.voyager Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 On 9/13/2017 at 3:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Xθες πήγε στο Cadiz, όπου θα πραγματοποιήσει την επισκευή του. Nα το και στο Cádiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Το Volcan De Teno χθες ανέβηκε σε δεξαμενή στο Cadiz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Το Volcan De Teno πριν τα Χριστούγεννα αναμένεται να ξεκινήσει σε μια νέα γραμμή της Naviera Armas, που θα συνδέσει το Λας Πάλμας με τη Τενερίφη, ένα δρομολόγιο 1,5 ώρας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Τη Τετάρτη 6/12/17 το Volcan De Teno έφυγε από το Cadiz που έκανε εργασίες συντήρησης για το Λας Παλμας, μιας και θα κάνει τη γραμμή Λας Παλμας Τενεριφη (90 λεπτά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Το Volcan De Teno ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια στη γραμμή Las Palmas-Tenerife Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Το πλοίο χθες έκανε ένα δοκιμαστικό ανοιχτά του Las Palmas με μέγιστη ταχύτητα 40,8 κόμβων σύμφωνα με το Ais! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Έπιασε εδώ τέτοιες ταχύτητες όσα χρόνια ήταν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Μέχρι 40 το 2010 σε ένα δοκιμαστικό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Το Volcan De Teno ξεκίνησε καθημερινά δρομολόγια στις 6 Απριλίου στη γραμμή Las Palmas-Tenerife με καθημερινά δρομολόγια από το Las Palmas στις 7:30-15:45 και από τη Tenerife στις 12:45-18:30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 Εγω ακόμα πιστεύω οτι ηταν εγκληματικό που το πούλησε το ταχύπλοο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Από την εκπομπή "Οι Παλιοί Μας Φίλοι", ένα Highspeed 6 by night δεμένο στου Τζελέπη. Δεν ξέρω αν και κατά πόσον θα λείψει σε κανέναν το συγκεκριμένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 (edited) Πλάκα μας κανεις τωρα ; Φυσικά και θα λείψει ! Μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο ταχύπλοο , πολυ καλο στο ταξίδεμα του ακόμα και με καιρό , γρήγορο , με άνετους χώρους ! Μεγάλη μλκια της hsw που το έδωσε ! ( και τα γράφω αυτα όντας υποστηρικτής Highspeed 4 ) Edited April 20, 2018 by HIGHSPEED 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Δεν αμφισβητώ την αξιοπλοία και την ποιότητά του σε καμιά περίπτωση. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως το Highspeed 4 για παράδειγμα αλλά και το Highspeed 7 έχουν πολλούς και φανατικούς φίλους, αν έφευγαν θα υπήρχε πολύ συναίσθημα. Αυτό εδώ έφυγε χωρίς τέτοιες αγάπες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Το Volcan De Teno βρίσκεται για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ από τις 25 Απριλίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2019 Share Posted May 13, 2019 Το Volcan De Teno πήγε στη γραμμή Algeciras Ceuta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Ξέσπασε μικρής εκτάσεως φωτιά στο δεξιό μηχανοστάσιο του Volcan De Teno, η οποία κατασβεστηκε από τα συστήματα πυροσβεσης του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 27, 2020 Share Posted January 27, 2020 Ξέχασα να γράψω πως εδώ και μερικές εβδομάδες γύρισε στην ηπειρωτική Ισπανία και εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Algeciras και Ceuta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Από τις 2 Μαρτίου είναι εκτός δρομολογίων και είναι δεμένο στο λιμάνι του Algeciras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 συμφωνα με τους ευρωπαιους συνασθενεις, πρεπει να φουντωσε λιγουλακι το μηχανοστασιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 On 4/10/2018 at 12:43 PM, HIGHSPEED 6 said: Εγω ακόμα πιστεύω οτι ηταν εγκληματικό που το πούλησε το ταχύπλοο On 4/20/2018 at 2:07 PM, HIGHSPEED 6 said: Μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο ταχύπλοο , πολυ καλο στο ταξίδεμα του ακόμα και με καιρό , γρήγορο , με άνετους χώρους ! Μεγάλη μλκια της hsw που το έδωσε ! Σειρά μηχανικών προβλημάτων στο πλοίο ως Volcan de Teno (φωτιές, βλάβες κλπ) και πλέον παραμένει παροπλισμένο.... Στην Ελλάδα κυκλοφορούσε η βρώμα πριν φύγει ότι "το 6 όσο αντέξει", κ φαινεται το γιατί, όπως και το γιατί πουλήθηκε.... 