Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Το Αικατερίνη Π αναμένεται να συνεχίσει τα πρωινά δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου. Οπότε θα μείνουν τρία πλοία (Αικατερίνη Π, Superferry & Fast Ferries Andros) στη γραμμή μέχρι το τέλος του χρόνου

Link to comment
Share on other sites

Just now, proud_ionian said:

δειτε το στην τηνο στην προτελευταια του αναχωρηση για ραφηνα 

μου εκανε μεγαλη εντυπωση οτι το πλοιο στην τηνο, ερχομενο απο παρο και ναξο, ξεφορτωνε ξεκοτσαριστα με "ογκους" μαρμαρου. απο ναξο φανταζομαι. δεν ηξερα οτι υπαρχει και τετοια κινηση στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση στους γνωρίζοντες την συγκεκριμένη γραμμή καλύτερα!!! 

Πόσα πλοία είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της γραμμής το χειμώνα; (εξαιρούνται εορτές)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Takisg said:

Πόσα πλοία είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της γραμμής το χειμώνα; (εξαιρούνται εορτές)

Πολύ σημαντική απορία, το κλειδί για τη γραμμή μας.... Κατά τη γνώμη μου, δύο. Ένα πρωινό που διανυκτερεύει σε μας, κι ένα απογευματινό που μένει Μύκονο τη νύχτα. Πριν την έλευση του νέου SUPERFERRY, είχαμε ένα θεματάκι, γιατί έμενε για 1,5 μήνα περίπου μόνο του το ΘΕΟΛΟΓΟΣ το απόγευμα, και η πρωινή ζώνη έμενε ορφανή. Τα τελευταία χρόνια αυτό το πρόβλημα εξαλείφθηκε, αλλά τώρα με την κατοχή μόνο ενός συμβατικού από τη GOLDEN, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει η γραμμή να έχει και πάλι 2 συμβατικά τον βαθύ χειμώνα....

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου ερώτημα δεν είναι το πόσα πλοία χρειάζονται το χειμώνα (τα δύο όντως είναι οκ) αλλά το αν και πως θα καλυφθεί το κενό του Superferry II και ως προς το είδος του πλοίου αλλά και σαν χωρητικότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θεωρείς ότι θα υπάρχει πρόβλημα το καλοκαίρι με τους επιβάτες με τα πλοία που θα μείνουν από άποψη χώρων επιβατών; Εγώ πάντως νομίζω ότι θα έχουν τα υπάρχοντα πλοία καλύτερες πληρότητες εάν δεν έχουμε και κάποια ταχύπλοα επιπλέον!!!

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Θα αφήσω τους συντρόφους από την Τήνο και την Άνδρο να σχολιάσουν τα δεδομένα για αυτά τα νησιά του δρομολογίου, θα πω για τη Μύκονο επιγραμματικά πως οι μόνιμοι κάτοικοι σε σχέση με την απογραφή του 1991 για παράδειγμα, έχουν υπερδιπλασιαστεί και η τάση είναι διαρκώς αυξητική, μάλιστα έχει χαμηλώσει και ο μέσος όρος ηλικίας που σημαίνει πιο κινητικούς κατοίκους από άποψη ταξιδίων. Η Άνω Μερά, τότε μια κοινότητα με λιγότερους από 900 μονίμους κατοίκους, έχει πια δικό της Γυμνάσιο, επί παραδείγματι.

