Jump to content
Shipfriends

Abel Matutes (IMO 9441130)


Recommended Posts

Ειδα φωτο του νεου ferry της BALEARIA στο shipspotting και γενικα μπορω να πω οτι γενικως μου αρεσει. απο midships πρως πλωρη εχει ωραια γραμμη, πρυμα ειναι λιγω καπως. κοντη τσιμινιερα και τετραγωνισμενη (κουτι, καρακουτι) η πρυμη, θα μπορουσε να ειναι ωραιοτερη.

κατασκευαστηκε στα ναυπηγεια Barreras στο Vigo της Ισπανιας, εκανε δοκιμαστικα και συντομα θα δρομολογηθει. 193 μετρα μηκος, 25 πλατος,2300 γραμμικα μετρα, 900 επιβατες και 23 (ελπιζουν) κομβους υπηρεσιακη. το μαλλι πηγε γυρω στα €130εκ.

Θα δρομολογηθει Βαρκελωνη, Ιbiza, Palma de Mallorca

εκεινο που μου κινησε την περιεργεια ηταν το ονομα του πλοιου. ο 69χρονος Abel Matutes λοιπον ειναι: πρωην υπουργος εξωτερικων της ισπανιας, πρωην επιτροπος στην ευρωπαικη ενωση, νυν χαμηλοαμοιβομενο μεγαλοστελεχος της Banco Santander, πρωην δημαρχος της Ibiza και με μια σειρα απο διαφορους... επιτιμους τιτλους κλπ. Η οικογενεια του ειναι η πλουσιοτερη στο νησι, ο μεγαλυτερος ιδιοκτητης ακινητης περιουσιας και μεσω διαφορων εταιρειων ελεγχουν τη νυχτερινη ζωη της Ibiza καθως και την ιδια την Balearia.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

μερικα... linkακια για τον Abel: 1, 2, 3, 4. σταματω εδω:o

ο τυπος ειναι τωρα κορυφαιο στελεχος της (γερμανικης) TUI που εχει τα μισα καταλυματα και ξενοδοχεια και operators (απο τα πιο μαζικα μεχρι τα πιο εξειδικευμενα) στην ευρωπη.

δεν ξερω και πως λενε το η πατρις ευγνωμονουσα, στα ισπανικα:P, για να το βαλουμε κατω απο το λιμανι νηολογησης του παπορου.

(στοιχεια του πλοιο θα δειτε σε shipspotting, marinetraffic, equasis, αλλα και σε τοπικες εφημεριδες των Balearias).

Edited by proud_ionian
ξεχασες τα link βλακα
Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και μερικές σημερινές φωτό του αγαπημένου πλοίου του proud:D...την ώρα που βγαίνει από την δεξαμενή των γνωστών μας Estaleiros Navais:rolleyes:...περνάει δίπλα από το επίσης γνωστό μας navio Atlantida:D...και αναχωρεί για Vigo. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το ειδα κι εγω ΣΕΙΡΙΕ τις προαλλες αλλα σε αυτη την φωτο:D και δεν μου αρεσε.Νομιζω οτι επρεπε να τα'ι'σουν:P λιγο παραπανω το φουγαρο και τα πισω καταστρωματα να τελειωνουν πιο ομοιομορφα.:o

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Κομματάκι δύσκολο αυτό Παναγιότατε, γιατί η Βαρκελώνη δεν έχει δεξαμενή. Η για να είμαι πιο σωστός δεν έχει δεξαμενή του μεγέθους του Abel, αυτή που έχει χρησιμοποιείται συνήθως από γιώτ και ρυμουλκά. Το κείμενο λέει πως το πλοίο "θα σταματήσει στη Βαρκελώνη", δε λέει κάτι για δεξαμενή. Καταραμένο google translate.

EDIT

I stand corrected, κι όμως χώρεσε. Ξεχειλίζει αλλά χώρεσε.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Abel Matutes  είναι δεμένο από τις 5 Φεβρουαρίου στη Βαλένθια, έτσι ώστε να γίνουν οι οι εργασίες για την αντικατάσταση των παλαιών κύριων μηχανών (MAK 9M 43 C) έτσι ώστε οι νέες μηχανές (MAK 9M 46 DF-11646 BHP) για να καίνε LNG. Οι εργασίες θα ολοκληρωθούν λογικά στα μέσα με τέλη Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Το πλοίο μετά από ένα μπαράζ από τράμπες που έχουν γίνει φέτος στην Ισπανία, λόγω του ότι οι Ισπανικές εταιρείες είναι πολύυυυυυ χειρότερες από τις δικές μας σε προγραμματισμό, έχει τελικά βρεθεί να κάνει τη Σαββατιάτικη αναχώρηση της Balearia από τη Huelva πρός τα Islas Canarias. Εβδομαδιαίο δρομολόγιο δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αυτόν τον καιρό το παπόρο έχει επιστρέψει πια στη Δυτική Μεσόγειο και κάνει δρομολόγια ανάμεσα στην Ibiza και τη Valencia. Εμείς να το δούμε σε άφιξή του στη Βαρκελώνη το καλοκαίρι του 2017, με διαφήμιση του Europa FM επάνω από το logo της Balearia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στη γραμμή Valencia - Palma de Mallorca αυτήν την εποχή το πλοίο, εμείς βλέπουμε την πρυμνιά του όψη με τους καταπέλτες ανοιχτούς, το 2015 στη Βαρκελώνη. Παρατηρείστε την κλασσική τακτική των Ισπανών με δύο μεγάλους καταπέλτες και 4 διαφορετικά ανοίγματα. Όταν η φόρτωσή σου γίνεται σε ένα κλειστό τέρμιναλ με όλα τα αυτοκίνητα ήδη ντανιασμένα όταν ξεκινά η φόρτωση, τότε μπορείς θεωρώ να έχεις ένα τέτοιο στήσιμο. Αν τώρα είσαι στην Ελλάδα που ακόμη και στον Πειραιά σε πολλές θέσεις δεν έχει χώρο να γυρίσει το φορτηγό για παράδειγμα, τότε πως να δουλέψεις με τέτοια στενά ανοίγματα? Ταλαιπωρία μεγάλη πιστεύω. 

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτεσαι με ελληνικούς όρους. Οι επιβάτες στην Ισπανία μπαίνουν από τς φυσούνες. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό, μπαίνει λεωφορείο μέσα στο γκαράζ και τους αποβιβάζει έξω από την πόρτα επιβίβασης του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Επέστρεψε στα δρομολόγιά του ανάμεσα στη Valencia και την Palma de Mallorca το Abel Matutes. Όπως έχουμε πεί και παραπάνω, άλλαξε μηχανές σε LNG, φόρεσε την καινούρια του φορεσιά και έτσι το βλέπουμε να πλησιάζει για τη θέση του στη Βαρκελώνη. Μπορείτε να παρατηρήσετε τη δεξαμενή του LNG πρύμα και αριστερά από το φουγάρο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...