Jump to content
Shipfriends

Άγιος Νικόλαος (IMO 8969109)


Recommended Posts

NANTH

Εντυπωσιακή μετασκευή, τόσο με επιμήκυνση όσο και με διαπλάτυνση. Για παράδειγμα, το ημικυκλικό σαλόνι πρύμα που πριν ήταν ακριβώς στην άκρη του πλοίου σήμερα περιτριγυρίζεται από διαδρόμους.

Πάμε λοιπόν να δούμε άλλη μία επίσης εντυπωσιακή μετασκευή, με πολλά κοινά στοιχεία με το ΝΑΝΤΗ. Στην παρακάτω φωτογραφία (από παλιά καρτ ποστάλ) βλέπουμε το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην Ερέτρια.

post-2102-0-54232400-1295083223_thumb.jp

Το οποίο βέβαια δεν είναι άλλο από το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Fun Boat), που μόλις πριν τρεις μήνες πουλήθηκε από την χώρα μας στην Τανζανία.

2_AGIOS_NIKOLAOS.jpg

Παρόμοια λοιπόν μετασκευή με αυτή του ΝΑΝΤΗ, μιας και εδώ έγινε διαπλάτυνση (άραγε και επιμήκυνση ???) και "το ημικυκλικό σαλόνι πρύμα που πριν ήταν ακριβώς στην άκρη του πλοίου σήμερα περιτριγυρίζεται από διαδρόμους" :) .

post-2102-0-00116100-1295083636_thumb.jp

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η μετασκευή του πρέπει να έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, στα ναυπηγεία Κανέλλου του Περάματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εκ του απιστεύτου συμπέθερε !!! :D

Δηλαδή κάνανε σαρανταδύο ολάκερες ημέρες για να φτάσουν στο Ομάν ??? :blink: Και να σκεφτείς ότι όταν είχα ρωτήσει τον Τανζανό κάπτεν του πλοίου για την διάρκεια του ταξιδιού μέχρι την Ζανζιβάρη, μου είχε απαντήσει "περίπου τρεις εβδομάδες". Να αντιμετώπισαν ζόρια με τον καιρό ή καμμιά αβαρία στο πλοίο ??? Ποιός ξέρει.....

Να θυμίσουμε ότι το ταξίδι για την Τανζανία, μέσω Σουέζ βέβαια, θα διαρκέσει περίπου τρεις εβδομάδες, με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι της Salalah στο Ομάν.

Όσο για τις φωτό που μας παρέθεσες φίλε chiotis, στον ουρανό το έψαχνα το πλοίο (flickr) και στη γη το βρήκες (shipspotting). Eύγε !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Και η εύλογη απορία που δημιουργείται είναι τι δουλειά έχει ένα πλοίο που βγαίνει από την Ερυθρά με προορισμό την Τανζανία να βρεθεί στο Muscat του Ομάν. Όχι οτι και η Salalah ήταν ακριβώς πάνω στο δρόμο του, αλλά το Muscat πέφτει πολύ μακριά.

post-1827-0-74020500-1303720164_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Και η εύλογη απορία που δημιουργείται είναι τι δουλειά έχει ένα πλοίο που βγαίνει από την Ερυθρά με προορισμό την Τανζανία να βρεθεί στο Muscat του Ομάν.

Όπως δείχνουν τα πράγματα, η εταιρεία του BURAQ III - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, έχει αρκετές σχέσεις με το εμιράτο. Μετά τις σημαίες Παναμά και Τανζανίας,

Το πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά την οποία θα αλλάξει με αυτήν της Τανζανίας άμα τη αφίξει του στην Ζανζιβάρη.

το πλοίο από 01/09/2011 φέρει σημαία Ομάν.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η παντοφλα ζει και βασιλευει και δουλευει στη γραμμη Dar es Salaam-Zanzibar.Μαλλον λειτουργει σαν roro μεταφεροντας αυτοκινητα και χυμα φορτιο και οχι επιβατες.Ολη η κατασκευη που ειχε στην Ελλαδα εχει αφαιρεθει για να μπορει να παρει αυτοκινητα στο γκαραζ.

post-1819-0-42008300-1350587293_thumb.jp

post-1819-0-63595300-1350587421_thumb.jp

Οι φωτο ειναι απο το othmanmapara.blogspot.com

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πριν παει στην Τανζανια οπου και προοριζοταν εξ' αρχης,η παντοφλα εκανε ενα περασμα απο τις γραμμες του Ομαν.Οπως βλεπουμε και στην παρακατω φωτο που ειναι απο το panoramio και τον atomickaleidoscope απο την παντοφλα λειπει ολη η κατασκευη που ειχε στην Ελλαδα και ειναι γεματη με αυτοκινητα και φορτηγα.Ετσι εξηγηται και το γεγονος οτι το πλοιο ειχε υψωσει τη σημαια του Ομαν αλλα και οτι δεν την ειχαμε δει καθολου σε φωτο απο την Τανζανια

