Jump to content
Shipfriends

H πρόσκρουση του Ιonian Κing στον κυματοθραύστη της Πάτρας


Recommended Posts

Στην προσπάυειά του να δέσει το ΙΟΝΙΑΝ ΚΙΝΓΚ κονόμησε μια αγκαλίτσα με τον ντόκο. Είχε 8 ή 6 μποφώρ τελικά;

Στον προβλήτα του λιμανιού της Πάτρας προσέκρουσε, κατά τον κατάπλου του, το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Ionian King», εξαιτίας των ισχυρών ανέμων της τάξεως των 8 μποφόρ, που έπνεαν εκείνη την ώρα.

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Ηγουμενίτσα με 21 επιβαίνοντες, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους.


www.zougla.gr

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Απο τις φωτο ο καιρος δεν ειναι ουτε 6 ουτε 8, ο αερας ειναι παραπανω και κυμα οπως λεει και ο proud δεν εχει καθοτι στεριανος ο καιρος. Οσο για τη "στουκα" δε νομιζω οτι ειναι λογος για χαμογελα απο κανενα οταν ενα βαπορι παθαινει ζημια

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για το συμβάν:

Στον προβλήτα του λιμανιού Πάτρας, προσέκρουσε με το πρυμναίο αριστερό μέρος του, σήμερα στις 14:10, το Ε/Γ * Ο/Γ ¨IONIAN KING¨ σημαίας Κύπρου, προερχόμενο από Ηγουμενίτσα, με 21 επιβάτες, προκαλώντας την πτώση του πράσινου φανού κυματοθραύστη βόρειας εισόδου.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ο Πλοίαρχος ανέφερε ότι η πρόσδεση ήταν επισφαλής, λόγω των ιδιαίτερα δυσμενών καιρικών συνθηκών (άνεμοι Α 8 bf) και το πλοίο κατευθύνθηκε αυτοδύναμα έξω από τη λιμενολεκάνη όπου και αγκυροβόλησε με ασφάλεια.

Από την πρόσκρουση δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση, ενώ στις 20:00 το πλοίο προσέδεσε στο λιμάνι αποβιβάζοντας του 21 επιβάτες.

Η Λιμενική Αρχή Πάτρας, που διενεργεί την προανάκριση, απαγόρευσε τον απόπλου, μέχρι να διενεργηθεί έλεγχος και να προσκομισθεί πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του ¨IONIAN KING¨ στις 17:30 για Ηγουμενίτσα * Μπάρι δεν εκτελέστηκε και οι επιβάτες προωθήθηκαν με άλλα πλοία της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δε χάρηκε. Άκυρο το emoticon. Aπλά στο κόκκινο συνήθως παρκάρω και στέκομαι, θα μπρορούσε να έχει γίνει καμία στραβή (Mε το αυτοκίνητο; Mε τη φωτοφραφική και το λιμενικό; ). Τη γλίτωσα κι αυτό αντιπροσώπευε το emoticon.

Οι άνεμοι ήταν έντασης 8 μπορφόρ κατά τα μέσα και το σίγουρο είναι ότι είχαν μεταβληθεί αισθητά σε ένα μισάωρο, μετά τον κατάπλου του Έλλη Τ. δηλαδή.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Μηπως μπορεις να μας περιγραψεις το γεγονος μια και ησουν εκει? Γιατι απο σενα θα καταλαβω τι εγινε ενω απο τις φημες και τις ανακοινωσεις εχω μπερδευτει.

Για ποια θεση πηγαινε κτλ..

