Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

λεμε τι ζηταει για του χρονου....που εγω προσωπικα δεν νομιζω οτι θα ειναι εδω του χρονου, ετσι που θελουν να πουλησουν βαπορια.αν θες ψαχτο και εσυ, φανταζομαι θα σου πουν κατι αναλογο.....οσο για τις προσπερασεις, ειναι παντελως ανομοιο να βαζουμε ενα βαπορι 24 μιλιων, με βαπορια των 19.. οσο.για τις ηλικιες, να δουμε αν το πλοιο αυτο οταν φτασει-αν φτασει ποτε- σε αυτες τις ηλικιες με ποσο θα πηγαινει...που δεν το βλεπω, γιατι ειναι 12 χρονια τωρα το πιο ξεπατωμενο πλοιο της εταιρειας, με τα συνεχη περα δωθε...ευτυχως η εταιρεια κανει παντα καλες συντηρησεις με γνησια ανταλλακτικα και οχι ημιτασιον.κατα τα αλλα, εχεις δικιο που λες ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ, η προσπεραση εχει να κανει...αλλα αυτοι, ειναι εκεινοι οι ασχετοι που ταξιδευουν 1-2 φορες το χρονο.γιατι οι ψαγμενοι και τακτικοι επιβατες-οχι μονο οι νησιωτες-, αλλες προτιμησεις εχουν....ειτε οταν εχει καιρο, ειτε οταν θελουν να πανε ανετα...τα ονοματα αλλωστε δεν φτιαχτηκαν τυχαια , 20 χρονια τωρα....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφού συμφωνούμε έστω και με άλλα λόγια και στα δύο γιατί εξάπτεσαι; :(

Είτε άσχετοι είτε σχετικοί (είναι το τελευταίο άλλωστε που νοιάζει τις εταιρίες, το παραδάκι να πέφτει) είναι αυτοί που γέμισαν φέτος το στριμόκωλο και ακριβό, κατά τα άλλα, ΙΘΑΚΗ, και μετά τους υπόλοιπους με τις εκπτώσεις. Και φυσικά συμφωνούμε ότι οι καλές συντηρήσεις της εταιρίας του κάνανε τόσο αυτό όσο και τα αδερφά του αλλά και τα υπόλοιπα πλοία της Attica να μην χάσουν ούτε μισό δρομολόγιο φέτος το καλοκαίρι κι ας είναι και ξεπατωμένο όπως λες. Κι ελπίζω να συνεχίσουν έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος.

Υ.Γ.: Το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ σήμερα το αδικείς. Τι 19; Πάει σταθερά πάνω από 19,5 όλους αυτούς του μήνες και όταν παίζουν και κυνηγητό τα πρωινά βαράει και κάτι ξεγυρισμένες 20άρες. ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μια χαρά τα πάει από κίνηση το Ιθάκη στο πρωινό του όπου το προτιμάει ο κόσμος ακόμα και με ακριβότερο εισιτήριο(για το ΙΧ). Γενικά ο πολύς ο κόσμος που πάει για διακοπές το προτιμάει έναντι των υπολοίπων. Σε 3-4 ταξίδια μου που έχω κάνει και με τα 4 τα πρωινά κόσμο έχουν αρκετό όλα. Το ΣΦ2 και το Πηνελόπη είναι συνεχώς με το γκαράζ τίγκα. Στο ταξίδι μου με το Αικατερίνη μόνο το γκαράζ είχε πολύ λίγα ΙΧ μέσα αλλά από κόσμο ικανοποιητικό.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως την Κυριακή από Τήνο προς Ραφήνα έψαχνα πλοίο που να γυρνάει περίπου στις 5 το απόγευμα....Ρώτησα το Θεολόγο και ήταν γεμάτος και αναγκάστηκα και πήγα με το Ιθάκη.....Να υποθέσω ότι αυτό είναι σημάδι ότι ο Θεολόγος δουλεύει καλύτερα;

Όσο για το Αικατερίνη, το Σάββατο 11 Αυγούστου που το ταξίδεψα ήταν γεμάτο το γκαράζ μέχρι τον καταπέλτη....και από κόσμο παλι φουλ....ωρα 6.55.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο οτι με ειπαν, στο ιντερνετιον :ph34r: (φατσαμπουκιον :rolleyes: κλπ) κυκλοφορει οτι το καμαρι των Στενιων B) θα συνεχισει τις προσεγγισεις στην Ναξο (παρασκευες και κυριακες) μεχρι να δεσει.

