Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λογικό, βάσει όμως αυτών που γνωρίζαμε και ισχύανε μέχρι τώρα. Μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ότι τα ίδια δρομολόγια που γινόντουσαν με τέσσερα πλοία, θα συνεχίσουν να γίνονται τα ίδια και στις ίδιες ώρες και όταν και αν θα μείνουνε τρία ???

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχουν εγκεκριμένα δρομολόγια από το υπουργείο θα συνεχίσουν λογικά χώρια που δεν υπάρχει και ιδιαίτερος λογος για να ζητήσουν τροποποίηση.Πόπη και φέρρυ είναι τα γνωστά εδώ και πολλά χρόνια, ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ίσως να τον βόλευε να πάει κανα μισάωρο νωρίτερα αλλά και πάλι μόνος του θα είναι το απόγευμα ότι έχει θα το κάνει σκούπα είτε στις 18:00 είτε στις 17:30.

Link to comment
Share on other sites

Κεντρικος πρακτορας της Ανδρου μου ειπε οτι το Aqua αποτελει παρελθον για την γραμμη.Για το καλοκαιρι δεν ξερουν τι θα γινει με τα απογευματινα δρομολογια πιθανολογουν το σεναριο οτι θα ειναι ο Θεολογος μονιμα απογευματινο με βοηθεια απο SF II και Ποπη με διπλα δρομολογια εναλλαξ και επιστροφη απο Μυκονο στη Ραφηνα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στα δρομολόγια του Highspeed 1 στη γραμμή της Ραφήνας (Άνδρου)-Τήνου-Μυκόνου, βλέπουμε ότι δεν θα πιάνει την Άνδρο με εξαίρεση της ημέρες της μεγάλης κίνησης για το Πάσχα. Δηλαδή τη Μεγάλη Τέταρτη και Μεγάλη Πέμπτη που θα κάνει ένα απογευματινό (δεύτερο) δρομολόγιο για Άνδρο Τήνο. Ενώ τη Δευτέρα και τη Τρίτη του Πάσχα θα κάνει απογευματινά τοπικά (δεύτερα) δρομολόγια για Άνδρο.

Πρώτη φορά θα δούμε μόνο σε τοπικά μέχρι την Άνδρο ταχύπλοο!! (Είδες άμα έχεις μεγάλο γκαράζ)

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά θα δούμε μόνο σε τοπικά μέχρι την Άνδρο ταχύπλοο!! (Είδες άμα έχεις μεγάλο γκαράζ)

Είχε κάνει και το Αίολος Εξπρές κάποια τοπικά το 2000 αλλα όχι τόσο συστηματικά. Εφόσον το Highspeed 1 παραμείνει στη γραμμή όλο το καλοκαίρι φαντάζομαι θα το βλέπουμε συχνά στα τοπικά της Άνδρου.

Link to comment
Share on other sites

Για το καλοκαίρι εξαρτάται εάν το Highspeed 1 θα έχει διπλό πλήρωμα. Εάν έχει μονό τότε θα κάνει σίγουρα κάποια τοπικά μέχρι την Άνδρο. Εάν έχει διπλό τότε βλέπω να συνεχίζει τη περπατημένη οδό με ίσως κάποιες προσεγγίσεις και στην Άνδρο.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια να θυμηθούμε πως το SEA JET έκοψε εδώ και πολλά χρόνια τις προσεγγίσεις στην Άνδρο επειδή δεν συνέφεραν κανέναν. Ούτε την εταιρία ούτε τους επιβάτες. Τώρα τι ακριβώς θέλει να πετύχει η HSW με τη δρομολόγηση του HS1 εκεί δεν το ξέρω. Αφενώς η Άνδρος εξυπηρετείται απόλυτα με τις πολλές προσεγγίσεις των συμβατικών και επίσης θα χάσει αρκετή ώρα (για δεδομένα ταχύπλοου) προς Τήνο και Μύκονο κάτι το οποίο δεν θα το εκτιμήσει ένας μέσος επιβάτης που θα έχει πληρώσει 50+ ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

