Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Θα υπενθυμίσω κι εγώ ότι το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ πωλείται εδώ και 4-5 χρόνια και πάντα όταν έρχεται Αύγουστος - Σεπτέμβρης γίνεται θέμα επικαιρότητας. Ενδεχόμενη έλευση του ΙΘΑΚΗ όχι μόνο δεν θα επιρρεάσει στα πρωινά δρομολόγια την ΠΗΝΕΛΟΠΗ αλλά ίσα ίσα που θα ειναι υπέρ της. Γιατί μπορεί να είναι νέο, γρήγορο, πεντακάθαρο αλλά όπως είπαν και οι φίλοι παραπάνω, 217 επιβάτες (που είναι η διαφορά μεταφορικής ικανότητας των δύο πλοίων με τα σημερινά δεδομένα) θα αναγκαστούν να πάρουν την ΠΗΝΕΛΟΠΗ ή οποιοδήποτε άλλο.

Κατ'αρχήν πιστεύω ότι για να φύγει το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ (ή αλλιώς η κότα που κανει τα χρυσά αυγά) θα πρέπει να έρθει κάποιο από τα καινούρια πλοία. Αλλιώς θα έχει έλλειψη σε μία από τις γραμμές του Πειραιά.

Επιπλέον κι εγώ θεωρώ πως αν κάποτε γίνει αυτή η κίνηση πολύ πιο πιθανό είναι να πάει Ραφήνα ένα από τα ΠΑΡΟΣ ή ΝΑΞΟΣ που και μεγαλύτερο προτόκολο έχουν αλλά υπάρχει και δυνατότητα να ρίξουν τις καμπίνες και να βάλουν στη θέση τους αεροπορικά ώστε να πάρει κι άλλα άτομα. Κάτι που δεν μπορεί να γίνει στο ΙΘΑΚΗ το οποίο δεν έχει κανέναν άλλον χώρο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πριν 2-3 μηνες παλι συζηταγαμε για πωληση του sfII και πιθανη αντικατασταση ειτε απο το ithaki ειτε απο το viking ADCC. περα απο το οτι το ferry πωλειται εδω και καμια 5ετια και 2 φορες το εχει αγορασει η strintzis και μια ο μιμμης (ορεξη να εχετε να διαβαζετε τα σχετικα threads:D) θα συμφωνησω με τον George. πιο πιθανο ειναι οταν ερθει η ωρα να αντικατασταθει το ferry να γινει με καποιο απο τα παρος/ναξος με ξηλωμα καμπινων.

μαλλον επιτηδες το κανουν στη BS:p. διαδιδουν οτι πωλειται, τρεχουν ολοι να ταξιδεψουν μαζι του για να το αποχαιρετησουν και παλι εδω ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Οι "κοντρες" γινονται μεταξυ SFII -ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΘΕΟΛΟΓΟΣ-AQUA αν αλλαξει ενα βαπορι θα αλλαξει και το αλλο....

Άντε με λίγη καλή θέληση να δεχθώ την "κόντρα" SF II - ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ (αν και προσωπικά νομίζω ότι έχει προβάδισμα το πρώτο στις προτιμήσεις των επιβατών).

Η "κόντρα" όμως μεταξύ ΘΕΟΛΟΓΟΥ-AQUA από που προκύπτει ??? :confused: Πρώτη φορά ακούω (ή καλύτερα, ...διαβάζω :D) κάτι τέτοιο..... Και "αν αλλαξει ενα βαπορι θα αλλαξει και το αλλο" ??? Για ποιό λόγο να αλλάξει ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ αν "αλλάξει" το AQUA ??? To ΘΕΟΛΟΓΟΣ εξ όσων γνωρίζω, τα πάει εξαιρετικά στην Ραφήνα, ενώ για το AQUA κάποια στιγμή μέσα στην χρονιά, είχαμε ακούσει ότι συζητιόταν να καταθέσει φάκελο για να πάρει κάποια άγονη... Από που προκύπτει η "κόντρα" ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Η "κόντρα" όμως μεταξύ ΘΕΟΛΟΓΟΥ-AQUA από που προκύπτει ??? :confused:

Να σου πω και γω το ίδιο περίεργος είμαι.. Δεν έχω άποψη για τις καλοκαιρινές επιδόσεις τους στην κίνηση αλλά όταν έχει πάνω από 4 μποφώρ οι ντόπιοι αποφεύγουν το aqua όπως ο διάολος το λιβάνι..

Link to comment
Share on other sites

Λεγοντας κοντρα εννοω τον ανταγωνισμο στα εισητηρια.Το AOUA για τα δεδομενα τησ γραμμης ειναι μικρο (ακομα και μετα την επιμυκηνση) πολλες καμπινες για ημεροπλοιο και το σαλονι θυμιζει καφετερεια.Χρονος ταξιδιου περισσοτερος απο ολα τα πλοια της γραμμης δεν ειναι αλλοτε τυχαιο οτι στο πρωινο του σαββατου ειχε προσφορα (στον οδηγο του Ι.Χ.μηδενικο εισητηριο)για να κερδισει επιβατες οταν τα υπολοιπα βαραγαν πρωτοκολο

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Απο σημερα το Highspeed 2 και στην Ανδρο!!! σημερα επιασε για πρωτη φορα,σαν δοκιμαστικο... 25 Ευρω το ατομικο για Ραφηνα και 40 το αυτοκινητο... 1 ωρα και 5 λεπτα η διαρκεια ταξιδιου...δρομολογια απο Παρασκευη εως και Δευτερα... Αντε ποιος την πιανει τωρα την ανδρο...!!!:D:D

