Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Το άρθρο είναι ότι πρέπει για  μετρο πιεσης από τη Seajets για να περικόψει την Ικαρία Σάμο από το δρομολόγιο του Aqua Blue (δυο φόρες την εβδομάδα), έτσι ώστε να κάνει το δρομολόγιο στις 16:30 για Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο. Βέβαια η έγκριση του δρομολογίου στην απογευματινή ζώνη έγινε με το σκεπτικό ότι δεν υπάρχει απογευματινό δρομολόγιο από Πειραιά για Ικαρία Σάμο, ενώ στο προηγούμενο ΣΑΣ δεν πήρε την έγκριση για τη περικοπή τους!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω μπερδευτεί. Τελικά στο Aqua Blue παραμένει το μηχανικό πρόβλημα (ακόμα και μετά την επισκευή & δοκιμαστικό) ή η Seajets καθυστερεί σκόπιμα για κάποιον δικό της λόγο;

Επίσης, θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση - ερώτηση πιο πολύ για την ιστορία κι αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Τι ωράριο δρομολογίων είχε καταστρώσει η Seajets για το καλοκαίρι με το Aqua Blue στην γραμμή της ΑνροΤηνοΜυκονίας; Απογευματινή αναχώρηση από Ραφήνα προς τα νησιά και πρωινή επιστροφή απ' τα νησιά προς την Ραφήνα, σε καθημερινή βάση ή 5 φορές την εβδομάδα;

Δηλαδή, τις ημέρες που θα είχε προέκταση για Εύδηλο & Καρλόβασι θα επέστρεφε από Σάμο αμέσως μέσα στην νύχτα ή θα διανυκτέρευε στη Σάμο και θα επέστρεφε το άλλο πρωί;

Το αναφέρω αυτό γιατί στην έγκριση του ΣΑΣ για την δρομολόγηση του Aqua Blue, υπήρχε η παρατήρηση ότι θα πρέπει να γίνει συννενόηση μεταξύ Aqua Blue και Νήσος Μύκονος, ώστε να μην υπάρχει ταυτόχρονη άφιξη στον Εύδηλο, λόγω αδυναμίας της χερσαίας ζώνης του λιμένα να εξυπηρετήσει δύο πλοία ταυτόχρονα. Φαντάζομαι ότι θα εννοούσαν το μεσημέρι γύρω στη 13:30 που έρχεται το Νήσος Μύκονος από Πειραιά και το Aqua Blue από Καρλόβασι (αν ξεκινούσε π.χ. γύρω στις 11:00). 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Orestis said:

 

Δηλαδή η εικόνα στο λιμάνι με τα φορτηγά είναι έτσι καθημερινά;

Πάντως χτες βράδυ που γύρισα από Ανδρο στην Ραφήνα είχε πάρα πολλά φορτηγά ασυνήθιστο για Κυριακή βράδυ λόγο ότι οι περισσότερες εταιρείες είναι κλειστά  για να πάνε Τήνο Μύκονο με το Θεολόγος το οποίο έφυγε και με καθυστέρηση λόγο της αυξημένης κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι εύκολο να γίνουν έκτακτα δρομολόγια γιατί ξεπερνούν τα ωράρια εργασίας.Το μεγαλύτερο προβλήμα το έχουν η Τήνος και η Μύκονος γιατί για Άνδρο γίνονται κάποιες μέρες τοπικά δρομολόγια .

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2019 at 10:28 AM, AQUA JEWEL said:

Έχω μπερδευτεί. Τελικά στο Aqua Blue παραμένει το μηχανικό πρόβλημα (ακόμα και μετά την επισκευή & δοκιμαστικό) ή η Seajets καθυστερεί σκόπιμα για κάποιον δικό της λόγο;

Επίσης, θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση - ερώτηση πιο πολύ για την ιστορία κι αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Τι ωράριο δρομολογίων είχε καταστρώσει η Seajets για το καλοκαίρι με το Aqua Blue στην γραμμή της ΑνροΤηνοΜυκονίας; Απογευματινή αναχώρηση από Ραφήνα προς τα νησιά και πρωινή επιστροφή απ' τα νησιά προς την Ραφήνα, σε καθημερινή βάση ή 5 φορές την εβδομάδα;

Δηλαδή, τις ημέρες που θα είχε προέκταση για Εύδηλο & Καρλόβασι θα επέστρεφε από Σάμο αμέσως μέσα στην νύχτα ή θα διανυκτέρευε στη Σάμο και θα επέστρεφε το άλλο πρωί;

Το αναφέρω αυτό γιατί στην έγκριση του ΣΑΣ για την δρομολόγηση του Aqua Blue, υπήρχε η παρατήρηση ότι θα πρέπει να γίνει συννενόηση μεταξύ Aqua Blue και Νήσος Μύκονος, ώστε να μην υπάρχει ταυτόχρονη άφιξη στον Εύδηλο, λόγω αδυναμίας της χερσαίας ζώνης του λιμένα να εξυπηρετήσει δύο πλοία ταυτόχρονα. Φαντάζομαι ότι θα εννοούσαν το μεσημέρι γύρω στη 13:30 που έρχεται το Νήσος Μύκονος από Πειραιά και το Aqua Blue από Καρλόβασι (αν ξεκινούσε π.χ. γύρω στις 11:00). 

