express skiathos Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Στην προσπάυειά του να δέσει το ΙΟΝΙΑΝ ΚΙΝΓΚ κονόμησε μια αγκαλίτσα με τον ντόκο. Είχε 8 ή 6 μποφώρ τελικά; Στον προβλήτα του λιμανιού της Πάτρας προσέκρουσε, κατά τον κατάπλου του, το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Ionian King», εξαιτίας των ισχυρών ανέμων της τάξεως των 8 μποφόρ, που έπνεαν εκείνη την ώρα.Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Ηγουμενίτσα με 21 επιβαίνοντες, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους. www.zougla.gr Edited April 19, 2015 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Εκεί ήμουν στη στούκα... To meteo.gr 6 έδινε. Edited March 10, 2010 by proud_ionian move post Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Απο τις φωτο ο καιρος δεν ειναι ουτε 6 ουτε 8, ο αερας ειναι παραπανω και κυμα οπως λεει και ο proud δεν εχει καθοτι στεριανος ο καιρος. Οσο για τη "στουκα" δε νομιζω οτι ειναι λογος για χαμογελα απο κανενα οταν ενα βαπορι παθαινει ζημια Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για το συμβάν: Στον προβλήτα του λιμανιού Πάτρας, προσέκρουσε με το πρυμναίο αριστερό μέρος του, σήμερα στις 14:10, το Ε/Γ * Ο/Γ ¨IONIAN KING¨ σημαίας Κύπρου, προερχόμενο από Ηγουμενίτσα, με 21 επιβάτες, προκαλώντας την πτώση του πράσινου φανού κυματοθραύστη βόρειας εισόδου. Αμέσως μετά το περιστατικό, ο Πλοίαρχος ανέφερε ότι η πρόσδεση ήταν επισφαλής, λόγω των ιδιαίτερα δυσμενών καιρικών συνθηκών (άνεμοι Α 8 bf) και το πλοίο κατευθύνθηκε αυτοδύναμα έξω από τη λιμενολεκάνη όπου και αγκυροβόλησε με ασφάλεια. Από την πρόσκρουση δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση, ενώ στις 20:00 το πλοίο προσέδεσε στο λιμάνι αποβιβάζοντας του 21 επιβάτες. Η Λιμενική Αρχή Πάτρας, που διενεργεί την προανάκριση, απαγόρευσε τον απόπλου, μέχρι να διενεργηθεί έλεγχος και να προσκομισθεί πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο. Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του ¨IONIAN KING¨ στις 17:30 για Ηγουμενίτσα * Μπάρι δεν εκτελέστηκε και οι επιβάτες προωθήθηκαν με άλλα πλοία της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Κανείς δε χάρηκε. Άκυρο το emoticon. Aπλά στο κόκκινο συνήθως παρκάρω και στέκομαι, θα μπρορούσε να έχει γίνει καμία στραβή (Mε το αυτοκίνητο; Mε τη φωτοφραφική και το λιμενικό; ). Τη γλίτωσα κι αυτό αντιπροσώπευε το emoticon. Οι άνεμοι ήταν έντασης 8 μπορφόρ κατά τα μέσα και το σίγουρο είναι ότι είχαν μεταβληθεί αισθητά σε ένα μισάωρο, μετά τον κατάπλου του Έλλη Τ. δηλαδή. Edited March 10, 2010 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Μηπως μπορεις να μας περιγραψεις το γεγονος μια και ησουν εκει? Γιατι απο σενα θα καταλαβω τι εγινε ενω απο τις φημες και τις ανακοινωσεις εχω μπερδευτει. Για ποια θεση πηγαινε κτλ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Δε νομίζω να μπορέσω να σε διαφωτίσω. 'Ημουν στο καρνάγιο, κι όχι στο κόκκινο, όπως αναφέρω και παρακάτω. Το πλοίο πήγαινε με ανάποδα (να μπει με πρύμνη), όχι στην 16 εφόσον βρισκόταν εκεί το SFXI, οπότε λογικά στην 13 ή 14. Μου έκανε εντύπωση που είδα να κάνει ξαφνικά πρόσω και να βγάζει ντουμάνι (είχε ρίξει άγκυρα, σίγουρα ήταν νωρίς γιατί ήταν εκτός λιμένα, οπότε μήπως κατάλαβε ο πλοίαρχος ότι ο αέρας παίρνει το πλοίο κι έπραξε έτσι; Εγώ δε γνωρίζω, ως μη ειδήμων) και να σπεύδουν τα δύο ρυμουλκά, τα οποία δε συμμετείχαν περαιτέρω. Το πλοίο ξανοίχτηκε κι υπέθεσα ότι απλά δε μπορεί να μπει κι ότι θα περίμενε το SFI να δέσει, ώστε να μην το καθυστερήσει άλλο. Όταν ήρθα σπίτι πήρα γραμμή τι είχε συμβεί. Συνήθως κάθομαι στο κόκκινο, αλλά δεν το έκανα για να αποφύγω το "σπρέυ", διαφορετικά θα