proud_ionian Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 55 minutes ago, express skiathos said: Στον ινδικό νηογνώμονα πέρασε ο Πρωτέας. Ινδία η νέα Ρωσία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 21, 2023 Share Posted August 21, 2023 Νομίζω έχουν παρουσία σα νηογνώμονας ήδη στην Ελλάδα. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, μερικές παντόφλες και αμφίδρομα είχαν ήδη Ινδικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 13, 2023 Share Posted November 13, 2023 IACS έγινε ο Τουρκικός νηονγώμονας,χωρις δικαίωμα ψήφου ομως για 3 χρόνια (μέχρι να είναι 100% συμμορφωμένος δηλαδή) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 8, 2023 Share Posted December 8, 2023 Είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω πρόσφατα με εκπρόσωπο ενός νηογνώμονα που δεν κάνει πολλές δουλειές με την επιβατηγό ναυτιλία. Έκανα την ερώτηση για τα mega κρουαζιερόπλοια και πως βλέπουν εκείνοι σαν νηογνώμονας το κομμάτι safety σε τέτοια πλοία. Κούνησε το κεφάλι του με σκεπτικισμό και μου είπε πως αν γίνει κάποιο συμβάν που να απαιτήσει εγκατάλειψη, ρεαλιστικά θα πεθάνει πολύς κόσμος. Διότι το μέγεθος των πλοίων είναι τέτοιο και μου έφερε παράδειγμα το Concordia που έγινε και δίπλα στην ακτή. Οι πολλές ομιλούμενες γλώσσες επιβατών και πληρώματος είναι γι αυτούς επίσης ένας σοβαρός παράγοντας. Επίσης μου είπε πως εκείνοι δεν πλησιάζουν τα περισσότερα επιβατηγά διότι δεν θέλουν να είναι συνδεδεμένοι με συμβάντα που έχουν να κάνουν με επιβάτες. Κάπου εκεί η κουβέντα πήγε και στο Rina που σύμφωνα με το συνομιλητή μου έχει 50-60% της συγκεκριμένης αγοράς στα βιβλία του. Και μου είπε κάτι που κολλάει με τις καθυστερήσεις στο να βγεί ο Άνεμος. Έλεγε λοιπόν πως ειδικά σε επιβατηγά πλοία που έρχονται από άλλον νηογνώμονα, έστω κι αν αυτός είναι IACS, οι ίδιοι είναι τρομερά αυστηροί και η συμμόρφωση με τα καινούρια standards καθόλου εύκολη διαδικασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 8, 2023 Share Posted December 8, 2023 Έτσι άκριβως είναι τα πράγματα. Πολλοί Νηογνώμονες δεν αγγίζουν επιβατηγά πλοία ( κρουαζιερόπλοια, ταχύπλοα, Ε/Γ - Ο/Γ , Mega Yachts...) και αυτοί που ασχολούνται με αυτά είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Για παράδειγμα ο Rina που αναλαμβάνει επιβατηγά πλοία , είναι ιδιαίτερα αυστηρός όταν του έρχεται πλοίο με transfer από άλλον IACS Νηογνώμονα και ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται να εκδώσει Κυβερνητικά Πιστοποιητικά. Εκεί σε θέματα safety και ειδικά σε άκαυστα υλικά, μονώσεις , διαφυγές , συστήματα πυρόσβεσης και πυροπροστασίας ...κ.ο.κ τα πιάνει όλα από την αρχή και τα ξεσκονίζει. Δεν τα καταπίνει αμάσητα επειδή ένα πλοίο μπορεί να προέρχεται από Ευρωπαική Σημαία και IACS Nηογνώμονα όπως θα περίμενε κανείς ή όπως συμβαίνει με τα φορτηγά όπου σε ανάλογες περιπτώσεις αλλαγής κλάσης από IACS member , ανεβαίνει o επιθεωρητής του νέου Νηογνώμονα και με ένα απλό scope survey μπορεί να δώσει τα πιστοποιητικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now