 

Να πω για τον τουρισμό? Δε χρειάζεται, πλήν του ότι η σεζόν ξεκινά σε κανονικές συνθήκες το Πάσχα και φτάνει μέχρι τέλη Οκτώβρη, ίσως και Νοέμβρη. Οι συγκοινωνιακές ανάγκες αυξάνονται και μόνο λόγω των απόλυτων αριθμών. Από κει και πέρα υπάρχουν χιλιάδες επαγγελματίες που πηγαινοέρχονται στο νησί είτε σαν πωλητές, είτε προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τομέα της ψύξης, στις πισίνες, διακόσμηση, θέρμανση, κλπ. Επαγγελματίες που μπορεί να έχουν βάση την περιοχή της πρωτεύουσας και να επισκέπτονται το νησί συνέχεια για εγκαταστάσεις και συντηρήσεις. Εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο να φωνάζουμε ειδικότητες όπως ηλεκτρολόγους πχ. από την Αθήνα γιατί αυτοί που είναι πάνω στο νησί δεν επαρκούν. 

 

Οκτώβρη και Νοέμβρη υπάρχει έξτρα κίνηση από εργαζομένους που επιστρέφουν στις εστίες τους μετά τη σεζόν, όλο το χειμώνα υπάρχει αξιοσημείωτη κίνηση από εργαζομένους όπως δασκάλους πχ που επιστρέφουν στην Αθήνα για ΣΚ και το αντίθετο. Από το Φεβρουάριο αρχίζει η συντήρηση και η προετοιμασία για την επόμενη τουριστική σεζόν ενώ όλο το χειμώνα έχουμε χτίσιμο μέχρι όσο δεν πάει. Αυτό που συζητιέται ήδη στο νησί είναι πως αν δεν πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας(που λένε και οι Γαλάτες από το χωριό του Αστερίξ), οι πρώτες ενδείξεις είναι πως του χρόνου πάμε για σεζόν-ρεκόρ από άποψη τουρισμού.

 

Μην ξεχνάμε πως έχει αλλάξει και η δυναμική της γραμμής πρός όφελος της Ραφήνας σε σχέση με τον Πειραιά. Κάποτε η Ραφήνα ήταν συμπληρωματική, τώρα πια αποτελεί και για την Τήνο και για τη Μύκονο τη βασική πύλη εισόδου. Με λίγα λόγια, σίγουρα χρειάζονται 2 δρομολόγια την ημέρα το χειμώνα ενώ αν πάμε στο επόμενο καλοκαίρι(με την προυπόθεση πως αυτό είναι χωρίς πανδημία) με τα φετινά πλοία πλήν του Σούπερφέρρυ ΙΙ, εγώ έχω την εντύπωση πως τα Σαββατοκύριακα θα υπάρχει τεράστια ζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

 

Ε νομίζω ότι ο @Nick the Greek δίνει μια καλή περιγραφή της πραγματικότητας. Και για την Τήνο ισχύει το ίδιο σε μεγάλο βαθμό για την οποία, αν κρίνουμε από τη φετινή σεζόν, η κίνηση ήταν αυξημένη ήδη από αρχές Ιουνίου. Το πελατολόγιο του νησιού έχει αλλάξει πολύ με οτι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση επιβατών αλλά και ιχ, συν του ότι η Τήνος εξυπηρετείται σχεδόν αποκλειστικά από τη Ραφήνα. Νομίζω ότι (εφόσον παραμένει η χωρητικότητα ως έχει) θα υπάρχει πρόβλημα το καλοκαίρι και όχι μόνο τα σκ. 

 

Link to comment
Share on other sites

Απευθύνομαι σε αυτούς που έχουν μια εικόνα, το Superexpress πως τα πάει από θέμα κίνησης; 

Διότι αδυνατώ να πιστέψω ότι βγαίνει ένα ταχύπλοο καθημερινά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/15/2021 at 6:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αικατερίνη Π αναμένεται να συνεχίσει τα πρωινά δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου. 

