ την περιοδο που η τιμη του πετρελαιου έπεφτε, είναι τουλάχιστον προκλητική. 

Το πιο σωστό θα ήταν αυτό που είπε ο @Nick the Greek, να ηταν μίσθωμα + ποσοστό αναλογο της τιμης του καυσιμου, το οποιο να αναπροσαρμοζεται ανα εξαμηνο με βαση μεση τιμη τελευταίου εξαμήνου π.χ.

 

Link to comment
Share on other sites

Όταν έπεσαν οι τιμές πριν δυο χρονιά, τα μισθώματα επανήλθαν σε χαμηλότερες τιμές (δεν θυμάμαι εάν ήταν οι αρχικές), αλλά στο Διαύγεια υπάρχουν αναρτημένες οι αποφάσεις!!

Νέο Μίσθωμα = Παλαιό Μίσθωμα * (100 + ΜΔΤΚ + ΡΚ)/100.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τη αναπροσαρμογή του τιμήματος:

Στη γραμμή Αλεξανδρόπουλη Σαμοθράκη

Quote

Νέο Μίσθωμα = € 5.656,81 * 1,0583= €5.986,72

Στη γραμμή Πειραιάς Μικρές Κυκλάδες

Quote

Πειραιάς Πάρο Νάξο Δονούσα Αιγιαλη Αστυπάλαια

Νέο Μίσθωμα = € 25.998,69 * 1,0426 = €27.106,23

Πειραιάς Πάρο Νάξο Ηρακλεια Σχοινούσα Κουφονήσια Κατάπολα

Νέο Μίσθωμα =  € 17.639,59 * 1,0426 = €18.391,04

Νάξο Αστυπάλαια

Νέο Μίσθωμα = € 28.450,78 * 1,0426 = €29.662,78

Όποτε το ποσοστό αλλάζει ανάλογα τη γραμμη!!!

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή πρέπει να καταλάβουμε την διαφορά του "αναπροσαρμογή αρχικού μισθώματος προς τα κάτω" με το "νέο μίσθωμα χαμηλότερο της προηγούμενης κατακύρωσης".

Σαφώς λοιπόν και ενδέχεται κατά καιρούς που προκυρήσσονται οι γραμμές να υπάρχει διαφοροποίηση είτε προς τα κάτω είτε προς τα πάνω. 

Εδώ όμως αναφερόμαστε για αναπροσαρμογή του μισθώματος μετά την κατακύρωση προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Και όπως είπα, δεν έχω βρει αναπροσαρμογή προς τα κάτω και αν υπάρχει μπορείς να μας την παρουσιάσεις.

Εν συνεχεία δεν είπε κανείς οτι το ποσοστό είναι ίδιο για όλες τις γραμμές:

4 hours ago, Nikos_Chania said:

Σε αναπροσαρμογή των μισθωμάτων των άγονων γραμμών προχωράει το ΥΕΝ με ποσοστά που κυμαίνονται από 4% έως 5% περίπου

Σαφώς λοιπόν και το ποσοστό αύξησης δεν είναι ίδιο. Αλλά αφού το ξεκινήσαμε, ας τα αναφέρουμε όλα:

Quote

Γραμμή: ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΜΑΡΑΘΙ- ΛΕΙΨΟΙ και επιστροφή  5,83%

Γραμμή: ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΨΕΡΙΜΟΣ και επιστροφή  5,83%

Γραμμή: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή 5,83%

Γραμμή: «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ – ΑΙΓΙΑΛΗ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ- ΚΑΤΑΠΟΛΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΝΑΞΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΡΟΔΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΗ» και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΜΑΡΑΘΙ- ΛΕΙΨΟΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΘΥΜΑΙΝΑ – ΦΟΥΡΝΟΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΡΟΔΟΣ -ΚΩΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΛΕΡΟΣ- ΛΕΙΨΟΙ- ΠΑΤΜΟΣ ή ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΡΟΔΟΣ- ΧΑΛΚΗ- ΤΗΛΟΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ- ΚΩΣ και επιστροφή 6,63%