Το Aqua Blue έχει ζητήσει να κάνει δρομολόγια στις 6:35 από Μύκονο για Τήνο Άνδρο Ραφήνα (11:15) και αναχώρηση στις 16:30 από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο. Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη ζητάει να κάνει την προέκταση για Ευδηλο Καρλόβασι (1:45 με 5:45) οπότε τη Τρίτη και τη Πέμπτη θα αναχωρεί στις 10:15 από τη Μύκονο για Τήνο Άνδρο Ραφήνα. Το Σάββατο έχει ζητήσει αναχώρηση στις 8:05 από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο και επιστροφή στη Ραφήνα στις 15:20 με αναχώρηση ξανά στις 16:30 για Άνδρο Τήνο Μύκονο Ραφήνα. Τη Κυριακή έχει ζητήσει αναχώρηση στις 8:05 από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο με επιστροφή στις 15:00 από τη Μύκονο και άφιξη στις 20:00 στη Ραφήνα και αναχώρηση στις 20:30 για Τήνο Μύκονο. Ενώ επίσης κατακρίνει τη συμπεριφορά του λιμεναρχείου Ραφήνας για το θέμα των φορτηγών που έχουν μείνει στο λιμάνι και δεν έχει ενημερωθεί η προϊσταμένη αρχή του ΥΝΑΝΠ. Γίνεται αναφορά και στη δημοσιότητα που πήρε το θέμα από το δημοσίευμα του Ζούγκλα, όπου ο ιδιοκτήτης του Ζούγκλα, τυχαίνει να είναι φίλος με το κ. Μάριο Ηλιόπουλο!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η παρατήρηση του ΣΑΣ για συνεννόηση μεταξύ του Νήσος Μύκονος και του Aqua Blue στον Εύδηλο, ήταν μάλλον για τις Τετάρτες αργά το βράδυ, όπου γύρω στα μεσάνυχτα τα δύο πλοία έχουν σχεδόν ταυτόχρονη προσέγγιση στον Εύδηλο.

Το ατομικό εισιτήριο από Ραφήνα για Εύδηλο κοστίζει 35,70 ευρώ και το Ι.Χ. 65 ευρώ, ενώ για Καρλόβασι το εισιτήριο κοστίζει 45,70 ευρώ και το Ι.Χ 65 ευρώ.

Ας ελπίσουμε ότι έστω και με την συγκεκριμένη δρομολόγηση της τελευταίας στιγμής το πλοίο θα μπορέσει να ανακουφίσει λιγάκι την ΙκαροΣαμία τις ημέρες αιχμής.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απ' οσο καταλαβα ηταν μια εξαιρετικη κοντρα, πολλων ωρων, απο τα παλια. Μπραβο σε ολους τους εμπλεκομενους.

Απ' οτι καταλαβα εφυγαν απολυτως ταυτοχρονα απο τη Ραφηνα.

Το Superferry εφτασε οριακα πρωτο, ελαχιστα μπροστα απο το Aqua Blue, στην Ανδρο.

Ομως επειδη το Superferry ειχε περισσοτερα αυτοκινητα να ξεφορτωσει, εγινε προσπεραση στα "πιτς" και το Aqua Blue αναχωρησε πρωτο, με μικρη διαφορα, απο Ανδρο για Τηνο.

Στο διαστημα Ανδρο - Τηνο πηγαιναν ταπα και τα δυο, ισως πλησιασε ελαχιστα το Superferry, αλλα το Aqua Blue μπηκε πρωτο στην Τηνο.

Οποτε δεν ειχαμε προσπερασμα στη διαδρομη αλλα στα "πιτς".

