Jump to content
Shipfriends

Άγιος Νικόλαος (IMO 8969109)


Recommended Posts

Στο Περαμα βρισκεται σε καρναγιο η παρακατω παντοφλα.Ονομα δεν φαιενται αλλα στο παλι εχει επιγραφες fun boat

post-15-128326965121_thumb.jpg

-----

(1966, ex- Άγιος Νικόλαος)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ως παντοφλολαγνος οφειλω να υπερασπιστω την τιμη μου,η οποια δεχθηκε ''πληγμα'' σε προηγουμενο ποστ:D:D,θα απαντησω στον polmyt λεγοντας οτι προκειται για την παντοφλα ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,που κανει εκδρομες στη Χρυση,Γαιδουρονησι στη Νοτια Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στην ιεραπετρα ειδα την παντοφλα Αγ Νικολαος που εκανε την εκδρομη προς το νησι Χρυση. Δυστυχως την ειδα μονο νυχτα και δεν εχω φωτογραφιες της...

Link to comment
Share on other sites

Στην ιεραπετρα ειδα την παντοφλα Αγ Νικολαος που εκανε την εκδρομη προς το νησι Χρυση. Δυστυχως την ειδα μονο νυχτα και δεν εχω φωτογραφιες της...

Εδω μια φωτο του πλοιου ξεχειμωνιαζοντας στο Αμπελακι Σαλαμινας το 2005.

post-76-128326967503_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
Λογικά πρέπει μέσα στο Μάιο να φύγει για τη Κρήτη, εάν είναι δουλέψει και φέτος.

Μάλλον δεν πρόκειται να δουλέψει φέτος, μιας και βρίσκεται ακόμα στο Καματερό της Σαλαμίνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Στο μόλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι είναι με σβησμένο το όνομα και διάφορους μελαμψούς B) κυρίους για πλήρωμα...

Πάει για άλλες πολιτείες και αυτή από ότι φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Πάει για άλλες πολιτείες και αυτή από ότι φαίνεται.

Μετα το Buraq I (ex Παναγία Κ) & το Buraq II (ex Σεμίραμις), ισως το νεο ονομα το Αγιος Νικολαος να ειναι το Buraq III, που λεει στο δελτιο του ΟΛΠ??

Link to comment
Share on other sites

Θα έλεγα ότι θα ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη αν δεν ήταν το νέο του όνομα Buraq III. Tέτοια σύμπτωση νομίζω θα ήταν τερατώδης από την στιγμή που δύο πρώην παντόφλες μας έχουν το ίδιο όνομα (Ι & ΙΙ) στην Ζανζιβάρη της Τανζανίας.

Καιρός ήταν, μιας και έχουμε αρκετό καιρό να δούμε παντόφλα μας να κατεβαίνει στην Τανζανία, σε μια χώρα δηλαδή από τους καλύτερους μας πελάτες στην αγορά παντοφλών. Πάντως το πλοίο θέλει πολύ δουλειά (ξήλωμα) για να χρησιμοποιηθεί ως Ο/Γ.

Link to comment
Share on other sites

Buraq III (1966, ex-Αγ. Νικόλαος-Fun Boat)

Μετα το Buraq I (ex Παναγία Κ) & το Buraq II (ex Σεμίραμις), ισως το νεο ονομα το Αγιος Νικολαος να ειναι το Buraq III, που λεει στο δελτιο του ΟΛΠ??

Θα έλεγα ότι θα ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη αν δεν ήταν το νέο του όνομα Buraq III. Tέτοια σύμπτωση νομίζω θα ήταν τερατώδης από την στιγμή που δύο πρώην παντόφλες μας έχουν το ίδιο όνομα (Ι & ΙΙ) στην Ζανζιβάρη της Τανζανίας.