George εαν προσέξεις τα δρομολόγια, Α-Τ-Μ δεν πιάνει καμία μέρα σε ένα δρομολόγιο. Είτε κάνει τοπικό μέχρι Άνδρο είτε Άνδρο-Τήνο και πάλι πίσω. Και μόνο τις high ημέρες με μεγάλη κίνηση...που όπως και να έχει με τέτοιο μεγάλο γκαράζ πιστεύω θα αποροφάει αρκετό κόσμο εαν υπολογίσουμε ότι η Ραφήνα φέτος είναι με μειον ένα πλοίο. Άλλωστε το εισιτήριο αν κρίνουμε από πέρυσι δεν είχε και μεγάλη διαφορά από την τιμή του συμβατικού...(εαν μείνει η ίδια). Επίσης έστω και αν η Άνδρος δεν είναι συνηθισμένη από ταχύπλοο πιστεύω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που προτιμάει να κάνει 1:00 αντί για 2...και με Highspeed με τη θέση κρατημένη και σίγουρη. Θέλω να πώ ότι υπάρχει κόσμος αντίστοιχος με τον κόσμο της Μυκόνου....B)

ΤΟ SeaJet πιστεύω ότι δεν έπιασε διότι έχει το μειονέκτημα ότι δεν έχει γκαράζ...και οι ταξιδιώτες της Άνδρου είναι κατα βάση με αυτοκίνητο και οικογενειάρχες...!

Και κάτι τελευταίο...ελπίζω να μην το δούμε να σέρνετε όπως τα τελευταία χρόνια στις Δυτικές...! Ήδη τα Hs2-3 είχανε καταντήσει το Ραφήνα-Μύκονος να το κάνουν σε κάτι λιγότερο από 3 ώρες..... με τα 30-31 μίλια.

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα σήμερα με μια βόλτα στα online booking των ταχυπλόων τις εξής τιμές στο απλό ατομικό εισιτήριο από Ραφήνα για Τήνο:

SEAJET 2: 44€

HIGHSPEED 1: 45€

αν θυμάμαι καλά οι τιμές πέρυσι ήταν 40 και 42€ αντίστοιχα.

Αντίθετα οι τιμές των συμβατικών παραμένουν στα ίδια. (19-20€)

Κατά τα άλλα μιλάμε για κρίση. (ας είναι καλά τα ζώα που τα γεμίζουν).

(δηλαδή η hsw έφερε παλιότερο πλοίο και ανέβασε την τιμή εισιτηρίου... ΗΜΑΡΤΟΝ!!!)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Η διαφορά στην τιμή από τα συμβατικά είναι αμελητέα μιας και πας σε 1 ώρα Ραφήνα

Δεν θα συμφωνήσω αγαπητέ μου με τον χαρακτηρισμό "αμελητέα". Εάν δεν απατώμαι, η οικονομική του Σουπερφέρρυ και της Πηνελόπης έχει 12 ευρώ και του Θεολόγου 14...ενώ του HS1 έχει 24 ή 24,5 ευρώ. Συνεπώς, όταν μιλάμε για ακόμα και για 2πλάσιες τιμές, δεν μπορούμε να μιλάμε για αμελητέες διαφορές.

Ούτε και για το "1 ώρα" θα συμφωνήσω, όταν μιλάμε για μια απόσταση 37 νμ και η ίδια η εταιρεία του δίνει χρόνο 1.15'.

Link to comment
Share on other sites

kaneis lathos kai malista eskemeno h poph exei atomiko 13 kai ix 42 ara 55 eyro

to super kai o teo amesa tha eneboun kai to hs1 exei 24.5 kai ix 39 ara 63.50 eyro

gia pes mas tin diafora kai 1.15 demeno ta alla poso kanoun 2.10 stin kalyterh;)

Link to comment
Share on other sites

kaneis lathos kai malista eskemeno...

Εσκεμμένα λάθη (που μόνον εσύ είδες) κάνουν μόνον όσοι έχουν συμφέροντα και επαγγελματικές δοσοληψίες με την ακτοπλοϊα. Εγώ προσωπικά δεν έχω καμιά άλλη σχέση με την ακτοπλοϊα...πέραν αυτής του επιβάτη που πληρώνει στο ακέραιο το εισιτήριό του. Τελεία και παύλα.

Επί της ουσίας τώρα...δεν διαφωνείς μαζί μου, εκτός από το 1 ευρώ παραπάνω της Πηνελόπης και την υπόθεσή σου ότι στο μέλλον θα αυξηθούν τα εισιτήρια στα άλλα 2.

