Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Μια παρατήρηση που αξίζει νομίζω είναι πως φέτος ήταν η πρώτη χρονιά μετά το 12 χωρίς Αικατερίνη Π και Σούπερφερρυ ΙΙ στα δρομολόγια του Πάσχα. Η γραμμή πήγε πολύ καλά πιστεύω, χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις και με καλές πληρότητες. Τελικά με την περίπτωση του Άκουα Μπλου τι συμβαίνει; Μπήκε αντί της Αικατερίνης; (με Άνδρο μέσα). Με την πρώτη ευκαιρία βγαίνει εκτός, από ότι κατάλαβα για όλο το μήνα. Θα επανέλθει; Μέχρι τότε το δρομολόγιο της Αικατερίνης τι γίνεται; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ναι θα ταξιδεύει με ταχύτητα ταχύπλοου και θα κάνει το δρομολόγιο Τήνο Μύκονο Νάξο. 

Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το σκεπτικό της απόφασης ....Ώρα αναχώρησης η ίδια?? 0805 ??

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Το αίτημα είχε τροποποιήσεις στα ενδιάμεσα και στην επιστροφή από Νάξο. Δεν ξέρω αν εγκρίθηκε αυτούσιο ή με διαφοροποιήσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αντικατάσταση συμβατικού από ταχύπλοο. Η αλήθεια είναι ότι αλλάζει λίγο τις ισορροπίες αλλά και λογικά τα ωράρια. Επίσης δεν θα μπορεί να μεταφέρει φορτηγά. 

(Το μπλου το ξεχνάμε ε;) 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε μεγάλη ανατροπή στις ισορροπίες όταν μπαίνει ταχύπλοο στην θέση του συμβατικού. Για αυτό γράφω τα περί σκεπτικού της απόφασης....Το Ακουα Μπλου μπαίνει -όταν φτιαχτεί- απόγευμα Α Τ Μ με δύο φορές την εβδομάδα Ικαρία Σάμο 

 

 

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Η επιχειρηματολογία της εταιρείας ήταν το γράμμα του νόμου που ορίζει ότι για την αντικατάσταση απαιτείται πλοίο με ίδια, παρόμοια ή μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, πουθενά δεν υπάρχει περιορισμός ταχύτητας. Από τη στιγμή που επιβατηγό-οχηματαγωγό αντικαθίσταται από επιβατηγό-οχηματαγωγό, όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Νόμος με κενά και παραθυράκια. Ουσιαστικά πρόκειται για τελείως διαφορετικό πλοίο. Μπαίνει  ταχύπλοο στην θέση συμβατικού αλλάζοντας τις ισορροπίες . Αν είναι έτσι,ας γίνει και ανάλογη κίνηση από την Golden ,Να έχουμε μόνο ταχύπλοα το πρωι

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι εκεί πάει η δουλειά, τα προτιμούν εξάλλου και οι πιο πολλοί επιβάτες. Από τη μια ταχύπλοα, από την άλλη RoRo. Δύσκολα τα πράγματα γενικώς.

Link to comment
Share on other sites

Η Ραφήνα πιστεύω  φέτος θα έχει κουτσομπολιό όπως το 17 . Θα έχει πλάκα να δούμε και πάλι τιμές κοντά στα 15 ευρώ..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θεωρώ ότι την συμφέρει την Golden Star η αντικατάσταση του Αικατερίνη από ταχύπλοο, δεδομένου βέβαια οτι και οι τιμές θα είναι αντίστοιχες. Το Αικατερίνη πουλούσε εισιτήρια σε τιμές συμβατικού για Τήνο Μύκονο χωρίς Άνδρο, άρα το Superferry είχε μεγάλο ανταγωνισμό, αφού έφευγε νωρίτερα και έφτανε αργότερα. Τώρα και πάλι θα φεύγει νωρίτερα και θα φτάνει αργότερα, μόνο που θα κερδίσει επιβάτες που προτιμούν συμβατικό για τους εξωτερικούς χώρους, το ταξίδεμα και τις χαμηλότερες τιμές. Αυτή τη γκρίνια απλά για να υπάρχει δεν την καταλαβαίνω. 

