Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν εχουν κι αδικο οι ανθρωποι.

Και να σκεφτει κανεις οτι τα Ψαρα ειναι 6 ωρες απο το Λαυριο.Θεωρω οτι θα μπορουσε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πιανει και τα Ψαρα στο δρομολογιο.Δεν ειναι πια και η τεραστικα καθυστερηση.Εκτος πια και αν δεν χωραει πραγμα που δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν εχουν κι αδικο οι ανθρωποι.

Και να σκεφτει κανεις οτι τα Ψαρα ειναι 6 ωρες απο το Λαυριο.Θεωρω οτι θα μπορουσε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πιανει και τα Ψαρα στο δρομολογιο.Δεν ειναι πια και η τεραστικα καθυστερηση.Εκτος πια και αν δεν χωραει πραγμα που δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Οι διαμαρτυρίες ήταν αρκετές και την εποχή που "έπιανε" το Σουμελά στα Ψαρά.

Ενδεικτικά παραθέτω μερικά δημοσιεύματα από τον Χιακό τύπο:

http://www.chiosnews.com/cn29820071250400.asp

http://www.chiosnews.com/cn2442009244090.asp

http://www.chiosnews.com/cn2242009158400.asp

http://www.chiosnews.com/cn261020071052500.asp

http://www.chiosnews.com/cn7102008242070.asp

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Οι διαμαρτυρίες ήταν αρκετές και την εποχή που "έπιανε" το Σουμελά στα Ψαρά.

Ενδεικτικά παραθέτω μερικά δημοσιεύματα από τον Χιακό τύπο:

http://www.chiosnews.com/cn29820071250400.asp

http://www.chiosnews.com/cn2442009244090.asp

http://www.chiosnews.com/cn2242009158400.asp

http://www.chiosnews.com/cn261020071052500.asp

http://www.chiosnews.com/cn7102008242070.asp

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Αγαπητέ φίλε, το Παναγία Σουμελά δεν το θέλουν ούτε οι Λημνιοί και ας έκανε τα πάντα ο καπετάνιος του για να φτάσει νωρίτερα και να μην τους ξεβολέψει παρακάμπτοντας όπως αναφέρουν και τα δημοσιεύματα ουκ ολίγες φορές τα Ψαρά επικαλούμενος δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Σε κάθε δρομολόγιο από το Λαύριο και την Καβάλα και αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν πάρα πολλοι υπήρχαν ανακοινώσεις για την πιθανότητα να μην πιάσει το καράβι στα Ψαρά και μάλιστα πολλές φορές βάζαν τους επιβάτες να ταξιδεύουν υπογράφοντας χαρτί για την δική τους ευθύνη. Δυστυχώς οι Ψαριανοί δεν έχουν λόγο να είναι ευχαριστημένοι χωρίς σύνδεση γιατί μια ζωή είναι οι χαμένοι της ιστορίας

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Αγαπητέ φίλε, το Παναγία Σουμελά δεν το θέλουν ούτε οι Λημνιοί και ας έκανε τα πάντα ο καπετάνιος του για να φτάσει νωρίτερα και να μην τους ξεβολέψει παρακάμπτοντας όπως αναφέρουν και τα δημοσιεύματα ουκ ολίγες φορές τα Ψαρά επικαλούμενος δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Σε κάθε δρομολόγιο από το Λαύριο και την Καβάλα και αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν πάρα πολλοι υπήρχαν ανακοινώσεις για την πιθανότητα να μην πιάσει το καράβι στα Ψαρά και μάλιστα πολλές φορές βάζαν τους επιβάτες να ταξιδεύουν υπογράφοντας χαρτί για την δική τους ευθύνη. Δυστυχώς οι Ψαριανοί δεν έχουν λόγο να είναι ευχαριστημένοι χωρίς σύνδεση γιατί μια ζωή είναι οι χαμένοι της ιστορίας

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .

Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους .

Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .

Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους .

Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με αυτό. Είχαν το Σουμελά και γκρίνιαζαν επειδή κάποιες φορές δεν έπιανε στο λιμάνι τους. Αν όντως ήταν δυσμενείς οι καιρικές συνθήκες και ο Πλοίαρχος έκρινε ότι δεν μπορούσε να πιάσει αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσε, πού θα καταλήγαμε; Πιθανόν στο να έχουμε ανοίξει ένα thread με θέμα "Πρόσκρουση του Παναγία Σουμελά", Μα δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα.