Αν κάποιος μπορει να κατανοησει την διαφορά των δύο  συμβάσεων για την ίδια γραμμή Πάτμος-Αρκιοι-Μαράθι-Λειψοί κα τα διαφορετικά ποσοστά, ευπρόσδεκτο..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ο Μιλτιαδης Βαρβιτσιωτης ακουγεται εντονα για το υπουργειο ναυτιλιας

Αν οντως επαληθευτουν οι πληροφοριες ας ελπιζουμε να εχει ωριμασει σε σχεση με την πρωτη του θητεια 

Link to comment
Share on other sites

Υπουργός Ναυτιλίας θα είναι τελικά ο πολλά βαρύς Μάκης Βορίδης!

Τον φαντάζομαι σε μελλοντική απεργία της ΠΝΟ να απειλεί τον Χαλά με το τσεκούρι του!

Link to comment
Share on other sites

O Γιαννης Πλακιωτακης στο ΥΕΝ, ο Βαρβιτσιωτης Αναπληρωτης ΥΠΕΞ, για Ευρωπαϊκα Ζητηματα και ο Βοριδης στο Αγροτικης Αναπτυξης, στη νεα ευελικτη κυβερνηση, χωρις υφυπουργους και αναπληρωτες υπουργους:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοινώθηκαν ο ΓΓ Ναυτιλίας και λιμενικών υποδομών και η ΓΓ Νησιωτικής Πολιτικής

Αντιγράφω από News247

Quote

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμενικών Υποδομών: Ευάγγελος Κυριαζόπουλος

Είναι Οικονομολόγος με Master από το Τμήμα Maritime Studies του College of Cardiff (Wales). Είναι κάτοχος διδακτορικού με γενικό θέμα «Λιμένες, Χωροταξία και Περιφερειακή Ανάπτυξη», ενώ εκπονεί μεταδιδακτορική διατριβή στη «Θαλάσσια Χωροταξία» στο Πάντειο. Έχει εκτελέσει χρέη Διδάσκοντος στη Σχολή Ευελπίδων και τη Δημόσια Διοίκηση του Παντείου, ενώ συμμετέχει ως Διδάσκων σε 3 μεταπτυχιακά προγράμματα. Έχει διδάξει ναυτιλιακά, logistics και χωροταξία στο Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης καθώς και σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, ΚΕΚ και κολέγια. Στον ιδιωτικό τομέα έχει εργαστεί στους τομείς της ναυτιλιακής έρευνας, της ναυτιλίας, των τραπεζών και της ναυτιλιακής δημοσιογραφίας. Επίσης, έχει εργαστεί ως Ειδικός Επιστήμονας στην Δ/νση Χωροταξίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και επιστημονικός σύμβουλος στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Υπήρξε ειδικός συνεργάτης του Πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της θητείας του ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Τα τελευταία 4 χρόνια υπηρετεί στον Δήμο Γαλατσίου ως Γενικός Γραμματέας. Έχει πλήθος επιστημονικών και άλλων δημοσιεύσεων, έχοντας, μεταξύ άλλων, ειδικό ενδιαφέρον σε θέματα ναυτικής παράδοσης.

Γενική Γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής: Χριστιάνα Καλογήρου

Η Χριστιάνα Καλογήρου είναι οικονομολόγος. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964. Σπούδασε οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου. Για περισσότερα από 20 χρόνια έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα σε θέσεις ευθύνης, ως διευθυντικό στέλεχος και σύμβουλος επιχειρήσεων στους τομείς οργάνωσης, ανάπτυξης και οικονομικής διαχείρισης. Έχει εκπονήσει μελέτες και επιστημονικές εργασίες στον τομέα της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης. Το 2004 εκλέχθηκε βουλευτής του νομού Λέσβου. Το 2012 τοποθετήθηκε στη θέση της Γενικής Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου. Το 2014 εκλέχθηκε Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 7/8/2019 at 6:10 PM, proud_ionian said:

