Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

28 minutes ago, hsw said:

Και μεγαλύτερη να ήταν η αύξηση στην κίνηση των ταχυπλοων (δεδομένου ότι η κίνηση των συμβατικών έπεσε), σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι η αύξηση ήταν στο 250% για να δικαιολογεί τα ίδια έσοδα με πέρσι. Και μιλάμε για έσοδα, τα κέρδη ακόμα και με τα ίδια έσοδα θα ήταν μειωμένα αφού το Tera Jet έχει σίγουρα υψηλότερα λειτουργικά κόστη σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο πλοίο της SeaJets. 

Το 13% του Μαΐου στην πίτα έγινε 50+% Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέβρη στην 30% ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΙΤΑ. Δηλ το 13 έγινε 65+ (το 100 πέρυσι έγινε 130 φέτος).

Σε απλή αριθμητική: Πέρσι διακινήθηκαν από/προς Ραφήνα 272320, ενώ φέτος 383751. Υποθέτοντας ένα μερίδιο για πέρυσι της τάξης του 20% (ο Μάιος δείχνει 13% αλλά ας το φορτώσουμε λίγο), τα ταχύπλοα διακίνησαν το 2016 41.000 επιβάτες ενώ φέτος 210.000. Αυτό είναι κάτι παραπάνω ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ της κίνησης των επιβατών.

Πρόσθεσε και το 60+% μερίδιο στα ΙΧΕ (αντί για 15% το Μάιο) και αφαίρεσε τα αυξημένα λειτουργικά κόστη και θα βγάλεις το αποτέλεσμα. 

Προσωπικά θεωρώ πως (χωρίς να γνωρίζω τα λειτουργικά κόστη) το αποτέλεσμα είναι θετικό για τα ταχύπλοα. Κάποιος άλλος μπορεί να διαφωνεί και είναι σεβαστό. Αλλά να λαμβάνουμε υπόψιν μας όλα τα στοιχεία και να εφαρμόζουμε σωστά τα μαθηματικά και όχι προσθέτουμε μήλα με πορτοκάλια επί μπανάνες.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ανάλυση csst9728, λογική. Τώρα το αν βγήκαν το ξέρουν οι ίδιοι, πάντως εδώ είδαμε κάτι με τεκμήρια κι όχι απλά βγαίνουν ή δε βγαίνουν στον αέρα. Όσο για τα ταχύπλοα αν δεν έβγαιναν και μπαίνουν για να κάνουν μόνο ζημιά, γιατί η μία εταιρεία έχει τρία ταχύπλοα και δύο συμβατικά? Προφανώς, διαπίστωσαν την επιτυχία τους και γλυκαθηκαν, αλλιώς δε γίνεται να τα αγοράζουν για να μπαίνουν μέσα, ούτε και φυσικά μπαίνουν μέσα συνέχεια όλο το χειμώνα, αλλιώς θα έφευγαν. Αυτά βλέπω σαν εξωτερικός παρατηρητής. Υ.Γ. ίσως τα δρομολόγια των 07:05 του Superferry, των 17:30 του Αικατερίνη Π. και η μετακίνηση της Άνδρου από το δρομολόγιο των 07:25 είναι οι πιο άστοχες κινήσεις που κόστισαν και τα προηγούμενα έτη δεν υπήρχαν.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Cpt Βαγγελης said:

Υ.Γ. ίσως τα δρομολόγια των 07:05 του Superferry, των 17:30 του Αικατερίνη Π. και η μετακίνηση της Άνδρου από το δρομολόγιο των 07:25 είναι οι πιο άστοχες κινήσεις που κόστισαν και τα προηγούμενα έτη δεν υπήρχαν.

Συμφωνώ, αν και θα το έθετα γενικότερα για τα διπλά δρομολόγια του Superferry (που τα έκοψε μεσοβδόμαδα προς το τέλος) και των Αικατερίνη/Άνδρος (πότε το ένα και πότε το άλλο). Στην ουσία ξεκίνησαν οι 2 συμβατικοί να φαγωθούν μεταξύ τους και τελικά τους έφαγε ο αποκλειστικά ταχύπλοος. (ακόμα και το 50% που τους έμεινε, αυτό ήρθε με αποτέλεσμα +1 κυκλικό δρομολόγιο καθημερινά για τον καθένα τους - ο ορισμός του αυτογκολ!).

