Jump to content
Shipfriends

Κέρκυρα Εξπρές (IMO 9018787)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Απ οτι εμαθα σημερα κινουνται και προχωρανε τις εργασιες αλλα με πολυ αργους ρυθμους. Το ναυπηγικο γραφειο που εχει αναλαβει την επιβλεψη της μετασκευης ειναι του κου Παπαδημητριου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφού ξεκίνησαν οι εργασίες επισκευής και μετασκευής του ΣΦΑΚΙΑ 1 της ΑΝΕΝΔΥΚ FERRIES, το ΛΙΜΕΝΑΣ ΣΟΥΔΑΣ επισκέπτεται το πλοίο για να παρακολουθήσει από κοντά τις εργασίες και να μας το παρουσιάσει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Τι γινετε ρε παιδια με αυτο;

To καλοκαιρι μπηκε και δεν φαινεται να υπαρχει φως στον οριζοντα.Να φανταστω οτι και οι οποιες εργασιες εχουν σταματησει;

Link to comment
Share on other sites

Άκρα του τάφου σιωπή... Δεν κινείται φύλλο... Ραγδαίες οι εξελίξεις στο λιμάνι αλλά ο μόνος στάσιμος παράγοντας σε αυτό, είναι το ΣΦΑΚΙΑ 1... τι να πω... μόνο οι μεθορμίσεις που έχει κάνει αυτό το βαπόρι στους 14 μήνες που είναι εδώ, μου θυμίζουν Norwegian Dream (από Πειραιά-Σύρο και επιστροφή) για κάμποσοοοοο καιρό...

Link to comment
Share on other sites

Περιπλανόμενος στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στις λίστες με τα πλοία προς πώληση έπεσε το μάτι μου και στο Σφακιά Ι. Η ΑΝΕΝΔΥΚ ζητά ούτε λίγο ούτε πολύ 5 εκατομμύρια ευρώ από τον επίδοξο αγοραστή του. Είναι ένα εξωπραγματικό το ποσό για πλοίο 72m που αγόρασε 1 εκατομμύριο και το οποίο εν τέλη κατέστρεψε εσωτερικά. Μπορεί ναι μεν να είναι εξωπραγματικά τα ποσά, μα δεν είναι πρωτόγνωρα, όταν πωλούν τον Δασκαλογιάννη στα 2.5 εκατομμύρια και το Σαμαριά στο 1.5, υπερβολή ! Αγοράζεις πολύ μα πολύ καλύτερα πλοία και αν δεν μπορείς να τα αγοράσεις, τα ναυπηγείς. Δεν βλέπω το λόγο να επιλέξω το Σφακιά την στιγμή που μπορώ να ναυπηγήσω Πρωτοπόρο V και Άνω Χώρα ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

και το οποίο εν τέλη κατέστρεψε εσωτερικά.

Γιατι το λες αυτο.Εγιναν μεσα αλλαγες που εχουν μεινει μισες;

Νομιζω παντως οτι για την ΑΝΕΝΔΥΚ,τετοιο πλοιο ηταν πολυτελεια και αυτο φανηκε απο το οτι στην πραγματικοτητα ποτε δεν προσπαθησε να κανει κατι για να το δρομολογησει.Ισως να σκεφτοταν να το βαλει σε αλλη γραμμη πλην της Γαυδου,σιγουρα και η κριση την εκανε να μετραει τα βηματα της αλλα οπως και να το κανουμε δεν νομιζω οτι πιστεψαν πολλοι οτι θα το βλεπαμε να ταξιδευει.

Απο κει και περα ο καθενας ζηταει οτι θελει για να πουλησει ενα περιουσιακο του στοιχειο.Αν βρεθει καποιος εχει καλως,αλλιως νομιζω οτι το ΣΦΑΚΙΑ θα πουληθει με πολυ λιγοτερα απο οσα ζητανε

Link to comment
Share on other sites

Σφακιά Ι (IMO 9018787)

(1991, ex- New Hiyama)

Απο κει και περα ο καθενας ζηταει οτι θελει για να πουλησει ενα περιουσιακο του στοιχειο.