ειναι αληθεια ή urban legend?

Link to comment
Share on other sites

θα κλαψουνε μανουλες ;)

αυτο που μπορω να πω για το καλοκαιρι πηγε πολυ καλα στη ναξο!οτι αφηνε το ΔΗΛΟΣ το πηρε το ΦΕΡΡΥ1κ μιλαμε για πολυ κοσμο...οσο ημουν στην ναξο μεσα αυγουστου εβαζε γυρω στα 350ατομα κ 90 ι.χ. καθε μερα κ ξελασπωνε την κατασταση καθως κ εμενα μιας κ δεν ειχε με το ΔΗΛΟΣ κ γυρισα με αυτο :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το Superferry II το πέτυχα και με μέτρια κίνηση αλλά και ασφυκτικά γεμάτο (Δευτέρα 27/08), σε βαθμό να λαμβάνουν χώρα φραστικά επεισόδια μεταξύ των προσκυνητριών που επιβιβάστηκαν στην Τήνο για το ποιά θα καθίσει στη δυσεύρετη καρέκλα (τζάμπα οι μετάνοιες και τα τάματα!). Όλα τα σαλόνια και τα αεροπορικά, μα και το γκαράζ, γεμάτα.

Από τους μη ντόπιους, οι περισσότεροι βλέπανε "Blue Star" και μπαίνανε, μην έχοντας ιδέα και για τις προσφορές των Fast, Golden και Agoudimos. Το Κατερινιώ έχει πολύ καλό accommodation...

Υ.Γ. Όλα τα λέφτα το sun deck του Superferry. Ήλιος, θάλασσα, ελληνικό τοπίο από το υψηλότερο κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ερθει του χρονου, ζηταει - συμφωνα με πληροφοριες παντα- 0745 με επεκταση παρο-ναξο, και επιστροφη ραφηνα στις 2100....μεχρι του χρονου ομως.....

Βλέποντας την στήριξη της εταιρείας στο Ιθάκη, πιστεύω ότι θα είναι και του χρόνου στη Ραφήνα, εκτός μεγάλου απροόπτου βέβαια. Και δεν ξέρω για προέκταση για Πάρο, αλλά για Νάξο μου φαίνεται μάλλον σίγουρη. Μέχρι στιγμής η εταιρεία δεν είχε λόγο να βάλει πλοίο από Ραφήνα για Νάξο και να κόβει κίνηση από τον Πειραιά, αλλά από την στιγμή που το SFII κατάφερε να σταθεί στην Νάξο και να πάρει κίνηση από τον Πειραιά, θεωρώ ότι η BS είναι αναγκασμένη να χτυπήσει το SFII με το Ιθάκη και στη Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσουμε πως από αυτή τη βδομάδα τελειώνουν τα απογευματινά δρομολόγια του Ιθάκη, προς τα "μακρινά" νησιά και το απόγευμα θα έχει μόνο παρασκευή & κυριακή τοπικό για Άνδρο (δίνοντας επιπλέον ανάσες στους ανταγωνιστές).

Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα της εταιρείας, το πλοίο θα μείνει στη γραμμή μέχρι 31/10, αν και φήμες λένε πως θα μας αφήσει νωρίτερα.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

και συγκεκριμενα 20 σεπτεμβριου, αν πιστεψουμε τις διαδοσεις ( οχι των κομμουνιστων....).... οσο για το οτι θα δωσει ανασα στους ανταγωνιστες, το οτι δεν θα φτανει μυκονο, να σου πω....την παρακευη, το φερι θα φευγει σιγουρα με καλες πληροτητες-πρωτο ,συν την ναξο-....αυτος που θα βοηθηθει νομιζω πως θα ειναι ο τεο...να γελασει και αυτουνου λιγο το χειλακι του φετος....οσο για τις επιστροφες της κυριακης, μεχρι τωρα τον αυγουστο πρωτο -σε ιχ -ερχεται το φερι.....τωρα, στο τι ζηταει για του χρονου ΑΝ παει ραφηνα...καταρχας, νομιζω πως ειναι καθαρα κινηση-μοχλος πιεσης προς τα καπου...για αυτο αλλωστε μπηκε και στην γραμμη φετος.τωρα, αν πιασει παροναξια,ειναι αναγκασμενο να μοιρασει την περιορισμενη (1300) πιτα του, αντι στα τρια, ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ.....εκει βεβαια θα δουμε που θα προτιμησει η εταιρεια να ριξει το βαρος της στα εισητηρια...α-τ-μ, η παροναξια, να χτυπησουμε τον αλλον και να εχουμε καλυτερο ναυλο?....γιατι,αν προτιμησει το δευτερο, δινει μεγαλη ανασα στους ανταγωνιστες στην ανδροτηνομυκονια...στο γκαραζ του βαζει το πολυ 225-230 ιχ....ποιος θα πρωτοχωρεσει...δεν εχει ,πχ.400, να πεις οτι βαζει το συμπαν....και στα ατομα ισχυει το ιδιο...ασε που,π.χ. ο ανδριωτης, οταν θα ξερει πως το βαπορι θα ερχεται απο 4νησια , σαφως και δεν θα θελει να παει ραφηνα σαν σαρδελα...μετα...ζηταει 0745...αν το φερι παρει 0730, δεδομενου οτι εχει να πιασει παρο πρωτα (το ιθακη), δεν ξερω ποιος θα μπαινει πρωτος στην ναξο....εχει και αυτο να κανει.....τελος παντων, θα δειξει...ο χειμωνας θα εχει πολλες ανακαταταξεις.....

Link to comment
Share on other sites

παρατήρησις: Μια χαρά γέλασε το χειλάκι του Τεό ΚΑΙ φέτος. Επίσης, μίλησα για επιπλέον ανάσες (μιας και οι προσφορές των ανταγωνιστών στα ΙΧ ήδη απελευθέρωσαν την αναπνοή τους εδώ και καιρό).

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου,αν φυγει το ΙΘΑΚΗ οπως λετε,θα εχουμε και τον πρωτο 'ηττημενο' του καλοκαιριου καθως ηρθε,πηρε καποια κινηση(οχι κατι φοβερο)και αποχωρει επιβεβαιωνοντας ολους αυτους που ελεγαν οτι ηρθε απλα για την λεγομενη 'αρπαχτη' B) Εμενα τουλαχιστον δεν μ αρεσει αυτη η λογικη δρομολογησης ειτε την κανει η ΝΕΛ,η ΑΤΤΙΚΑ,η ΑΝΕΚ κλπ.

Επισης αναρωτιεμαι(παντα με βαση οτι θα φυγει το πλοιο)αν καταφεραν τελικα να 'πιεσουν' τις υπολοιπες εταιριες η εκαναν περισσοτερο κακο στην δικη τους,καθως με την μειωμενη κινηση,τις υπερπροσφορες και τα 23μιλια(πολλα πετρελαια) δεν νομιζω οτι εβαλαν και πολλα λεφτα στο ταμειο τους :rolleyes:(οπως και οι υπολοιποι φυσικα)

Και αντε ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ με τον ενα η τον αλλο τροπο δεν υπαρχει σε 3-6μηνες,οι αλλοι δυο υποψιαζομαι οτι καπως θα καταφερουν να τα βγαλουν περα μεχρι το επομενο καλοκαιρι(να υπαρχει η Ελλαδα πρωτα ο θεος :P)...οποτε στην ουσια το ΙΘΑΚΗ απλα θα εχει εξουδετερωσει τον πιο αδυναμο παικτη του Ρ-Α-Τ-Μ.