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκιο, χρησιμοποίησα λάθος αριθμούς και συμφωνώ στο ότι πρέπει "να λαμβάνουμε υπόψην όλα τα στοιχεία και να εφαρμόζουμε σωστά μαθηματικά και όχι προσθέτουμε μήλα με πορτοκάλια επί μπανάνες." Και επειδή θεωρώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που έγινε στη Ραφήνα φέτος και θα μ' ενδιέφερε να μάθω αν και ποιοι βγήκαν κερδισμένοι έκανα κάποιους υπολογισμούς που πιστεύω θα ενδιέφεραν κι άλλους (όπου Σ συμβατικά, και όπου Τ ταχύπλοα):

ΚΙΝΗΣΗ σε επιβάτες από/προς Ραφήνα - Τήνο (πηγή το άρθρο του tinostoday.gr)

Μάιος..............27.300 Σ (87%)...........4.164 Τ (13%)..............31.464 Σύνολο

Ιούλιος............61.880 Σ (53%)...........54.785 Τ (47%)............116.665 Σύνολο

Αύγουστος......70.848 Σ (53%)...........62.187 Τ (47%)............133.035 Σύνολο

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Ραφήνα - Τήνος και επιστροφή (πηγή το openseas)

Μάιος..............111 Σ (74%)..............39 Τ (26%)............... 150 Σύνολο

Ιούλιος............204 Σ (68%)..............96 Τ (32%)................300 Σύνολο

Αύγουστος......184 Σ (66%)..............95 Τ (34%)................279 Σύνολο

Άρα:

2 hours ago, csst9728 said:

Το 13% του Μαΐου στην πίτα έγινε 50+% Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέβρη στην 30% ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΙΤΑ. Δηλ το 13 έγινε 65+ (το 100 πέρυσι έγινε 130 φέτος).

Το 13% του Μαΐου έγινε 47% το καλοκαίρι (Ιούλιο-Αύγουστο) στην 30% αυξημένη πίτα, αλλά και στα 146% αυξημένα δρομολόγια. Τα δρομολόγια το καλοκαίρι αυξήθηκαν κατά 146% (2,5 φορές πάνω) από το Μάιο, και οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 1.216% (13 φρορές πάνω). Βέβαια να αναφέρουμε και ότι το καλοκαίρι οι διαθέσιμες θέσεις στα ταχύπλοα αυξήθηκαν κάτα πάρα πολύ, αφού πρώτον προστέθηκε άλλο ένα πλοίο στα δρομολόγια, και δεύτερον το Μάιο ήταν στη γραμμή από τη SeaJets το SuperJet (400 επιβάτες) ενώ το καλοκαίρι ήταν τα Paros Jet και Tera Jet (2.850 επιβάτες).

3 hours ago, csst9728 said:

Σε απλή αριθμητική: Πέρσι διακινήθηκαν από/προς Ραφήνα 272320, ενώ φέτος 383751. Υποθέτοντας ένα μερίδιο για πέρυσι της τάξης του 20% (ο Μάιος δείχνει 13% αλλά ας το φορτώσουμε λίγο), τα ταχύπλοα διακίνησαν το 2016 41.000 επιβάτες ενώ φέτος 210.000. Αυτό είναι κάτι παραπάνω ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ της κίνησης των επιβατών.

Δε θεωρώ τo 13% του Μαΐου (και άρα και το 20%) αντιπροσωπευτικό νούμερο για πέρσι το καλοκαίρι.. Το Μάιο είναι πολύ συγκεκριμένα τα δρομολόγια των ταχυπλόων με καλές πληρότητες, και μάλιστα τα 25 από τα 39 που έγιναν ήταν του SuperJet που έχει πολύ χαμηλότερη χωρητικότητα από το Hellenic Highspeed και το Paros Jet που ήταν πέρσι το καλοκαίρι στη γραμμή. Πιο "σωστός" υπολογισμός πιστεύω θα ήταν αν το βλέπαμε αναλογικά με τα δρομολόγια που κάνανε. Δηλαδή πέρσι Ιούλιο και Αύγουστο τα ταχύπλοα κάνανε περίπου 62 δρομολόγια/μήνα (28%), ενώ τα συμβατικά 162 (72%). Οπότε θεωρώ ένα νουμερο κοντά στο 28-30% πιο αντιπροσωπευτικό. 

