Jump to content
Shipfriends

ΕΛΜΕΣ


Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους!

Παντα ειχα μια αδυναμια στα καραβια και ειδικα να τα φωτογραφιζω!

Γνωριζετε τι συμβαινει με την εν λογω εταιρεια?Θυμαμαι το εγνατια, απο τοτε δεν το ξαναειδα..Διαβασα καπου οτι ειναι παροπλισμενο..

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν φαίνετ;αι να εοαναδραστηριοποιέιται φέτος το καλοκαίρι.

Προς το παρών δεν υπάρχει κάποια κίνηση ούτε έχουν δηλωθεί κάποια δρομολόγια πλοίου συμφερόντων της.

Για το ΕΓΝΑΤΙΑ ποιό εννοείς ? :mad: Το παλιό ή το ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΙΙ?

Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο ξέρω τόσο το ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΙΙ όσο και το ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ είναι παροπλισμένα. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι σχετικά με ναύλωση του ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΙΙ όπως πέρισυ. Κρίμα γιατί είναι όμορφο βαπόρι και καλοτάξιδο.

Link to comment
Share on other sites

To πρώτο ΕΓΝΑΤΙΑ έχει ήδη διαλυθεί.

Το ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΙΙ είναι σε ντάνα της Ελευσίνας μαζί με το POSEIDONIA αλλά φαίνεται να κινούνται άνθρωποι πάνω. Επίσης υα σινιάλα της Algerie Ferries δεν είχαν σβηστεί μέχρι πρόσφατα αλλά ούτως ή άλλως νομίζω ότι το πλοίο έχει ναυλωθεί στην συγκεκριμένη εταιρία και για φέτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mε το EGNATIA III ναυλωμένο στην Algerie Ferries δεν θα υπάρξει πλέον δρομολόγιο για φέτος αφού και το POSEIDONIA (όπως γράφτηκε και σε άλλο thread) πουλήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε πει εκτενως στο thread ga ferries οτι πουληθηκε η hml italia στη ga και θα κανουν αυτοι τα δρομολογια της ΕΛΜΕΣ (ανελαβαν ολο το πελατολογιο) HML τελος.

τα milena daliana τα δρομολογια που εκανε παλια η ΕΛΜΕΣ κανουν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 5 years later...

εχουμε πει εκτενως στο thread ga ferries οτι πουληθηκε η hml italia στη ga

8 χρονια μετα το ποστ του proud ionian ;) η ΗΜL Italia δεν ανηκει φυσικα στην ga ^_^ ωστοσο εξακολουθει να λειτουργει,χωρις πλοια εννοειται οπως ξερουμε,ως παροχος υπηρεσιων τουρισμου(tour operator)και ναυτιλιακων πρακτορευσεων εχοντας επι κεφαλης την κα.Τονια Καλαβρυτινου.Η εταιρεια τα τελευταια χρονια ειχε αποκλειστικη συνεργασια με την Endeavor Lines μετα την αναστολη της λειτουργιας της ομως προχωρησε σε συναψη συμβασεων συνεργασιας με την Grimaldi Lines για το Μπριντιζι και με τις εταιρειες Minoan Lines και Anek-Superfast για την γραμμη της Αγκωνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Υ.Γ. Άραγε, και εάν η λιμενική υποδομή στη Βασιλική το επέτρεπε, δεν θα βόλευε τους χιλιάδες Ιταλούς και λοιπούς Ευρωπαίους τουρίστες που καταφθάνουν στο νησί μέσω Ηγουμενίτσας, να αποβιβάζονται εκεί (που είναι στη ρότα του Σάμη-Τζάντε);

επιανε παλια η ΕΛΜΕΣ, για καμια δυο σαιζον με Εγνατια, Λυδια

Ευχαριστώ. Το είχα χρόνια απορία. Απορώ που έπεφτε καταπέλτης. Αν και έχουμε δει και χειροτερα :D

εκει γυρω στο '90 η ΕΛΜΕΣ εκανε καποιες τελευταιες προσπαθειες να συγκρατησει ή ακομη και να διευρυνει το μεριδιο της στην κινηση του νοτου.

τοτε ειχε προσθεσει παξους, κεφαλονια αρχικα και μια σαιζον μετα ιθακη ζακυνθο και βασιλικη.

ηταν η εποχη που ειχε σταματησει το ιονις που συνεδεε πατρα με ιονια νησια και brindisi.

υπηρχαν δυο αναχωρησεις τη μερα απο πατρα, η απογευματινη ειχε στανταρ κεφαλονια και εκ περιτροπης ζακυνθο, πισαετο, παξους και καποιες μερες αιχμης και κερκυρα. η βραδυνη ειχε κερκυρα ηγουμενιτσα και βασιλικη. ενω παντα ενα απο τα πλοια εκανε τοπικο απο ηγουμενιτσα

σε πισαετο ζακυνθο βασιλικη και παξους οι προσεγγισεις ηταν στοχευμενες (καμια δεκαρια ιουλιο και αυγουστο στο καθε λιμανι). η κεφαλονια και οι παξοι επιασαν, γι'αυτο και οι προσεγγισεις συνεχισαν μεχρι να σταματησει να λειτουργει η εταιρεια. η ζακυνθος ειχε αρκετη κινηση που της εξασφαλιζε δυο εβδομαδιαιες προσεγγισεις τα υπολοιπα χρονια, η ιθακη κοπηκε λογω πισαετου (δεν υπηρχε ουτε η σημερινη ραμπα) και οι επιβατες προωθουνταν απο σαμη με το αφροδιτη λ και η βασιλικη κοπηκε λογω λιμανιου (επιαναν σε μια εξωτερικη ραμπα πριν τον κυματοθραυστη)

 

ΥΓ: δεχοταν μεγαλο ανταγωνισμο, απο τη μια απο το βεντουρη στο bari που ειχε camping on board και γενικως χαμηλες τιμες και απο την αλλη απο την strintzis που στους ταξιδιωτες της αδριατικης, εδινε τζαμπα εισητηρια για κεφαλονια και ιθακη απο πατρα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 7 months later...

Ένα από τα λιγότερο προβεβλημένα πλοία της ΕΛΜΕΣ ήταν και το Cynthia I, άλλωστε έμεινε μόνο 1 χρόνο με τα χρώματά της. Εμείς εδώ το βλέπουμε με το πρώτο του όνομα που ήταν Hammershus, ταξιδεύοντας για την Bornholmstraffiken. Είναι 20 Μαίου του 1998 και το βλέπουμε στο φακό του @FHFerry

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να και ένα βίντεο εποχής με το Ιωνία κατά τη διάρκεια περάσματος από τον Ισθμό της Κορίνθου. Πάμε 60 χρόνια πίσω, κυβέρνηση Καραμανλή του οριτζινάλε.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Από το επόμενο τεύχος του γερμανικού περιοδικού Ferries*, δηλαδή το 01/22, θα αρχίσει ένα αφιέρωμα στην ιστορία της ΕΛΜΕΣ.

* Προσοχή, μην το μπερδέψετε με το νέο (εδώ και 2 έτη) Fæhren!

 

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια φοτο του Εγναντια πιθανον στην Πατρα 

 

Screenshot_20220123-145249_Chrome.jpg

Screenshot_20220123-150020_Gallery.jpg

Και τα γραφεια τις εταιριας στον Πειραια νομιζω

Απο το προσοπικο μου αρχειο

Edited by ΚΡΗΤΗ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...