Και προφανώς, κατά την άποψή σου, στην Άνδρο όλοι οι επιβάτες ταξιδεύουν με το ΙΧ τους και μάλιστα μόνο ένα άτομο σε κάθε ΙΧ.

Για λογάριασε λοιπόν τον σκέτο επιβάτη ή την 4μελή παρέα που άφησε το ΙΧ στην Ραφήνα...ή την 4μελή παρέα με το ΙΧ...

Link to comment
Share on other sites

NAI FILE MOU EGO EXO DOSOLIPSIES ME TIN AKTOPLOIA ALLA TO IFOS TOY GRAPSIMOU SOU ALLA MOU DEIXNEI KAI TELIKA DEN EPEFTHINETE SE OLO TON KOSMO TO HS1 KAI FISIKA GIA 4 ATOMA XORIS IX EINAI MEGALH H DIAFORA ALLA GIA 2 ATOMA KAI 1 IX EINAI MIKRH KAI OPOS IDAME PIGE ARKETA KALA KAI THA PAEI AKOMA KALYTERA

Link to comment
Share on other sites

Ψυχραιμία παίδες. Αυτοί οι προβληματισμοί περι ώρας/τιμής είναι σωστοί και γι'αυτο αλλωστε τόσο καιρό τα ταχύπολοα προσπερνάνε την Ανδρο. Πάντος για τους περισσότερους ταξιδιώτες της Ανδρου τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα.B)

Link to comment
Share on other sites

Ψυχραιμία παίδες. Αυτοί οι προβληματισμοί περι ώρας/τιμής είναι σωστοί και γι'αυτο αλλωστε τόσο καιρό τα ταχύπολοα προσπερνάνε την Ανδρο. Πάντος για τους περισσότερους ταξιδιώτες της Ανδρου τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα.B)

Αφού διευκρινήσω ότι δεν έχω σχέση (επαγγελματική, επιχειρησιακή ή άλλη) με τον κο Α. Βγενόπουλο (εξαιρείται η οπαδική σχέση :D), τον κο Μίμμη Αγούδημο και τον κο Ι. Σ. Βαρδινογιάννη (όπως υποπτεύομαι ότι συμβαίνει με τους περισσότερους αλλ' όχι όλους τους παρόντες στο forum αυτό B)), να καταθέσω την προσωπική μου (και όχι "εσκεμμένη") γνώση, ότι πάντως πλήθος επιβατών προς Άνδρο ταξιδεύει με "μισά" (ΝΑΤ, κλπ) και ότι δεν είναι σπάνιο για κάθε ένα αυτοκίνητο που παρκάρει-νόμιμα ή παράνομα-στην Ραφήνα με επιβάτες που συνεχίζουν άνευ οχήματος για Άνδρο να αντιστοιχεί και ένα (παμπάλαιο και ετοιμόρροπο) αυτοκίνητο που έχει παρκάρει για πάντα στην Άνδρο και αναμένει τον ιδιοκτήτη-εκδρομέα του ΠΣΚ.

Καλή επιτυχία λοιπόν και στο HS1 και στην Πόπη την ανεπανάληπτη και το εκτός συναγωνισμού Καράβι (με Κ κεφαλαίο)-ξέρετε ποιό είναι ;), αλλά όπως και να γίνει, 1+1 εξακολουθούν να κάνουν 2, έστω και υπό καθεστώς IMF (κοινώς ΔΝΤ) :P.

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά μην ξεχνάμε πως με την προσθήκη της Άνδρου (και την επιπλέον καθυστέρηση κατά τουλάχιστον 15 λεπτά) οι επιβάτες των άλλων 2 νησιών συνεχίζουν να πληρώνουν υπερδιπλάσιο εισιτήριο :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ε τότε φίλε να σας ζητήσουμε και συγνώμη που αποκτήσαμε γρήγορο πλοίο και εμείς...Αλλά ξέχασα...Εσείς δεν έχετε ούτε HS4,ούτε SPEEDRUNNER,ούτε SEAJET,ούτε σύνδεση από Πειραιά...Όλα εμείς τα έχουμε στην Άνδρο!!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι εχει κανεις προβλημα επειδη απεκτησε η Ανδρος ταχυπλοο. Το γεγονος ομως ειναι οτι οντως μεγαλωνει ο χρονος ταξιδιου προς τα αλλα 2 νησια της γραμμης και ειναι ενα σωστο επιχειρημα το οτι η τιμη παραμενει η ιδια ενω ο χρονος ταξιδιου αυξανεται κατα πολυ.

