Nick the Greek Posted February 12, 2021 Share Posted February 12, 2021 Η επέκταση και η διαποικίληση(στο Χατζηκυριάκειο Κόλλετζ εμείς το λέμε νταιβερσιφικέσιο ) της DFDS συνεχίζεται με την εξαγορά έναντι τιμήματος 300 εκατομμυρίων ευρώ, του HSF Logistics Group. Πρόκειται για εταιρεία logistics με παρουσία σε πολλές Ευρωπαικές χώρες και έδρα την Ολλανδία νομίζω, που εξειδικεύεται στο κομμάτι των logistics που έχουν να κάνουν με τα τρόφιμα και πιο συγκεκριμένα τις μεταφορές κρέατος. Είναι σαν να πάνε οι Μινωικές να εξαγοράσουν πχ. τις ψυγείομεταφορές του Κούτρη. Βλέπει κανείς ξεκάθαρα τη στρατηγική της εταιρείας πρός την επέκταση στο συγκεκριμένο τομέα αλλά ειδικά σε πιο υψηλής αξίας και σημαντικότητας μεταφορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 18, 2021 Share Posted February 18, 2021 Η γραμμή Immingham(Αγγλία) - Cuxhaven(Γερμανία) θα έχει πια 6 εβδομαδιαία δρομολόγια σε κάθε κατεύθυνση με μείωση μάλιστα του χρόνου ταξιδίου σε 19 ώρες. Η εταιρεία βλέπει αύξηση των ασυνόδευτων trailers, παράλληλα. Η είδηση δεν είναι σε αυτήν καθ' αυτήν την αλλαγή, αλλά στο ότι αυτή προέρχεται σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας στην προσαρμογή της στις ανάγκες των πελατών της. Αντίθετα στην ελληνική αγορά, οι εταιρείες κάνουν αυτό που βολεύει εκείνες και οι πελάτες είναι αυτοί οι οποίοι οφείλουν να προσαρμοστούν. Και είναι μια βασική για μένα παθογένεια των ελληνικών εταιρειών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Η DFDS θα ξεκινήσει μια νέα γραμμή για φορτηγά μεταξύ Sheerness και Calais από την 1η Ιουνίου με το Gothia Seaways, με ένα δρομολόγιο καθημερινά, όπου θα μεταφέρουν τα ασυνόδευτα φορτηγά των γραμμών που τώρα χρησιμοποιούν τις γραμμές Dover-Calais και Dover-Dunkerque στη νέα γραμμή Το λιμάνι Sheerness είναι περίπου 70 μίλια βόρεια από το Dover Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 14, 2021 Share Posted September 14, 2021 το ιδρυμα lauritzen, δανεζικων συμφεροντων, ιδιοκτητης και της ομωνυμης (και πολυ γνωστης) εταιριας της ποντοπορου, ειναι βασικος μετοχος της dfds με ποσοστα ανω του 40%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 3, 2022 Share Posted January 3, 2022 (edited) Σύμφωνα με το ferries και το μέλος paul morgan, τα POL Maris & POL Stella, τα γνωστά εκ Λαυρίου Qezban & Hatche, ναυλωθηκαν bareboat από την DFDS και από τα τέλη Ιανουαρίου θα ενισχύσουν τις γραμμές της DFDS στη Μεσόγειο, με την ερυθρόλευκη σημαία να κυματίζει στην πρυμη τους. (Όχι της Δανίας, ούτε του Γαυρου. Αυτή της γείτονος) Edited January 3, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Επιβατηγά δρομολόγια Βαλτικής Αυγούστου 2022 (σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα): Kappelskär - Paldiski Sirena Seaways Karlshamn - Klaipeda Aura Seaways Optima Seaways* Kiel - Klaipeda Athena Seaways Victoria Seaways * Θα αντικατασταθεί από το νεότευκτο Luna Seaways Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 5 ηλεκτροκινητα ferries ως το 2030, υποσχεται η εταιρια για τις γραμμες της μαγχης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Ανανεωμένος χάρτης με τις γραμμές της εταιρείας και την κατανομή των πλοίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Είσαι σίγουρος; Λείπει το Aura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Έχει κι άλλα 2-3 λαθάκια, όχι μόνο αυτό, έχεις δίκιο. Που να θυμηθείς όλα αυτά τα ονόματα και να βρείς με τη μία αν και τι λείπει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 20, 2022 Share Posted March 20, 2022 Είναι πολλά τα άτιμα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 προσλαμβανει 50, απο τους απολυθεντες της P & O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Φρέσκες φωτογραφίες των νεότευκτων Aura και Luna Seaways στην Klaipeda. Ανακαινίστηκε το εσωτερικό του Optima Seaways. Στη γραμμή Kapellskär-Paldiski, η εταιρεία δίπλωσε το Sirena Seaways με το Patria Seaways. Ο ετήσιος απολογισμός της εταιρείας για το 2021 περιλαμβάνει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία: - Με την παράδοση των Aura και Luna, τελείωσε το ναυπηγικό πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2016. Όσον αφορά νέες ναυπηγήσεις, τα επόμενα βήματα είναι ένα "πράσινο" πλοίο το 2025 και πέντε πλοία για την αντικατάσταση των υπαρχόντων στις γραμμές της Μάγχης. Αυτά θα τροφοδοτούνται από μπαταρίες λόγω της μικρής διάρκειας ταξιδιού. - Η