5 hours ago, csst9728 said:

Πρόσθεσε και το 60+% μερίδιο στα ΙΧΕ (αντί για 15% το Μάιο) και αφαίρεσε τα αυξημένα λειτουργικά κόστη και θα βγάλεις το αποτέλεσμα. 

Το Μάιο ήταν μόνο 15% επειδή σαν ταχύπλοο ε/γ-ο/γ ήταν το Superrunner το οποίο έκανε μόνο 14 δρομολόγια. Τα υπόλοιπα 25 τα έκανε το SuperJet όπως είπα και πριν, οπότε σίγουρα κανονικά είναι πολύ υψηλότερο και η διαφορά Μαΐου - Ιουλίου/Αυγούστου αρκετά πιο μικρή. 

Συνυπολογίζοντας σε όλα αυτά το 1/3 τιμής του εισιτηρίου σε σχέση με πέρσι αλλά και τα αυξημένα λειτουργικά κόστη (τα οποία ίσως είναι και διπλάσια αφού προστέθηκε στα 2 πλοία άλλο ένα με πολύ μεγάλο κόστος για τα καύσιμα, όπως τουλάχιστον λένε πολλοί), το αποτέλεσμα για μένα είναι λίγο αμφιλεγόμενο.. Δεν αποκλείω τα ταχύπλοα να ήταν κερδοφόρα (οι πρόσφατες αγορές των Στεφάνου δείχνουν ότι μάλλον έμειναν ευχαριστημένοι από το ταχύπλοό τους φέτος), αλλά νομίζω τα συμβατικά σίγουρα δυσκολεύτηκαν αρκετά. Και σίγουρα δε φταίει μόνο ο πόλεμος τιμών γι' αυτό, αλλά και ο παραλογισμός στο σχεδιασμό των δρομολογίων τους εξαρχής.  

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως το 2016 έγιναν περίπου 450 δρομολόγια τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και από ταχύπλοα και από συμβατικά, ενώ το 2017 έγιναν σχεδόν 600 (αύξηση περίπου 30%), άρα υπήρξε και η ανάλογη αύξηση και στα συνολικά κόστη. Προσπαθώντας βέβαια να το συγκρίνω με τη διαφορά στη συνολική κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο βρίσκω μείωση στη συνολική κίνηση το 2017 (249.700 επιβάτες) συγκριτικά με το 2016 (308.973 επιβάτες). Είναι δυνατόν να ισχύει αυτό;

Σίγουρα δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, αφού 1) δεν έχουμε το διαχωρισμό στην κίνηση ταχυπλόων/συμβατικών για το 2016, 2) τα στοιχεία αυτά είναι μόνο για την Τήνο και όχι και για τη Μύκονο, και 3) δεν ξέρουμε τα λειτουργικά κόστη του κάθε πλοίου, αλλά είναι ένας τρόπος να καταλήξουμε σε κάποια ενδιαφέροντα (αν και αβέβαια) συμπεράσματα. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, csst9728 said:

Όσο για το μάζεμα των ταχυπλόων του Ηλιό, ειδικά για το TerraJet η προγραμματισμένη αποχώρησή του (από τον Ιούνιο, βάσει σχεδιασμού δρομολογίων)  ήταν στις 24/9 και έμεινε εκτάκτως μέχρι 30/09 (1/10 έκανε έκτακτο το Paros Jet). 

Μην προσπαθούμε να κάνουμε το μαύρο-άσπρο. Το ότι έμεινε 6-7 μέρες παραπάνω στη γραμμή από τον αρχικό σχεδιασμό μόνο "εσπευσμένο μάζεμα" δεν είναι. Η συζήτηση είναι γιατί δεν  έμεινε περισσότερο. Οι υπόλοιποι άλλαξαν τον προγραμματισμό τους και αποχώρησαν νωρίτερα από το σχεδιασμό τους (δήθεν χωρίς συννενόηση - απλά έτυχε και αποφάσισαν την ίδια μέρα να κάνουν το ίδιο πράγμα). Μια ματιά στις αρχικές ανακοινώσεις δρομολογίων δείχνει τα πραγματικά δεδομένα πέρα από τις παραφιλολογίες και τους ευσεβείς πόθους του καθενός.