Εκτός αυτού, αν ισχύει ότι η αναχώρηση θα είναι στις 8:30, αν θεωρεί η Golden Star ότι είναι τόσο καλή μπορούσε τόσο καιρό να έχει ζητήσει αναχώρηση τότε. Όμως το Superrunner ποντάρει πολύ και στα ενδοκυκλαδικά, άρα ποιος ο λόγος της γκρίνιας; Δεν ήταν το τελευταίο πρωινό ταχύπλοο από Ραφήνα ούτως ή άλλως!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο hsw! Συμφωνώ σε όλα. Κι εξάλλου πολύς ντόρος για κάτι προσωρινό. Το HELLENIC HIGHSPEED για ένα καλοκαίρι θα είναι μόνο. Από του χρόνου πάλι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα έχουμε... :)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσουμε βέβαια ότι το hellenic high-speed έχει και μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με την Αικατερίνη 724/175 και 1127/240 αντίστοιχα. Σε συνδυασμό και με την απουσία του Τέρα δε νομίζω ότι χάνει κάνεις ειδικά η golden. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, valencay said:

Νόμος με κενά και παραθυράκια. Ουσιαστικά πρόκειται για τελείως διαφορετικό πλοίο. Μπαίνει  ταχύπλοο στην θέση συμβατικού αλλάζοντας τις ισορροπίες . Αν είναι έτσι,ας γίνει και ανάλογη κίνηση από την Golden ,Να έχουμε μόνο ταχύπλοα το πρωι

Να δω τί θα έκανε η Golden αν έβγαινε εκτός το ένα συμβατικό της και ζητούσαν αντικατάσταση με ταχύπλοο και δεν της το εγκρίνανε...

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Superfast VI said:

Να προσθέσουμε βέβαια ότι το hellenic high-speed έχει και μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με την Αικατερίνη 724/175 και 1127/240 αντίστοιχα. Σε συνδυασμό και με την απουσία του Τέρα δε νομίζω ότι χάνει κάνεις ειδικά η golden. 

Πολύ σωστός, με το Αικατερίνη στα πιτς θα φάνε ψωμάκι όλοι οι άλλοι. Τα γκαράζ φέρνουν το χρήμα και η δυνατότητα να φορτώσεις λαό τα ΠΣΚ και τις αργίες. Η CFF βγαίνει χαμένη γιατί ή θα πρέπει να πουλάει το highspeed σε τιμές συμβατικού (αλλά με πετρέλαια γρήγορου) ή να χρεώνει τιμές εισιτηρίων γρήγορου και να χάσει πελατεία.
Κάκιστα λοιπόν διαμαρτυρονται η GSF και ο Ηλιόπουλος (αν διαμαρτύρεται) γιατί κατά τη διάρκεια της σεζόν θα διαπιστώσουν πόσο τους συμφέρει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα εστελνα ολους τους πρωτοθεσητες μου με το ταχυπλοο κ τα ι.χ τους κ θα κραταγα στα ποσταλια χωρο για τα φορτηγα!ετσι κ αλλιως το αικατερινη φορτηγα κουβαλαγε  κ εκανε χωρο στα αλλα 2 της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Φέτος θα γίνει χαμός εάν αναλογιστούμε ότι δεν θα υπάρχει και το tera που πέρσι λόγο τιμής έπαιρνε πολύ κοσμο!Γενικώς βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα λόγο του μεγάλου όγκου των φορτηγών!!!Για να δούμε μήπως γλυκαθει και η fast με τα ταχύπλοα και του χρόνου γίνει πραγματική μάχη αφού φέτος στραβωσε η δουλειά με τους Στεφάνου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο ΣΑΣ αναφέρει αντικατάσταση του Αικατερίνη Π από το HIGHSPEED 4 και HELLENIC HIGHSPEED. Οπότε τι; θα τα δούμε και τα δύο στην Ραφήνα;

 

Link to comment
Share on other sites

7 χρονια που ειναι το αικατερινη στη ραφηνα, (στο ελληνοφωνο... διαδικτυο και οχι μονο) ακουμε καθε χρονο οτι την επομενη σαιζον θα φυγει γιατι περισσευει, παιρνει λιγο κοσμο, ανταγωνιζεται τα αλλα πλοια της εταιριας του κλπ. αλλοι κιολας απορουσαν πως δεν και δεν ζητα η εταιρια του χαμηλη τιμη για να το ξεφορτωθει.

φετος απουσιαζει λογω βλαβης, η εταιρια του, κανει τα αδυνατα δυνατα για να το αντικαταστησει, ενω  οι περισσοτεροι, συμπεριλαμβανομενων και αρκετων που ελεγαν οτι περισσευει, λενε ποσο θα λειψει

 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα:

Καλές οι εκτιμήσεις-προσδοκίες όλων μας, οι απόψεις μας για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...