Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκτος αν γινει για δυο λογους ο ενας που νομιζω οτι ειναι και ο βασικοτερος ειναι επειδη το βαπορι ειναι καινουριο στην Ελλαδα να το κρατησουν παρα πισω σε λειτουργεια (καιρου επιτρεποντος) να βγαλει και κανα σπασμενο και ο δευτερος να μην γινει το περσινο χαλι με την αποχωρηση του Ακουα απο την γραμμη και την Ποπη μοναχοβαπορο αν και η ποπη συνηθως φευγει τελευταια για ετησια

Link to comment
Share on other sites

Πόσο δύσκολο είναι για μία εταιρία να υπολογίσει σωστά τα ωράρια ενός πλοίου της;

Πως είναι δυνατόν να δίνεις το Ραφήνα Άνδρος σε μία ώρα (σσ όταν ρωτάς εντός του πλοίου να σου λένε 45 λεπτά!!!) και το βαπόρι επί μονίμου βάσεως να κάνει 1:20-1:25; Καθυστέρα βέβαια η οποία μεταφέρεται σε όλο το δρομολόγιο και λόγω άμεσης αναχώρησης, μεταφέρεται και μεγαλώνει στην επιστροφή. Φτάνει στη Μύκονο το νωρίτερα 19:35 (αντί 19:05) κι επειδή ευτυχώς το πλήρωμά του είναι τζιμάνια το φορτώνουν σε 10 λεπτά και φεύγει. Έλα μου ντε που τα ίδια γίνονται και στην επιστροφή όμως και το βαπόρι φτάνει 23:00 στη Ραφήνα. Θα μου πείτε τώρα: Καλά τόσο πολύ σε χάλασε; Εμένα που είχα αυτοκίνητο ίσως να μη με χάλασε (αν εξαιρέσουμε τα 50,50 ευρώ), αλλά αυτούς που δεν είχαν (ναι υπάρχουν και αυτοί) και χάσανε το λεοφωρείο για Αθήνα, μάλλον τους χάλασε πάρα πολύ. Κάτι το οποίο φάνηκε και στις αντιδράσεις αρκετών επιβατών που άρχισαν να διαμαρτύρονται εντόνως στο πλήρωμα που στην τελική δεν έφταιγε και τίποτα. Εν τέλει το δρομολόγιο βγαίνει στην καλύτερη σε 3:00-3:15 ώρες την ώρα που ΘΕΟΛΟΓΟΣ-ΠΗΝΕΛΟΠΗ-SYPERFERRY κάνουν 4:30-4:50.

Στα του πλοίου, έχοντας ταξιδέψει πλέον με όλα τα "Vodafone" να παραθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Θα ξεκινήσω με αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση: Το σκάφος συναγωνίζεται, επάξια ίσως, τα συμβατικά. Πρώτη φορά είδα ταχύπλοο να μην καταλαβαίνει κυριολεκτικά τίποτα. ΑΚΟΥΝΗΤΟ!! Κάτι που μετράει πολύ ειδικά στους "υπερευαίσθητους" επιβάτες. Γενικότερα πολύ καθαρό και αν δεν υπήρχαν και κάποια ζώα με ανθρώπινη μορφή, θα ήταν ακόμα καθαρότερο.

Της οικονομικής τα καθίσματα ή είναι αυτά της μάνας του ή σίγουρα τα έχουνε φέρει από κάπου αλλού μιας και υπάρχουν έντονα σημάδια φθοράς, κάποια σκισμένα/ξεχαρβαλωμένα και γενικότερα δείχνουν κάθε άλλο παρά καινούρια. Πολύ ωραία η VIP (για όσους έχουν λεφτά), με εντυπωσιακή θέα πλώρα, κάτι όμως που κάνει την Business του μία σκέτη κοροϊδία, καθώς είναι ένα "τυφλό" μεταβατικό στάδιο μεταξύ οικονομικής και VIP. Δηλαδή ουσιαστικά πληρώνεις κάτι παραπάνω για να κάτσεις σε μπεζ, αντί μοβ, καθίσματα. Καμία σχέση με τις εντυπωσιακές Business των HIGHSPEED 4 και HIGHSPEED 5.