υγ: Το δε seajet μπορεί να μην το βλέπετε στη Ραφήνα αλλά μια χαρά ταξιδεύει από Πειραιά προς τα νησιά μέχρι τέλος Οκτώβρη.

Ποιος παραφιλολογει και ποιος έχει ευσεβεις ποθους ????

Εκτός από τα ωραια νούμερα της αυξημένης κίνησης,λάβετε υπ όψιν το καθοριστικοτερο παράγοντα στον τομέα τον οικονομικό. Την κατανάλωση. Το να μετακινείται μεγάλος αριθμός επιβατών δεν λέει κάτι,όταν αυτό δεν έχει αντίκρισμα στο ταμείο των εταιρειών..Αυτο βέβαια Ίσως δεν απασχόλησε καν,αλλά εδώ ανοίγουμε άλλη κουβέντα.

Υ.Γ. Το Paris jet υποτίθεται ότι θα έμενε τουλάχιστον για τα σκ ,ίσως μάλιστα έμπαινε στην γραμμή τι champion 1.Φευ.....

Υ.Γ.  2 Το ταμειο φέτος βγήκε για όλους -μα για ολους- μειον. Για τους μεν συμβατικους λογω μείωσης της κίνησής και λάθος κινησεων,και για τον νεο παικτη για τους λόγους περι Οικονομίας που ανεφερα. 

Υ.Γ. 3 Ρώτησα περι "ευσεβών ποθων" ελπίζοντας να μην πρόκειται για προσωπικό χαρακτηρισμό ,αλλά περι των εταιρειών 

Link to comment
Share on other sites

@hsw Στο πινακάκι που έφτιαξες, ξέχασες κάτι:

Σεπτέμβρης...... Σ 65651 (49%)..... Τ 68400 (51%) .... Σύνολο: 134051 (*1016 παραπάνω από τον Αύγουστο!).

Η μείωση που βλέπεις από το 2016 στο 2017 είναι γιατί συγκρίνεις λάθος στοιχεία. Για το 2016 έχουμε στοιχεία μόνο για αφιξοαναχωρήσεις προς όλους τους προορισμούς, ενώ για το 2017 παίρνεις τα στοιχεία από/προς Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, hayabusagr said:

Μην σας κάνει εντύπωση πάντως η αύξηση της διακίνησης επιβατών και οχημάτων με τα ταχυπλοα. Είναι απόλυτα λογικό όταν αυξάνεται η χωρητικότητα/προσφορά να μεγαλώνει και η πίτα/ζήτηση. 

Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υπάρχει κερδοφορία. 

Πολύ σωστά...Οσο και αν μεγαλώσει η κίνηση ,οσο και να γεμισει ενα σκαφος,πώς να υπάρξει κερδοφορία όταν το εισιτήριο είναι σε τέτοια επίπεδα ενώ η κατανάλωση τέτοια που θα απαιτούσε τριπλάσια τιμή εισιτηρίου ώστε να υπάρξει στοιχειώδες κέρδος....Βεβαια αυτό απασχολεί μόνο τους αρμόδιους ,που ξέρουν καλά αν βγαίνει η υπόθεση η όχι. Εκτός φυσικά αν αυτό ήταν το τελευταίο που ενδιαφέρε....Παντως ,άλλο πρόσφερε τιμες και άλλο έβγαλε  κέρδη.....Με πιο μακρινούς προορισμούς,ανώτερα ναύλα,και εντυπωσιακή κυκλική κίνηση....

Εν κατακλείδι δωρο άδωρο η αυξημένη κίνηση όταν δεν συνδέεται με κέρδος.

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Τους επιβάτες παντως τους οφελησε μιας και όπως εχουμε πει πολλοι ταξιδεψαν με εξαιρετικες τιμες εισιτηριων όπως θεωρω ότι εχει οφεληθει και η τοπικη κοινωνια των νησιων (ξενοδοχοι,εστιατορια κλπ) που ειδε περισσοτερο κοσμο να πηγαινει στα νησια ,αφήνοντας σημαντικο κερδος και σε αυτους.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως όλοι βγήκαν, αλλιώς γιατί να συνεχίσουν του χρόνου και μάλιστα με περισσότερα πλοία? Σε κάθε περίπτωση που είναι οι αριθμοί που δείχνουν ότι δε βγήκαν φέτος? Όχι υποθέσεις όμως, άλλα αριθμοί, πιστεύω πως μπορείτε να βρείτε αφού γνωρίζετε πρόσωπα και πράγματα απ' ότι καταλαβαίνω...