Γενικα εγω θα εκτιμουσα αρκετα αν συνεχιζε το πλοιο ωστε να δειξει η εταιρια οτι πραγματικα ενδιαφερεται για την γραμμη και οχι για τον 'αφρο' του καλοκαιριου. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Νά συνεχίση μέν το πλοίο,δέν λέω,αλλά τον χειμώνα δέν υπάρχει η κίνηση τού καλοκαιριού οπότε αυτός που πάει με 23 μίλια και καίει ένα Ντουμπάϊ καύσιμα γιά να κουβαλήση three and the koukos στην Α-Τ-Μ απ΄την Ραφήνα μάλλον έχει αυτοκτονικές τάσεις.Ιδιαίτερα τώρα που ο ένας παίκτης (Παναγιωτάκης) έχει όλο το χρόνο παρουσία στην γραμμή,είναι φτηνός και συμφέρει στίς μεταφορικές (που αυτές είναι που κρατάνε την κίνηση τόν χειμώνα,οι χειμερινοί κολυμβητές είναι λίγοι).

Απ'την άλλη και ο κυρ-Μίμης δέν βλέπω τον λόγο να μήν υπάρχη σε 3-6 μήνες,τόσα χρόνια δηλαδή πώς υπήρχε στην γραμμή και τα πήγαινε και καλά μάλιστα;Μπορεί να πέση λίγο επειδή γιά κάποιες εβδομάδες το πλοίο του θα βγή γιά ετήσια και δέν θα έχη παρουσία (όπως και το SF2,άλλωστε) αλλά δέν νομίζω ότι θα αφήση την γραμμή οριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και είναι θετικο για τη γραμμή το να συνεχίσει το ΙΘΑΚΗ..Επειδη ομως διανυουμε ηδη το πρωτο δεκαημερο του Σεπτεμβρη και η κίνηση μερα με τη μερα πέφτει, θεωρώ πως δεν εχει νόημα από δω και πέρα να το πηγαίνουν πανω απο 21.0-21.5..Για μετα την 1η Οκτώβρη η γραμμή εξυπηρετείται άνετα με 2 δρομολόγια την ημέρα (πρωί απόγευμα) οπότε μαλλον θα ξεκινησουν οι συζητήσεις μεταξυ των εταιριών για να κανονίσουν τις ακινησίες για να μη συμπίπτουν..

Link to comment
Share on other sites

Εγω με τα μπακαλιστικα ακτοπλοικα μαθηματικα μου πιστευω πως με +2 βαπορια και την κινηση της γραμμης περιπου 30%, κατω με τις προσφορες και το σκοτωμο, το μαζι με το αυτοκινητο μεσα και ο οδηγος και δωρεαν η πορτοκαλαδα απο το μπαρ που παιχτηκε το καλοκαιρι, σε τζιρο οι εταιριες ειναι απο 30-50% κατω...

Και δυστυχως αν και μπακαλης δεν πρεπει να πεφτω πολυ εξω.... Προκαλω οποιον ξερει να μου πει νουμερα και να με διαψευσει...

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα δουλεψε ο τεο ??!!εισαι ραφηνα να τα βλεπεις ?ενταξει, τις καθημερινες κατι εκανε, αλλα οχι οπως παλια, μιας και τα φορτηγα εχουν λιγοστεψει,και του ηρθε και το ιθακη ,που του εκοψε αρκετα, κιριως τις πεμπτες.....να πουμε για τις παρασκευες-εκτος του αυγουστου-,που περνει τα περισσευματα του φερι,η για τις κυριακες στο τοπικο ,που ηταν το δυνατο του σημειο και εφερνε συνεχεια πανω απο 220 ιχ μεχρι περυσι, και που φετος κιριολεκτικα τον τσακισε το ιθακη ?αν δουλευε μια χαρα......παντως, κατι ακουγεται για μετασκευες και αυξηση πρωτοκολλου...νομιζω πως αργα το θυμηθηκανε.....

