Jump to content
Shipfriends

Αγία Βαρβάρα (ΙΜΟ 8968894)


enas chiotis

Recommended Posts

'pantelis2009 said:

αν υπάρχει στη Σαλαμίνα παντόφλα που μετασκευάστηκε σε αμφίπλωρο; με αποδείξεις, όχι να τα πάρουμε ένα-ένα για να βρεθεί. Περιμένω απαντήσεις, τεκμηριωμένες.

Μια διευκρίνιση μόνο. Ψάχνουμε για συμβατική παντόφλα στην οποια προστέθηκε πρυμνιος καταπέλτης για να μπορεί να φορτώνει και από τις 2 πλευρές ή παντόφλα που κατα το στάδιο της ναυπήγησης αποφασίστηκε να γίνει αμφί και πλέον τα έχει όλα συμμετρικά;

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του θέματος.

Το μονόπλωρο-αμφίπλωρο είναι το Αγ. Βαρβάρα. Κατ' αρχήν να πω συγχαριτήρια στους πλοιοκτήτες του πλοίου, που αντί να το πουλήσουν το μετασκεύασαν σε ένα ωραίο και αξιόπλοο αμφίπλωρο. Είναι το πρώτο και μοναδικό πλοίο που απο παντόφλα έγινε αμφίπλωρο. Η μετατροπή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδορόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνος τον Ιανουάριο του 2006. Οι φωτο δεν είναι ψηφιακές, οπότε μην περιμένετε καλή ανάλυση. Για το φίλο enas chiotis

post-3633-128326992241_thumb.jpg

post-3633-128326992255_thumb.jpg

post-3633-128326992257_thumb.jpg

post-3633-128326992251_thumb.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια του ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ δεν ειχα ιδεα.Τελικα αυτες οι παντοφλες ειναι ενα χαος.Ποτε δεν ξερεις τι θα συναντησεις

Υπαρχει καμια φωτο με το πλοιο ολοκληρο πριν και μετα ωστε να δουμε και ολοκληρωμενη τη μετασκευη?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε polmyt σαν μονόπορτο δεν το έχω, αλλά θα το βρώ. Σαν αμφίπλωρο να το.

κάποια στιγμή θα ανεβάσω και άλλες απο την μετασκευή του

post-3633-128326992259_thumb.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Eντυπωσιακό το ιστορικό του πλοίου και πολύ σωστά δημιουργήθηκε το δικό του thread.

Από τις φωτογραφίες που μας παρέθεσε ο pantelis και σε σύγκριση με την σημερινή του μορφή, μου δημιουργήθηκε η απορία για ποιόν λόγο άραγε να μπήκαν σε όλον αυτόν τον κόπο να μετατρέψουν το πλοίο από κλασσική παντόφλα σε αμφίπλωρο. Το μόνο που νομίζω πως χρησιμοποίησαν από το παλιό πλοίο πρέπει να είναι η πλώρη ίσως και η γάστρα του κι αυτή φυσικά όχι ολόκληρη. Μέχρι και τα πλαινά του πλοίου είναι καινούργια και όσο για την υπερκατασκευή δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν είναι και αυτή όλη από την αρχή φτιαγμένη.

Σίγουρα βέβαια είχαν το όφελος από την χρησιμοποίηση των "παλιών" μηχανών, αλλά και πάλι εξακολουθώ να το βρίσκω παρατραβηγμένο το όλο εγχείρημα. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που από όσα βέβαια γνωρίζουμε είναι η μοναδική παντόφλα που μετετράπη σε αμφίπλωρο και δεν ακολούθησαν και άλλες το "παράδειγμα" της.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως το βλεπω πρπει να κρατησαν τη γαστρα μαζι με την πλωρη οπως σωστα ειπε ο ΣΕΙΡΙΟΣ καθως και το deck της γεφυρας με το σαλονακι το οποιο εχω την αισθηση οτι το μεγαλωσανε.Καινουρια ειναι σιγουρα η υπερκατασκευη με τη νεα γεφυρα.Αν καταλαβαινω καλα πρεπει να εγινε και επιμηκηνση του πλοιου

