Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συνεχίζει μέχρι 31/10/2016, ενώ η σύμβαση με προϋπόθεση αντικατάστασης πήγαινε μέχρι το 2020. Απελευθερώθηκε η εγγυητική επιστολή (466.000 ευρώ) για να καλύψει η εταιρεία άμεσα τα λειτουργικά της έξοδα (βλ. αριθμός 10 του αρχείου), και απλά κατατέθηκε μια μικρότερης αξίας (184.000 ευρώ) για τη συνέχιση των ταξιδιών. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με ανακοίνωση του πρακτορείου psara travel στο fb, το glory ξεκινά από αυτό το ΣΚ τα δρομολόγια της Βολισσού.

 

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΟΥ PSARA GLORY 3-06-2016 ΕΩΣ 5-06-2016

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-06-2016 : αναχώρηση απο ψαρα στης 12:00
αναχώρηση απο χιο :17:30μμ
ΣΑΒΒΑΤΟ: αναχώρηση απο ψαρα 7:00πμ
αναχώρηση απο Βολισσο :9:00πμ
αναχώρηση απο ψαρα:18:30μμ
(διανυκτερευση βολισσο)
ΚΥΡΙΑΚΗ: αναχωρηση απο Βολισσο :9:00
αναχωρηση απο ψαρα 14:30μμ
αναχωρηση απο Χιο:19:30μμ

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Τα Ψαρά δηλώνουν αποκλεισμένα με την ετήσια του glory, και περιμένουν για αντικαταστάτη το Μεγαλόχαρη (κατά τις 19/11), που ξεκίνησε κι αυτό ακινησία την ίδια μέρα...

Εντωμεταξύ αναφέρουν ότι δεν έχουν προμήθειες όταν το Σάμος έφυγε από Χίο για Ψαρά στις 12/11, και ήδη γνώριζαν ότι δε θα έχουν το πλοίο της μικρής άγονης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 1/31/2022 at 8:35 AM, yannispsara said:

Καλημέρα σε όλους,

 Δύο μήνες επισκευή έκανε μέχρι τα περασμένα Χριστούγεννα! Τι συντήρηση έκανε στην Δεξιά Μηχανή που είχε διαρκώς προβλήματα?? Μάλλον ο τύπος των μηχανών του είναι καθαρά Δανέζικος και τα ανταλλακτικά ανύπαρκτα στην Ελλάδα, αλλά και πολύ ακριβά για να έρθουν από Δανία!!!

 Το εν λόγω πλοίο, πρέπει να λειτουργεί απρόσκοπτα, έστω κι αν ταξιδεύει ..με το ζόρι.. γιατί η επιδότηση άγονης γραμμής..είναι αξιοζήλευτη..και πρέπει να αγοραστούν ή μετασκευαστούν μικρότερα πλοία, από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, για άλλες μικρότερες άγονες γραμμές!!

Δυστυχώς.. υπάρχει μεγααάλη ανοχή και από τον Δήμο Ψαρών, αφού υπάρχει η υπόσχεση ότι... έρχεται ο ...αντικαταστάτης του Ψαρά Γκλόρια, από την Ιαπωνία, λίγο μεγαλύτερο πλοίο, που αγοράστηκε πάνω από 8.000.000 €!! Πάνω από έναν χρόνο τώρα, η πλοιοκτήτρια.. ψάχνει το ..πλήρωμα που θα το φέρει από Ιαπωνία!!! Κούνια που σας κούναγε.... κύριοι του Δήμου μας!!!!!

Απο που προκύπτουν για αρχη οτι πρεπει να ταξιδεύει το Ψαρα Γκλορυ για να φέρει λεφτά στα ταμεία προκειμένου να ανοίξουν κι άλλες γραμμές; 

Επίσης, απο που προκύπτει η αγορά πλοίου 8εκ από την Ιαπωνία; Μια εταιρεία με δραστηριοποιηση σε μία άγονη γραμμή που επιδοτείται με 5700 ανα δρομολόγιο για 6 ημέρες την εβδομάδα, δε νομίζω να μπορεί να συγκεντρώσει το απαιτούμενο πόσο έτσι ώστε να καταφέρει ακόμα και την δανειοδότηση μιας αγοράς τέτοιου μεγέθους. Ισως τα μέλη μας με περισσότερες και πιο εξειδικευμενες γνωσεις να μπορούν να μας βοηθήσουν περισσότερο.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αγαπητέ φίλε Νίκο,

