Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Έτσι κι αλλιώς ο Παναγιωτάκης δεν έχει ιδιαίτερο θέμα, ακόμα και τον χειμώνα, με τόσα φορτηγά που πηγαινοφερνει ο Θεολόγος καθημερινά, σε αντίθεση με τους Στέφανου. Φυσικά όμως αυτή η συμφωνία αφήνει ελευθερο πεδίο στον Παναγιωτάκη. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Nick the Greek said:

 

Αν κάτσεις τελικά και το σκεφτείς, ξέρετε ποιός είναι ο κερδισμένος από τη συμφωνία Στεφάνου - Ηλιόπουλου? Μα φυσικά ο Παναγιωτάκης. Γιατί? η βασική γραμμή θα είναι -1 ταχύπλοο(Superruner), από τον Οκτώβριο -1 συμβατικό(Superferry II) και κυρίως, -1 δυνατό παίχτη(Ηλιόπουλος). Ενώ και το συμβατικό που θα μείνει δεν είναι δυνατό στα φορτηγά. Και όλα αυτά χωρίς να δώσει τίποτα, και χωρίς να κάνει τίποτα...

 

Για μία σεζόν μπορεί να είναι κερδισμένος ναι.. Long term δε νομιζω οτι θα αισθανεται ανετα που θ εχει αντιπαλο ενα κολοσσό..

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτά που γράφονται φέτος η GSF θα έχει στη γραμμή τα 2 φέρρυ και ένα ταχύπλοο το Superexpress.Το Superferry ii θα αποχωρήσει τέλη Οκτώβρη όπου ούτως η άλλος πέφτει η κίνηση.Δε βλέπω να αποδυναμώνεται η εταιρεία για το φετινό καλοκαίρι.Του χρόνου ναι,θα υπάρξει θέμα,όμως πιστεύω πως οι αδερφοί δε θα τα παρατήσουν τόσο εύκολα,ίσως φέρουν κάποιο νέο και ταχύ συμβατικό που να πέρνει πολλές νταλίκες.Στη περίπτωση αυτή ο Παναγιωτάκης ενώ φαίνεται να βγαίνει κερδισμένος μεσοπρόθεσμα,μακροπρόθεσμα θα είναι ο μεγάλος χαμένος.Γιατί η GSF επιτέλους θα επικεντρωθεί με όλες της τις δυνάμεις στη γραμμή της Ραφήνα Ανδρο Τήνο Μυκονο.

Link to comment
Share on other sites

τα φορτηγα δεν πανε σε οποιο καραβι βρουν πρωτο.

οι μεταφορεις εχουν να διαλεξουν αναμεσα σε μια εταιρια που παντα ειναι διπλα τους και παντα ξερουν οτι θα βρουν θεση και σε μια εταιρια που αλλαζει συνεχεια στρατηγικη

Link to comment
Share on other sites

Ο Παναγιωτάκης καλώς ή κακώς έχει την πρωτοκαθεδρία στην γραμμή με τα φορτηγά. Κέρδισε τις μεταφορικές (ειδικά από τον Πειραιά) και έχει σταθερή μεγάλη πελατεία χειμώνα καλοκαίρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η προέκταση του δρομολογίου του superferry II προς την Νάξο, όπως φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων, δε θα γίνει σήμερα αλλά από την 31η Μαΐου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φορτώθηκαν δρομολόγια στο σύστημα για το flying cat 3 από Ραφήνα 07:45 για Τήνο Μύκονο Νάξο και επιστροφή Ραφήνα 14:45 και κάθε Παρασκευή και Κυριακή δεύτερο δρομολόγιο από Ραφήνα 16:00 για Τήνο Μύκονο και επιστροφή που από 1 Ιουλίου θα γίνετε καθημερινά...

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετική κίνηση με διπλό δρομολόγιο από Ραφήνα το flying cat 3 και με την καθιερωμένη τιμή των 35 ευρώ για Τήνο (και όχι 42 της Golden Star) που σπάει το μονοπώλιο. Μακάρι να πάει καλά εμπορικά.

Link to comment
Share on other sites

Το κλασσικό και επιτυχημένο δρομολόγιο του seajet που καθιέρωσε τα ταχύπλοα στη γραμμή και που βέβαια έκανε και το fc3 (ως Athina2004 τότε). Απλά αντί για Πάρο έχει Νάξο (αλήθεια τι παίζει με τη Νάξο φέτος;) 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μου κάνει φοβερή εντύπωση και εμένα. Μέχρι και το Superexpress θα πιανει πρωτα Νάξο και μετά Πάρο και θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί αυτό η Attica

Link to comment
Share on other sites

Απλά η Πάρος είχε εκδρομείς λυκείου άντε και φοιτητών που φέτος λόγω Κόβιντ δύσκολα θα πάνε...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πέρσι το καλοκαίρι πάλι με κοβιντ ήταν το μόνο νησί που είχε την μικρότερη μείωση σε τουρισμό.  Φέτος είναι και καλύτερα τα πράγματα 

Link to comment
Share on other sites

Και ειδικά το ενδοκυκλαδικό Μύκονος-Πάρος είχε πάντα περισσότερους τουρίστες από το Μύκονος - Νάξος.Για μένα καλύτερα να πήγαινε Πάρο παρά Νάξο που θα έχει και World και Superexpress και τα μικρά jetακια.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Από Ραφήνα η Παρος δεν δουλεύει καλά σε σύγκριση με την Νάξο .

Πιανοντας Τήνο Μύκονο στο δρομολόγιο απο το λιμάνι των βόρειων Προαστείων  , είναι προτιμότερο για τις περισσότερες εταιρείες να πάνε στη Νάξο όπου η διάρκεια ταξιδιού θα είναι ανταγωνιστική (αν είναι συμβατικό ) η μικρότερη (αν πρόκειται για ταχύπλοο) απο αυτή του Πειραια , σε αντίθεση με την Πάρο όπου θα είναι αρκετά περισσότερη απο τον Πειραια. Αν κάνεις με το Blue Star Delos 5:30 ώρες περίπου για Νάξο , θα κάνεις περίπου ίδια χρονική διάρκεια με το Αικατερίνη απο Ραφήνα μέσω Τήνου και Μυκόνου και ενδεχομένως σε χαμηλότερη τιμη εισιτηρίων. Αν πήγαινες Πάρο θα έκανες 4 ώρες με το Blue Star Delos και περίπου 5:30 απο Ραφήνα οπότε θα έμπαιναν μόνο όταν φρακάριζε ο Πειραιας και δεν υπήρχε διαθεσιμότητα .

Πέραν αυτών , ο Παριανός επισκέπτης όλα τα χρόνια συνήθιζε να είναι η Παρος ,ο πρώτος προορισμός του δρομολογίου κι οχι τρίτος η ο τέταρτος όπου δύσκολα θα μπει. 
 

Στο ενδοκυκλαδικο σίγουρα δουλεύει καλύτερα η Παρος , όταν όμως έχει αλλοδαπό τουρισμό ... πράγμα που και για φέτος τα βλέπω δυσοίωνα τα πράγματα . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...