Jump to content
Shipfriends

Πελαγίτης (IMO 7528611)


Recommended Posts

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Πελαγίτης έχει επιστρέψει στο Ν.Μ. Δραπετσώνας μετά τον δεξαμενισμό του. Στα θέματα του ΣΑΣ στις 12 Οκτωβρίου βλέπουμε ότι το Πελαγίτης θα μείνει δεμένο για την ετήσια ακινησία του μέχρι τις 14/10/18

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε σελίδα της εταιρείας του Πελαγίτης έχει γραφτεί σήμερα το έξης:

Quote

Την ίδια ώρα που αλλά πλοία της ακτοπλοΐας χρειάζονταν την βοήθεια ρυμουλκών για να δέσουν στο λιμάνι της Κρήτης ο Πελαγιτης της εταιρείας Αειναυτης δεν καταλαβαίνει τίποτα....
Το πρωί το πλοίο έφθασε στο λιμάνι της Σουδας και έδεσε μετά από μεγάλες προσπάθειες του Καπετάνιου καθώς οι άνεμοι που έπνεαν στα Χανιά άγγιζαν τα 9 μποφόρ . Αξίζουν συγχαρητήρια στον Καπετάνιο και το πλήρωμα του «ΠΕΛΑΓΙΤΗ».

Μπηχτή για το Ελυρος και για το Φαιστός Παλλάς, που είχαν φτάσει πολύ νωρίτερα στη Σουδα και έκανε 2,5 ώρες προσπάθειες το πρωί για να δέσει στο λιμάνι της Σουδας

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ο,τι ναι ναι..Σιγουρα καποιος καμμενος(καραβολατρης)το εγραψε αυτο κ οχι ανθρωπος που δουλευει μεσα στον Πελαγιτη..

Επισης το ελυρος ηταν αυτο που εκανε 2.5 ωρες προσπαθειες κ πολυ καλα εκανε κ δε ρισκαρε κ οχι οπως το γραφεις

Link to comment
Share on other sites

Το Πελαγίτης, με τη μισή πλευρική επιφάνεια του Φαιστός/Έλυρος, και θέση πρόσδεσης στους Μύλους, προφανώς και δεν επηρεάζεται όσο το Ελυρος και το Φαιστός Παλας. Ας μην υπερβάλλουμε.

Και το Έλυρος/Φαιστος αν έδενε στους Μύλους θα είχε περισσότερη άνεση απ ότι στην Αδρίας.

 

Link to comment
Share on other sites

Το..μαζεψανε το ποστ στη σελιδα τους μετα το σχετικο κραξιμο προφανως και με ενα ωραιο κοπτοραπτικο edit αφαιρεσανε το''Την ίδια ώρα που αλλά πλοία της ακτοπλοΐας χρειάζονταν την βοήθεια ρυμουλκών για να δέσουν στο λιμάνι της Κρήτης'' απο την αναρτηση τους.

Βεβαια εξακολουθω να θελω να πιστευω οτι πισω απο αυτη τη δημοσιευση κρυβεται καποιος καραβολατρης που χακαρε τη σελιδα τους στο facebook και οχι καποιος ανθρωπος που εχει πραγματικη σχεση με το ναυτικο επαγγελμα..

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μη χάκαρε ο οποιοσδήποτε καραβολάτρης την επίσημη fb σελίδα 😁 Μήπως απλώς δεν είναι επίσημη και τη διαχειρίζεται κάποιος fan (εργαζόμενος) ; Ήταν post από τη σελίδα ή από visitor; Ένα screen shot βρε παιδιά! #koutsompolio_na_ginetai

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος υπάλληλος της εταιρείας ή κάποιο μέλος της οικογένειας της Καλλιμασια, λογικά θα έχει τη διαχείριση την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook!!! Πάντως το αρχικό μήνυμα και το τροποποιημένο είναι από το διαχειριστή της σελίδας της εταιρείας και όχι από κάποιον φίλο της σελίδας!! Να παραθέσουμε το νέο μήνυμα που έχουν αναρτήσει

Quote

Το Φ/Γ Ο/Γ ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ της εταιρείας Αειναυτης δεν καταλαβαίνει τίποτα.... Το πρωί το πλοίο έφθασε στο λιμάνι της Σουδας και έδεσε με ασφάλεια χαριν στις ικανοτητες του καπετάνιου και του πληρώματος του παρά τις δυσμενεις καιρικες συνθήκες με ένταση ανέμου 9 μποφόρ , χωρίς να χρειαστεί καμία βοήθεια από ρυμουλκά. « Αρσενικος ο καπετανιος μα αρσενικό και το βαπόρι ..... Αξίζουν συγχαρητήρια στον Καπετάνιο και το πλήρωμα του «ΠΕΛΑΓΙΤΗ».

