Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Πλάκα μας κανεις τωρα ; Φυσικά και θα λείψει ! Μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο ταχύπλοο , πολυ καλο στο ταξίδεμα του ακόμα και με καιρό , γρήγορο , με άνετους χώρους ! Μεγάλη μλκια της hsw που το έδωσε ! ( και τα γράφω αυτα όντας υποστηρικτής  Highspeed 4  )

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ την αξιοπλοία και την ποιότητά του σε καμιά περίπτωση. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως το Highspeed 4 για παράδειγμα αλλά και το Highspeed 7 έχουν πολλούς και φανατικούς φίλους, αν έφευγαν θα υπήρχε πολύ συναίσθημα. Αυτό εδώ έφυγε χωρίς τέτοιες αγάπες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 11 months later...
On 4/10/2018 at 12:43 PM, HIGHSPEED 6 said:

Εγω ακόμα πιστεύω οτι ηταν εγκληματικό που το πούλησε το ταχύπλοο 

 

On 4/20/2018 at 2:07 PM, HIGHSPEED 6 said:

Μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο ταχύπλοο , πολυ καλο στο ταξίδεμα του ακόμα και με καιρό , γρήγορο , με άνετους χώρους ! Μεγάλη μλκια της hsw που το έδωσε ! 

Σειρά μηχανικών προβλημάτων στο πλοίο ως Volcan de Teno (φωτιές, βλάβες κλπ) και πλέον παραμένει παροπλισμένο.... Στην Ελλάδα κυκλοφορούσε η βρώμα πριν φύγει ότι "το 6 όσο αντέξει", κ φαινεται το γιατί, όπως και το γιατί πουλήθηκε.... 😝😁

Ήταν φέτος να ξεκινήσει μια νέα σύνδεση μεταξύ Los Christianos και La Palma (το νησί, όχι το Las Palmas) αλλά δεν τα κατάφερε και η ARMAS είχε παρουσία όλο το καλοκαίρι μόνο με το Volcan de Taburiente....  

Ας το δούμε στο Santa Cruz de Tenerife φετος τον Αύγουστο..... Το μόνο που έχει αλλάξει εξωτερικά είναι ότι έχει κοπεί στα αριστερά το αλουμίνιο της μετασκευής και έχει αφαιρεθεί ο καταπέλτης..... Φώτο απο κινητό δυστυχώς όλες.... 

1   2 

Παντως μου φαίνται περίεργο ότι η ARMAS ενώ εκείνη την εποχή στην διεθνή αγορά υπήρχαν αξιόλογα ταχύπλοα στην ίδια πανω-κατω τιμή (πχ το Leonora Christina που κατέληξε στον Νορβηγό Fred που ειναι και ανταγωνιστής, πχ το Villum Clausen (που κατέληξε στον Ηλιόπουλο), όλα τα Τούρκικα της IDO και άλλα που δε θυμάμαι, προτίμησε να αγοράσει ένα πλοίο που είχε μικρότερη ταχύτητα, είχε προβλήματα και επίσης καταστράφηκε το μισό άνοιγμα για τα οχήματα με το ασανσέρ και ως εκ τούτου δυσκολεύεται πολύ να βάλει φορτηγά... 

Αυτο φυσικά ΑΝ όντως πουλήθηκε 20 εκατομύρια που ακούστηκε και όχι π.χ. 10, τότε θα ήταν δικαιολογημένο..... 😀

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς.Το 6 στην Ελλάδα είχε αρκετά θέματα και μην ξεχνάμε ότι τότε η Hellenic πούλησε τα δυο αξιόπιστα,μετα τις αλλαγές μηχανων,μικρά 2 και 3 για να πάρει ένα μεγάλο,το οποίο ίσως να ήταν από τα μεγαλύτερα λάθη που έκανε.Θετικό ήταν ότι το ξεφορτώθηκε σχετικά γρήγορα και σε καλή τιμή…

Link to comment
Share on other sites

Στις εποχές κρίσεις που επικράτησαν τότε τα δυο μικρά ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν η εταιρεία.Μικρη κατανάλωση,σχετικά καλή χωρητικότητα σε επιβάτες και αξιοπρεπείς ταχύτητα.Οι βλάβες που έβγαζαν δεν ήταν συχνό φαινόμενο και λύθηκαν με την αλλαγή των κύριων μηχανων και των δυο ταχύπλοων.Αργότερα θα μπορούσε η Hellenic άμα είχε τα δυο μικρά να δίπλωνε το 5 έτσι ώστε το να μην έκανε μετασκευή και να ήταν στο Ηράκλειο με δυο πλοία όπως κάνει ακριβώς και ο Ηλιοπουλος τα τελευταία χρόνια.Το ότι ήταν μικρά είχαν μεγάλο πλεονέκτημα ότι πήγαιναν παντού και μπορούσαν να δουλέψουν σε αρκετά περισσότερα γραμμές σε σχέση με το κοστοβόρο HS6.

Link to comment
Share on other sites

Το 6άρι όταν το αγόρασε η Hellenic ήταν σε μαύρο χάλι!!! Με πολύ δουλειά και κόστος το συνέφερε αλλά τα χρόνια της οικονομικής δυσκολίας της εταιρείας ξαναπήρε την κάτω βόλτα. 

Η τιμή των 20εκατ. ως αντίτιμο για την πώλησή του όντως ισχύει. Από εκεί και πέρα έχοντας πάρει ήδη την κάτω βόλτα και σε χέρια Ισπανών που δεν φημίζονται για την χρήση με προδέρμ στα βαπόρια τους, λογικό είναι να έχει περιέλθει το πλοίο σε μηχανικό τέλμα.

58 minutes ago, giorgos_249 said:

 

επίσης καταστράφηκε το μισό άνοιγμα για τα οχήματα με το ασανσέρ και ως εκ τούτου δυσκολεύεται πολύ να βάλει φορτηγά... 

 

Πιστεύω ότι όποιος βάζε συστηματικά φορτηγά σε ταχύπλοο , απλά εγκληματεί. Η ώρα που θα πάρει τα μπλοκ των κυρίων μηχανών και τους μειωτήρες στο χέρι θα είναι πολύ σύντομη. Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι οι Αίολοι. Οταν έπεφτε η κίνηση στα ΙΧ και συμπλήρωναν με φορτηγά , πήραν τα μπλοκ στο χέρι και από τότε γιατρειά δεν είχαν , εκτός του μεγάλου που άλλαξε κύριες μηχανές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Volcan de Teno έχει απόψε το μενού του κάπελα, το βλέπουμε εδώ σε μία από τις 3 ή 4 καθημερινές του αφίξεις στο Los Cristianos της Τενερίφης. Ή μάλλον για να το πω πιο σωστά όταν αυτό έπιανε στο Los Cristianos στα πλαίσια της γραμμής που συνδέει το τελευταίο με το San Sebastian de la Gomera. Κι αυτό γιατί στα πλαίσια της αναμπουμπούλας που δημιουργήθηκε στην Armas από την κατά τα φαινόμενα πώληση του Volcan de Teneguia, το πλοίο μετακόμισε στη γραμμή Las Palmas de Gran Canaria - Morro Jable. Άλλαξε δηλαδή και τα δύο νησιά στα οποία δραστηριοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...