O Γιαννης Πλακιωτακης στο ΥΕΝ

Το δες, το παιξες? :D

On 5/27/2019 at 2:02 PM, Nick the Greek said:

Ο πιο ανεπαρκής Υπουργός Ναυτιλίας από το 1974, αποδείχθηκε -δυστυχώς γι αυτόν- ανεπαρκής και για να εκλεγεί στην Ευρωβουλή. Ο δεύτερος πιο ανεπαρκής είχε λίγο καλύτερη τύχη και φαίνεται να καταφέρνει ίσα-ίσα να εκλεγεί. Με βάση τα τελευταία εκλογικά απότελέσματα λοιπόν και με δεδομένο πως ο κυρ-Φώτης σύντομα θα ψάχνει την επόμενή του συνιστώσα/σχηματισμό, πάντοτε με προοδευτικό και ριζοσπαστικό χαρακτήρα:D, το ερώτημα καθίσταται ποιός θα είναι ο επόμενος ΥΕΝ που θα βάλει τον εαυτό του στην κρίση του Shipfriends:D. Να είναι κανένας Πλακιωτάκης? Ή να γίνει το μπάμ με την Μαρτίνου? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στον Πλακιωτακη αυριο ο Δημαρχος Ιθακης, Διονυσης Στανιτσας, για να τον ενημερωση για τα ζητηματα του νησιου.

το kefaloniapress αναφερει σαν αιτημα την ιδρυση ανεξαρτητου δημοτικου λιμενικου ταμειου ιθακης (τα λιμανια του θιακιου ανηκουν στην κεφαονια τωρα). υποθετω οτι θα συζητηθει και η συνεχισει της επιδοτησης του ΠΣΙ

Link to comment
Share on other sites

τα ειπαν δημαρχος και υπουργος. μαθαμε και το κονε του Σταν. ο πρωην λιμεναρχης ιθακης και επι κεφαλης του γραφειου του Πλακιωτακη, Αντ Βιδαλης.

Συζητησαν για ολα, ΠΣΙ, ιδρυση λιμενικου ταμειου ιθακης που να περιλαμβανει βαθυ, κιονι, φρικες, εργοστασιο αφαλατωσης στην παραλια της Πολης, που χρηματοδοτειται απο το ΥΕΝ, την παραταση ισχυος της διαταξης για τις "περγκολες" στον παραλιακο δρομο (ειχε γινει θεμα πριν λιγα χρονια) κ.α.

θετικο κλιμα, μενει να τα δουμε στην πραξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Επιστολές διαμαρτυρίας Επάρχου και Δημάρχου Άνδρου κατά του Υπουργού Ναυτιλίας

Quote

Επαρχείο Άνδρου

Άνδρος, 18 Ιανουαρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Έγκριση ακτοπλοϊκών δρομολογίων 

Κατόπιν ενημέρωσής μας για τη μη έγκριση δρομολογίων από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τις δυο ακτοπλοϊκές εταιρίες GOLDEN STAR FERRIES και FAST FERRIES, θα ήθελα να δηλώσω την πλήρη δυσαρέσκεια εμού και των πολιτών της νήσου Άνδρου προς την ηγεσία του Υπουργείου.

Οι εν λόγω ναυτιλιακές εταιρίες εξυπηρετούν το νησί της Άνδρου χειμώνα-καλοκαίρι και για πολλά συναπτά έτη, συνδέοντάς μας τόσο με την Αττική όσο και με την υπόλοιπη νησιωτική Ελλάδα, πάντα με συνέπεια και προς όφελος του τουρισμού και των νησιωτών μας. Κάθε δυσμενής απόφαση προς αυτές θα έχει επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση του νησιού μας και στην ποιότητα του μεταφορικού έργου. 

