Jump to content
Shipfriends

Πελαγίτης (IMO 7528611)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ξεκίνησε εχθές το βράδυ τα δρομολόγια του με αναχώρηση για Σούδα. Καθ όλη την διάρκεια του ταξιδιού βέβαια η ταχύτητά του ήταν ιδιαίτερα χαμηλή, προφανώς επειδή είναι ακόμα αρχή. Ελπίζω σύντομα να ανακτήσει την ταχύτητά του. Bonus δακρύβρεχτη φωτογραφία :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ειχε θεματακι το πλοιο στην Χιο.

Λογω των δυνατων ανεμων παρασυρθηκε αλλα ευτυχως καταφερε και πλαγιοδετησε μπροστα στα καφε της παραλιας.

εννοειται οτι αν δεν πεσει ο αερας δεν μπορει να μετακινηθει αλλα τουλαχιστον δεν επαθε ζημια 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο προχθες δε συνέχισε από Μυτιλήνη για Θεσσαλονίκη, αλλά επέστρεψε προς Πειραιά. Δε γνωρίζω αν ήταν προγραμματισμένο λόγω των ημερών ή ήθελαν να είναι Πειραιά για να κάνουν σίγουρο δρομολόγιο για Χανιά σήμερα που φορτώνει ο καιρός.

Και ένα βίντεο από την προχθεσινή μανούβρα από το chiosphotos.gr

Με το που πέρασε το Mπούρτζι φουντάρισε τη δεξιά και εκεί στο 02:38 έχει γερό αγαντάρισμα την άγκυρα (κόπηκε στο μοντάζ όπως καταλαβαίνω)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λίγο ράθυμα φαίνονται τα δρομολόγια για το πλοίο μετά την επιστροφή από την καλοκαιρινή βλάβη. Βγάζει τα δρομολόγια χωρίς να τηρούνται τα αναρτημένα ωράρια, απλά επειδή έχει μεγάλες παραμονές στους τερματικούς σταθμούς ανταποκρίνεται. Ενδεικτικά η χθεσινή αναχώρηση από Χίο για Πειραιά που ήταν προγραμματισμένη για 22:00, έγινε κατά τις 07:00 σήμερα. Το Bekaa ακούει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βλέποντας το video που παρατίθεται δύο post παραπάνω, και διαβάζοντας τα σχόλια του @enas chiotis σχετικά με την αξιοπιστία του πλοίου στα δρομολόγιά του, μου έρχεται στο μυαλό η άφιξή του Pelagie στη Δραπετσώνα την περασμένη Κυριακή. Πολύ αργή μανούβρα, όχι γιατί δεν είναι καλός μανουβραδόρος ο πλοίαρχος αλλά γιατί απ' ότι φαίνεται αυτή γίνεται με τις δυνατόν λιγότερες στροφές στις μηχανές, δέστε εδώ πως τα απόνερα είναι ελάχιστα. Δεν είμαι ειδικός και ίσως είναι λίγο μπακάλικη η ανάλυσή μου μια και βασίζεται μόνο στην παρατήρηση. Αλλά τέλος πάντων αυτό είδα και από το ελάχιστο που βλέπουμε από κινήσεις στο video της Χίου, αυτή η εικόνα υπάρχει.

 

Αναρωτιέμαι λοιπόν τι περιορισμούς έχει θέσει στις στροφές του πλοίου η επισκευή του στροφάλου. Ή μήπως η μερική επισκευή του?:rolleyes: Αυτήν τη στιγμή πάντως από Μυτιλήνη για Θεσσαλονίκη, το πλοίο βγάζει 13.6 μίλια ταχύτητα. Αξίζει να σημειωθεί πως από μια πορτάδα 11 πλοίων χτισμένα στη Hyundai Ulsan μεταξύ 1977 και 1978, μόνο ο Πελαγίτης(6ο στη σειρά) και το Sea Partner(8ο στη σειρά, κάνει δρομολόγια μεταξύ Τουρκίας και Ουκρανίας) είναι αυτήν τη στιγμή εν ζωή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με χαμηλή ταχύτητα το πλοίο εδώ και ώρες από τότε που μπήκε στο separation προς Πειραιά. Πρέπει να περιμένει να αδειάσει θέση στη Δραπετσώνα, μιας και είναι δεμένα Τάλως και Blue Carrier. Το Τάλως έκανε μια προσπάθεια να φύγει, αλλά φαίνεται να δυσκολεύεται (μπλεγμένες άγκυρες; )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο χθες δεν έκανε το δρομολόγιο για Χανιά, ενώ σήμερα έφυγε για Χίο - Μυτιλήνη κλπ. Μεταφέρει και βυτιοφόρα καυσίμων που θα φορτο/εκφορτωθούν στο κεντρικό λιμάνι της Χίου (κατ΄εξαίρεση).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πλοίο απόψε μετά τη Μυτιλήνη και τη Χίο έπιασε και Μεστά στο ταξίδι προς Πειραιά. Υποθέτω, αν δεν ήταν για military ops, οτι είχε να ξεφορτώσει δυο βυτιοφόρα καυσίμων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άφιξη του Pelagy κατά τις 1300 νωρίτερα σήμερα στη Δραπετσώνα, νάτος που την κάνει μπούκα στη Δραπετσώνα. Μανούβρα με τις ελάχιστες δυνατές στροφές στη μηχανή, προπελάκι σαν επιτραπέζιος ανεμιστήρας, γύρισμα στο ύψος του κεφαλιού του Μώλου ΔΕΗ και αναπόδισμα χωρίς απόνερα σχεδόν, όλα αυτά συνέθεσαν το σκηνικό μιας 20λεπτης:o μανούβρας στο κενό από άλλα πλοία Ντόκ Δραπετσώνος, από την ώρα που πέρασε τα φανάρια μέχρι να δέσει. Και φυσικά ταξίδι με ταχύτητα παντόφλας, 12.5 κόμβους. Είναι προφανές πως η μηχανική κατάσταση του πλοίου είναι ιδιαιτέρως εύθραυστη και το χειρίζονται με την μέγιστη δυνατή προσοχή και την ελάχιστη δυνατή ταλαιπωρία. Κι όσο αντέξει. Από κίνηση μπόρεσα να δω καμιά 25αριά κομμάτια συνολικά.

Link to comment
Share on other sites

Τη πάνε πάντως τη blue star οι συγκυρίες. Είναι το μόνο roro Που μπορει να ανταγωνιστεί σε χωρητικότητα το carrier ,και αν όντως βρίσκεται σε τόσο χάλια μηχανική  κατάσταση, δε τα βλέπω πολλά τα ψωμια μια του

 

Link to comment
Share on other sites

Διαφορετικές γραμμές εξυπηρετούν . Ο Πελαγίτης σίγουρα δεν έχει τύχη στα Δωδεκάνησα αλλά τα πηγαίνει πολλή καλά Π-Χ-Μ και Λήμνο Θεσσαλονίκη.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σουρεάλ σκηνή χτές στην αναχώρηση του Πελαγίτη, αν το έβλεπε κανείς από ανατολικά όπως αυτό έβγαινε από τα φανάρια της Δραπετσώνας κατά τις 2030 χτές το βράδυ. Όλη η γύρω περιοχή υπό καταιγίδα, ο ουρανός να έχει ανοίξει από την πλευρά της Σαλαμίνας και να φαίνεται ο ήλιος που έδυε ο οποίος έλουζε όλο τον Πειραιά με ένα έντονο πορτοκαλί φώς και τον Πελαγίτη σαν το φάντασμα να προχωρά πρός τα έξω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...