Και τελικά ούτε έκπληξη έγινε ούτε για καμμία σύμπτωση επρόκειτο. Ο mister Π100, είχε όπως συνήθως δίκιο. Το Άγιος Νικόλαος ονομάζεται πλέον επιβεβαιωμένα Buraq III και σε δύο με τρεις εβδομάδες θα αναχωρήσει από την χώρα μας για το Ομάν και κατόπιν για την Ζανζιβάρη της Τανζανίας όπου και θα συναντήσει τα πολλά ...αδέλφια του, με καπετάνιο έναν άνθρωπο που έχει κάνει και στο Buraq I (ex Παναγία Κ) αλλά και στο Spice Islander (ex Απόστολος Π).

Να πούμε ακόμα ότι είναι κατασκευής του 1966, και -με την συμπλήρωση της 35ετίας- του έγινε ολική σχεδόν ανακατασκευή το 2002 στην μορφή που έχει μέχρι σήμερα. Γνωρίζουμε άραγε σε ποιές γραμμές είχε ταξιδέψει πριν την μετασκευή του σε "κρουαζιερόπλοιο ημέρας" ???

Τέλος, σε μία εβδομάδα θα γνωρίζουμε και το ΙΜΟ number του, αφού έχει ήδη γίνει αίτηση για χορήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια θέση και σήμερα στο μώλο ΔΕΗ το πλοίο. Χωρίς τίποτα να κινείται επάνω του εκτός από έναν ευγενέστατο και χαμογελαστό μελαμψό κύριο που φορούσε μάλιστα και μπλουζάκι με logo του FUN BOAT :D .

Aυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν θα φύγει έτσι όπως είναι για την Αφρική και εκεί θα γίνει η μετασκευή στο γκαράζ του πλοίου, ή αν αυτό θα γίνει στην χώρα μας. Ερώτημα βέβαια που δημιουργείται από το ότι μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει απολύτως καμμία εργασία πάνω στο BURAQ III.

Χωρίς βέβαια να αποκλείουμε και το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί και στην Τανζανία ως .....κρούιζερ FUN BOAT. :P

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάζοντας το πλοίο και τις γραμμές του, ίσως τα μόνα πράγματα επάνω του που μπορούν να σε πείσουν ότι πραγματικά ναυπηγήθηκε το 1966, είναι η γέφυρα του, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά αφού για να κατορθώσεις να βγάλεις μία φωτό το κλασσικό της τιμόνι πρέπει να ...συμπιεστείς πάνω στον μπουλμέ, αλλά και το σίγουρα μικρό στενάχωρο και παλιομοδίτικο σαλόνι της.

Κλασσικό σαλόνι δηλαδή παλιάς παντόφλας, που στο μπροστινό του μέρος στο κέντρο καλύπτεται από δύο απλά μεταλλικά φύλλα τα οποία πολύ εύκολα αφαιρούνται ώστε το σαλόνι να γίνει "ένα" με το μεγάλο deck αναψυχής των επιβατών. Στο συγκεκριμμένο ντεκ μπορούμε να δούμε και ένα μικρό μπαρ αλλά και τους μαζεμένους πράσινους διαδρόμους που απλωνόντουσαν επάνω του κατά την διάρκεια της κρουαζιέρας του στην Χρυσή.

Το γκαράζ του πλοίου είναι βέβαια σκεπασμένο, με πολύ στιβαρή μεταλλική κατασκευή, και όπως μπορείτε να δείτε ήταν (είναι) διαμορφωμένο με μπαρ, πάγκους πώλησης φαγητών ποτών και σουβενίρς, μέχρι και ειδικό πάγκο-σταντ για τον dj του πλοίου.

Αυτή η κατασκευή, το σκέπαστρο δηλαδή του γκαράζ που ταυτόχρονα αποτελεί και πολύ μεγάλο deck παραμονής των επιβατών ΔΕΝ πρόκειται να αφαιρεθεί από το πλοίο στις εργασίες διαμόρφωσης του που θα γίνουν σε ναυπηγείο της Ζανζιβάρης (και όχι στην χώρα μας λόγω κόστους εργατικών) και θα συνεχίσει να υπάρχει και στα δρομολόγια που θα εκτελεί εκεί, από το Stonetown στο Dar Es Salaam, μία διαδρομή δηλαδή τεσσάρων ωρών. Το μόνο που θα αλλάξει - αφαιρεθεί είναι η είσοδος του πλοίου ώστε να μπορεί να επιβιβάζει οχήματα. Μία πολύ πρωτότυπη λοιπόν κλασσική παντόφλα με σκεπασμένο -και εν μέρει βέβαια προστατευμένο- γκαράζ οχημάτων.