Η Πλοιοκτήτρια Έταιρεία αρχικά είχε αγοράσει ένα μικρό ανοιχτού τύπου πλοίο, που το είχε δρομολογήσει σε νεοσυσταθείσα άγονη γραμμή μεταξύ Κιμώλου και Μήλου! Μετά αγόρασε το παροπλισμένο NISSOS THIRA, που δραστηριοποιήθηκε για αρκετά χρόνια στην άγονη Ψαρά - Χίος, μέχρι που αντικαταστάθηκε από το PSARA GLORY. Μεταξύ NISSOS THIRA και PSARA GLORY, αγοράζει ένα υπό κατασκευή μικρό πλοίο, το BLUE VELVET, το επιμηκύνει με προσθήκη μιας μεγάλης μύτης πλώρα, (εξού και το "χαϊδευτικό" ξιφίας), του βάζει καταπέλτη, χώραγε 2-3 ΙΧ, ώστε να φτάσει τις απαιτήσεις άγονης γραμμής, και μπαίνει στην άγονη Φούρνοι - Ικαρία και Σάμος! Μετά από μερικά χρόνια κάνει μετασκευή, το μεγαλώνει και το σουλουπώνουν αρκετά, τον ονομάζουν ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΌΚΟΣ και συνεχίζει στη ίδια γραμμή, Μέχρι που αντικαταστάθηκε από το MEGALOHARI, και πωλήθηκε στην Ανατολική Αφρική!

Όσο είναι στην άγονη το "βασιλοβάπορο" της εταιρείας PSARA GLORY, κάνουν κι άλλη εξαγορά, του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΉ, στην άγονη της Νισύρου, το οποίο το πουλούν κι αυτό στην Ανατολική Αφρική, ήταν γρήγορο, είχε τρεις μηχανές..) και το αντικαθιστούν με το PANAGIA EVAGGELISTRIA, το οποίο ήταν οαροπλισμένη θαλαμηγός νομίζω, στην Μάλτα! Επίσης το πλοίο ανοιχτού τύπου στην γραμμή Κιμώλου- Μήλου, έχει αντικατασταθεί ήδη δυο φορές, με όλο και μεγαλύτερο!!

Σχετικά με την επιδότηση των 5700 € που αναφέρεις, εγώ γνωρίζω ότι η επιδότηση είναι πάνω από 7000 € , (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, όχι καθαρή), στα 6 δρομολόγια την εβδομάδα, προσθέστε δύο επιδοτούμενα δρομολόγια καυσίμων κάθε μήνα, υπολογίστε ότι τους θερινούς μήνες προστίθεται εκδρομικό δρομολόγιο, κάθε Σάββατο, δύο φορές ημερησίως, Ψαρά - Βολισσός ή Μεστά, (Χίος), υπολογίστε ότι οι μισθοί των πληρωμάτων είναι από τους κατώτερους στα επιβατικά τέτοιου τύπου, προσθέστε και μεταφορικά, κόμιστρα, ναύλα, κλπ, (0,50 € χρεώνουν τον μικρότερο φάκελο)!

Να σημειωθεί ότι κανένα από τα παραπάνω πλοία στην πραγματικότητα, ΔΕΝ ανταποκρίνεται στην ταχύτητα που έχει δηλωθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εκάστοτε άγονης γραμμής, κάτι που σημαίνει ότι μεγαλύτερη οικονομία καυσίμων...!!

 Για την αγορά πλοίου 8 εκ. €, δεν το λέω εγώ, (ούτε πιστεύω κάτι τέτοιο, γιατί γνωρίζω πολύ καλά από αξίες πλοίων), αλλά δυστυχώς αυτή είναι η υπόσχεση που δίνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, στον Δήμο Ψαρών, σχετικά με την αντικατασυ του PSARA GLORY, ....κάποια στιγμή....αφού όπως προείπαμε, ..για πάνω από ενάμιση χρόνο, δεν βρίσκεται το πλήρωμα να μεταβεί στην . Ιαπωνία να το φέρουν!!!!

 Να σας πω επίσης, ότι αγοραστής ήδη έχει ενδιαφερθεί για το PSARA GLORY, από Ανατολική Αφρική..!

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Όπως τα αναφέρεις, η εταιρεία έκανε αγορές και πωλήσεις, δεν έκανε επένδυση κεφαλαίου προς ιδια χρήση. Το τι ποσοστο κέρδιζε απο αυτές τις αγοραπωλησίες δεν το ξέρουμε, αλλά δεν είναι δείκτης ευρωστίας για αγορά πλοίου 8 εκ. 