Η απόφαση του Υπουργού, να μην εγκρίνει τα νόμιμα και λογικά δρομολόγια των δυο εταιριών, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ομόφωνη και σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), και μας προκαλεί μεγάλη εντύπωση, ενώ διαπιστώνουμε μεγάλη αναταραχή και στις δύο εταιρείες που μας αφορούν άμεσα.

Τασσόμαστε στο πλευρό των δύο εταιριών και καταδικάζουμε κάθε ενέργεια της ηγεσίας του Υπουργείου η οποία πλήττει εμμέσως πλην σαφώς τα συμφέροντα του νησιού μας, τον τουρισμό, την ασφάλεια των κατοίκων  και δυσκολεύει την θαλάσσια συγκοινωνία μας.

Τέλος, ζητούμε την εκ νέου εξέταση του θέματος από τον Υ.ΝΑ.Ν.Π, προς εξεύρεση λύσης για την συνέχιση της ομαλής εξυπηρέτησης του νησιού μας.

Ο ΕΠΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ

Quote

Ελληνική Δημοκρατία -Νομός Κυκλάδων 

Δήμος Άνδρου -Ο Δήμαρχος

Προς:

Golden Star Ferries - Υπόψη Δημητρίου και Γιώργου Στεφανου

Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ι. Πλακιωτάκη

ΘΕΜΑ: Πιθανή αποδρομολόγηση πλοίων της Golden Star από την γραμμή μας

Κύριοι,

Με πραγματική αγωνία και ανησυχία παρακολουθούμε τις τελευταίες ώρες τα όσα διαδραματίζονται σχετικά με την κατάρτιση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων και την σκέψη σας γι' απόσυρση των πλοίων σας από την ακτοπλοΐα.

Με δεδομένο ότι αφενός η Άνδρος συνδέεται με την Αττική και τις Κυκλάδες αποκλειστικά ακτοπλοϊκώς από το λιμάνι της Ραφήνας, γραμμή την οποία εξυπηρετούν σταθερά επί 12μηνης βάσης τα υψηλής ποιότητας συμβατικά και ταχύπλοα πλοία σας και αφετέρου πως σε αυτά εργάζονται επί πολλά χρόνια ανδριώτες, γίνεται αντιληπτό το πόσο σημαντική καθίσταται η συνεισφορά σας στην ζωή της Άνδρου.

Τα παραπάνω τα αναγνωρίζει το νησί και παρακαλούμε τον Υπουργό Ι. Πλακιωτάκη να τα αναγνωρίσει κι αυτός και να μην επιμείνει στην απόφαση του που έρχεται σε αντίθεση με την ομόφωνη εισήγηση του ΣΑΣ για την δρομολόγηση των πλοίων σας. Μια απόφαση του που οδήγησε και στην σκέψη για απόσυρση σας από την ακτοπλοΐα με ότι αυτό συνεπάγεται για το νησί μας.

Την παρούσα επιστολή αποστέλλω και προς τον Υπουργό Ναυτιλίας προκειμένου να λάβει υπόψη του όλες τις παραμέτρους που αφορούν την κοινωνική ζωή του νησιού μας και να προχωρήσει άμεσα σε κάθε απαραίτητη διορθωτική ενέργεια ώστε να διασφαλίσει την κοινωνική ζωή και τον τουρισμό της Άνδρου. 

Αναμένοντας με αγωνία τις εξελίξεις,

Ο Δήμαρχος Άνδρου

Δημήτρης Λοτσάρης

 

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κατέθεσε την Τετάρτη ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, η οποία και συνυπογράφεται από τον βουλευτή Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Συρμαλένιο, σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα που μιλούν για χάος στο ακτοπλοϊκό δίκτυο των νησιών των Κυκλάδων.

Quote

Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κατέθεσε σήμερα ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, η οποία και συνυπογράφεται από τον βουλευτή Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Συρμαλένιο, σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα που μιλούν για χάος στο ακτοπλοϊκό δίκτυο των νησιών των Κυκλάδων.