Να πουμε οτι η φωτογραφια συμφωνα με τις πληροφοριες που υπαρχουν ειναι του Φεβρουαριου 2012

post-1819-0-94359000-1352203592_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νεα φωτο φρεσκια ανεβηκε στο flickr απο τον χρηστη Clark Photog.Μια μικρη διαφορα σε σχεση με τις παλαιοτερες φωτογραφιες ειναι οτι προστεθηκε η κλασικη τεντα που βλεπουμε σε ολες τις παντοφλες που εχουν παει στην Τανζανια

 

post-1819-0-01979600-1356618870_thumb.jp

 

Σε καλυτερη αναλυση μπορειτε να την δειτε εδω

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εύγε για άλλη μία φορά φίλτατε polmyt. Kαταπληκτική η φωτογραφία του πλοίου από το Stonetown της Ζανζιβάρης. :)

 

Αλλά για να μην αναφερόμαστε μόνο σε όσα μετά από καιρό επαληθευτήκαμε, όπως στην περίπτωση του ΑΦΑΙΑ, να λέμε και αυτά στα οποία διαψευστήκαμε. Είχα γράψει πριν δύο χρόνια ότι η κατασκευή που σκέπαζε τον χώρο του γκαράζ όταν το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δούλευε σε ημερήσιες κρουαζιέρες στην Κρήτη, θα παρέμενε στο πλοίο και στην Τανζανία και δεν θα αφαιρείτο.

 

Το γκαράζ του πλοίου είναι βέβαια σκεπασμένο, με πολύ στιβαρή μεταλλική κατασκευή, και όπως μπορείτε να δείτε ήταν (είναι) διαμορφωμένο με μπαρ, πάγκους πώλησης φαγητών ποτών και σουβενίρς, μέχρι και ειδικό πάγκο-σταντ για τον dj του πλοίου.

Αυτή η κατασκευή, το σκέπαστρο δηλαδή του γκαράζ που ταυτόχρονα αποτελεί και πολύ μεγάλο deck παραμονής των επιβατών ΔΕΝ πρόκειται να αφαιρεθεί από το πλοίο στις εργασίες διαμόρφωσης του που θα γίνουν σε ναυπηγείο της Ζανζιβάρης (και όχι στην χώρα μας λόγω κόστους εργατικών) και θα συνεχίσει να υπάρχει και στα δρομολόγια που θα εκτελεί εκεί, από το Stonetown στο Dar Es Salaam, μία διαδρομή δηλαδή τεσσάρων ωρών. Το μόνο που θα αλλάξει - αφαιρεθεί είναι η είσοδος του πλοίου ώστε να μπορεί να επιβιβάζει οχήματα. Μία πολύ πρωτότυπη λοιπόν κλασσική παντόφλα με σκεπασμένο -και εν μέρει βέβαια προστατευμένο- γκαράζ οχημάτων.

 

Όπως πολύ καλά φαίνεται και από την πρόσφατη φωτό διαψεύστηκα, μιας και όλη αυτή η κατασκευή τελικά αφαιρέθηκε. Όμως δεν ήταν κάτι που είχα βγάλει αυθαίρετα από το μυαλό μου, αλλά κάτι που μου είχε πει ο εκπρόσωπος της εταιρίας που είχε έρθει από την Τανζανία για την παραλαβή του πλοίου. Από ότι φαίνεται, οι αρχικές σκέψεις άλλαξαν αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 3 years later...

Μία ενδιαφέρουσα δημοσίευση για το πλοίο, βρίσκουμε στο έντυπο ΑΡΓΩ, τεύχος Απριλίου 1966 (αρχείο Νεκτάριου Παπαδάκη). 

Σύμφωνα με αυτό, το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ της Ερέτριας και της Κρήτης, ήταν το πρώτο πλοίο ανοικτού τύπου ελληνικής κατασκευής που διέθετε διαμπερές γκαράζ (πλώρα - πρύμα) : "αι δε υπερκατασκευαι του στηρίζονται εις τα πλευρά".

Ακόμα αναφέρεται ότι διέθετε δύο εξόδους, πρώραν, πρύμνην (!!!!!), κάτι που δεν γνωρίζω αν διατηρήθηκε για πολυ καιρό, μιας και σε παλιές του φώτο από την Ερέτρια φαίνεται με "κανονική" πρύμνη, και με καταπέλτη μονο στην πλώρη. 

Τελος, σύμφωνα με το equasis, έχει διαλυθεί από τον Οκτώβριο του 2021.

Status : Broken Up (during 10/2021)

1966 - 04.jpg

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Με τοσα καινουρια αμφιπλωρα που πηγαν στην περιοχη λογικο να εχει κοπει

Μου κανει εντυπωση ομως αυτο για τον καταπελτη πρυμα.Ισως να μην ηταν λειτουργικος και να κλεισανε την πρυμη τα πρωτα 1-2 χρονια λειτουργιας της παντοφλας.

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Άγιος Νικόλαος (IMO 8969109)
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...