Ο μονος λογος που μπορω να φανταστω για να μπηκε η εταιρεια του σε αυτη τη διαδικασια ειναι οτι δεν ηθελε ουτε να το πουλησει ωστε να χτισει νεο αμφιπλωρο(αν αντεχε κι ολας τετοιο οικονομικο ανοιγμα), αλλα ουτε και να εγκαταλειψει τη γραμμη στην οποια οι παντοφλες πλεον χρησιμοποιουνται μονο για φορτια αντε και στις νυχτερινες βαρδιες.Οποτε μια πιο οικονομικη λυση

Αληθεια η παντοφλα ποια χρονια χτιστικε?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε polmyt αν δεν κάνω λάθος χτίστηκε το 1999. Πλέον τα μονόπορτα ούτε νυχτερινά κανουν. μεταφέρουν μόνο πετρελαια- βενζίνες. Οι πλοιοκτήτες δεν ήθελαν να το πουλήσουν, ούτε να το αφήσουν να μαραζώσει. χρησιμοποίησαν ότι μπορούσαν και το σαλόνι, όπως ανέφερες και τώρα βγάζουν απ' αυτό.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ετσι οπως το βλεπω πρέπει να κρατησαν τη γαστρα μαζι με την πλωρη οπως σωστα ειπε ο ΣΕΙΡΙΟΣ καθως και το deck της γεφυρας με το σαλονακι το οποιο εχω την αισθηση οτι το μεγαλωσανε.....

Έτυχε να ταξιδέψω σήμερα με το πλοίο και διαπίστωσα ιδίοις όμμασι πως έχει δίκιο ο φίλος polmyt σε αυτά που μας είπε για το deck με το σαλόνι. Το σαλόνι πράγματι έχει παραμείνει το ίδιο, με κάποια βέβαια επιμήκυνση. Από την θέση μάλιστα που βρίσκεται το μπαρ, (μπαρ όμορφο, κανονικό και κλασσικό παντόφλας, και όχι σαν τα υπερπολυτελή - απρόσωπα και πάντα άδεια των άλλων αμφίπλωρων της γραμμής), μπορείς πολύ εύκολα να καταλάβεις ποιά είναι (ή μάλλον καλύτερα ποιά ήταν) η πλώρη και πιά η πρύμη του ...αμφίπλωρου (πλέον).

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 1 year later...

Το Αγία Βαρβάρα έπεσε απο τη δεξαμενή Βασιλειάδη, πήγε στο Πέραμα΄και μάλλον πήρα πετρέλαια και Ι.Χ του πληρώματος και τώρα είναι έτοιμο να περάσει τον Ισθμό για να πάει Ρίο.

Link to comment
Share on other sites

Και το Αγ.Βαρβάρα μ'αλλαγή καπετάνιου ξεκινά για Ρίο,τον καπετάνιο του πρώην Ιωάν.Καρνέσης.Ο καπετάνιος του Αγ.Βαρβάρα προς το παρόν στο Γλυκοφιλούσα 2 κι αργότερα βλέπουμε.......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μέσα στην πολυτάραχη ζωή του να προσθέσουμε ότι το Αγία Βαρβάρα μαζί με το Θεοχάρης Λ είχαν συμμετάσχει στον εφοδιασμό του USS ENTERPRISE όταν είχε έλθει στον όρμο του Φαλήρου στις 28/03/2102. Εδώ φωτογραφημένο απο την Κυνόσουρα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφη η φωτό Παντελή.

 

Να πούμε εδώ, ότι υπάρχει στο φόρουμ topic για το USS ENTERPRISE, όπου είχαμε αναφερθεί και στα δύο αμφίπλωρα. Τώρα όσον αφορά τον "εφοδιασμό", μάλλον τελικά για .....απο-εφοδιασμό επρόκειτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 9 months later...

Με διπλό πλήρωμα και το Αγ.Βαρβάρα...Έτσι συμπληρώνουν κατά μεγάλο ποσοστό τα δρομολόγια των σκαφών που έφυγαν από την γραμμή Ρίο Αντίρριο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...