Τέλος, μηδενικοί εξωτερικοί χώροι. Και όταν προσεγγίζει σε λιμάνι, συναντιούνται αυτοί που είναι προς αποβίβαση με αυτούς που πάνε για τσιγάρο με αποτέλεσμα να γίνεται ένα κομφούζιο και να προσπαθούν οι του ξενοδοχειακού να ψαρέψουν μέχρι τελευταία στιγμή κάποιον επιβάτη που ενδεχομένως έχει ξεμείνει. Πολύ όμορφα τα δύο σημεία στις πάντες της οικονομικής με τα τζάμια μέχρι την οροφή και τα γυάλινα τραπεζάκια. Καλύτερα να κάθεσαι εκεί και να χαζεύεις, παρά έξω.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνισω Γιωργο μαζι σου για τους μηδενικους εξωτερικους χωρους..Το μπαλκονι του εχει μεχρι και παγκο για να καθονται οι επιβατες και ενταξει χωρανε καμια 15αρια ατομα και στα 2 ταξιδια που εκανα με το πλοιο ειχε αρκετο κοσμο καθ ολη τη διαρκεια στο μπαλκονακι και αφηναν ολη την ωρα ν εισαι εξω....Επισης τα καθισματα τα μπλε της οικονομικης εγω τελη ιουλιου που ταξιδεψα φαινονταν μια χαρα, απ οτι ξερω ειναι αυτα που ειχε σαν milenium αλλα ηταν πεντακαθαρα..Επιπλεον οι business class σε κανενα highspeed δεν εχει τρελη διαφορα απο την οικονομικη..Ισα ισα τα καθισματα ειναι λιγο πιο φαρδυα απο της οικονομικης θεσης..Εισικα στο 5 μονο το χρωμα ειναι αλλο στις business τα καθισματα

Οσο για την καθυστερηση που ανεφερες ετυχε μια συγκεκριμενη μερα και αργησε..καθε μερα το κοιταω στο ais και ειναι στην ωρα του και στο πηγαινε και στο -ελα...Νομιζω οτι σε ολα τα πλοια μπορει να τυχει καποια φορα και να αργησουν..Το δρομολογιο το συγκεκριμενο πλοιο το εχει ανετα..Εδω εβγαζε σε 4 ωρες πειραια-ιο-σαντορινη

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Πάμε να τα δούμε ένα ένα για να μη μείνουν απορίες :P

Το μπαλκονι του εχει μεχρι και παγκο για να καθονται οι επιβατες και ενταξει χωρανε καμια 15αρια ατομα και στα 2 ταξιδια που εκανα με το πλοιο ειχε αρκετο κοσμο καθ ολη τη διαρκεια στο μπαλκονακι και αφηναν ολη την ωρα ν εισαι εξω....

15 άτομα στα 960 που έχει πρωτόκολλο; :blink: Ε δεν είναι και ότι καλύτερο θα έλεγα.

Και στα δύο ταξίδια το ΣΚ που μας πέρασε μας μαντρώσανε μέσα με το που έδωσε μόλα όλα.

Επισης τα καθισματα τα μπλε της οικονομικης εγω τελη ιουλιου που ταξιδεψα φαινονταν μια χαρα, απ οτι ξερω ειναι αυτα που ειχε σαν milenium αλλα ηταν πεντακαθαρα..

Για την καθαριότητα ήμουν σαφής. Το βαπόρι έλαμπε. Άλλο φθαρμένα, άλλο βρώμικα ;)

Επιπλεον οι bussiness class σε κανενα highspeed δεν εχει τρελη διαφορα απο την οικονομικη..Ισα ισα τα καθισματα ειναι λιγο πιο φαρδυα απο της οικονομικης θεσης..

Να αλλά με μία ατελείωτη τουλάχιστον θέα μπροστά που νιώθεις ότι είσαι στη γέφυρα. Γι'αυτό και ανέφερα ότι είναι ένα μεταβατικό στάδιο ανάμεσα στις δύο θέσεις.

Δηλαδή αν κατάλαβα εσύ υποστηρίζεις ότι σε όλα τα HS η Business είναι μία κοροϊδία :P

Οσο για την καθυστερηση που ανεφερες ετυχε μια συγκεκριμενη μερα και αργησε..καθε μερα το κοιταω στο ais και ειναι στην ωρα του και στο πηγαινε και στο -ελα..