Link to comment
Share on other sites

Για να συνεχίσεις σε μια γραμμή δεν σημαίνει ότι κάθε χρονιά βγάζεις κέρδος!! Μπορεί μια χρονιά να έχεις ζημιά και να χρησιμοποιείς τη κάβα σου από άλλες θετικές χρονιές!! Εάν ήταν έτσι τότε όλες οι μεγάλες ακτοπλοϊκές θα είχαν φύγει από σχεδόν όλες τις βασικές γραμμές του Αιγαίου, μιας και έχουν συχνά ζημιογόνες χρήσεις!! 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δε με καταλάβατε, θέλω να πω πως παρά τα παράπονα ότι μπήκαν μέσα αυτή τη χρονιά, συνεχίζουν να ανοίγονται και είναι δικαίωμα τους. Πέραν αυτού όμως, είχε ακουστεί η άποψη πως θα έφευγαν κι εκείνοι το χειμώνα και να βλέπαμε αν θα ερχόταν ο Ηλιόπουλος να κρατήσει τη γραμμή το χειμώνα, δηλαδή φαίνεται σα να το κάνουν χαριστικά κάτι που μου είναι αδύνατο να το πιστέψω αφού μιλάμε για επιχειρήσεις...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

πλοιο που δε βγαινει δενει (και εμπορος που δεν κλαιγεται, δεν ειναι εμπορος).;)

οσες γραμμες ηταν ζημιογονες ή ροκανιζαν την κερδοφορια γειτονικων πιο κερδοφορων, εκλεισαν σε ενα βραδυ (βλ ΠΣΙ και ρεθυμνο). επισης ζημιογονα δρομολογια  σε κερδοφορες γραμμες, σταματησαν με μια αποφαση (θυμηθειτε τα χειμερινα δρομολογια σε πολλες γραμμες, πριν λιγους χειμωνες, με το ακριβο πετρελαιο.)

οσες εταιρειες ταϊζαν ζημιογονες γραμμες εκλεισαν.

 

Edited by proud_ionian
η
Link to comment
Share on other sites

Τροποποίηση δρομολογίου 28ης Οκτωβρίου του Θεολόγος Π

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι για την εξυπηρέτηση έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών τα δρομολόγια του πλοίου μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π, το Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017, τροποποιούνται ως ακολούθως:

Από Μύκονο: 13:45 αντί 12:00 και εν συνεχεία ως ακολούθως: Τήνο ( 14:15 - 14:35) - Άνδρο (16:05 - 16:30) - Ραφήνα: 18:25

Το απογευματινό δρομολόγιο του Σαββάτου 28/10/2017 από Ραφήνα θα εκτελεστεί με ώρα αναχώρησης από Ραφήνα 19:00 αντί 17:30.

 

Link to comment
Share on other sites

Δυναμική παρέμβαση του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, αλλά και του Συλλόγου Εμπόρων στο ΣΑΣ για τον καθορισμό των δρομολογίων από το λιμάνι της Ραφήνας

Quote

Δυναμική ήταν η παρέμβαση του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, αλλά και του Συλλόγου Εμπόρων κατά την σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου και συζητήθηκε ο καθορισμός των δρομολογίων των Συμβατικών και Ταχυπλόων που θα αναχωρούν από το λιμάνι της πόλης.

Μπορεί κατά την σημερινή συνεδρίαση, το θέμα που μονοπώλησε το ενδιαφέρον να ήταν η επαναλειτουργία της γραμμής Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη, δεν έλειψαν όμως οι αψιμαχίες μεταξύ των εκπροσώπων των ακτοπλοϊκών εταιριών όταν συζητήθηκε το θέμα της δρομολόγησης των πλοίων για την γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες.

Σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν, για τη νέα χρονιά αναμένεται να πραγματοποιούν δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας για τα νησιά των Κυκλάδων, εννέα συνολικά πλοία.