 

15 hours ago, Nikos_Chania said:

Το Πελαγίτης, με τη μισή πλευρική επιφάνεια του Φαιστός/Έλυρος, και θέση πρόσδεσης στους Μύλους, προφανώς και δεν επηρεάζεται όσο το Ελυρος και το Φαιστός Παλας. Ας μην υπερβάλλουμε.

Και το Έλυρος/Φαιστος αν έδενε στους Μύλους θα είχε περισσότερη άνεση απ ότι στην Αδρίας.

Από ότι λέτε χθες οι άνεμοι στη Σούδα ήταν Δυτικοί, όποτε το Πελαγίτης με τις μικρότερες σε ισχύ μηχανές και προπελακι πολύ μικρότερης ισχύς από τα αλλά πλοία, αλλά περισσότερο αμπάσο, έπρεπε να κάνει μια αριστερή πρυμνοπλαγιοδετηση με το αέρα από αριστερά του, αρά για να κολλήσει στη θέση Μύλους θα έπρεπε να κάνει αρκετά «ναυτική» μανούβρα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ναυτική μανουβρα. Αλλα οταν ο ανεμος σε ξεκολλαει απο τον ντοκο, δεν εχεις φοβο, κι αν η μανουβρα δεν πιασει βαζεις προσω και φεύγεις. 

Επισης δινεις καβους και κρατας το βαπορι ΚΑΙ με καβους, κατι που ειναι πολυ πιο ευκολο στο σημείο εκεινο μιας και δεν εχει τον εντονο κυματισμό που ειχαν τα αλλα δυο πλοια οταν δενανε!

Και για να ληξει το θεμα διοτι αυτα γινονται πολυ πιο συχνα απ οσες φορες βγαινουν στην φορα, οι πλοιαρχοι γνωριζουν και εκτιμουν την κατάσταση καλύτερα! Και οι τρεις έπραξαν με τον ορθοτερο τρόπο για τις συνθηκες που επικρατουσαν.

Link to comment
Share on other sites

Quote

 Αρσενικος ο καπετανιος μα αρσενικό και το βαπόρι 

ευτυχως που δεν παιρνει επιβατες ο πελαγιτης. θα επρεπε να πηγαινουν κολλητα στους μπουλμεδες

ξεπερασαν καθε οριο γελοιοτητας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Το πλοιο που ειχε φτασει νωρις στη Μυτιληνη βγηκε πριν λιγο απο το λιμανι,εκανε μια βολτα εξω απο αυτο και τωρα ετοιμαζεται να ξαναμπει

Να φανταστω οτι εγινε για να εχει περισσοτερο χωρο να γυρισει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ή υπηρξε κατι αλλο;

Link to comment
Share on other sites

Ζητήθηκε από το Διαγόρας να βγει έξω ο Πελαγιτης έτσι ώστε να δέσει το Διαγόρας στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Εάν και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ενοχλούσε ο Πελαγίτης που ήταν δεμένο στο εμπορικό λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Το παράδοξο είναι πως παρά τη βλάβη, το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται σε θέση φόρτωσης στη Δραπετσώνα, με το Blue Carrier 1 να έρχεται. ΟΚ, δένουν 3 πλοία εκεί αλλά δε βλέπω το λόγο να γίνεται τέτοιο στρίμωγμα από τη στιγμή που το ένα δεν κάνει δρομολόγια. 

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση με το Πελαγιτης εκτός του λιμένα της Χίου στις 19 Αυγούστου, όπου παρόλο έφτασε πρώτο στη Χίο, περίμενε εκτός λιμένα να μπει πρώτα το Νήσος Ρόδος και μετά την αναχώρηση του μπήκε στο λιμάνι της Χίου. Μετά τη σοβαρή μηχανική του βλάβη, είναι ένα καλό ερώτημα εάν αξίζει να επισκευαστεί μιας και πλέον θα σταματήσει η συνεργασία με την Attica (θα σταματούσε στο τέλος Οκτωβρίου), λόγω της έλευσης του Blue Carrier 1.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...