Οι επιδοτήσεις ειναι αναρτημένες και προσβάσιμες στον καθένα, δεν έχουμε ανάγκη να μας πει κανένας οτι η επιδότηση είναι τόσο. Το ΦΠΑ δεν έχει κάποιο νόημα στην επιδότηση για τον πλοιοκτητη.

Η ταχύτητα του δρομολογίου δεν περιλαμβάνεται σε κανένα σκέλος της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Πέραν της κατηγοριοποιησης του πλοιου ως εγ ογ ή τχ, το μόνο σχετικό με την ταχύτητα είναι οι κατατιθεμενοι πίνακες δρομολογίων στις αρχές. Με όποια ταχύτητα κι αν έχουν υπολογιστεί, με αυτή θα εκτελούνται και αυτό ελέγχεται. Δεν αφορά κανέναν να πει οτι το εγ ογ πλοίο σου μπορεί να πάει με 15 κι εσύ το πας με 8.

Ο Δήμος τι ανάγκη υπόσχεσης έχει από την εταιρεία; γιατί ταχα μου να μπει σε τέτοια ιστορία τόσο η εταιρεία όσο και ο δήμος για ένα πλοίο που δεν υπάρχει αποδεδειγμένα και για μια αντικατάσταση που τωρα κρίνεται απαιτητη αν θεωρήσουμε μεγάλο το κόστος της ζημιάς; 

Αυτό που προκύπτει σαν εύκολο συμπέρασμα απο τα λεγόμενα σου, είναι πως η εταιρεία έχει καλές άκρες με την Αφρική και πουλάει βαπορια. Όλα τα υπόλοιπα εξετάζονται ως προς την ακρίβεια τους. 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι, μιας και δεν βλέπω την προηγούμενη ανάρτηση μου, που ίσως να μην την υπέβαλα σωστά!

 Συμφωνώ μαζί σας στο ότι δεν αφορά κανέναν αν το.πλοίο έχει δυνατότητα 15 μιλίων και το "πάει" με 8..! , εφόσον η διάρκεια ταξιδιού έχει κατατεθεί στους πίνακες δρομολογίων!! Αφορά όμως όταν στους πίνακες δρομολογίων έχει κατατεθεί διάρκεια ταξιδιού 3:30 ώρες, αλλά το PSARA GLORY, δεν είχε την δυνατότητα να καλύψει αυτη την διάρκεια!! Τα τελευταία χρόνια στην καλύτερη περίπτωση διάρκεια ταξιδιού 03:50, κανονική 04:00, με καλό καιρό!!! 

 Τώρα από ποιον ελέγχεται.....είναι μόνο στα λόγια!!!

 Ο Δήμος αγαπητέ μου, οφείλει να απαντήσει στους Δημότες, τι μέλει γενέσθαι με το εν λόγω πλοίο!! Και για αυτό αναμεταδίδει την "κοροϊδίστικη" υπόσχεση περί Ιαπωνικού πλοίου, 60-90 μέτρων, κόστους.....8 εκ..!! , Ιστορία αποκλειστικά για μωροπίστευτους!!!!

 Τώρα, λοιπόν η γραμμή καλύπτεται από ένα πλοίο....που ακούει στο όνομα JOY STAR, με IMO 8869270......,με ότι .. αξιοπλοΐα μπορεί να έχει για δρομολόγια απόστασης 42 ναυτικών μιλίων..!!

 Όλα υπό έλεγχο!!!!! Ελλάδα είναι εδώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Να θέσω καλοπροαίρετα μερικά ερωτήματα.

Πόση κίνηση υπάρχει αυτή την εποχή στη γραμμή;Υπάρχει ανάγκη δρομολόγησης μεγαλύτερου πλοίου;Το ενδεχόμενο να μην υπήρχε εναλλακτική αντικατάστασης το έχεις σκεφτεί;Καλό είναι να σκεφτόμαστε και το χειρότερο σενάριο.

Ο Δήμος τι σχέση έχει με τη ναυτιλιακή του Psara Glory και γνωρίζει τέτοιες πληροφορίες;

Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2022 at 6:56 PM, nomikos said:

Να θέσω καλοπροαίρετα μερικά ερωτήματα.

Πόση κίνηση υπάρχει αυτή την εποχή στη γραμμή;Υπάρχει ανάγκη δρομολόγησης μεγαλύτερου πλοίου;Το ενδεχόμενο να μην υπήρχε εναλλακτική αντικατάστασης το έχεις σκεφτεί;Καλό είναι να σκεφτόμαστε και το χειρότερο σενάριο.