Είπες τη μαγική λέξη!!! Τι είναι πιο έγκυρο; Να το βλέπεις στο ais (το οποίο σχεδόν πάντα έχει χρονοκαθυστέρηση) ή να το βλέπεις με τα μάτια σου;

Το είδα 4 συνεχόμενες μέρες στη Μύκονο και άλλες δύο ταξίδεψα. Τυχαίο; Δεν νομίζω...

Νομιζω οτι σε ολα τα πλοια μπορει να τυχει καποια φορα και να αργησουν..Το δρομολογιο το συγκεκριμενο πλοιο το εχει ανετα..Εδω εβγαζε σε 4 ωρες πειραια-ιο-σαντορινη

Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε το παραπάνω ποστ μου και πες μου που κατηγόρησα το ίδιο το σκάφος για το ότι δεν είναι στην ώρα του; Από την πρώτη κι όλας φράση μου νομίζω κάνει μπαμ το που αναφέρομαι. Προφανώς και το σκάφος το έχει το δρομολόγιο όπως και όλα τα άλλα. Αλλά δεν το έχει σε 2,5 ώρες σε καμία περίπτωση. Το έχει σε 3+.

Τέλος όσοι θελήσετε να φάτε κάτι από τα everest, όταν πάτε στην ουρά να έχετε τουλάχιστον 5 ευρώ μαζί σας διότι ένα απλό κομματάκι πίτσα κοστολογείται 4,15 ευρώ!! 85 ολόκληρα λεπτά λιγότερο δηλαδή από όσο αγοράζεις μία ολόκληρη πίτσα μαργαρίτα από Pizza Fun, L'artigiano και συναφείς επιχειρήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο όντως έχει μηδενικούς εξωτερικούς χώρους σε σχέση με τα υπόλοιπα HS της εταιρείας. Έπρεπε να γίνει κάπως αλλοιώς ο σχεδιασμός γιατι όπως είπε και ο George μπερδεύονται αυτοί που θέλουν να αποβιβασθούν με αυτούς που θέλουν να καπνίσουν.

Εσωτερικά τώρα η VIP πραγματικά είναι όλα τα λεφτά, με εντυπωσιακή θέα μπροστά και πολύ άνετα και καινούργια καθίσματα. Γενικώς πάντως όλα τα καθίσματα είναι πολύ άνετα και η οικονομική αρκετά συμπαθητική.

Η business είναι μάλλον πεταμένα λεφτά αφού σε σχέση με τα υπόλοιπα Highspeed είναι σαφώς χειρότερη...αν και επειδή έχει άμεση πρόσβαση με το μπαρ της VIP εύκολα κάθεσαι και στη VIP σε μέρες με μικρή κίνηση.

Τώρα με τις ώρες η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το πλοίο δε γίνεται να βγάλει το δρομολόγιο σε 2:35 με τίποτα. Το μοναδικό του στόλου που θα μπορούσε είναι το HS5 που έχει 4-5 μιλάκια παραπάνω! Επειδή ταξίδεψα και εγώ(όχι βέβαια σε δρομολόγιο που έχει άμεση επιστροφή όπως ο george) έχω να πώ ότι το Ραφήνα-Μύκονος το έκανε σε 2:45 αλλά με τη σημαντικότατη υποσημείωση ότι στα λιμάνια ο χρόνος που έχουν υπολογίσει να παραμένει είναι 10' αλλά το πλοίο λόγο της μηδενικής κίνησης κάνει στη κυριολεξία το λεγόμενο "touch and go"(αεροπορική έκφραση χεχε). Σε δρομολόγιο που θα έχει κόσμο και αμάξια να φορτώσει στο λιμάνι ο χρόνος είναι σίγουρα 3+ ώρες μαζί με την ΆΝδρο. Απορώ πάντως που η εταιρεία επιμένει με την Άνδρο, όσες φορές έχω ταξιδέψει η κίνηση πραγματικά είναι τραγική, ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι.

Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο εαν μείνει στη γραμμή πραγματικά θα κάνει θραύση αφού έχει ταχύτητα,γκαράζ και ένα αρκετά καλό εσωτερικό.(ειδικά εαν αφήσει έξω την Άνδρο, για να αξίζει και οικονομικα...)

