Jump to content
Shipfriends

Κνωσός Παλάς (ΙΜΟ 9220330)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δε θυμάμαι να έχουμε βάλει πουθενά το λίνκ που πρόκειται να παραθέσω και μας ήλθε από ένα Γάλλο φίλο του σάιτ, έστω κι αν το εν λόγω ταξίδι έχει γίνει πίσω στο 2018, θεωρώ πως έχει ένα ενδιαφέρον.

 

Το λίνκ λοιπόν είναι αυτό, πρόκειται για τις ταξιδιωτικές εντυπώσεις ενός Γάλλου επιβάτη που έκανε το ταξίδι Livorno - Olbia το Σεπτέμβριο του 2018. Ταξίδεψε με Grimaldi Lines και το Cruise Bonaria, νομίζω πως οι απόψεις του σαν μη οπαδός κάποιας εταιρείας, εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξία. Δεν προτίθεμαι να κάτσω να μεταφράσω ολόκληρο το κείμενο, επιγραμματικά να πω πως αναφέρει πως το πλοίο "είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση"(tres mauvais etat). Σε άλλο σημείο αναφέρει πως είναι "σε κατάσταση προχωρημένης διάλυσης και ιδιαιτέρως βρώμικο"(un état de délabrement avancé et particulièrement sale), ενώ στο πλήρωμα αναφέρεται σαν "αγενέστατο". Έχει κι άλλα ο τύπος, "δεν του έχει μείνει πια κανένα χαρακτηριστικό που να δικαιολογεί το πρόθεμα "cruise" στο όνομά του".

 

Τον ενόχλησε το ότι οι περισσότερες αίθουσες και facilities του πλοίου ήταν κλειστά, ζητώντας στο self service αυτό που διαφήμιζαν σαν burger του ήλθε ένα μπιφτέκι με πατάτες, ενώ όλα τα λεφτά είναι οι φωτογραφίες με τα καθίσματα στο σαλόνι, όπου σε άλλα έλειπαν οι πλάτες και σε άλλα το κάτω μέρος του καθίσματος, ενώ διακρίνει κανείς την έλλειψη καθαριότητας. Εδώ χαρακτηριστική η φωτο. Πλοίο και εταιρεία απέσπασαν θετικά σχόλια μόνο για το κομμάτι της τιμής, που ήταν προφανώς πολύ ανταγωνιστική.

 

Βέβαια αυτά όλα είναι 2 χρόνια πρίν και προφανώς το ότι μπορεί να ήταν σε τέτοια κατάσταση τότε, δε σημαίνει απαραίτητα πως είναι στην ίδια κατάσταση και τώρα, για να είμαστε σωστοί. Βέβαια μιλάμε για Σεπτέμβρη του 2018, οπότε είναι μόλις 4 μήνες μετά το εκτεταμένο φρεσκάρισμα που υποτίθεται πως είχε κάνει το πλοίο για 4 εβδομάδες στη Yalova της Τουρκίας, μετά την επιστροφή του στην Grimaldi από την Tirrenia. Οπότε αναρωτιέται κανείς. Τέλος πάντων, όσοι έχετε ταξιδέψει με τη Grimaldi στην Ιταλία ή την Ισπανία, νομίζω πως η περιγραφή του ταξιδιωτη αυτού, δεν πρέπει να σας ξενίζει.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τα χρονια περνανε παμε να δουμε πως ηταν μολις χθες(14/10/20)οι παραπανω χωροι μεσα απο καποιες φωτογραφιες που μου εστειλε γνωστος μου ο οποιος εργαζεται στο πλοιο το οποιο ειναι εκτος δρομολογιων απο τις 27/9.

20201015_133413.jpg

20201015_133131.jpg

20201015_133000.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, MILTIADIS said:

Επειδη τα χρονια περνανε παμε να δουμε πως ηταν μολις χθες(14/10/20)οι παραπανω χωροι μεσα απο καποιες φωτογραφιες που μου εστειλε γνωστος μου ο οποιος εργαζεται στο πλοιο το οποιο ειναι εκτος δρομολογιων απο τις 27/9.

Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι θα ετοιμαστεί για να προλάβει να είναι πριν τις γιορτές στην γραμμή του Ηρακλείου.

Όνομα και σημαία, θα αποκτήσει αφότου το αυθεντικό Κνωσός υποστείλλει την Ελληνική σημαία.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Έξυπνος ο Μανωλιός... 

Παίρνει τα δυο "Ελληνικά Παλάτια" που είναι "σχεδόν της κούτας" τόσο μηχανολογικά όσο και ξενοδοχειακά να το παίξει ευεργέτης στους Ιταλούς που τους έφερε καλύτερα βαπόρια και μας φέρνει εμάς τα "Ιταλικά Παλάτια" που είναι καταταλαιπωρημένα και κακοσυντηρημένα να μας το παίξει "οι ιθαγενείς με τα καθρεφτάκια".

Εις υγείες μας... 

Link to comment
Share on other sites

Ουτε τα δυο παιρνει,ουτε το νυν Φαιστος Παλας ειναι "κακοσυντηρημενο και καταταλαιπωρημενο".Αντιθετως,οσοι μπαινουν στα πλοια αυτα μπορουν να δουν οτι το "Ιταλικο" δειχνει παντου πιο φρεσκο απο τα Ηρακλειωτικα.