😝😁 Ήταν φέτος να ξεκινήσει μια νέα σύνδεση μεταξύ Los Christianos και La Palma (το νησί, όχι το Las Palmas) αλλά δεν τα κατάφερε και η ARMAS είχε παρουσία όλο το καλοκαίρι μόνο με το Volcan de Taburiente.... Ας το δούμε στο Santa Cruz de Tenerife φετος τον Αύγουστο..... Το μόνο που έχει αλλάξει εξωτερικά είναι ότι έχει κοπεί στα αριστερά το αλουμίνιο της μετασκευής και έχει αφαιρεθεί ο καταπέλτης..... Φώτο απο κινητό δυστυχώς όλες.... 1 2 Παντως μου φαίνται περίεργο ότι η ARMAS ενώ εκείνη την εποχή στην διεθνή αγορά υπήρχαν αξιόλογα ταχύπλοα στην ίδια πανω-κατω τιμή (πχ το Leonora Christina που κατέληξε στον Νορβηγό Fred που ειναι και ανταγωνιστής, πχ το Villum Clausen (που κατέληξε στον Ηλιόπουλο), όλα τα Τούρκικα της IDO και άλλα που δε θυμάμαι, προτίμησε να αγοράσει ένα πλοίο που είχε μικρότερη ταχύτητα, είχε προβλήματα και επίσης καταστράφηκε το μισό άνοιγμα για τα οχήματα με το ασανσέρ και ως εκ τούτου δυσκολεύεται πολύ να βάλει φορτηγά... Αυτο φυσικά ΑΝ όντως πουλήθηκε 20 εκατομύρια που ακούστηκε και όχι π.χ. 10, τότε θα ήταν δικαιολογημένο..... 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Έτσι ακριβώς.Το 6 στην Ελλάδα είχε αρκετά θέματα και μην ξεχνάμε ότι τότε η Hellenic πούλησε τα δυο αξιόπιστα,μετα τις αλλαγές μηχανων,μικρά 2 και 3 για να πάρει ένα μεγάλο,το οποίο ίσως να ήταν από τα μεγαλύτερα λάθη που έκανε.Θετικό ήταν ότι το ξεφορτώθηκε σχετικά γρήγορα και σε καλή τιμή… Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Πουλησε 2 με μικρο γκαραζ κ συνεχεις βλαβες κ πηρε 1 πιο μεγαλο ασχετα που δεν της βγηκε, κ μετα το μοσχοπουλησε η Πειραιως τοτε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Στις εποχές κρίσεις που επικράτησαν τότε τα δυο μικρά ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν η εταιρεία.Μικρη κατανάλωση,σχετικά καλή χωρητικότητα σε επιβάτες και αξιοπρεπείς ταχύτητα.Οι βλάβες που έβγαζαν δεν ήταν συχνό φαινόμενο και λύθηκαν με την αλλαγή των κύριων μηχανων και των δυο ταχύπλοων.Αργότερα θα μπορούσε η Hellenic άμα είχε τα δυο μικρά να δίπλωνε το 5 έτσι ώστε το να μην έκανε μετασκευή και να ήταν στο Ηράκλειο με δυο πλοία όπως κάνει ακριβώς και ο Ηλιοπουλος τα τελευταία χρόνια.Το ότι ήταν μικρά είχαν μεγάλο πλεονέκτημα ότι πήγαιναν παντού και μπορούσαν να δουλέψουν σε αρκετά περισσότερα γραμμές σε σχέση με το κοστοβόρο HS6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Το 6άρι όταν το αγόρασε η Hellenic ήταν σε μαύρο χάλι!!! Με πολύ δουλειά και κόστος το συνέφερε αλλά τα χρόνια της οικονομικής δυσκολίας της εταιρείας ξαναπήρε την κάτω βόλτα. Η τιμή των 20εκατ. ως αντίτιμο για την πώλησή του όντως ισχύει. Από εκεί και πέρα έχοντας πάρει ήδη την κάτω βόλτα και σε χέρια Ισπανών που δεν φημίζονται για την χρήση με προδέρμ στα βαπόρια τους, λογικό είναι να έχει περιέλθει το πλοίο σε μηχανικό τέλμα. 58 minutes ago, giorgos_249 said: επίσης καταστράφηκε το μισό άνοιγμα για τα οχήματα με το ασανσέρ και ως εκ τούτου δυσκολεύεται πολύ να βάλει φορτηγά... Πιστεύω ότι όποιος βάζε συστηματικά φορτηγά σε ταχύπλοο , απλά εγκληματεί. Η ώρα που θα πάρει τα μπλοκ των κυρίων μηχανών και τους μειωτήρες στο χέρι θα είναι πολύ σύντομη. Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι οι Αίολοι. Οταν έπεφτε η κίνηση στα ΙΧ και συμπλήρωναν με φορτηγά , πήραν τα μπλοκ στο χέρι και από τότε γιατρειά δεν είχαν , εκτός του μεγάλου που άλλαξε κύριες μηχανές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now