Αρχικά, πριν από την έναρξη της συζήτησης του θέματος της Ραφήνας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εμπόρων Σπύρος Μαυρολέων, ο οποίος βρέθηκε στην σημερινή συνεδρίαση, παρέδωσε επιστολή μέσω της οποίας  εκφράζετε η έντονη δυσαρέσκεια του Συλλόγου, αλλά και γενικότερα των κατοίκων του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου για τον αριθμό των πλοίων που χρησιμοποιούν το λιμάνι της πόλης αλλά και την συχνότητα τον δρομολογίων, αφίξεων και αναχωρήσεων σε αυτό και αναλύονται συγκεκριμένες προτάσεις, ώστε οι κάτοικοι του Δήμου να μην αισθάνονται φυλακισμένοι στην Πόλη τους ,να μην εγκλωβίζονται οι επαγγελματίες σε μία αγορά που προσπαθεί να επιβιώσει, αλλά και οι ταξιδευτές να μην ταλαιπωρούνται ώρες ολόκληρες για να έρθουν ή να φύγουν από το λιμάνι.

Κατόπιν το λόγο έλαβε ο Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς, ο οποίος τόνισε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επαναληφθούν όλα όσα έγιναν το καλοκαίρι που μας πέρασε, με τις ταυτόχρονες αναχωρήσεις και αφίξεις των πλοίων, που δημιουργούσαν τεράστια προβλήματα, τόσο στους ταξιδιώτες όσο και στους κατοίκου.

Ο κ. Μπουρνούς είπε ακόμα ότι στην περίπτωση της επανάληψης αυτών των φαινομένων, η Δημοτική Αρχή θα πάρει τα απαραίτητα μέτρα, μέσα από νόμιμες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίσει τα συμφέροντα των πολιτών της Ραφήνας και του Πικερμίου.

Ο κ. Ηλιόπουλος, ο οποίος εκπροσωπεί τη Sea Jet, ήταν ο πρώτος από την πλευρά των ακτοπλοϊκών εταιριών που πήρε τον λόγο, αναφέροντας ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται στη Ραφήνα θα μπορούσε να λυθεί αν η πολιτεία παρείχε τον απαιτούμενο αριθμό από τροχονόμους που θα εξασφάλιζαν την ομαλή κυκλοφορία.

Ο κ. Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries, με την σειρά του ανέφερε πως η εταιρεία του θα μπορούσε να μεταφέρει κάποιες από τις αναχωρήσεις για μετά τις 8:00 το πρωί, ενώ το ίδιο είπε και ο κ. Στεφάνου, εκπρόσωπος της Golden Star Ferries.

Δεν έλειψαν βέβαια και οι αψιμαχίες όσο αφορά τις δρομολογήσεις των πλοίων, αφού οι εκπρόσωποι των συμβατικών που καλύπτουν και τα δρομολόγια τους χειμερινούς μήνες, ζήτησαν να οριστούν πρώτα τα δρομολόγια για τα πλοία που πραγματοποιούν δρομολόγια άνω των 10 μηνών και στην συνέχεια να οριστούν τα δρομολόγια για τα ταχύπλοα που εξυπηρετούν την γραμμή μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ο Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου κ. Μπουρνούς ζήτησε και έλαβε ξανά τον λόγο για να αναφέρει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στην πόλη κατά την διάρκεια των ταυτόχρονων αφίξεων και όχι τόσο κατά την διάρκεια των αναχωρήσεων των πλοίων.

Τελικά οι εκπρόσωποι των ακτοπλοϊκών εταιρειών υποστήριξαν ότι θα συζητήσουν το θέμα των αναχωρήσεων των πλοίων, ενώ αναμένεται η τελική γνωμοδότηση του  Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, η οποία θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες, αφού η νέα περίοδος ξεκινά από την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Για να συνεχίσεις σε μια γραμμή δεν σημαίνει ότι κάθε χρονιά βγάζεις κέρδος!! Μπορεί μια χρονιά να έχεις ζημιά και να χρησιμοποιείς τη κάβα σου από άλλες θετικές χρονιές!! Εάν ήταν έτσι τότε όλες οι μεγάλες ακτοπλοϊκές θα είχαν φύγει από σχεδόν όλες τις βασικές γραμμές του Αιγαίου, μιας και έχουν συχνά ζημιογόνες χρήσεις!! 