απο οτι φαινεται στα συστηματα κρατησεων, απο αυριο μενουμε στα κλασσικα: μπλε πλοιο το πρωι (superferry) κοκκινο το απογευμα (τανι ff andros)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με αφορμή ένα ταξίδι που πραγματοποίησα (πιθανότατα να κάνω μια αναφορά μέσα στο επόμενο διάστημα) , θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που πραγματικά με προβλημάτισε. Ταξίδεψα, λοιπόν, με το Superferry από Ραφήνα για Τήνο και επιστροφή αυθημερόν ημέρα Σάββατο. Ώρα άφιξης στην Τήνο 11:35 και ώρα αναχώρησης 14:35. 3 ώρες λοιπόν παραμονή στο νησί της Μεγαλοχαρης. Για ποιο λόγο δεν κάθεται άλλες μια-δυο ώρες στην Μυκονο ώστε αφενός μεν να πετύχει καλύτερη ώρα επιστροφών, αφετέρου δε να "δικαιολογήσει" τα χρήματα για μια μονοήμερη εκδρομή θρησκευτικού χαρακτήρα. Να μπορεί ο κόσμος να προσκυνησει με την ησυχία του, να φάει σε μια ταβέρνα και να περιηγηθει το νησί. Οι λόγοι που σκέφτηκα:

• Σε περίπτωση αναμονής στην Μυκονο θα χρειαζόταν δευτερο πληρωμα λόγω υπέρβασης ωραρίων;

• Εξυπηρέτηση των κατοίκων της επαρχίας ώστε να φτάνουν σε ανθρώπινη ώρα;

• Ίσως μια <<συνεννόηση>> με τους ξενοδόχους του νησιού ώστε να βάλει σε δίλλημα τους ταξιδιώτες να διανυκτερεύσουν μια νύχτα;

Αλλά για μία οικογένεια το να διανυκτερευσει μια νυχτα είναι minimum +100€ 

Και το χειρότερο είναι ότι το Fast Ferries Andros είχε αναχώρηση 1(!!) ώρα πριν. Δηλαδή ας κολλήσουμε δυο πλοία μαζί και να μην εξυπηρετήσουμε σωστά τους νησιώτες και τους επισκέπτες. 

Από Πειραιά το ίδιο ακριβώς με το BS Paros. 

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν θα χρειαζόταν δυο πληρώματα . Το διπλό πλήρωμα αφορά αποκλειστικά τα ταχύπλοα . 
 

Κατα τα λοιπά απο ότι έχει παρατηρηθεί ,ο προσκυνηματικός τουρισμός αποτελείται  κατα μεγάλο ποσοστό απο ηλικιωμένους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να προσκυνήσουν και να φύγουν ώστε να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατόν σπίτι τους και να ξεκουραστούν .

Επίσης πολλά μεγάλα πρακτορεία τον όμορων νόμων της αττικής (Θήβα , Χαλκίδα , Λειβαδιά, Κόρινθος ακόμη και Τρίπολη ), διοργανώνουν αυθημερόν εκδρομή για προσκύνημα , οπότε η κατα το δυνατόν συντομότερη επιστροφή διευκολύνει  απεριόριστα γιατί μετά την άφιξη στον πειραια η στην Ραφήνα μπορεί να έχουν 2 & 3 ώρες ταξίδι με πούλμαν μέχρι να επιστρέψουν στη βάση τους. 
 

Και εκτός των ανωτέρω η σύντομη επιστροφή στη Ραφήνα , δίνει την δυνατότητα στα πλοία να εκτελέσουν τοπικό δρομολόγιο στην Άνδρο κατα τις ημέρες αιχμής .

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ανακοινώθηκε από τη Golden Star Ferries ότι θα γίνει ετήσιος δεξαμενισμός του Superferry από 10/1 έως 27/2 ώστε να διευθετηθούν τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί. Η Fast Ferries θα δρομολογήσει το Αικατερίνη προκειμένου να καλυφθεί το κενό στη γραμμή σε παραπλήσιες ώρες αναχώρησης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν χρειαστεί να φύγει το Αικατερίνη Π για Σποραδες στις 17 Γενάρη το ΑΝΔΡΟΣ μπορεί να κανει διπλα δρομολόγια σε μια ημερα μεχρι να ερθει το Superferry και να καλύψει το κενό?

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...