Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Ναντη ειναι μια παντοφλα αρκετα μεγαλη η οποια ανεκαθεν εκανε το δρομολογιο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα.Τα τελευταια χρονια δεν ειμαι σιγουρος αλλα πρεπει να ανηφορηζει προς Αλβανια μερια απο Κερκυρα.Για ριξε μια ματια και εδω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 7 months later...

Από ότι παρατήρησα πριν λίγες ημέρες στο AIS, η όμορφη παντόφλα πρέπει να χρησιμοποιείται πλέον ως φορτηγό, μιάς και στο "ΤΥΠΟΣ ΠΛΟΙΟΥ" αναφέρεται ως Cargo - Hazard A (Mayor). :confused:

Γνωρίζει άραγε κάποιος τι σημαίνει αυτός ο προσδιορισμός ???

Link to comment
Share on other sites

Αφου δε ξερεις γιατι μιλας? :mad:

Το Cargo αναφερεται στον τυπο πλοιου και το Hazard A (Major) αφορα το φορτιο που κουβαλαει (επικινδυνο φορτιο κατηγοριας Α, βυτια, ευφλεκτα κτλ) ;)

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Τελος Ιουλιου που βρεθηκα στην Κερκυρα η παντοφλα ηταν μονιμα δεμενη στο παλιο λιμανι της Ηγουμενιτσας.Αυτο βεβαια μαλλον ειχε να κανει με την απεργια των φορτηγων μιας οπως εχουμε πει δουλευει μονο με φορτηγα.

Ας τη δουμε και σε εναν παλιοτερο δεξαμενισμο της στο Περαμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με λιγη φαντασια θα μπορουσε να ειναι το ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ πριν απο καποια μετασκευη που πιθανος να εφαγε.Υπαρχουν αρκετα κοινα χαρακτηριστικα οπως τα μικρα φινιστρινια στην πρυμη,η βαρκα που υπαρχει και στα δυο πλοια,το ανοιγμα στο πλαι στο υψος της γεφυρας.Απο την αλλη και αυτο βεβαια μου φαινεται απιθανο σεναριο,και δεν ταιριαζουν και οι ημερομηνιες αφου εχουμε δει φωτο με το ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ οπως ειναι σημερα απο το 1979.

Παρολαυτα το γραφω μπας και θυμηθει κανεις τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα EVRANIKAS,ουτε που μου ειχε περασει απο το μυαλο οτι μπορει να ηταν το ΝΑΝΤΗ

Η μετασκευη το εχει κανει τελειως διαφορετικο και μονο οταν το δει κανεις απο πρυμα βρισκει κοινα στοιχεια.

Ξερεις μηπως και ποτε εγινε η μετασκευη?

Link to comment
Share on other sites

"Το παιχνίδι της αναζήτησης και η μαγεία του να ανακαλύπτεις." (σε συνέχειες...) :)

Πραγματικά απίστευτο. Ευχαριστώ θερμά φίλε EVRANIKAS για την αποκάλυψη της "ταυτότητας" του πλοίου. Καταπληκτική μετασκευή ενός πολύ όμορφου πλοίου.

Το "παιχνίδι" της αναζήτησης συνεχίζεται, και η μαγεία της ανακάλυψης μας αποζημιώνει απλόχερα για τον χρόνο του ψαξίματος. :)

Link to comment
Share on other sites

Η μετασκευη το εχει κανει τελειως διαφορετικο και μονο οταν το δει κανεις απο πρυμα βρισκει κοινα στοιχεια.

Ξερεις μηπως και ποτε εγινε η μετασκευη?

Λογικά, το 1990, δεκαεπτά χρόνια δηλαδή μετά από την κατασκευή του. Αν δούμε τα στοιχεία που μας δίνει το equasis, θα παρατηρήσουμε ότι υπάρχει αλλαγή ημερομηνίας στο "Gross tonnage" του πλοίου από την 1η-1ου-1991.

IMO number : 7350557

Name of ship : NANTI (during 1973)

Call Sign : SV3616

MMSI : 237033400

Gross tonnage : 997 (since 01-01-1991)

Type of ship : Passenger/Ro-Ro Cargo Ship (during 1973)

Year of build : 1973

Flag : Greece (since 01-07-1973)

Status of ship : In Service/Commission (during 1973)

Last update : 30-03-2010

Να προσθέσουμε ακόμα, ότι από το 2000, ως πλοιοκτήτρια εταιρεία του αναφέρεται η ALBANIAN LINES, με έδρα της τα Βριλλήσια της Αττικής.

Link to comment
Share on other sites

Όντως η μετασκευή φέρεται (κατά hrs) να πραγματοποιηθηκε το 1990 στα ναυπηγεία Ζερβάκη. Σαν πλοιοκτήτης εμφανίζεται η nostos shipping co.

Εντυπωσιακή μετασκευή, τόσο με επιμήκυνση όσο και με διαπλάτυνση. Για παράδειγμα, το ημικυκλικό σαλόνι πρύμα που πριν ήταν ακριβώς στην άκρη του πλοίου σήμερα περιτριγυρίζεται από διαδρόμους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...