Όπως αναφέρει η ερώτηση η κοινή γνώμη των Κυκλάδων «βομβαρδίστηκε» πρόσφατα με σειρά δημοσιευμάτων που κάνουν λόγο για μεγάλες καθυστερήσεις στην τελική έγκριση των κυκλαδικών δρομολογίων, τα οποία συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν στην τελευταία, για το 2019, συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Γνωμοδότηση Αριθμ. 06/13-12-2019).

Η αναστάτωση που έχει προκληθεί στους κατοίκους και επισκέπτες των Κυκλάδων είναι μεγάλη, καθώς, όπως υπογραμμίζουν τα δημοσιεύματα, ήδη 30 μέρες μετά την ανακοίνωση των αποφάσεων του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και 90 περίπου μέρες από τις σχετικές αιτήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών, ακόμη το Υπουργείο δεν έχει απαντήσει εγγράφως για την έγκριση ή όχι μεγάλου μέρους από τα κυκλαδικά δρομολόγια, με αποτέλεσμα, οι εταιρείες μην μπορούν να ανοίξουν πλάνα και οι νησιώτες να μην μπορούν να κλείσουν εισιτήρια για τις αναγκαίες μετακινήσεις τους.

Στην ερώτηση τους οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν διευκρινήσεις από τον Υπουργό Ναυτιλίας σχετικά με το αν τηρήθηκαν τα χρονικά περιθώρια που δίνονται από το Άρθρο 3 και 9 του 2932/2001, μέσα στα οποία η ηγεσία και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου θα έπρεπε να έχουν εγκρίνει τις αποφάσεις του ΣΑΣ. Παράλληλα ζητούν να μάθουν ποια δρομολόγια ακριβώς έχει υπογράψει ο Υπουργός, αφού έκπληξη έχει προκαλέσει το γεγονός ότι το Υπουργείο εξέδωσε στις 17/01/2020 Δελτίο Τύπου με το οποίο ανακοινώνει πως εγκρίθηκαν κάποια κυκλαδικά δρομολόγια, τα οποία όμως είναι τροποποιημένα σε σχέση με ό,τι ενέκρινε το ΣΑΣ, ενώ, μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει από πλευράς ηγεσίας του Υπουργείου μια λεπτομερή δημόσια ενημέρωση σχετικά με το τι εισηγήθηκε το ΣΑΣ και τι τελικώς έχει εγκριθεί επίσημα.

Τέλος, όπως σημειώνεται, ο Υπουργός οφείλει να αποσαφηνίσει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σχετικά με το τι δρομολόγια θα ισχύουν για τις Κυκλάδες, όχι μόνο γιατί οι φορείς των νησιών ανησυχούν ιδιαίτερα για το οικονομικό τους μέλλον και οι νησιώτες έχουν αναστατωθεί από το φόβο του αποκλεισμού, αλλά και γιατί τα δημοσιεύματα βάλουν κατά της πιστότητας του Υπουργείου, αφού φτάνουν στο σημείο να αφήνουν υπονοούμενα μέχρι και για επηρεασμό των αποφάσεων από ανταγωνιστικές εταιρείες.

Αναλυτικά η ερώτηση που κατατέθηκε αναφέρει τα εξής:

Πρόσφατα η κοινή γνώμη τόσο των νησιών των Κυκλάδων, όσο και πανελλαδικά, «βομβαρδίστηκε» με σειρά δημοσιευμάτων που κάνουν λόγο για μεγάλες καθυστερήσεις στην τελική έγκριση των κυκλαδικών δρομολογίων, τα οποία συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν στην τελευταία, για το 2019, συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Γνωμοδότηση Αριθμ. 06/13-12-2019).