Link to comment
Share on other sites

@valencay Είμαι Τήνο και αυτό που είδα όλο το καλοκαίρι είναι να κατεβάζει νταλικομάνι και μπόλικο κόσμο (σαν πέρυσι). Τις παρασκευές είχε πάνω-κάτω την ίδια κίνηση με το Σουπερφέρρυ σε κόσμο (σε ΙΧ-φορτηγά φυσικά είχε περισσότερα). Και φυσικά το Ιθάκη δεν του έκοψε καθόλου, παρά πήρε "τα περισσεύματα της τραπέζης ταύτης".

Για το τοπικό δεν έχω ιδέα, και φυσικά δεν μπορώ να σε αμφισβητήσω.

Μια ερώτηση: αφού δεν γέμιζε, γιατί να κάνει μετασκευές ώστε να αυξήσει το πρωτόκολλό του;

Μήπως οι ενδεχόμενες μετασκευές έχουν σχέση με το ό'τι η εταιρεία του μπορεί πλέον να καλύψει πολύμηνη απουσία του από τη γραμμή καθώς και βελτιστοποίηση της φόρτωσης/εκφόρτωσης που προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις στα λιμάνια, ιδιαίτερα όταν έχουμε κυνηγητό μπρος-πίσω; (γιατί φέτος παρατηρήθηκε το φαινόμενο μυκονιάτικοι τράκτορες να ξεκοτσάρουν τα δικά τους για να κατεβάσουν τηνιακά ασυνόδευτα, για να βοηθήσουν στο μπάχαλο της εκφόρτωσης).

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το Ιθάκη στη γραμμή από Πειραιά θα είχε και καλύτερες πληρότητες αλλά κυρίως πολύ μεγαλύτερα έσοδα από τα εισιτήρια. Πάντως σε όσα ταξίδια έτυχε να είμαι μέσα χωρίς να γνωρίζω νούμερα το γκαράζ του ήταν σχεδόν γεμάτο(όχι τίγκα) και από επιβάτες επίσης το έλα να δείς(βέβαια το Ιθάκη φαίνετε τίγκα ακόμα και με 500 άτομα...). Το ότι θα φύγει το Ιθάκη μέσα στον Σεπτέμβριο δε νομίζω ότι φεύγει ηττημένο..απλά δεν έχει λόγο να κάτσει παραπάνω αφού η γραμμή δεν είναι για τόσα βαπόρια. Αν ξαναέρθει του χρόνου από το Πάσχα στη Ραφήνα σίγουρα θα τα πάει πολύ καλύτερα και με ένα καλύτερο απογευματινό.

Link to comment
Share on other sites

αν θελεις, σε προ(Σ)καλω, να δουμε τις κινησεις καθε παρασκευης....δεν μπορουμε εδω μεσα να λεμε ο,τι θελουμε.....τους μισους, αντε λιγο παραπανω σε σχεση με το φερι μετεφερε το θεο. 1500 το φερι, 600 το κοκκινο, 220 ιχ το φερι, 150 το κοκκινο..το ιθακη δεν του πηρε πολυ κινηση , αλλα τις πεμπτες το χτυπουσε δυνατα.....την κυριακη παθαινε πανωλεθρια....220 ιχ το ιθακη, τα μισα και λιγο πιο πανω ο θεο....για να μην πω για μια κυριακη, που εφερε 165 το ιθακη, και διψηφιο το κοκκινο......μονο στα φορτηγα υπερτερουσε.ενταξει, τον αυγουστο θα γεμιζε και η βαρκα της μανταλενας...και αν πηγε τοσο καλα οπως περυσι, γιατι η εταιρεια του εχει κανει κινηση, που δεν μπορω να την γραψω απο εδω ???και ο νοων νοειτο....υ.γ. μηπως θες να σου πω και τις κινησεις απο την περιβοητη περυσινη κοντρα μεχρι την ανδρο....τα μισα του φερι ειχε...και τα γραφω αυτα, οχι απο εξυπναδα, αλλα επειδη γνωριζω απο πρωτο χερι κινησεις...αλλο τι βλεπουμε-η νομιζουμε πως βλεπουμε-, και αλλο οι σκληροι αριθμοι...ετσι ειναι...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

και ο νοων νοειτο....

