Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η επέκταση και η διαποικίληση(στο Χατζηκυριάκειο Κόλλετζ εμείς το λέμε νταιβερσιφικέσιο :D) της DFDS συνεχίζεται με την εξαγορά έναντι τιμήματος 300 εκατομμυρίων ευρώ, του HSF Logistics Group. Πρόκειται για εταιρεία logistics με παρουσία σε πολλές Ευρωπαικές χώρες και έδρα την Ολλανδία νομίζω, που εξειδικεύεται στο κομμάτι των logistics που έχουν να κάνουν με τα τρόφιμα και πιο συγκεκριμένα τις μεταφορές κρέατος. Είναι σαν να πάνε οι Μινωικές να εξαγοράσουν πχ. τις ψυγείομεταφορές του Κούτρη. Βλέπει κανείς ξεκάθαρα τη στρατηγική της εταιρείας πρός την επέκταση στο συγκεκριμένο τομέα αλλά ειδικά σε πιο υψηλής αξίας και σημαντικότητας μεταφορές.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή Immingham(Αγγλία) - Cuxhaven(Γερμανία) θα έχει πια 6 εβδομαδιαία δρομολόγια σε κάθε κατεύθυνση με μείωση μάλιστα του χρόνου ταξιδίου σε 19 ώρες. Η εταιρεία βλέπει αύξηση των ασυνόδευτων trailers, παράλληλα. Η είδηση δεν είναι σε αυτήν καθ' αυτήν την αλλαγή, αλλά στο ότι αυτή προέρχεται σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας στην προσαρμογή της στις ανάγκες των πελατών της. Αντίθετα στην ελληνική αγορά, οι εταιρείες κάνουν αυτό που βολεύει εκείνες και οι πελάτες είναι αυτοί οι οποίοι οφείλουν να προσαρμοστούν. Και είναι μια βασική για μένα παθογένεια των ελληνικών εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η DFDS θα ξεκινήσει μια νέα γραμμή για φορτηγά μεταξύ Sheerness και Calais από την 1η Ιουνίου με το Gothia Seaways, με ένα δρομολόγιο καθημερινά, όπου θα μεταφέρουν τα ασυνόδευτα φορτηγά των γραμμών που τώρα χρησιμοποιούν τις γραμμές Dover-Calais και Dover-Dunkerque στη νέα γραμμή Το λιμάνι Sheerness είναι περίπου 70 μίλια βόρεια από το Dover

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Σύμφωνα με το ferries και το μέλος paul morgan, τα POL Maris & POL Stella, τα γνωστά εκ Λαυρίου Qezban & Hatche, ναυλωθηκαν bareboat από την DFDS και από τα τέλη Ιανουαρίου θα ενισχύσουν τις γραμμές της DFDS στη Μεσόγειο, με την ερυθρόλευκη σημαία να κυματίζει στην πρυμη τους. (Όχι της Δανίας, ούτε του Γαυρου:P. Αυτή της γείτονος)

IMG_20220103_215123.thumb.jpg.9197fc32621f4282cd7f622c5a18ac84.jpg

 

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιβατηγά δρομολόγια Βαλτικής Αυγούστου 2022 (σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα):

Kappelskär - Paldiski

Sirena Seaways

Karlshamn - Klaipeda

Aura Seaways

Optima Seaways*

Kiel - Klaipeda

Athena Seaways

Victoria Seaways

* Θα αντικατασταθεί από το νεότευκτο Luna Seaways

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Φρέσκες φωτογραφίες των νεότευκτων Aura και Luna Seaways στην Klaipeda.

Ανακαινίστηκε το εσωτερικό του Optima Seaways.

Στη γραμμή Kapellskär-Paldiski, η εταιρεία δίπλωσε το Sirena Seaways με το Patria Seaways. 

 

Ο ετήσιος απολογισμός της εταιρείας για το 2021 περιλαμβάνει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία:

- Με την παράδοση των Aura και Luna, τελείωσε το ναυπηγικό πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2016. Όσον αφορά νέες ναυπηγήσεις, τα επόμενα βήματα είναι ένα "πράσινο" πλοίο το 2025 και πέντε πλοία για την αντικατάσταση των υπαρχόντων στις γραμμές της Μάγχης. Αυτά θα τροφοδοτούνται από μπαταρίες λόγω της μικρής διάρκειας ταξιδιού.