Αν κανω καποιο λαθος διορθωστε με.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες την αποψη μου η προσπεραση στη υηνο εγινε θελημενα γιατι με το  superferry μεσα το aqua blue δεν θα εκανε μανουβρα κ θα περιμενε απεξω ενω ετσι μπηκε πρωτο κ το  ferry  μπηκε μετα που δεν εζει προβλημα να γυρισει με αλλι δεμενο μεσα

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοιο δεν έχει βάση,δεν θα πήγαιναν το Superferry με 19.8-20.4, ούτε θα έπαιζαν με το γόητρο της εταιρίας.Αμα μπορούσε και τον έπαιρνε θα τον είχε προσπεράσει.Επισης δεν νομίζω να τους ενδιέφερε αν θα έκοβε βόλτες το Aqua Blue εξω απο λιμάνι, δεν έχουν καλές σχέσεις οι εταιρίες αυτές μεταξύ τους.Εχουν σχεδόν παρόμοια ταχύτητα οπότε όποιος ξεκινάει πρώτος έστω και για λίγο έχει ένα μικρό προβάδισμα.Παντως ήταν μια κόντρα που θύμισε άλλες εποχές.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Lord said:

ούτε θα έπαιζαν με το γόητρο της εταιρίας

προσωπική-ταπεινή άποψη: βάση σε αυτού του είδους τις κόντρες σήμερα δίνουν μόνο κάτι λίγοι τύποι σαν και εμάς. οι επιβάτες του εκάστοτε πλοίου νομίζω δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα, πόσο μάλλον όταν η πλειοψηφία τους είναι τουρίστες. πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια του κόσμου, των πλοίων, και των φορτίων τους επομένως η προσέγγιση του @margaritis24 μου φαινεται πάρα πολύ ρεαλιστική και δεν απέκλεια και το ενδεχόμενο να υπήρξε και εντολή από το λιμεναρχείο.

 

27 minutes ago, Lord said:

δεν έχουν καλές σχέσεις οι εταιρίες αυτές μεταξύ τους.

άλλο πράγμα οι εταιρείες και άλλο οι πλοίαρχοι και τα πληρώματα. εκτός οτι προσωπικά έχω δει πολλές με τα μάτια μου αυτό που γράφω, ας σκεφτούμε ότι ο Βουτσελάκος φέτος είναι στην GSF (Super Express) ενώ μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν όχι μόνο στη Seajets αλλά στο πλοίο το έκανε τη μεγαλύτερη ζημιά ever στη Ραφήνα. Δεν νομίζω πως τον έβαλε κάποιος να υπογράψει δήλωση μετανοίας :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, μια χαρά ασφαλή κόντρα έκαναν, εντολή δίνει το λιμεναρχείο ποιος θα μπει μέσα όταν είναι έξω από το λιμάνι.Δειτε τις ταχύτητες των πλοίων και θα καταλάβετε τι κυνηγητό έγινε.Οσο για τα πληρώματα δεν είπαμε ότι θα βγάλουν πιστόλια αλλά θα υπηρετήσουν την κάθε εταιρία που πληρώνονται, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα αλλάξουν στέγη αν χρειαστεί.Αν υπάρχει και εντολή από άνω θα ιδρώσουν την φανέλα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το παρακολουθησα ιδιαιτερα το θεμα, αλλα εχω την εντυπωση οτι ουσιαστικα δεν υπηρχε κοντρα,τουλαχιστον οχι με την εννοια που τη θεωρουσαμε τα παλαιοτερα χρονια

Δυο πλοια με σχεδον ιδια ταχυτητα εφυγαν ταυτοχρονα,οποτε το φυσικο αποτελεσμα ηταν να πηγαινουν σχεδον διπλα διπλα σε ολο το ταξιδι.Ουτε καποιος εκανε κατι ωστε να μπει πρωτος στο λιμανι ,ουτε εγινε κατι αλλο περιεργο 

Θα συμφωνηνω εν μερη με τον @hayabusagr, οτι πραγματι ελαχιστοι δινουν σημασια στις κοντρες πλεον, αλλα απο την αλλη μερια ομως ακομα και για τον ασχετο τουριστα ειναι ωραιο θεαμα δυο πλοια να πηγαινουν σχεδον παραλληλα για τοση ωρα 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος είναι αυτά 

Δευτέρα - Σάββατο 16.30 Ραφήνα Α-Τ-Μ με προέκταση Ικαρία Σάμο κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 

Σάββατο 08.05 Ραφήνα Α-Τ Ραφήνα 

Κυριακή 20.30 Ραφήνα Τ-Μ

Από Μύκονο 

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 06.35 Τ-Α-Ρ

Τρίτη, Πέμπτη 09.35 Τ-Α-Ρ

Παρασκευή 21.30 Ραφήνα 

Κυριακή 15.00 Τ-Α-Ρ 

 

 

 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/2/2019 at 5:49 PM, Champion Jet_2 said:

Το πλοίο από 10 Σεπτέμβρη μέχρι να δέσει θα προσθέσει στο δρομολόγιο του την Άνδρο και το πρωί από Ραφήνα αλλά και το απόγευμα για Ραφήνα

Από αύριο και για μια εβδομάδα ακυρώθηκε η προσέγγιση στην Άνδρο με το Paros Jet

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...