Η αναστάτωση που έχει προκληθεί στους κατοίκους και επισκέπτες των Κυκλάδων είναι μεγάλη, καθώς, όπως υπογραμμίζουν τα δημοσιεύματα, ήδη 30 μέρες μετά την ανακοίνωση των αποφάσεων του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και 90 περίπου μέρες από τις σχετικές αιτήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών, ακόμη το Υπουργείο δεν έχει απαντήσει εγγράφως για την έγκριση ή όχι μεγάλου μέρους από τα κυκλαδικά δρομολόγια, με αποτέλεσμα, οι εταιρείες μην μπορούν να ανοίξουν πλάνα και οι νησιώτες να μην μπορούν να κλείσουν εισιτήρια για τις αναγκαίες μετακινήσεις τους. Επίσης, ιδιαίτερη αναστάτωση έχει προκληθεί τόσο στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όσο και στους παραγωγικούς φορείς των νησιών αφού οι εν λόγω καθυστερήσεις μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά στην τουριστική κίνηση των νησιών και στα πακέτα των καλοκαιρινών διακοπών που ήδη σχεδιάζονται και οριστικοποιούνται.

Περαιτέρω, τα δημοσιεύματα φτάνουν στο σημείο να αφήσουν υπονοούμενα περί επηρεασμού των αποφάσεων του Υπουργείου από ανταγωνιστικές εταιρείες, πλήττοντας ευθέως το κύρος του Υπουργείου και των υπηρεσιών του.

Έκπληξη, τέλος, έχει προκαλέσει, πως ενώ πλανάται, μέσω των δημοσιευμάτων, η παραπάνω κατάσταση σύγχυσης σχετικά με το ακτοπλοϊκό μέλλον των Κυκλάδων, το Υπουργείο εξέδωσε στις 17/01/2020 Δελτίο Τύπου με το οποίο ανακοινώνει πως εγκρίθηκαν κάποια κυκλαδικά δρομολόγια, τα οποία όμως είναι τροποποιημένα σε σχέση με ό,τι ενέκρινε το ΣΑΣ, ενώ, μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει από πλευράς ηγεσίας του Υπουργείου μια λεπτομερή δημόσια ενημέρωση σχετικά με το τι εισηγήθηκε το ΣΑΣ και τι τελικώς δέχθηκε ο Υπουργός.

Παράλληλα, ζητήματα εγείρει και το γεγονός, όπως σημειώνεται στα σχετικά δημοσιεύματα, ότι οι ανακοινώσεις αυτές του Υπουργείου αφορούν δρομολόγια που δεν έχουν πράγματι υπογραφεί και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί οι σχετικές αποφάσεις έγκρισης.

Επειδή, τα χρονικά περιθώρια που δίνονται από το Άρθρο 6 και 9 του 2932/2001, μέσα στα οποία η ηγεσία και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου θα έπρεπε να έχουν εγκρίνει τις αποφάσεις του ΣΑΣ έχουν παρέρθει και θα έπρεπε ήδη να υπάρχει μια σαφής εικόνα σχετικά με το ποια δρομολόγια έχουν εγκριθεί και ποια όχι,

Επειδή η Πολιτεία πρέπει εγκαίρως και με συνέπεια να μεριμνά για την εξασφάλιση των μετακινήσεων των νησιωτών, χωρίς να τους προκαλεί σύγχυση και ανασφάλεια,

Επειδή τα δημοσιεύματα βάλουν κατά της πιστότητας του Υπουργείου και των υπηρεσιών του,

Επειδή οι φορείς των νησιών ανησυχούν ιδιαίτερα για το οικονομικό τους μέλλον και οι νησιώτες έχουν αναστατωθεί ιδιαίτερα από το φόβο αποκλεισμού,

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

Για ποια δρομολόγια των Κυκλάδων το ΣΑΣ της 13ης Δεκεμβρίου 2019 εισηγήθηκε θετικά;

Ποια δρομολόγια των Κυκλάδων έχει εγκρίνει γραπτώς ο Υπουργός;

Γιατί παρουσιάζεται τέτοια καθυστέρηση με τη διασύνδεση των συγκεκριμένων νησιών;

Πότε ο Υπουργός προτίθεται να βάλει τέλος στα δημοσιεύματα και στους φόβους των νησιωτών, ανακοινώνοντας τα δρομολόγια των νησιών αυτών;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Νεκτάριος Σαντορινιός

