Jump to content
Shipfriends

Παναγία Πάρου (IMO 9108049)


Recommended Posts

Εντάξει,μήν τα τσουβαλιάζουμε κι'όλα στο ίδιο σακκί.Επειδή οι συγκεκριμένοι είναι los lamoyos δέν σημαίνει και ότι όλοι οι Ελληνες εφοπλιστές είναι το ίδιο.

 

Επί τού συγκεκριμένου όμως θέματος τών δύο ταχυπλόων,ούδέ απ'την ΠΝΟ ηκούσαμέν τι,ουδ'από τίς συνδικαλιστικές οργανώσεις πλοιάρχων και μηχανικών...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Ένα ολόκληρο μνημόνιο μετά την παραπάνω ερώτησή σου αγαπητέ Ermenegildo :D , τα νέα είναι πως το πλοίο εξακολουθεί να είναι δεμένο δίπλα στο ferry terminal του Algeciras, προφανώς περιμένοντας κάποιον πληστειριασμό και τον επόμενό του ιδιοκτήτη, είτε κανονικός πλοιοκτήτης, είτε διαλυτής είναι αυτός. Φωτογραφημένο εδώ στις 25 Ιουλίου του 2015, για το ιστορικό αρχείο όσων ενδιαφέρονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 11 months later...

Το Panagia Parou παραμένει παροπλισμένο στο Algeciras όπως μπορούμε να δούμε σε πρόσφατες φωτογραφίες. Ο καπετάνιος του πλοίου έχει αποχωρήσει πέρυσι όταν βγήκαν οι αποζημιώσεις των ναυτικών από το ΝΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η διαφορά αδερφέ rafina-lines, είναι πως το σημείο στο οποίο βρισκόταν παροπλισμένο, ήταν ένα σημείο του λιμανιού που δεν χρησιμοποιείται εμπορικά. Το Παναγία Τήνου ήταν σε σημείο κλειδί, που όχι μόνο αξιοποιείτο εμπορικά, αλλά εμπόδιζε και τα άλλα πλοία γύρω του. Οπότε ήταν διαφορετική η επίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 5 μήνες βρέθηκε η εταιρεία που μέσα σε δυο μήνες ανέλκυσε το Παναγία Πάρου, σε αντίθεση με το Παναγία Τήνου. Ενώ στο Παναγία Τήνου χρειάστηκε 8 μήνες για να ξεκινήσουν οι εργασίες και περίπου 3 μήνες μέχρι να φύγει από το λιμάνι για το τελευταίο του ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Εδω είχαμε και την ιδιαιτερότητα οτι το λιμάνι ηταν σε φάση πώλησης , όποτε τους ένοιαζαν αλλα πράγματα στις διευθύνσεις (βλ. Ποσο γρήγορα τελείωσαν το μωλο στη Μιαουλη ) και επίσης εδω το πλοιο βγήκε 2 η 3 φορές για να το παρει η antipollution . Στην Ισπανία αν δε κανω λαθος την ίδια στιγμή αν παει να βγει άγονος ενας διαγωνισμός να κατεβαίνει 20% το τίμημα απο την προηγούμενη τιμή . Ισως να κανω και λαθος και να μπερδεύομαι με το γειτνιάζουν Γιβραλταρ στη πτώση της τιμής 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

To World Tug I περνά σήμερα το στενό Κέας πλησίαζοντας σιγά σιγά τον τελικό προορισμό. Εθεάθη απο το BS Patmos με το μελοθάνατο 👀

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...