Τι κουλό πάλι κι αυτό; Πέρα από οτι δεν βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να πληρώσεις τόσα λεφτά παραπάνω για να κάνεις τις 2 ώρες του συμβατικού προς Άνδρο, μία, (γι'αυτό άλλωστε δεν είχε κόψει και το SEA JET την Άνδρο όταν είχε πρωτοέρθει;) απορώ για το πότε περιμένει να ανοίξει τα πλάνα; :confused:

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος είναι ότι αυτή τη περίοδο τα νούμερα είναι εντελώς απογοητευτικά...ε όλο και κάποιο αμάξι και κανέναν παραπάνω θα πάρει και δε νομίζω ότι θα χάσει και ιδιαίτερο κόσμο από το Seajet αφού έτσι και αλλοιώς γρηγορότερο είναι το SJ...!Aντε θα καταφέρουν από Πειραιά να φτάνει πιο γρήγορα στη Μύκονο!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο site της εταιρείας και στο online σύστημα της HSW δεν φαίνετε πουθενά η συγκεκριμένη προσέγγιση. Μήπως έχει σχέση με τις εκλογές ή δεν προλάβανε ακόμα??

Link to comment
Share on other sites

Εάν ήταν δοκιμαστική προσέγγιση για πιστοποίηση του πλοίου (τότε δε θα φαινόταν πουθενά από αυτά που αναφέρεις). Να άφησε μόνο εκλογείς στην Ανδρο ως μερική ναύλωση του πλοίου, δε το πιστευω.

Link to comment
Share on other sites

Απο σημερα το Highspeed 2 και στην Ανδρο!!! σημερα επιασε για πρωτη φορα,σαν δοκιμαστικο... 25 Ευρω το ατομικο για Ραφηνα και 40 το αυτοκινητο... 40 το αυτοκινητο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.Οταν ολα τα συμβατικα το εχουν απο 44-46 λιγο κουλο και αυτο

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές του αυτοκινήτου για Ανδρο από ότι θυμάμαι είναι από 40,50 έως 42. Τουλάχιστον μέχρι πριν από λίγες μέρες που έκανα το ταξίδι με το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο 37 moto 13και τα δρομολογια εχουν ως εξης

1 ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ κ ΣΑΒΒΑΤΟ 07:30

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ κ ΚΥΡΙΑΚΗ 16:00

2 ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ κ ΣΑΒΒΑΤΟ 08:55

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ κ ΚΥΡΙΑΚΗ 17:25

3 ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ ΓΙΑ ΡΑΦΗΝΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ κ ΣΑΒΒΑΤΟ 15:45

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ κ ΚΥΡΙΑΚΗ 21:15

τα δρομολογια ισχυουν μεχρι 26/10.Μετα δεν ξερουν τι γινεται

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφοριες ειναι απο το πρακτορειο του Μπατη στην Ανδρο και δεν ηξεραν αν θα συνεχισει μετα η θα δεσει που ειναι και το πιο πιθανο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το "καλύτερα" είναι σχετικό. Τώρα το χειμώνα είναι οκ, αλλά το καλοκαίρι μάλλον δε θα μπορεί να κρατηθεί αυτό το ωράριο. Το δρομολόγιο "ανόδου" από τα νησιά φτάνει στη Ραφήνα στις 3:40μμ. Αν ισχύσει η αναχώρηση στις 4:30, τότε η αναμονή στη Ραφήνα βγαίνει μόνο 50 λεπτά. Σε καλοκαιρινές συνθήκες, τα 50 λεπτά είναι τίποτα. Το καράβι δε θα προλαβαίνει να ξεφορτώσει, να αναδιοργανωθούν κάπως τα σαλόνια του από το πλήρωμα ώστε να μπορέσει να υποδεχτεί τους επόμενους επιβάτες, και τελικά να φοτώσει. Ήδη με αναχώρηση στις 5μμ, η 1 ώρα και τα 20 λεπτά είναι στο όριο. Για να μην υπολογίσουμε και τον ανεφοδιασμό καυσίμων, τροφίμων και νερού. Αν θέλει να κρατήσει το 4:30, καλύτερα να βάλει την άφιξή του τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα. Αν φτάνει Ραφήνα γύρω στις 3μμ, τότε η αναχώρηση 1,5 ώρα αργότερα it's ok. Αν όμως καρατήσει το 3:40, τότε νομίζω ότι θα έχει πολλές δυσκολίες... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Περίπου η ημερησία κίνηση στη γραμμή αυτή τη περίοδο είναι για το Πηνελόπη Α γύρω στους 500-600 επιβάτες, 50-60 ΙΧ και 20 ΦΓ, του Θεολόγος Π είναι γύρω στους 300 επιβάτες, 50-60 ΙΧ και 20 ΦΓ ενώ του Aqua Jewel είναι αρκετά χαμηλότερη και κυρίως στο γκαράζ

Σημείωση: η κίνηση βασίζεται σε αυτά που μαθαίνω χωρίς να έχω την απόλυτη άποψη για το θέμα, ίσως κάποιοι shipfriends που έχουν καλύτερη άποψη στη γραμμή να μπορέσουν να με επιβεβαιώσουν τα νούμερα ή να με διαψεύσουν.

Link to comment
Share on other sites

για το Πηνελόπη Α γύρω στους 500-600 επιβάτες, 50-60 ΙΧ και 20 ΦΓ, του Θεολόγος Π είναι γύρω στους 300 επιβάτες, 50-60 ΙΧ και 20 ΦΓ ενώ του Aqua Jewel είναι αρκετά χαμηλότερη και κυρίως στο γκαράζ

Μαλλον μιλαμε για Σαββατοκυριακα ετσι? Και οχι καθημερινες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...