Εγώ πάντως δεν κατάλαβα τίποτε από την αποσπασματική παράθεση των στοιχείων της κίνησης. Και περισσότερο δεν μπορώ να κατανοήσω το έντονο ύφος. Όποιος έχει στοιχεία τα παραθέτει πλήρη και τότε, όσοι νοούν, θα νοήσουν...

Link to comment
Share on other sites

αν θελεις τα πληρη στοιχεια, στο λιμεναρχειο ραφηνας....οσο για το "υφος", δεν ειναι εντονο,απλα παραθετω την πραγματικοτητα..και στο κατω κατω το καθοριζω μονο εγω....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνοι αλλα τοτε μη λεμε αερολογιες... Εκτος αν εχεις παει εσυ στο λιμεναρχειο της Ραφηνας και στα εχει δωσει οποτε δεν ειναι κρυφα.

Επισης τι κινηση μπορει να εχει κανει η εταιρια του Θεολογου και μενει κρυφη και δε μπορεις να μας την πεις? Με τι εχει σχεση? Με την πελατειακη πολιτικη?

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα....δεν λεω καθολου αερολογιες.αερολογιες λενε καποιοι, οι οποιοι δεν εχουν καμια επαφη με τα λιμανια, και δεν λεω για τον csst, αλλα γραφουν ο,τι τους πουν, η ο,τι τους κατεβει.....δεν μπορω εγω πχ, να αρχισω να λεω τι κουβαλαει το καθε βαπορι στον πειραια ,συμφωνα με ο,τι ακουγεται, η τι κουβαλαει το βαπορι απο τον βολο....μιλαω για αυτα που ζω εγω, και που παρατηρω καθημερινα.λοιπον, και παλι προκαλω τον οποιονδηποτε, να δουμε μαζι τις κινησεις, ποιος πηγε καλα,ποιος μετρια κλπ.....που κανεις δεν πηγε ασχημα, αλλα σαφως υπηρξαν ανατροπες.τωρα, την κινηση της εταιρειας μπορεις να την μαθεις, αν το ψαξεις λιγο.....και δεν εχει σχεση με πελατειακη πολιτικη....

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω να παω Ραφηνα απο το 2006 αλλα μπορω με ενα τηλεφωνο να μαθω ολα τα νουμερα του διμηνου. Δε λεει κατι να εισαι καθε μερα στο λιμανι και να βλεπεις.. Και κανενας δε λεει οτι του κατεβει. Ολοι απο καπου ακουμε-μαθαινουμε πληροφοριες. Απο κει και περα πρεπει να χει και ο καθενας μας μια ελαχιστη κριση και λιγο μυαλο να αξιολογησει αυτα που του λενε, γιατι του τα λενε και ποιοι του τα λενε. Τι θα πει προκαλεις οποιονδηποτε να δειτε μαζι κινησεις. Αντε πες μας να δουμε να μας βγαλεις και απο την υποχρεωση να τηλεφωνουμε για να μαθουμε.

Οσο για την κινηση της εταιριας εφοσον δεν εχει να κανει με πελατες προφανως ψαχνει συμμαχους δε θελει και πολυ μυαλο να το καταλαβεις. (αν οντως ισχυει οτι κανει καποιες κινησεις η εταιρα οπως λες)

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

ε, τοτε παρε ενα τηλεφωνο ,μαθε και πες μας εσυ.και ειπα οτι δεν γραφω μονο ο,τι βλεπω, αλλα τα στοιχεια.και τα στοιχεια δεν δινονται στον οποιονδηποτε ετσι ευκολα, να τα κανουμε και φει βολαν.....οσο για την κινηση της εταιρειας, και παλι δεν το πετυχες.....οσο για την κριση του καθενος, στην χωρα που ζουμε, αστο....αλλα για μερικους ισχυει το "ου με πεισεις, και αν με πεισεις¨".....αυτα, και τελος απο εμενα, δεν επανερχομαι...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...