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να μπορέσω να σε διαφωτίσω. 'Ημουν στο καρνάγιο, κι όχι στο κόκκινο, όπως αναφέρω και παρακάτω. Το πλοίο πήγαινε με ανάποδα (να μπει με πρύμνη), όχι στην 16 εφόσον βρισκόταν εκεί το SFXI, οπότε λογικά στην 13 ή 14. Μου έκανε εντύπωση που είδα να κάνει ξαφνικά πρόσω και να βγάζει ντουμάνι (είχε ρίξει άγκυρα, σίγουρα ήταν νωρίς γιατί ήταν εκτός λιμένα, οπότε μήπως κατάλαβε ο πλοίαρχος ότι ο αέρας παίρνει το πλοίο κι έπραξε έτσι; Εγώ δε γνωρίζω, ως μη ειδήμων) και να σπεύδουν τα δύο ρυμουλκά, τα οποία δε συμμετείχαν περαιτέρω. Το πλοίο ξανοίχτηκε κι υπέθεσα ότι απλά δε μπορεί να μπει κι ότι θα περίμενε το SFI να δέσει, ώστε να μην το καθυστερήσει άλλο. Όταν ήρθα σπίτι πήρα γραμμή τι είχε συμβεί. Συνήθως κάθομαι στο κόκκινο, αλλά δεν το έκανα για να αποφύγω το "σπρέυ", διαφορετικά θα το είχα δει να "σκάει" μπροστά μου και θα είχα και προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Φτανουν αυτα που ειπες. Αρα λογικα αφου εμπαινε με αναποδα απο βορεια και χτυπησε αριστερα τοτε επεσε στο φαναρι και οχι στο μωλο που λενε οι ανακοινωσεις. Γι αυτο μπερδευομουν και γω.

Παντως βλεπωντας τα βυθισματα εκει κοντα στο φαναρι μακαρι να βγω ψευτης αλλα δε νομιζω να θελει μονο λαμαρινοδουλειες. :(

Link to comment
Share on other sites

Νeptune, ακριβώς. Στον κυματοθραύστη έπεσε. Αν προσέξεις και στη φώτο που ανέβασα, έχει "πάρει" το πράσινο κανονικά. Άκουσα ότι έχει πρόβλημα σε προπέλα και άξονα, με επιφύλαξη το παραθέτω πάντα.

Ο αέρας όμως προκάλεσε κι άλλα προβλήματα στην Πάτρα, όπως... ντόμινο 5 ιστιοπλοϊκών στο καρνάγιο.

post-1257-128326992438_thumb.jpg

post-1257-128326992515_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

το πολυπαθο πρασινο της βορειας, εχει πεσει πολλες φορες θυμα πλοιων που μανουβραρουν απ'εκω και μπαινουν με αναποδα. το olympia palace και ενα εκ των κρητη εχουν αναλογες εμπειριες παλιοτερα:rolleyes:

βαπορι μονοτιμονο, με ασθενικο stern thruster και μεγαλες επιφανειες, δυσκολα μπορει να κουμανταριστει. αν εχει παρει ξυρισει αξονα και προπελλα... ψηλα και αγναντευε

Link to comment
Share on other sites

Για αξονα δεν εχει ακουστει τιποτα αλλα οτι η προπελα ειναι αρκετα ποιο ελαφρια σε βαρος μετα το χθεσινο γεγονος ειναι δεδομενο πλεον

Link to comment
Share on other sites

Οποτε και μετα απο αυτο θα πρεπει να το περιμενουμε συντομα στα μερη μας για αποκατασταση προπελας και οποιας αλλης ζημιας εχει βγει.

Να δουμε τι θα γινει και με την αντικατασταση του

Link to comment
Share on other sites

Και ο Ορίζοντας δεν είχε χτυπήσει εκεί?

το horizon ειχε χτυπησει στο κεφαλι του 1, με τελειως διαφορετικες συνθηκες ατυχηματος, αλλα αναλογες καιρικες. πιστευω παντως οτι θα ειχαν αποφευχθει τα χειροτερα, αν ειχε μπει απο νοτια, οπως κανουν και τα παλατια (που εχουν αναλογα... κινητικα προβληματα και μεγαλα εξαλα) οταν φυσα απο το ριο (ΒΑ, Α ανεμοι) και ειναι να δεσουν στο 13/14

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Αν γνωρίζω καλά, τα «λαβωμένα» μέρη-εξαρτήματα έχουν σταλεί έξω για επισκευή.

Από ότι μαθαίνω τα φτερά της προπέλας μέχρι τα μέσα Μαΐου θα έχουν έρθει στην Ελλάδα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...