Αλλά κάτι τέτοιο δε το θεωρώ εφικτό...! Καλώς ή κακώς πλέον τα διαθέσιμα HS πέφτουν αρκετά μεγάλα για τη γραμμή της Ραφήνας και ίσως αρκετά..(πιο να πάει? το 4 που είναι η ναυαρχίδα του στόλου ανέκαθεν? το ταχύτατο 5 να χαραμίσει τη ταχύτητα στη γραμμή της Ραφήνας? ή το 6?)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον οσον αφορα τους εξωτερικους χωρους σαφως και εχει μικροτερη χωρητικοτητα απο τα αλλα χαισπιντ!!Αλλα τωρα η business και στο highspeed 5 ειναι σχεδον ιδια με την economy! Αυτο που πληρωνει ο επιβατης στην business ειναι οτι ειναι τα λιγοτερα ατομα σε σχεση με την οικονομικη..Σε ολα τα highspeed η διαφορα economy kai business ειναι πολυ μικρη!!Τωρα οσον αφορα την γραμμη δεν θα παραμεινει στην Ραφηνα το 6..

Συμφωνα με αυτα που ισχυουν τωρα το 4 θα παει Ραφηνα απο του χρονου, ενω πιθανη ειναι και η ελευση του milenium tres ως highspeed 7..Tωρα το τι θα γινει ακομα ειναι ρευστο!!Το 4 παροτι ειναι η ναυαρχιδα απο τα ηδη υπαρχοντα ειναι το μοναδικο ας πουμε καταλληλο για Ραφηνα..Το 6 ειναι πιο καινουγιο, πιο γρηγορο, πιο μουρατο οποτε πρεπει να αξιοποιηθει σε μια γραμμη για να δειξει τα δοντια του στα υπολοιπα ταχυπλοα..Το 5 επισης σαν πιο γρηγορο απ ολα αποκλειεται να παει Ραφηνα..Αλλωστε το 4 και στο παρελθον οταν ακομα ηταν λευκο εκανε δρομολογια απο Ραφηνα

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός για του χρόνου. Καλό θα ήταν σενάρια και σκέψεις μας να τα γράφουμε στα ανάλογα θέματα και να μην τα παρουσιάζουμε ως γεγονότα, ώστε να μη δημιουργούνται άσκοπες συζητήσεις.

Υ.Γ.: Σε γενικές γραμμές οι διαφορές μεταξύ των θέσεων είναι τα διαθέσιμα τετραγωνικά ανά επιβάτη, οι διαστάσεις και οι ποιότητα των θέσεων, οι αποστάσεις μεταξύ των καθισμάτων και η αναλογία των θέσεων με τραπέζι. Επιπλέον πλεονεκτήματα (που δεν ισχύουν στο 6) είναι η θέα στις business και o prive και άνετος εξωτερικός χώρος των VIP.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν σενάρια και σκέψεις μας να τα γράφουμε στα ανάλογα θέματα και να μην τα παρουσιάζουμε ως γεγονότα, ώστε να μη δημιουργούνται άσκοπες συζητήσεις.
επειδη ημασταν καιρο κλειστοι, ισως εχουμε ξεχασει τη "γωνια του κουτσομπολη", που υπαρχει γι'αυτο ακριβως το λογο;)
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω τις εξαιρετικές εντυπώσεις για το ταξίδεμά του στον καιρό, γνωστού μου και ταυτόχρονα έμπειρου επιβάτη, τακτικού ταξιδιώτη για Σέριφο, ο οποίος απεφάνθη ότι μπροστά του το Speedrunner είναι καϊκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπουκωμενο ειναι παιδια στον ΚΑΒΟ ΝΤΟΡΟ δεν θα βγαζει τιποτα και επι την ευκαιρια να δουνε λιγο οι υπευθυνοι της εταιρειας και την ποιοτητα των καυσιμων

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Χθες το βράδυ το Highspeed 6 ήταν αναμμένο ενώ σήμερα βγήκε για τσάρκα στο Σαρωνικό. Μήπως ο λόγος είναι παρουσία ναυπηγών για τις "τεχνικές αλλαγές" που θέλουν να του κάνουν το χειμώνα??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Ειναι σίγουρο ότι το highspeed 6 θα παει φετος συρο-τηνο-μυκονο και ιο-θήρα??Παρατηρησα ότι για κάποια περίοδο και συγκεκριμενα 15/4-1/5 θα πάει ραφήνα...

Επιπλέον γνωρίζει κανεις αν υπαρχει το highspeed 6 για το virtual sailor??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...