Κατεβαίνουν οι Ψαριανοί στο δημαρχείο και διαμαρτύρονται. Ναι, έχουν χίλια δίκια διότι είναι πολύ κακό το να αισθάνεσαι εγκλωβισμένος κάπου και να μην έχεις την δυνατότητα να φύγεις με κάποιο τρόπο. Όχι όμως ότι ο δήμαρχός τους ο κος. Αγαπούσης δεν ενδιαφέρεται. Και οι ίδιοι θα έπρεπε να το γνωρίζουν πολύ καλύτερα αυτό διότι ο κος Αγαπούσης δεν είναι πολιτικάντης των ξύλινων λόγων, ούτε δικηγόρος που ξέρει να αγορεύει και να πείθει ακόμα και όταν δεν έχει επιχειρήματα. Καπετάνιος είναι ο άνθρωπος και πολύ ευαίσθητος όσον αφορά στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού του και κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες μέχρι να μπει το Νήσος Θήρα στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.

Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με αυτό. Είχαν το Σουμελά και γκρίνιαζαν επειδή κάποιες φορές δεν έπιανε στο λιμάνι τους. Αν όντως ήταν δυσμενείς οι καιρικές συνθήκες και ο Πλοίαρχος έκρινε ότι δεν μπορούσε να πιάσει αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσε, πού θα καταλήγαμε; Πιθανόν στο να έχουμε ανοίξει ένα thread με θέμα "Πρόσκρουση του Παναγία Σουμελά", Μα δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα.

Κατεβαίνουν οι Ψαριανοί στο δημαρχείο και διαμαρτύρονται. Ναι, έχουν χίλια δίκια διότι είναι πολύ κακό το να αισθάνεσαι εγκλωβισμένος κάπου και να μην έχεις την δυνατότητα να φύγεις με κάποιο τρόπο. Όχι όμως ότι ο δήμαρχός τους ο κος. Αγαπούσης δεν ενδιαφέρεται. Και οι ίδιοι θα έπρεπε να το γνωρίζουν πολύ καλύτερα αυτό διότι ο κος Αγαπούσης δεν είναι πολιτικάντης των ξύλινων λόγων, ούτε δικηγόρος που ξέρει να αγορεύει και να πείθει ακόμα και όταν δεν έχει επιχειρήματα. Καπετάνιος είναι ο άνθρωπος και πολύ ευαίσθητος όσον αφορά στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού του και κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες μέχρι να μπει το Νήσος Θήρα στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που παραβλέπετε ότι ναι μεν διαμαρτύρονταν οι Ψαριανοί για το ΣΟΥΜΕΛΑ...αλλά δεν το έδιωξαν αυτοί από τα Ψαρά.

Το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι δεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων της ΣΑΟΣ...και όχι εξαιτίας των Ψαριανών. Και οι αρμόδιοι θα πρέπει να "κόψουν τον λαιμό τους" να βρούνε μια λύση.

Συνεπώς, ας μην κατηγορούμε τους Ψαριανούς...τουλάχιστον μέχρι το νησί τους να γίνει φορολογικός παράδεισος...όπως είχαν πει κάποτε κάποιοι οικονομικοί εγκέφαλοι της Ψωροκώσταινας...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που παραβλέπετε ότι ναι μεν διαμαρτύρονταν οι Ψαριανοί για το ΣΟΥΜΕΛΑ...αλλά δεν το έδιωξαν αυτοί από τα Ψαρά.

Το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι δεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων της ΣΑΟΣ...και όχι εξαιτίας των Ψαριανών. Και οι αρμόδιοι θα πρέπει να "κόψουν τον λαιμό τους" να βρούνε μια λύση.

Συνεπώς, ας μην κατηγορούμε τους Ψαριανούς...τουλάχιστον μέχρι το νησί τους να γίνει φορολογικός παράδεισος...όπως είχαν πει κάποτε κάποιοι οικονομικοί εγκέφαλοι της Ψωροκώσταινας...

Link to comment
Share on other sites

Όσο γι' αυτό να λέγεται! Φυσικά και δεν το έδιωξαν εκείνοι το Σουμελά από τη γραμμή αλλά η δεινή οικονομική κατάσταση της ΣΑΟΣ. Και οπωσδήποτε αν είχαν την επιλογή να το έχουν στο νησί τους δεν θα διαμαρτύρονταν για την ύπαρξή του αλλά για τη μη προσέγγιση κάποιες φορές (όπως έκαναν και στο παρελθόν). Άλλωστε, το μη χείρον βέλτιστο. Υπεύθυνοι σε κάθε περίπτωση είναι οι κ.κ. 300 που για το μόνο που συμφωνούν είναι για την αύξηση της βουλευτικής τους αποζημίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Όσο γι' αυτό να λέγεται! Φυσικά και δεν το έδιωξαν εκείνοι το Σουμελά από τη γραμμή αλλά η δεινή οικονομική κατάσταση της ΣΑΟΣ. Και οπωσδήποτε αν είχαν την επιλογή να το έχουν στο νησί τους δεν θα διαμαρτύρονταν για την ύπαρξή του αλλά για τη μη προσέγγιση κάποιες φορές (όπως έκαναν και στο παρελθόν). Άλλωστε, το μη χείρον βέλτιστο. Υπεύθυνοι σε κάθε περίπτωση είναι οι κ.κ. 300 που για το μόνο που συμφωνούν είναι για την αύξηση της βουλευτικής τους αποζημίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .

Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους .

Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.

Με 5άρι από Λαύριο και 3 στα Ψαρά συνέβησαν αυτά που γράφω. Δεν υπήρχε κανένα απαγορευτικό. Επιπλέον σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παυει να είναι σύμπτωση. Συμφωνώ το λιμανάκι έχει (είχε) ιδιαιτερότητες αλλά αυτό αγαπητέ Earl γινόταν πριν χρόνια, γίνεται και ελπίζω να μην γίνεται στο μέλλον. Δεν έχω κανένα λόγο να δυσφημώ καπετάνιους και εταιρίες αλλά αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι και πέρσι.Δεν είμαι Ψαριανός ούτε μένω εκεί. Απλά βλέπω τους ανθρώπους να ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .

Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους .

Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.

Με 5άρι από Λαύριο και 3 στα Ψαρά συνέβησαν αυτά που γράφω. Δεν υπήρχε κανένα απαγορευτικό. Επιπλέον σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παυει να είναι σύμπτωση. Συμφωνώ το λιμανάκι έχει (είχε) ιδιαιτερότητες αλλά αυτό αγαπητέ Earl γινόταν πριν χρόνια, γίνεται και ελπίζω να μην γίνεται στο μέλλον. Δεν έχω κανένα λόγο να δυσφημώ καπετάνιους και εταιρίες αλλά αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι και πέρσι.Δεν είμαι Ψαριανός ούτε μένω εκεί. Απλά βλέπω τους ανθρώπους να ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.

Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν.

Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο.

Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή)

Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ.

Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά.

Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.

Link to comment
Share on other sites

Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.

Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν.

Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο.

Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή)

Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ.

Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά.

Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.

Link to comment
Share on other sites

Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ:mad: Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι:rolleyes:),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.

Αλλα βλεπετε ποσες ψηφους:mad:εχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...

Link to comment
Share on other sites

Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ:mad: Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι:rolleyes:),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.

Αλλα βλεπετε ποσες ψηφους:mad:εχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...

Link to comment
Share on other sites

Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.

Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν.

Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο.

Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή)

Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ.

Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά.

Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.

Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λές. Και σημειώνω ότι χτες από τοπικούς παράγοντες ακούστηκε ότι αν μπει το ταχύπλοο (αν λέμε) σχεδιάζουν να βγάλουν τα Ψαρά εκτός και να πιάνει μόνο Μεστά.

Για να δούμε..

Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ:mad: Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι:rolleyes:),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.

Αλλα βλεπετε ποσες ψηφους:mad:εχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...

Όπως και με την περίπτωση του Earl συμφωνώ και επαυξάνω. Κάτσε να είχαν τα Ψαρά 5000 κατοίκους και θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.

Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν.

Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο.

Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή)

Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ.

Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά.

Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.

Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λές. Και σημειώνω ότι χτες από τοπικούς παράγοντες ακούστηκε ότι αν μπει το ταχύπλοο (αν λέμε) σχεδιάζουν να βγάλουν τα Ψαρά εκτός και να πιάνει μόνο Μεστά.

Για να δούμε..

Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ:mad: Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι:rolleyes:),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.

Αλλα βλεπετε ποσες ψηφους:mad:εχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...

Όπως και με την περίπτωση του Earl συμφωνώ και επαυξάνω. Κάτσε να είχαν τα Ψαρά 5000 κατοίκους και θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Στον καταπελτη και οι Ψαριανοι!Ξεχωριζω ενα κομματι απο το αρθρο:

Σε πρώτη φάση οι Ψαριανοί προχωρούν σε κινητοποιήσεις στον καταπέλτη του «Νήσος Θήρα», σε χρόνο που θα ανακοινωθεί άμεσα, όπως είπε ο κ. Κουτσοδόντης. Θεωρούν ότι το συγκεκριμένο πλοίο είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο, επικαλούνται τα 40 χρόνια που έχει στην πλάτη και – όπως σημείωσε ο ίδιος – η επιδοτούμενη γραμμή με 7000 ευρώ το δρομολόγιο αξίζει ένα καλύτερο πλοίο, με στόχο την αναβάθμιση της συγκοινωνίας και την ανάπτυξη του νησιού.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...