Περα απο τα παραπανω, θα συμφωνησω απολυτα με τον Superfast VI. Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι εδω και τοσα χρονια κανεις δεν εβαζε ταχυπλοο στην Ανδρο, υπαρχουν προφανως καποιοι λογοι. Αλλα σε περιοδους που στις εταιρειες λειπουν 99 δραχμες για να συμπληρωσουν το κατοστάρικο(που λεει κι ο Νικος Φερμας στο "Της Κακομοιρας"), γινονται πειραματα μπας και αυξηθουν τα εσοδα και οι πληροτητες.

Η πλακα ειναι πως γνωριζω περαν του ενος Ανδριωτες πλοιοκτητες που ακομα κι ετσι συνεχιζουν να ταξιδευουν με συμβατικο, και φυσικα στην οικονομικη θεση!:P

Link to comment
Share on other sites

Ε τότε φίλε να σας ζητήσουμε και συγνώμη που αποκτήσαμε γρήγορο πλοίο και εμείς ...

Φίλε μου, αν πρόσεχες καλύτερα το post μου θα έβλεπες πως το πρόβλημα μου δεν είναι η Άνδρος ούτε κανένα άλλο νησί. Η τιμολογιακή πολιτική ορισμένων εταιρειών σε ορισμένες γραμμές είναι το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι εχει κανεις προβλημα επειδη απεκτησε η Ανδρος ταχυπλοο. Το γεγονος ομως ειναι οτι οντως μεγαλωνει ο χρονος ταξιδιου προς τα αλλα 2 νησια της γραμμης και ειναι ενα σωστο επιχειρημα το οτι η τιμη παραμενει η ιδια ενω ο χρονος ταξιδιου αυξανεται κατα πολυ.

Περα απο τα παραπανω, θα συμφωνησω απολυτα με τον Superfast VI. Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι εδω και τοσα χρονια κανεις δεν εβαζε ταχυπλοο στην Ανδρο, υπαρχουν προφανως καποιοι λογοι. Αλλα σε περιοδους που στις εταιρειες λειπουν 99 δραχμες για να συμπληρωσουν το κατοστάρικο(που λεει κι ο Νικος Φερμας στο "Της Κακομοιρας"), γινονται πειραματα μπας και αυξηθουν τα εσοδα και οι πληροτητες.

Η πλακα ειναι πως γνωριζω περαν του ενος Ανδριωτες πλοιοκτητες που ακομα κι ετσι συνεχιζουν να ταξιδευουν με συμβατικο, και φυσικα στην οικονομικη θεση!:P

ego pali tin triti tou pasxa tous ida sxedon olous na taxidevoun me to HS1 kai fisika olous VIP

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις οτι πηγαν ολοι VIP με το ΗS1? ποσοι πηγαν απο ραφηνα στην ανδρο τις γιορτες και ποσοι απο αυτους πηγαν με το HS1? αληθεια, οσοι πηγαν VIP ζητησαν VIP ή ζητησαν οικονομικη και τους ειπαν εχει μονο VIP? (μη μου πειτε οτι δεν γινεται αυτο, γιατι ξερουμε πολυ καλα οτι γινοταν τουλαχιστον στο παρελθον).

μπορει καποιος που εχει ταξιδεψει να μας πει ποσο κανει απο ντοκο σε ντοκο; αλλο πραγμα να κανει 1 ωρα που λενε καποιοι φιλοι εδω, αλλο πραγμα 1.15 που λεει η HSW και αλλο πραγμα 1.25 που βλεπω στο AIS.

απο τα δικα μου ταξιδια εχω την εντυπωση οτι οι ανδριωτες προτιμουν superferryII & θεολογο. απο τα γραφομενα στο φορουμ νομιζα οτι για να ταξιδεψουν περιμεναν να βαλει ο μανουσης το σαμοθρακηB)

h apofashn einai samothraki logo gkaraz
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...