Συμφωνώ απολύτως, ούτε και στην ποντοπόρο για παράδειγμα δένεις τα πλοία σου με την πρώτη άσχημη περίοδο στη ναυλαγορά, για να το βάλουμε και σε ένα διαφορετικό μεν, παρόμοιο δε, πλαίσιο. Αυτό όμως είναι ένα, και το να αγοράζεις καινούριες μοναδες στόλου με προφίλ αυτών που σε έβαλαν ίσως μέσα, ή τέλος πάντων δε σου προσέφεραν τα προδσοκούμενα κέρδη, είναι άλλο. Κάτι που έκαναν και οι 2 από τους 3 ανταγωνιστές μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Στα αποτελέσματα του ΣΑΣ στις 25/10/17 βλέπουμε την απόφαση για τα δρομολόγια της γραμμής της Ραφήνας!!

Quote

Από 01/04/18 έως 31/10/18 το πρόγραμμα των δρομολογίων στη γραμμή θα είναι:

7:10 το Champion Jet 2

7:20 το Superrunner

7:30 το Fast Ferries Andros/Αικατερίνη Π

7:40 το Tera Jet

7:50 το Superferry

8:05 το Αικατερίνη Π/Fast Ferries Andros

8:15 το Paros Jet

8:25 το Superferry II

17:00 το Superferry ΙΙ

17:30 το Θεολόγος Π 

Επιπλέον το Θεολόγος Π κάθε Παρασκευή και Σάββατο θα κάνει πρωινό δρομολόγιο μέχρι τις 7:00 και το Νάξος Τζετ κάθε Δευτέρα θα κάνει πρωινό δρομολόγιο μέχρι τις 7:00. Τέλος το Blue Star Paros πήρε δρομολόγια για την άγονη της Δωδεκανήσου αντί για τη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στα αποτελέσματα του ΣΑΣ στις 25/10/17 βλέπουμε την απόφαση για τα δρομολόγια της γραμμής της Ραφήνας!!

Να δούμε και τι νησιά - προορισμούς έχει το κάθε πλοίο? Προφανώς και δεν θα είναι όλα Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

On 17/10/2017 at 4:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας πούμε ότι επιστρέφει το Fast Ferries Andros τον Ιανουάριο στον Παναγιωτακη. Τότε θα σταματήσει το Θεολόγος Π και θα πάει το Fast Ferries Andros στην απογευματινή ζώνη και μετά θα δέσει το Fast Ferries Andros για την δική του ακινησία. Όποτε πάλι πριν τον Μάρτιο δύσκολα θα υπάρξει άλλο πλοίο στη πρωινή ζώνη πέρα από την Golden Star Ferries.

Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια της Fast Ferries από την 1/11/17 έως 28/02/18. Είναι τα κλασσικά απογευματινά δρομολόγια από τη Ραφήνα με το Θεολόγος Π μέχρι τις 14/01/18 και από τις 15/01/18 θα τα εκτελεί το Fast Ferries Andros.

Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2017 at 9:46 AM, gtogias said:

Να δούμε και τι νησιά - προορισμούς έχει το κάθε πλοίο? Προφανώς και δεν θα είναι όλα Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.

Από όσο έχω μάθει τα δρομολόγια είναι τα εξής που εγκρίθηκαν:

Quote

7:10 το Champion Jet 2 Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Θήρα

7:20 το Superrunner Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Θήρα

7:30 το Fast Ferries Andros/Αικατερίνη Π Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

7:40 το Tera Jet Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο

7:50 το Superferry Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

8:05 το Αικατερίνη Π/Fast Ferries Andros Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο

8:15 το Paros Jet Ραφήνα Άνδρο Σύρο

8:25 το Superferry Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

15:30 το Paros Jet Ραφήνα Άνδρο Σύρο (για την ώρα δεν είμαι σίγουρος)

17:00 το Superferry ΙΙ Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

17:30 το Θεολόγος Π Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

Επιπλέον το Θεολόγος Π κάθε Παρασκευή και Σάββατο θα κάνει πρωινό δρομολόγιο στις 7:00 Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο. Για το Νάξος Τζετ είναι να αναχωρεί Δευτέρα πρωί κενό επιβατών για Μύκονο για να ξεκινάει το δρομολόγιο από εκεί (αλλά δεν βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο).

Μην τα σημειώσετε και περιμένετε να ταξιδέψετε αυτές τις ώρες με αυτά  πλοία, γιατί πιστεύω θα  και  φόρες μέχρι το καλοκαίρι!!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...