Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν ανοιξει ο καταπελτης, πρεπει να ειναι περιπου κοντα στα 20 μετρα. Γενικα στο ματι μοιαζει τεραστιος και το πλοιο εχει πολυ υψος. Μονο αν πας απο κοντα και το δεις θα καταλαβεις. Αν και λιγα μετρα μεγαλυτερο απο το HS 4 μοιαζει πολυ πιο ογκοδες. Αυτο το ταχυπλοο τα εχει ολα large οπως και την καταναλωση του βεβαιως:D

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω γνωριζει κανεις αν στο μπαλκονακι θα επιτρεπεται να βγαινουν οι επιβατες?φωτεινη επιγραφη με την ενδειξη του δρομολογιου οπως υπαρχει στα αλλα χαισπιντ θα τοποθετηθει καθως επισης και η ταμπελα που ειναι πανω στην εξοδο του μπαλκονιου και γραφει HIGHSPEED ?

Link to comment
Share on other sites

Ε αυτα που αναγερεις ειναι ψηλοπραγματακια δεδομενα. Η εξοδος θα επιτρεπεται οπως και στα 4 & 5, αλλα πλεον δεν εχει απομεινει και ιδιαιτερος χωρος. Καταπελτης και ασανσερ εχουν περιορισει πολυ τον χωρο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι να μεινει και λιγοσς χωρος για να βλεπουμε και τα απονερα του οταν βγαινουμε στο μπαλκονι του!!Ο καταπελτης ομως σε τι εξυπηρετει να ειναι τοσο τεραστειος??πχ ενας επιπεδου hs 4 i 5 δεν θα θα εξυπηρετουσε??τα καθισματα θα ειναι καινουργια μεσα η θα εχει αυτα που ειχε στην ισπανια?

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι να μεινει και λιγοσς χωρος για να βλεπουμε και τα απονερα του οταν βγαινουμε στο μπαλκονι του!!

Από το στόμα σου και στου θεού του αυτί!! Πολύ φοβάμαι ότι αυτό το μπαλκονάκι στη πρύμη δε θα είναι προσβασιμο για τους επιβάτες!!! Διότι εκτός του καταπέλτη και του ανελκυστήρα, θα πρέπει να τοποθετηθούν οι διάφοροι μηχανισμοί του καταπέλτη!! Όποτε μάλλον βλέπω να κάθονται μέσα οι επιβάτες ή στη χειρότερη να χρησιμοποιούν τους εξωτερικούς διαδρόμους που έχουν στην επιβίβαση.

Τέλος σήμερα το Highspeed 6 μεθόρμισε από το Κερατσίνι στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για την συνέχιση των εργασιών του.

Link to comment
Share on other sites

τα καθισματα θα ειναι καινουργια μεσα η θα εχει αυτα που ειχε στην ισπανια?

Μια ενδιάμεση κατάσταση!! Υπάρχουν πολλά καθίσματα που είναι καινούργια, γιατί στο πλοίο υπήρχαν χώροι με καναπέδες που τώρα θα είναι μόνο αεροπορικά καθίσματα. Αλλά υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα που ήταν στην Ισπανία, που πιθανολογώ να τους άλλαξαν ταπετσαρία. Από ότι μαθαίνω το ξενοδοχειακό του πλοίου είναι στα τελειώματα εάν δεν έχουν τελειώσει ήδη.

Link to comment
Share on other sites

Για Παρασκευη μου φαινεται λιγο χλωμο απο την άποψη οτι το γκαραζ του πλοιου δεν εχει κλεισει ακομα και δεν εχει κανει και καθολου δοκιμαστικα το πλοιο..Παρολα αυτα θα ηταν πολυ ευχαριστω αν συνεβαινε κατι τετοιο!!

Link to comment
Share on other sites

Η επιθεώρηση τότε δε θα θέλει το κλείσιμο του γκαράζ μόνο πρυμα αλλά και στη πλώρη;)

Αλλά υπάρχουν παραδείγματα με ταχύπλοα που ταξιδεύουν με ανοικτό γκαράζ στην Ελλαδα, όπως το Dodekanisos Pride/Express. ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειστε σιγουροι οτι δεν θα κλεισει??Μου φαινεται πολυ απιθανο να μην κλεισει...

Το πλοιο το ειδε κανεις χθες/σημερα??οι εργασιες τελειωνουν??Εντομεταξυ απ οτι ξερω εβαλαν καγκελα στο πανω deck( πανω απο το μπαλκονακι), λετε να το διαμορφωσουν για να ειναι αυτος πλεον ο χωρος που θα βγαινουν εξω οι επιβατες??Εντομεταξει μ εχουν πει οτι και οι καταπελτες επιβατων ειναι τεραστειοι..Δεν μπορω ακομα να καταλαβω ποιος ο λογος γι αυτους τους τεραστειους καταπελτες κ επιβατων και τον κεντρικο..ειδα στο highspeed 1 o καταπελτησ του ειναι πολυ πλατυς και κλεινει ολο τα γκαραζ, αν δεν σκοπευαν να το κλεισουν το γκαραζ στο 6 γτ δεν εβαζαν τετοιο καταπελτη...

Link to comment
Share on other sites

Για θεμα βαρους ισως?? Εδω υπολογιζουνε το καθε κιλο που μπαινει στο σκαφος. Οι μεγαλοι καταπελτες εχουν το πλεονεκτημα οτι δε χρειαζεται να πας κοντα στο μωλο και επισης και λιγο στραβα να δεσει ή να το γυρισει λιγο ο καιρος να μπορουν ολοι οι καταπελτες να ακουμπανε στο ντοκο. Απλα καθημερινα πραματα ειναι ;)

Σημερα που το ειδα απο μακρια παντως αστραφτει. Κανει μπαμ στο ΝΜΔ

Link to comment
Share on other sites

...απο την μεση και κατω:rolleyes: Ειτε το κλεισουν ειτε οχι θα δικαιουται μακραν το βραβειο 'χειροτερη πρυμη 2010'...

Δεν ειμαι φαν το ταχυπλοων αλλα σιγουρα υπαρχουν πιο ομορφα απο αυτο.Ωραια η πλωρη του αλλα παραπισω απογοητευση:(

Link to comment
Share on other sites

οταν ολοκληρωθουν τα παντα πιστευω οτι και η πρυμνη θα ειναι ομορφη..φαντασου οτι τα αλουμινια οσα δεν ειναι ηδη βαμμενα θα βαφουν και θα δειξει αλλιως..Παρολα αυτα εγω εχω πληροφοριες οτι θα κλεισει το γκαραζ..τωρα θα δουμε τι θα γινει..

Link to comment
Share on other sites

Τα άλλα 2 ξαδελφάκια του πάντως που βρίσκονται στο Portsmouth, το Normandie Express και το Norman Arrow έχουν ανοιχτο γκαράζ. Πιο συγκεκριμένα το καινούργιο απόκτημα της LDlines, το Norman Arrow αρχικά δραστηροποιήθηκε με τέρμα ανοιχτό γκαράζ και χωρίς καταπέλτη :eek: ενώ απο το Μάρτιο που ήρθε στο Portsmouth αναγκάστηκε να του περαστεί καταπέλτης. Οπότε αγαπητέ NHSOS XIOS υπάρχουν και χειρότερα. :D

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

Μολις ξεκινησε για δοκιμαστικο.

Αν ολα πανε καλα υπαρχει καμια περιπτωση να δουμε να περναει και για πιστοποιηση απο τα νησια ωστε να κερδιθει λιγος χρονος ή θα το αφησουμε για αλλη μερα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...