Αυτα βεβαια τα ξερουν οσοι ταξιδευουν με τα πλοια αυτα και οχι οσοι "ακουσαν ή τους ειπαν".

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι εξυπνάδα.Είναι ασέβεια προς τους Κρητικούς που προτιμάνε την εταιρεια όλα αυτά τα χρόνια.

Τα 2 παλάτια της Αδριατικής λόγω του μικρότερου ξενοδοχειακού,απαιτούν και λιγότερο πλήρωμα.

Πάλι καλά που θα υψώσει και τη γαλανόλευκη,ας του στήσουμε και άγαλμα.

Τα αυθεντικά Κνωσσός και Φαιστός,παρόλο που δεν μου άρεσαν, ήταν εντυπωσιακά και καλοσυντηρημένα.Ταίριαζαν στο Ηράκλειο και είχαν αγαπηθεί από το κόσμο.

 

3 minutes ago, MILTIADIS said:

Ουτε τα δυο παιρνει,ουτε το νυν Φαιστος Παλας ειναι "κακοσυντηρημενο και καταταλαιπωρημενο".Αντιθετως,οσοι μπαινουν στα πλοια αυτα μπορουν να δουν οτι το "Ιταλικο" δειχνει παντου πιο φρεσκο απο τα Ηρακλειωτικα.

Αυτα βεβαια τα ξερουν οσοι ταξιδευουν με τα πλοια αυτα και οχι οσοι "ακουσαν ή τους ειπαν".

Δεν είναι μόνο οι μοκέτες.Όλοι γνωρίζουμε πως ο όμιλος δε συντηρεί επαρκώς τα πλοία του όπως τα συντηρούσαν οι αυθεντικές Μινωικές γραμμές που είχαν κάποτε την έδρα τους στο Ηράκλειο.

Είναι σίγουρο πως τα ξενιτεμένα παλάτια της Αδριατικής έχουν καταπονηθεί περισσότερο.Με περισσότερα διανυθέντα μίλια και λιγότερη συντήρηση.Ενώ τα παλάτια τα αυθεντικά του Ηρακλείου όλα τα χρόνια ταξίδευαν σε μία ξεκούραστη γραμμή και όπως αναφέρθηκε ανωτέρω είναι σχεδόν της κούτας.

 

Link to comment
Share on other sites

To "αυθεντικό" Φαιστός (νυν Κύδων) στην Κρήτη είναι πάντως. Εκτός κι αν τα Χανιά δεν πιάνονται.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάτε για τράμπες των Κρητικών με τα Αδριατικά γενικά και όχι για τη μια τράμπα (Κνωσός- Bonaria) που ΘΑ γίνει.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Αυτό δεν είναι εξυπνάδα.Είναι ασέβεια προς τους Κρητικούς που προτιμάνε την εταιρεια όλα αυτά τα χρόνια.

Ενταξει τα ειπες ολα...Αλλαξε το Κνωσος Παλας με το Ολυμπια Παλας και διεπραξε τη μεγιστη υβρη προς τον Κρητικο λαο!Ασεβια θα ηταν να αγοραζε και να δρομολογουσε το...Κρητη Ι στη θεση του παλας ^_^

Ας ειμαστε και λιγο σοβαροι(γενικο σχολιο,οχι επι προσωπικου)και ας μην ψειριζουμε μονιμως τη μαιμου.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 10/15/2020 at 1:41 PM, MILTIADIS said:

Επειδη τα χρονια περνανε παμε να δουμε πως ηταν μολις χθες(14/10/20)οι παραπανω χωροι μεσα απο καποιες φωτογραφιες που μου εστειλε γνωστος μου ο οποιος εργαζεται στο πλοιο το οποιο ειναι εκτος δρομολογιων απο τις 27/9.

Επανήλθε το πλοίο σε δρομολόγια μεταξύ Livorno και Palermo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στη ραδα του Λιβορνο βρισκεται απο χθες το πλοιο εχοντας,οπως φαινεται,ολοκληρωσει την 3ετη του αποστολη για λογαριασμο της Grimaldi Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξημερώματα Κυριακής αναχώρησε από Λιβόρνο για Παλέρμο, όπου έφτασε εχθές το βράδυ.

Δεν ξέρω αν εκτέλεσε το δρομολόγιο στη θέση του ΖΕΥΣ και αν θα ξαναγυρίσει, αλλά το αυριανό από Παλέρμο για Λιβόρνο είναι περασμένο με το ΖΕΥΣ στο σύστημα κρατήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πλοίο εκτελεί και δρομολόγιο για Olbia. Όπως και να έχει, η καριέρα του στα ξένα τελειώνει, μιας και σύντομα θα μεταβεί στη Νάπολη για τον δεξαμενισμό του και για να φορέσει τη νέα του φορεσιά.

Just now, Nikos_Chania said:

Στη θέση του cpt Ματθαίου Μαυρογιαννάκη στο Κνωσός Παλάς,ο cpt Μιχάλης Πετειναράκης, ο οποίος και θα είναι ο Πλοίαρχος που θα το παραδώσει στη Νάπολη.

Μετά την παράδοση του original Κνωσός και τις εργασίες αλλαγής σινιάλων, ο cpt Μιχάλης Πετειναράκης θα φέρει το τέως Cruise Bonaria στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...