Ο Δήμος τι σχέση έχει με τη ναυτιλιακή του Psara Glory και γνωρίζει τέτοιες πληροφορίες;

 Στα χρόνια που ζω στα Ψαρά, όχι μόνο πολλά έχω σκεφτεί, αλλά έχω δει ακόμη περισσότερα!!

 Αυτά που γράφω, δεν τα γράφω για να "περνάει' η ώρα μου, ή για να "πω κάτι"... αλλά έλα φίλε μου να βάλεις εσύ τα παιδιά σου στο συγκεκριμένο πλοίο, τέτοια εποχή, να κάνεις ταξίδι 3-4 ώρες με 5-6 μποφόρ!

 Δεν έχει ψυγείο, για να μπουν κάποια εμπορεύματα ψυγείου, για τόσες ώρες ταξίδι! Χειμώνας..θα μου πείτε είναι..!

 Ι.Χ..πόσα χωράει, γνωρίζεις?? 1 μήπως ή 2 χωρίς εμπορεύματα??!!!

 Αν δεν έχει ο Δήμος δουλειά, να ασχοληθεί με την συγκοινωνία.. ποιός έχει????!! Εγώ που γράφω αυτά..ή ο πλοιοκτήτης..να κάνει ότι θέλει...,??!! Γιατί να μην γνωρίζει ο Δήμος πληροφορίες?? Όταν ο Δήμος, μεσολαβεί ώστε το κάθε πλοίο στη. Εν λόγω γραμμή, να εκτελεί διπλό παρακαλώ... δρομολόγιο σε μια ημέρα, μετά από απαγορευτικό??!!! Τι εξυπηρετεί το διπλό δρομολόγιο?? Να συμπληρωθούν προφανώς όσο πιο πολλά δρομολόγια κοντά στα 26 (+ 2 καυσίμων/οχληρών,), για να μην.... πέσει έξω ο πλοιοκτήτης??;!

 Δυστυχώς αγαπητοί μου, οποίος είναι έξω από τον χορό.....!!

 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Link to comment
Share on other sites

H μόνη εύλογη λύση είναι η αλλαγή της γραμμής από Χίος - Ψαρά σε Λημνιά (Βολισσός) - Ψαρά. Και μικρότερος χρόνος ταξιδιού και πολύ λιγότερη ταλαιπωρία λόγω αέρηδων στο μπουγάζι του Μελανιός και φυσικά μικρότερο κόστος και επιδότηση.

Το οδικό δίκτυο Χίος - Λημνιά (Βολισσός) είναι άψογο και απαιτεί με το ζόρι μια ώρα. Συν μια ώρα και κάτι από Λημνιά για Ψαρά. Καμία σχέση με το τετράωρο (και βάλε) σημερινό δρομολόγιο,

Link to comment
Share on other sites

Σέβομαι ότι γράφεις και δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.Όμως θα αναφερθώ ξανά σε αυτό που ρώτησα.Σκέφτηκες το χειρότερο σενάριο να μην υπήρχε καν αντικαταστάτης του Psara Glory;Τότε θα ήταν καλύτερα;

Ο Δήμος Ψαρών ας αφήσει τα λόγια και αν υπάρχει πρόβλημα ας κινητοποιηθεί.Δεν είδα κανένας να διαμαρτύρεται με την υπάρχουσα κατάσταση..

Η λύση είναι αυτό που έγραψε ο @gtogias και συμφωνώ μαζί του.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, gtogias said:

H μόνη εύλογη λύση είναι η αλλαγή της γραμμής από Χίος - Ψαρά σε Λημνιά (Βολισσός) - Ψαρά. Και μικρότερος χρόνος ταξιδιού και πολύ λιγότερη ταλαιπωρία λόγω αέρηδων στο μπουγάζι του Μελανιός και φυσικά μικρότερο κόστος και επιδότηση.

Το οδικό δίκτυο Χίος - Λημνιά (Βολισσός) είναι άψογο και απαιτεί με το ζόρι μια ώρα. Συν μια ώρα και κάτι από Λημνιά για Ψαρά. Καμία σχέση με το τετράωρο (και βάλε) σημερινό δρομολόγιο,

Το καλύτερο, όπως γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες, πρωί και απόγευμα!!!