Νίκος Συρμαλένιος

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ένα κι ένα είναι τα θέματα του νέου νομοσχεδίου, πιστεύω θα έχουμε να συζητάμε για καιρό.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
 
Σειρά σημαντικών παρεμβάσεων σε κρίσιμους τομείς αρμοδιότητάς του προβλέπει το πρώτο νομοσχέδιο που καταθέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής το οποίο παρουσιάσθηκε σήμερα από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη στο Υπουργικό Συμβούλιο. 
Ειδικότερα, το νομοσχέδιο του ΥΝΑΝΠ, επιδιώκει κατά κύριο λόγο : 


-Να εκσυγχρονίσει την υφιστάμενη νομοθεσία της ακτοπλοΐας, να καλύψει κενά και ασάφειες και, πάνω απ’ όλα, να θεσμοθετήσει, για πρώτη φορά, αρχές και κανόνες για την λειτουργία του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
-Να αυξήσει την οργανική δύναμη του Λιμενικού Σώματος κατά 1.500 θέσεις προκειμένου αυτό να μπορεί να ανταποκριθεί στο σύνολο των δράσεων της ναυτιλιακής και επιχειρησιακής του αποστολής. 
-Να παράσχει ένα πλαίσιο δίκαιης και ορθολογικής διαχείρισης του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος, παράλληλα δε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, προβλέπονται μέτρα διοικητικής μέριμνας για τα στελέχη του, ιδιαίτερα εκείνα  που υπηρετούν στο Ανατολικό Αιγαίο.   
-Να επαναφέρει τις αρμοδιότητες του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων, οι οποίες προσχηματικά και για λόγους εντυπώσεων καταργήθηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή το ναυάγιο του Δ/Ξ ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ. Παράλληλα, αποκαθίσταται η συμμόρφωση της χώρας σε διεθνείς υποχρεώσεις της για την εκπαίδευση και πιστοποίηση Επιθεωρητών των ίδιων των πλοίων της σημαίας της, ενώ δημιουργείται πλαίσιο  καθετοποιημένων ελέγχων  στα πλοία με στόχο και  τον έλεγχο της ποιότητας του έργου  που προσφέρουν στη σημαία μας οι Νηογνώμονες. 
-Να προσδιορισθεί ο ελάχιστος χρόνος και η περίοδος δραστηριοποίησης των ναυαγοσωστών. 
-Να θεραπευθούν χρόνιες παθογένειες που ανέκυψαν ως προς τις παραχωρήσεις με χρηματικό αντάλλαγμα χερσαίων ζωνών λιμένων με τις νέες διατάξεις να περιγράφουν με σαφή κριτήρια για τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί. 
-Να αρθούν άσκοπες γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι οποίες δημιουργούν αρνητικό κλίμα για την προσέλκυση επισκεπτών στη χώρα μας με ιδιωτικά σκάφη αναψυχής (κατάργηση των Δελτίων Κίνησης Πλοίων Αναψυχής, διευκόλυνση των διαδικασιών απόπλου και κατάπλου από ιδιωτικά πλοία αναψυχής). 
Να ρυθμίσει συγκεκριμένα ζητήματα με σκοπό την ορθολογική λειτουργία του Μεταφορικού Ισοδύναμου. 
Ο κ. Πλακιωτάκης αναφερόμενος στο νομοσχέδιο τόνισε ότι «γίνονται ουσιαστικές και άμεσα αναγκαίες παρεμβάσεις σε θέματα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που εντάσσονται στο συνολικό σχεδιασμό και την γενικότερη πολιτική της Κυβέρνησης. 
Έχει σαφείς στόχους που θα συμβάλλουν αποτελεσματικά στην επίτευξη του στόχου για τη δημιουργία συνθηκών κατάλληλων για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, την διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής ιδιαίτερα στο νησιωτικό χώρο και την βελτίωση του πλαισίου για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος».  

hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
6 hours ago, Nikos_Chania said:

Τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθον, η νομοθεσία δυστυχώς είναι διάτρητη και παρά τις εξαγγελίες του Σαντορινιού για αναδιαρθρωση του 2932, δεν έγινε κανένα βήμα.

