Jump to content
Shipfriends

Πελαγίτης (IMO 7528611)


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Το Πελαγίτης παρείχε βοήθεια στην ακυβερνησία της Θ/Γ Energy στην Μακρόνησο.

Quote

Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες η Λιμενική Αρχή Λαυρίου από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. για περιστατικό ακυβερνησίας της Θ/Γ ''ENERGY'' σημαίας Μ. Βρετανίας στη θαλάσσια περιοχή νότια ν. Μακρονήσου, με επτά επιβαίνοντες.

Στην περιοχή έσπευσε το Φ/Γ-Ο/Γ ''ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ'', όπου εντόπισε το ''ENERGY'', μετεπιβίβασε τρία άτομα εκ των επιβατών του και στη συνέχεια το συνόδευσε με ασφάλεια στον κόλπου Σουνίου. Επιπλέον στον κόλπο Σουνίου κατέπλευσαν ένα Ρ/Κ και ένα Τ/Χ όπου με τη συνδρομή τους, αποβιβάστηκαν όλοι οι επιβαίνοντες στην ξηρά με ασφάλεια.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους της Θ/Γ μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης εγγράφου οριστικής αποκατάστασης αυτής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Πελαγιτης τελείωσε με τη ναύλωση του από τη Blue Star Ferries για το ένα δρομολόγια κάθε Τετάρτη που έκανε το καλοκαίρι μετά τη φωτιά του Med Star. Το τελευταίο δρομολόγιο έγινε στις 6 Σεπτεμβρίου από το Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Συνάντηση με το Πελαγίτης το προηγούμενο Σάββατο στη Λήμνο. Το Πελαγίτης έφτασε περίπου στις 8:00 έξω από το λιμάνι της Μύρινας (περίπου 2,5 ώρες καθυστερημένο), αλλά το πρόλαβε το Νήσος Χίος και παρέμεινε εκτός λιμένα μέχρι την αναχώρηση του Νήσος Χίος. Αλλά λόγο του προβλήματος του Νήσος Χίος, εισήλθε στο λιμάνι της Μύρινας ταυτόχρονα έτσι ώστε να πάει να δέσει στο νέο λιμάνι της Μύρινας κατά τις 10:00. Το Πελαγίτης φουντάρισε τη δεξιά άγκυρα, με το bow thruster βοήθησε να σηκώσει τη πλώρη και με δεξιό πρώσο- ανάποδα να γυρίσει. Αλλά λόγο των άσχημων καιρικών συνθηκών δεν κατάφερε να δέσει, όποτε αναγκάστηκε να πάρει την άγκυρα και να γυρίσει μπροστά στη μπούκα για να ξανά βγει και να κάνει δεύτερη προσπάθεια για να δέσει.

Link to comment
Share on other sites

Την ώρα που όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας βρίσκονται δεμένα στα λιμάνια λόγω του απαγορευτικού απόπλου, ο "Πελαγίτης" της ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ συνεχίζει ακάθεκτος το ταξίδι του, μεταφέροντας στη Χίο περισσότερες από 100 νταλίκες φορτωμένες προϊόντα και εμπορεύματα. Ο "Πελαγίτης" στο ταξίδι του από Πειραιά προς Χίο (με μία ενδιάμεση στάση στη Μύκονο) βρήκε καιρό 10 και 11 μποφόρ κατά τόπους, όμως συνέχισε απρόσκοπτα το δρομολόγιο διατηρώντας την σύνδεση της Χίου με την ηπειρωτική Ελλάδα αδιάκοπη.

Το πρωί το πλοίο έφθασε στο λιμάνι της Χίου και έδεσε μετά από μεγάλες προσπάθειες του πληρώματος καθώς οι άνεμοι που πνέουν στο νησί είναι εντάσεως 8-9 μποφόρ "γεμάτα" όπως περιγράφει το Λιμεναρχείο. 

Συγχαρητήρια στο πλήρωμα του "Πελαγίτη" και στον καπετάνιο του για την προσπάθεια που καταβάλλουν σε αντίξοες και δύσκολες συνθήκες να μην αφήσουν το νησί με ελλείψεις

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια σε όλο το πλήρωμα για την προσπάθειά τους ώστε να δέσει το πλοίο με ασφάλεια, κάτω απ'αυτές τις συνθήκες.

Μερικές φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας, που ίσως δείχνουν τις συνθήκες που επικρατούσαν. Το πλοίο περνώντας τα φανάρια, έχοντας περάσει από το Μπούρτζι και στη συνέχεια η προσπάθεια να γυρίσει, στο χώρο νότια από το Μπούρτζι. Δείτε τι συνθήκες επικρατούν εκείνη την ώρα στο σημείο της μανούβρας.

Ο καιρός σύμφωνα με την ΕΜΥ όντως είχε ριπές που έφταναν τα 10bf. 

hnms.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 25/1/2018 at 9:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φαντάζομαι εννοείς στη δεξιά πλευρά του καταπέλτη!! Τίποτα δεν έχουν πάθει τα πέδιλα, μιας και δεν είχε πέδιλα εκεί από το ξεκίνημα του.

Αυτό ακριβώς εννοούσα panagia. Άκρως κατατοπιστικη η φωτογραφία σου. Πάντως ο nick έχει δίκιο ποιος ο λόγος ενός τέτοιου σχεδιασμού; 

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη εξήγηση είναι για να προλαβαίνουν τα φορτηγά να ευθυγραμμίζονται με την ράμπα του άνω καταστρώματος. Αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, ήταν κόπος να βάλουν 3 νύχια ακόμα;

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που ειναι κομμενοι οι καταπελτες ετσι ειναι γιατι καποια στιγμη σε καποιο λιμανι που εξυπηρετουσαν δεν χωρουσαν ειτε στο ντοκο ειτε στο λινκσπαν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Σήμερα δεν πάει στο Βόρειο Αιγαίο αλλά στο Καρλόβασι Κω με γεμάτο το γκαράζ (άφησε και έξω φορτηγά για τη Κω)! Πλέον παρατηρώ ότι δουλεύει συμπλήρωματικα στα δρομολόγια της της Attica Group (μια άτυπη συνεργασία) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...