38 minutes ago, nomikos said:

Σέβομαι ότι γράφεις και δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.Όμως θα αναφερθώ ξανά σε αυτό που ρώτησα.Σκέφτηκες το χειρότερο σενάριο να μην υπήρχε καν αντικαταστάτης του Psara Glory;Τότε θα ήταν καλύτερα;

Ο Δήμος Ψαρών ας αφήσει τα λόγια και αν υπάρχει πρόβλημα ας κινητοποιηθεί.Δεν είδα κανένας να διαμαρτύρεται με την υπάρχουσα κατάσταση..

Η λύση είναι αυτό που έγραψε ο @gtogias και συμφωνώ μαζί του.

 Ο Δήμος... συμφωνεί πάντα με τον πλοιοκτήτη και .. διαφωνεί με τους Δημότες!! 

  Για αυτό και έφυγε το PANAGIA EVAGGELISTRIA, (ταξίδευε και στα 7 και ήταν και πολύ νεότερο), εν μια νυκτί και εμφανίστηκε το  Joy Star!

 Και όσο για την χειρότερη περίπτωση...σου ξαναλέω...τι γίνεται με το PSARA GLORY..??? Πόσο μεγάλη ζημιά έχει η μία μηχανή και κυκλοφορεί ότι ..ΔΕΝ θα επανέλθει στην γραμμή?????!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σας,

 

 Τι γίνεται με το θέμα του PSASA GLORY?? Έμαθε κανείς??!!

 Κάτι άκουσα για στρόφαλο της Δεξιάς και ότι ήρθαν από την Δανία οι αντιπρόσωποι των μηχανών, .. οπότε ...!!!

 Ας ελπίσουμε,ότι θα επισκευαστεί τουλάχιστον......!!

Link to comment
Share on other sites

Για λογους που δεν ξερω την πρωτη φορα απετυχε η επισκευη του μειωτηρα, γιατι το ανταλλακτικο ηταν λαθος, και ετσι επρεπε να περασει κι αλλος καιρος μεχρι να βρεθει το σωστο και να πανε ολα στη θεση τους.

Ακουσα επισης οτι η εταιρια αγορασε μικρο γιαπωνεζικο πλοιο. Λεπτομεριες ομως δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

Εάν τόσο πολύ επιμένουμε στο να συνδέονται τα Ψαρά με τη Χίο (και όχι το Βολισσό) τότε η γραμμή θέλει ένα μικρό ταχύπλοο τύπου Isola di Capraia (με προπέλες), ή έστω (πιο δαπανηρή λύση) ένα Andros Jet/ Iris I ή κάτι όμοιο. Ενα τέτοιο πλοίο με 25 κόμβους θα κάνει το δρομολόγιο σε 1 ώρα και 35 λεπτά, και μπορεί να κάνει και 2 η 3 δρομολόγια ανά ημέρα το καλοκαίρι. 

Το σημερινό 4 ώρες με τους σκυλοπνίχτες είναι κοροιδία προς τους κατοίκους, αναποτελεσματική δαπάνη δημοσίου χρήματος που πετιέται στη θάλασσα χωρίς αντίκρυσμα και δε δίνει κανένα κίνητρο σε κάποιον να επισκεφτεί τα Ψαρά σαν τουρίστας η να ζήσει /επιστρέψει εκεί.....

Δεδομένης και της κατάστασης με τη γείτονα χώρα, τα εθνικά θέματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους. Σε ένα συντονισμένο πλαίσιο ενεργειών (συγκοινωνιακών, πληθυσμιακών, οικονομικών κλπ) πρέπει Καστελόριζο (ειδικά αυτό λόγω της ΑΟΖ και του υψηλού βαθμού κινδύνου) αλλά και Σαμοθράκη, Ψαρά, Ψέριμος/Αγαθονήσι/Λειψοί κλπ να αυξήσουν τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό και να ευδοκιμήσουν. Όλα ξεκινούν από τη συγκοινωνία, η οποία φέρνει ανάπτυξη και στη συνέχεια η ανάπτυξη φέρνει ανάγκη για περεταίρω αύξηση της συγκοινωνίας. Αυτό είναι ένας ενάρετος κύκλος. Υπάρχει και το αντίθετο - χωρίς συγκοινωνια τα νησιά ερημώνουν (οι ηλικιωμένοι εκεί πεθαίνουν, και νέοι δεν υπάρχουν). Ανά πάσα στιγμή μετά η Τουρκία μπορεί να εγείρει παράλογες αξιώσεις..... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...