το είχα δει να "σκάει" μπροστά μου και θα είχα και προβλήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Φτανουν αυτα που ειπες. Αρα λογικα αφου εμπαινε με αναποδα απο βορεια και χτυπησε αριστερα τοτε επεσε στο φαναρι και οχι στο μωλο που λενε οι ανακοινωσεις. Γι αυτο μπερδευομουν και γω. Παντως βλεπωντας τα βυθισματα εκει κοντα στο φαναρι μακαρι να βγω ψευτης αλλα δε νομιζω να θελει μονο λαμαρινοδουλειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Νeptune, ακριβώς. Στον κυματοθραύστη έπεσε. Αν προσέξεις και στη φώτο που ανέβασα, έχει "πάρει" το πράσινο κανονικά. Άκουσα ότι έχει πρόβλημα σε προπέλα και άξονα, με επιφύλαξη το παραθέτω πάντα. Ο αέρας όμως προκάλεσε κι άλλα προβλήματα στην Πάτρα, όπως... ντόμινο 5 ιστιοπλοϊκών στο καρνάγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 το πολυπαθο πρασινο της βορειας, εχει πεσει πολλες φορες θυμα πλοιων που μανουβραρουν απ'εκω και μπαινουν με αναποδα. το olympia palace και ενα εκ των κρητη εχουν αναλογες εμπειριες παλιοτερα βαπορι μονοτιμονο, με ασθενικο stern thruster και μεγαλες επιφανειες, δυσκολα μπορει να κουμανταριστει. αν εχει παρει ξυρισει αξονα και προπελλα... ψηλα και αγναντευε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ermenegildo Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Και ο Ορίζοντας δεν είχε χτυπήσει εκεί? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 O Oρίζοντας νομίζω στην προβλήτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Για αξονα δεν εχει ακουστει τιποτα αλλα οτι η προπελα ειναι αρκετα ποιο ελαφρια σε βαρος μετα το χθεσινο γεγονος ειναι δεδομενο πλεον Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Οποτε και μετα απο αυτο θα πρεπει να το περιμενουμε συντομα στα μερη μας για αποκατασταση προπελας και οποιας αλλης ζημιας εχει βγει. Να δουμε τι θα γινει και με την αντικατασταση του Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Οποτε και μετα απο αυτο θα πρεπει να το περιμενουμε συντομα στα μερη μας Ο λαβωμένος βασιλιάς ήδη "κατηφορίζει"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Το βαπορι εφτασε και μετα απο λιγη ωρα παραμονης στη ραδα εδεσε τελικα στο Περαμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Και ο Ορίζοντας δεν είχε χτυπήσει εκεί? το horizon ειχε χτυπησει στο κεφαλι του 1, με τελειως διαφορετικες συνθηκες ατυχηματος, αλλα αναλογες καιρικες. πιστευω παντως οτι θα ειχαν αποφευχθει τα χειροτερα, αν ειχε μπει απο νοτια, οπως κανουν και τα παλατια (που εχουν αναλογα... κινητικα προβληματα και μεγαλα εξαλα) οταν φυσα απο το ριο (ΒΑ, Α ανεμοι) και ειναι να δεσουν στο 13/14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης του Ionian King στο κυματοθραύστη του λιμανιού της Πάτρας θα έχει αποτέλεσμα να το κρατήσει εκτός δρομολογίων περίπου 40-50 ημέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 (edited) Αν γνωρίζω καλά, τα «λαβωμένα» μέρη-εξαρτήματα έχουν σταλεί έξω για επισκευή. Από ότι μαθαίνω τα φτερά της προπέλας μέχρι τα μέσα Μαΐου θα έχουν έρθει στην Ελλάδα. Edited April 26, 2010 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Και να πουμε οτι ο πλοιαρχος που ηταν τη μερα του ατυχηματος δε συνεργαζεται πλεον με την εταιρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Το Ionian King την άλλη εβδομάδα (1η Ιουνίου) θα ξανά ανεβεί στη δεξαμενή στην Ελευσίνα, για να αποκαταστήσει τη ζημιά από τη πρόσκρουση στο κυματοθραύστη του λιμανιού της Πάτρας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Το Ionian King δεν ανέβηκε χθες στη δεξαμενή γιατί δεν είχε πέσει έγκαιρα το Speedrunner II, όποτε ο δεξαμενισμός πάει για αύριο το μεσημέρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now