Αν κρίνουμε δε απο την σταση του τωρινού υεν πλακιωτάκη προς τον μάριο ηλιοπουλο στο θέμα με τους στεφάνου, μάλλον δεν θα δούμε ουτε τωρα αναδιάρθρωση του νόμου.

Για να δούμε στη Θεματική συνέντευξη τύπου για το νομοσχέδιο που προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που πρόκειται να δώσει μεθαύριο Τετάρτη, στις 11.00 ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης,τι θα μάθουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Συνάντηση με εκπροσώπους εννέα ναυτεργατικών σωματείων
 
Συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες μεταξύ του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και των εκπροσώπων των εννέα ναυτεργατικών σωματείων της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Στην διάρκεια της συνάντησης ο κ. Πλακιωτάκης, αφού ενημερώθηκε για τα θέματα που απασχολούν τους Έλληνες ναυτικούς μέλη των εν λόγω σωματείων, υπογράμμισε την ιδιαίτερη μέριμνα που έχει επιδείξει ως τώρα η κυβέρνηση για τους ναυτικούς που επλήγησαν από την πανδημία του κορωνοιού COVID-19.
Ο κ. Πλακιωτάκης επισήμανε εξάλλου ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στον κρίσιμο τομέα της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών προκειμένου να παρέμβει όπου κριθεί αναγκαίο με στόχο την σταδιακή επαναφορά της κανονικότητας στις εργασιακές σχέσεις στον τομέα της ναυτιλίας.

hcg.gr

Είναι πρόδηλο από την παραπάνω ανακοίνωση του υπουργείου ότι οι Έλληνες ναυτικοί (κατά την άποψή τους) είναι αυτοί που εργάζονται από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τη Γαύδο και από το Καστελλόριζο μέχρι τους Οθωνούς. Καμμία αναφορά στους ποντοπόρους ναυτικούς και σε ενδεχόμενο επαναπατρισμών και αλλαγών πληρωμάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
On 3/5/2017 at 11:34 AM, proud_ionian said:

λιγο off topic, αλλα θα χαρειτε ολοι.

ο χρηστος παπουτσης, απο τους καλυτερους υπουργους ναυτιλιας τα τελευταια 190 χρονια, ζει και ειναι ενεργος.

θα θυμαστε οτι επι κυβερνησεως σαμαρα-βενιζελου, προταθηκε, με εισηγηση του ΠΑΣΟΚ, για εκπροσωπος της Ελλαδας, στην Παγκοσμια Τραπεζα; τοτε ειχαν σηκωθει και οι πετρες και η (τοτε) κυβερνηση, διερρεε οτι θα επανεξετασει το θεμα,

ε λοιπον το επανεξετασε και δεν αλλαξε αποψη. χαρη στο δανειο που ζηταμε απο την Παγκοσμια Τραπεζα, μαθαμε οτι ο Χρησταρας, ειναι εκπροσωπος της Ελλαδας στην World Bank, απο το 2013.

 

 

On 3/5/2017 at 2:12 PM, Nick the Greek said:

Η γιαγιά μου έλεγε πως οι καλοί δε χάνονται, Proud :D. Οι Γερμανοί και οι Ευρωπαίοι που μας μισούνε, αυτοί φταίνε για όλα.

οπως ειπε και ο σακης ρουβας οταν απολυθηκε απο τον στρατο^_^, ολα τα ωραια, καποτε τελειωνουν.:P

31.10.20 ο χρηστος παπουτσης αποχωρει απο την παγκοσμια τραπεζα, κανοντας το παγκοσμιο οικονομικο γιγνεσθαι φτωχοτερο.

κουραγιο παιδια. οι καλοι δεν χανονται:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...