διάρκεια ζωής των Ro-Pax και Ro-Ro υπολογίζεται στα 35 έτη και των Cruise Ferries στα 45 έτη. - Για λόγους οικονομίας και μείωσης ρύπων, λήφθησαν τα ακόλουθα μέτρα: 1) Κατασκευή παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στην Κοπεγχάγη 2) Ενημέρωση του λογισμικού σε τρία πλοία για καλύτερη απόδοση καυσίμου 3) Επίστρωση δέκα πλοίων με ειδική στρώση για μείωση της τριβής στο νερό και ακολούθως της κατανάλωσης καυσίμου 4) Αντικατάσταση των λαμπτήρων στα καταστρώματα φόρτωσης σε τρία πλοία με LED 5) Εγκατάσταση νέου συστήματος έγχυσης σε πέντε πλοία για καλύτερη καύση καυσίμου Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 5 minutes ago, Ariadne said: μένει μόνο η DFDS, η οποία όμως μέχρι τώρα δεν έχει δείξει διάθεση να μπει στα δρομολόγια Γερμανίας- Σουηδίας. Παράξενο, και θα με ενδιέφερε πραγματικά ο λόγος για αυτό ... Πρεπει να τα εχουν βρει με τον Ιταλο. Ουτε στην Αδριατικη μπλεκονται ο ενας με τον αλλο. Καποια στιγμη ειχαν εξαγγειλει και συνεργασια στα φορτια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 Ένα ακόμη ρορό-μαντέμι της DFDS στη γραμμή Ghent - Goteborg είναι και το Primula Seaways (IMO 9259513). Στο Βέλγικό λιμάνι το βλέπουμε κι εμείς δεμένο πρίν κανένα δίμηνο. Κατασκευή Flensburger(723) το 2004 με μία κύρια μηχανή MAN B&W. Χωρητικότητα 307 νταλίκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted July 3, 2022 Share Posted July 3, 2022 Το Optima Seaways αντικατέστησε το Patria Seaways στη γραμμή Kapellskär-Paldiski. Η κίνηση αυξάνεται, ειδικά σε φορτηγά, και η εταιρεία ήθελε ένα δεύτερο πλοίο με μεγαλύτερο γκαράζ στη γραμμή. Το Patria Seaways είναι αυτή τη στιγμή στην Klaipeda, υποθέτω στο ναυπηγείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Το Patria Seaways βρίσκεται τώρα στο Cuxhaven. Μήπως προορίζεται για τη γραμμή της Ιρλανδίας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 Όχι, ξεκίνησε στη γραμμή Cuxhaven-Immingham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Και νέα αγορά της DFDS, αυτήν τη φορά μια εταιρεία logistics με έδρα την Ιρλανδία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 4, 2022 Share Posted December 4, 2022 Τις δύο τελευταίες εβδομάδες, στα δρομολόγια της εταιρίας από Yalova έχει προστεθεί και μία προσέγγιση στο Ισπανικό λιμάνι της Taragona. Την προηγούμενη εβδομάδα το ZEUGMA SEAWAYS προσέγγισε εκεί σαν προέκταση της γραμμής του Sete ενώ σήμερα τα ξημερώματα το GALLIPOLI SEAWAYS αναχώρησε απευθείας από την Τουρκία για Taragona. Σε περίπτωση που αυτή η προσέγγιση είναι κάτι μόνιμο και δεδομένων των μεγάλων πληρωτήτων που έχουν τα συγκεκριμένα βαπόρια, αναρωτιέμαι αν κάτι τέτοιο θα οδηγήσει την εταιρία στην μεταφορά ή προσθήκη κι άλλων μονάδων στον ήδη υπάρχοντα στόλο της Μεσογείου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 Νέα γραμμή από τη Σμύρνη, δεν είναι όμως αυτή της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τους Γάλλοι, θα είναι σύνδεση της Σμύρνης με το Sete της Γαλλίας. Θα ξεκινήσει στις 2 Απριλίου, δεν αναφέρεται όμως η συχνότητα της γραμμής. Η DFDS θα χρειαστεί κι άλλα πλοία, λέω εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Αρχικά μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με το ferryforums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Όπως έχει κάνει σερί τα τρία ή τέσσερα τελευταία χρόνια, η εταιρεία εξαγοράζει άλλη μια εταιρεία logistics και οδικώνε μεταφορώνε. Αυτήν τη φορά είναι η Estron Group. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2023 Share Posted September 18, 2023 H DFDS αγόρασε την εταιρεία FRS Iberia/Maroc, οπότε θα εισέλθει στη γραμμές του στενού του Γιβραλτάρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BS CHIOS Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Μετά την αγορά της FRS, μέσω του Ferrybalear, μαθαίνουμε το πρώτο βήμα της DFDS. Αυτό δεν είναι άλλο από την δρομολόγηση του Patria Seaways στο στενό του Γιβραλτάρ. Τα δρομολόγια στην γραμμή Algeciras - Tanger Med αναμένεται να ξεκινήσουν στις 11 Νοεμβρίου, αφού το πλοίο ολοκληρώσει το τελευταίο του ro-ro δρομολόγιο στην γραμμή Yalova - Sete. Στο στενό είναι δρομολογημένα τα μικρότερης χωρητικότητας Tanger Express και Kattegat. Λίγα λόγια για το πλοίο: έχει μήκος 154μ. και πλάτος 24μ., ενώ είναι κατασκευασμένο το 1991. Χωρητικότητα 250 επιβάτες και γκαράζ 1690 lanemets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now