- Η διάρκεια ζωής των Ro-Pax και Ro-Ro υπολογίζεται στα 35 έτη και των Cruise Ferries στα 45 έτη.

- Για λόγους οικονομίας και μείωσης ρύπων, λήφθησαν τα ακόλουθα μέτρα: 

   1) Κατασκευή παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στην Κοπεγχάγη

   2) Ενημέρωση του λογισμικού σε τρία πλοία για καλύτερη απόδοση καυσίμου

   3) Επίστρωση δέκα πλοίων με ειδική στρώση για μείωση της τριβής στο νερό και ακολούθως της κατανάλωσης καυσίμου 

   4) Αντικατάσταση των λαμπτήρων στα καταστρώματα φόρτωσης σε τρία πλοία με LED

   5) Εγκατάσταση νέου συστήματος έγχυσης σε πέντε πλοία για καλύτερη καύση καυσίμου

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ariadne said:

μένει μόνο η DFDS, η οποία όμως μέχρι τώρα δεν έχει δείξει διάθεση να μπει στα δρομολόγια Γερμανίας- Σουηδίας. Παράξενο, και θα με ενδιέφερε πραγματικά ο λόγος για αυτό ...

Πρεπει να τα εχουν βρει με τον Ιταλο. Ουτε στην Αδριατικη μπλεκονται ο ενας με τον αλλο. Καποια στιγμη ειχαν εξαγγειλει και συνεργασια στα φορτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα ακόμη ρορό-μαντέμι:D της DFDS στη γραμμή Ghent - Goteborg είναι και το Primula Seaways (IMO 9259513). Στο Βέλγικό λιμάνι το βλέπουμε κι εμείς δεμένο πρίν κανένα δίμηνο. Κατασκευή Flensburger(723) το 2004 με μία κύρια μηχανή MAN B&W. Χωρητικότητα 307 νταλίκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Optima Seaways αντικατέστησε το Patria Seaways στη γραμμή Kapellskär-Paldiski. Η κίνηση αυξάνεται, ειδικά σε φορτηγά, και η εταιρεία ήθελε ένα δεύτερο πλοίο με μεγαλύτερο γκαράζ στη γραμμή. Το Patria Seaways είναι αυτή τη στιγμή στην Klaipeda, υποθέτω στο ναυπηγείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Τις δύο τελευταίες εβδομάδες, στα δρομολόγια της εταιρίας από Yalova έχει προστεθεί και μία προσέγγιση στο Ισπανικό λιμάνι της Taragona. Την προηγούμενη εβδομάδα το ZEUGMA SEAWAYS προσέγγισε εκεί σαν προέκταση της γραμμής του Sete ενώ σήμερα τα ξημερώματα το GALLIPOLI SEAWAYS αναχώρησε απευθείας από την Τουρκία για Taragona. Σε περίπτωση που αυτή η προσέγγιση είναι κάτι μόνιμο και δεδομένων των μεγάλων πληρωτήτων που έχουν τα συγκεκριμένα βαπόρια, αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο θα οδηγήσει την εταιρία στην μεταφορά ή προσθήκη κι άλλων μονάδων στον ήδη υπάρχοντα στόλο της Μεσογείου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Νέα γραμμή από τη Σμύρνη, δεν είναι όμως αυτή της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τους Γάλλοι, θα είναι σύνδεση της Σμύρνης με το Sete της Γαλλίας. Θα ξεκινήσει στις 2 Απριλίου, δεν αναφέρεται όμως η συχνότητα της γραμμής. Η DFDS θα χρειαστεί κι άλλα πλοία, λέω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Μετά την αγορά της FRS, μέσω του Ferrybalear, μαθαίνουμε το πρώτο βήμα της DFDS. Αυτό δεν είναι άλλο από την δρομολόγηση του Patria Seaways στο στενό του Γιβραλτάρ. Τα δρομολόγια στην γραμμή Algeciras - Tanger Med αναμένεται να ξεκινήσουν στις 11 Νοεμβρίου, αφού το πλοίο ολοκληρώσει το τελευταίο του ro-ro δρομολόγιο στην γραμμή Yalova - Sete. Στο στενό είναι δρομολογημένα τα μικρότερης χωρητικότητας Tanger Express και Kattegat. Λίγα λόγια για το πλοίο: έχει μήκος 154μ. και πλάτος 24μ., ενώ είναι κατασκευασμένο το 1991. Χωρητικότητα 250 επιβάτες και γκαράζ 1690 lanemets.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...