Να ρίξουμε και μια "βιαστική" ματιά στο μηχανοστάσιο του πλοίου, με τις δύο LISTER BLACKSTONE μηχανές του.

Τα τελευταία νέα από τον μώλο ΔΕΗ μας λένε ότι σε τρεις ημέρες αναμένεται από την Τανζανία το υπόλοιπο πλήρωμα του πλοίου, καθώς και η από μέρα σε μέρα έκδοση ΙΜΟ number, ώστε στα τέλη της βδομάδας να αναχωρήσει για το 20 ημερών ταξίδι του προς το Stonetown της Ζανζιβάρης.

Τέλος, να παραθέσω και δύο attachments. Aπό διαφημιστικό φυλλάδιο της πρώην εταιρείας του στην Κρήτη, το ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ μαζί με τα ρώσσικα ΙΦΙΦΕΝΕΙΑ-ΑΝΝΑ και ZANADU. Και μία λεπτομέρεια από πολύ παλιά κορνίζα που υπήρχε στο μηχανοστάσιο και στην οποία το πλοίο αναφέρεται ως ΝΙΚΟΛΑΟΣ ...σκέτο (χάριν συντομίας ???) αλλά μπορούμε να δούμε και το -μέχρι πρότινος- νηολόγιο του. Το τελευταίο, ειδικά για τον φίλο enas chiotis, που ανά καιρούς με έναν απλό αριθμό νηολογίου έχει βγάλει λαβράκια ;):D .

post-2102-0-93734400-1288520996_thumb.jp

post-2102-0-83211100-1288521003_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικη η παρουσιαση της παντοφλας απο το φιλο ΣΕΙΡΙΟ.

Σχετικα με το ονομα του πλοιου μια πληροφορια θα ηταν να μαθαιναμε αν το συγκεκριμενο εγγραφο στη κορνιζα υπηρχε ημερομηνια ωστε να μπορεσουμε να βρουμε τουλαχιστον για ποια εποχη μιλαμε.Εχω την εντυπωση παντως οτι και τα τελυταια χρονια πριν μετατραπει το πλοιο σε εκδρομικο παλι ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ λεγοταν.

Για τη νεα καριερα στην Τανζανια με τη συγκεκριμενη κατασκευη να παραμενει μονο αυτοκινητα θα μπορει να παρει μιας και δεν νομιζω να χωραει φορτηγο εκει μεσα.Παντως μου κανει εντυπωση οτι το μηχανοστασιο φαινεται απιστευτα καθαρο.Δεν ξερω αν το κολακευει η φωτογραφια αλλα περιμενα να χω ενα χάλι

Οπως και να χει καλοταξιδο να ειναι και να συνεχισει να ταξιδευει για πολυ καιρο ακομα

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός νηολογίου παραπέμπει πάλι στο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Δεν γνωρίζω αν τεχνικά είναι δυνατό να αλλάξει όνομα ένα πλοίο και να διατηρήσει τον παλιό αριθμό νηολογίου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε ένα επίσημο έγγραφο, με χαρτόσημα και σφραγίδες, το οποίο όμως θα μπορουσε να αντιμετωπίζεται γραφειοκρατικά από αυτόν που το συνέταξε, και να παραλείπει τις λεπτομέρειες. Γραφοντας δηλαδή ΝΙΚΟΛΑΟΣ να εννοεί ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, όπως πχ γράφοντας ΑΠΟΛΛΩΝ εννοούσαμε το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ. Τι να πω, αυτά τα πράγματα θέλουν πια αρχαιολόγους, δεν κάνουν για μας.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμμένο εγγραφο μαζί με την κορνίζα έδειχναν για ...παμπάλαια. Στην συνέχεια του εγγράφου (από κάτω) εμφανίζεται η διαίρεση πληρώματος και τα καθήκοντα του καθενός σε περίπτωση κινδύνου. Τα ονόματα του πληρώματος λοιπόν είναι σβησμένα πολλές φορές με μπλάνκο και ξαναγραμμένα, μέχρι και η υπογραφή του (των) ανά καιρούς πλοιάρχων. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πουθενά ημερομηνία, ούτε καν κάτω από την θεώρηση του εγγράφου.

