Jump to content
Shipfriends

Πελαγίτης (IMO 7528611)


Recommended Posts

Ειναι απαράδεκτο γεγονός και ειναι αυταπόδεικτο το ποιος φέρει την ευθύνη . Ζητάς τιμολόγια ,βλέπεις ποιος είναι ο προμηθευτής και πότε κόπηκε το δελτίο αποστολης για να πάνε μέσα και αναλόγως πράττεις. 
Σαν γεγονός είναι ιδιαιτέρως  κατακριτέο και ντροπιαστικό . 
Οι δε ελλείψεις σε θέματα ασφαλειας είναι επίσης απαράδεκτες και θα πρεπει κι εδω να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

«Την άμεση επίλυση των προβλημάτων των ναυτεργατών του RO/RO πλοίου "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ"», απαιτούν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και ΠΕΕΜΑΓΕΝ.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι «στις 18 Οκτώβρη μεικτό κλιμάκιο της Ομοσπονδίας, των ναυτεργατικών σωματείων και υπηρεσιών του υπουργείου Ναυτιλίας, πραγματοποίησαν έλεγχο στο RO/RO πλοίο "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" της ναυτιλιακής εταιρείας "ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ", μετά από καταγγελίες ναυτεργατών, μελών του πληρώματος.

Στον έλεγχο επιβεβαιώθηκαν οι σοβαρές καταγγελίες των ναυτεργατών και συγκεκριμένα:

1. Tο κλιμάκιο της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων εντόπισε προβλήματα, που αφορούν την ασφάλεια του πλοίου και του μηχανοστασίου και την επικίνδυνη κατάσταση στη λαμαρίνα του γκαράζ.

2. Το κλιμάκιο της Υγειονομικής Υπηρεσίας εντόπισε 150 κιλά ληγμένου κρέατος, που κατασχέθηκε και καταστράφηκαν από την Κτηνιατρική Υπηρεσία.

Για τους παραπάνω λόγους επιβλήθηκε η απαγόρευση απόπλου».

Συνεχίζοντας τα ναυτεργατικά σωματεία σημειώνουν ότι «λόγω της μεγάλης χρονικής διάρκειας του ελέγχου δεν κατέστη δυνατό την ίδια μέρα να ελεγχθούν ναυτεργατικά θέματα εφαρμογής της ΣΣΕ, ενδιαίτηση κ.ά.

Ο έλεγχος συνεχίστηκε στις 25 Οκτώβρη όπου διαπιστώθηκαν:

1. Στους μηχανοδηγούς καθημερινή 12ωρη εργασία.

2. Στους ναύτες καθημερινή 10ωρη έως 12ωρη εργασία.

3. Στον μάγειρα και τον θαλαμηπόλο καθημερινή τουλάχιστον 10ωρη εργασία».

Επισημαίνουν ακόμα ότι «η ανωτέρω υπερωριακή εργασία με την αντίστοιχη αμοιβή που προβλέπεται στη ΣΣΕ ακτοπλοΐας, δεν έχει καταβληθεί στους ναυτεργάτες.

4. Δεν έχουν δοθεί μέχρι σήμερα τα αναδρομικά από 01/01/2023 που προβλέπονται με βάση την αύξηση του 6% της ΣΣΕ.

5. Σε αυτοψία που έγινε για τις συνθήκες διαβίωσης του πληρώματος διαπιστώθηκε ότι κάποιες καμπίνες βρισκόντουσαν σε τραγικά άθλιες συνθήκες, με νερά που έτρεχαν από τα ταβάνια, βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία των συναδέλφων μας.

6. Να επισημάνουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που μας καταγγέλλεται και είναι σύνηθες φαινόμενο, για τη μεταφορά οδηγών των φορτηγών πέραν του προβλεπόμενου αριθμού των 12 ατόμων».

«Απαιτούμε την άμεση επίλυση των προβλημάτων των ναυτεργατών του RO/RO πλοίου "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" και την έγγραφη ενημέρωσή μας», καταλήγουν τα ναυτεργατικά σωματεία.

Πηγή:902.gr

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, κρίνοντας και από τη μηχανολογική του κατάσταση δε μου φαίνονται αβάσιμες. Σαν να μη μας τα λέει καλά η Αειναύτης τα τελευταία χρόνια... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...