Το πλοίο πάντως σίγουρα ταξίδευε και πριν μετατραπεί σε εκδρομικό (το 2002) με το όνομα Αγ. Νικόλαος. Και πάλι στο μηχανοστάσιο (το όποιο ήταν όντως πεντακάθαρο) υπήρχε ανηρτημμένο και κάποιο άλλο έγγραφο (Εγχειρίδιο συστήματος ασφαλούς διαχείρισης), το οποίο έφερε ημερομηνία 1 - 9 - 1997 και ανέφερε το πλοίο ως Αγ. Νικόλαος.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός νηολογίου παραπέμπει πάλι στο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Δεν γνωρίζω αν τεχνικά είναι δυνατό να αλλάξει όνομα ένα πλοίο και να διατηρήσει τον παλιό αριθμό νηολογίου.

Από όσο ξέρω μπορείς να αλλάξεις το όνομα του πλοίου αλλά να διατηρήσεις τον ίδιο αριθμό νηολογίου.

Link to comment
Share on other sites

Εν πρώτοις να προσθέσουμε στον τίτλο του θέματος το άρτι χορηγηθέντα IMO number : (1966, ex. Άγιος Νικόλαος - Fun Boat, IMO 8969109) στον οποίο είμαι βέβαιος ότι θα επανέλθουμε στο μέλλον......

Το πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά την οποία θα αλλάξει με αυτήν της Τανζανίας άμα τη αφίξει του στην Ζανζιβάρη. Σήμερα το απόγευμα γύρω στις 17.30 επιβιβάστηκε και το υπόλοιπο πλήρωμα που κατέφθασε στην χώρα μας, και -όπως είχαμε πει- στο τέλος αυτής της εβδομάδας (ίσως και την ερχόμενη Δευτέρα) θα αναχωρήσει για το 20ήμερο ταξίδι του προς την Ζανζιβάρη.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

...για το οποίο μεγάλο ταξίδι το πλοίο ξεκίνησε σήμερα το μεσημέρι. Η καθυστέρηση των τριών ημερών (είχα πει σε προηγούμενο ποστ ότι θα αναχωρούσε το πολύ την Δευτέρα που μας πέρασε) οφείλεται βέβαια στα καιρικά φαινόμενα και στα μετεωρολογικά δελτία που λάμβανε το πλοίο τις προηγούμενες ημέρες.

Να θυμίσουμε ότι το ταξίδι για την Τανζανία, μέσω Σουέζ βέβαια, θα διαρκέσει περίπου τρεις εβδομάδες, με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι της Salalah στο Ομάν.

Καλό ταξίδι να 'χουν και ήρεμες θάλασσες οι καλοί μου φίλοι από την Ζανζιβάρη, οι τόσο χαμογελαστοί σαν μικρά παιδιά, οι πάντα πρόσχαροι, απλοί, ανεπιτήδευτοι και καθόλου "δήθεν". Και είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα μπορούμε να μαθαίνουμε περισσότερα νέα από τα πλοία μας που βρίσκονται στην Τανζανία, πολύ πιθανόν να έχουμε και φωτογραφικό υλικό από "πρώτο χέρι", από τον chief officer του BURAQ III (Άγιος Νικόλαος), και καλό μου φίλο Selim με τον οποίο βέβαια ανταλλάξαμε τηλέφωνα και Emails. ;)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το όνομα του πλοίου ήταν πάντα ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

απο τις 20 Σεπτεμβρίου του 1965 που νηολογήθηκε

στον Πειραιά ως νεοναυπήγητο και πήρε αριθμό 2596

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Edited by emmpapad
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...