Σίγουρα ζητάει ότι θέλει, και σίγουρα πάντα ζητάει περισσότερα από αυτά με τα οποία θα είναι τελικά ευχαριστημένος, μιας και ευελπιστεί ότι με τα "παζάρια" θα πάρει τελικά αυτά που στην πραγματικότητα ήθελε. Προσφορά και ζήτηση.....

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το λες αυτο.Εγιναν μεσα αλλαγες που εχουν μεινει μισες;

Κάπου εκεί έχει σταματήσει η ενημέρωσή μου .Στο ότι προσπάθησαν να κάνουν μια εκτενή εσωτερική ανακαίνιση η οποία έχει λάβει αναβολή και μάλιστα διαρκείας.

Σχετικά με την τιμή έχετε απόλυτο δίκιο, έτσι είναι οι κανόνες της αγοράς. Στην ουσία το ίδιο πιστεύω κι εγώ ! Μα όμως προσπαθώ να ασκήσω μια κριτική στην όλη επιλογή που λέγεται Σφακία Ι, η οποία δεν είναι καθ' όλα της αρνητική. Εύχομαι πάντως να γίνει αυτό που επιθυμούν ώστε να λάβει νέα ώθηση το έργο της εταιρείας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο site της εταιρείας πλέον υπάρχει και το ΣΦΑΚΙΑ :unsure:

Τι θα γίνει με αυτό, κανείς δεν ξέρει...

Πάντως πρόσφατα που είδα το Σφακιά Ι, δεν μπορώ να πω ότι μου θύμιζε ότι το πλοίο συνεχίζει τη μετασκευή του!!!

Link to comment
Share on other sites

Όντως δεν φαίνεται, να συνεχίζει η μετασκευή του. Επειδή ήμουν αρκετό διάστημα στη Σούδα, είδα μόνο μία ή δύο μέρες κάποια κινητικότητα και αυτή δεν νομίζω να είχε σχέση με την μετασκευή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βλέποντας το Σφακιά Ι για πρώτη φορά από κοντά φέτος το καλοκαίρι δεμένο στο λιμάνι της Σούδας, μου δημιούργησε την εντύπωση ότι είναι αρκετά μικρό σε μέγεθος (από τις φωτογραφίες που είχα δει μέχρι στιγμής νόμιζα ότι πιο ογκωδης). Το υπάρχον κομποδέσιο είναι αρκετά περιορισμένο και ουσιαστικά είναι σε ένα κατάστρωμα όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι πλην της γεφύρας και κάποιο χώρο πίσω από αυτήν (που πιθανολογώ να είναι για το πλήρωμα). Καθώς και ο καταπέλτης του στη πρύμη είναι πολύ μικρός σε μέγεθος (το μισό μήκος είναι μόνο τα πέδιλα)!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

παραμένει παροπλισμένο και ήσυχο... αρχίζει να μου θυμίζει το μακεδονία αλλά σε χειρότερη κατάσταση...

επίσης να πούμε ότι το νηολόγιο του πλοίου BELIZE CITY που υπήρχε έχε σβηστεί εδώ και μήνες...

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έγιναν σήμερα μικροεπισκευές και βαψίματα στο πλοίο,ή τους περίσεψε μπογιά από το ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ή θέλουν να φαίνεται πιο σουλοπομένο στους υποψίους αγοραστές...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και απο οτι βλεπω δεν εχει αλλαξει τιποτα σε σχεση με το παρελθον.Αφου δεν μπορουν να το αξιοποιησουν απορω γιατι δεν προσπαθουν να το πουλησουν

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Την ελλειψη χρηματοδοτησης απο τις τραπεζες επικαλειται ο προεδρος της Ανενδυκ κ.Γιαννης Μπραουδακης ως την αιτια που κραταει δεμενο εδω και 3 χρονια το Σφακια Ι στο λιμανι της Σουδας.Οπως δηλωσε στα Χανιωτικα Νεα σημερα απαιτειται ποσο της ταξης του 1,5 εκατ.ευρω για εργασιες μετασκευης στο πλοιο προκειμενου να δρομολογηθει ειτε σε καποια αγονη γραμμη του Ανατολικου Αιγαιου ειτε..στο Ιονιο.

 

Η ΑΝΕΝΔΥΚ απέκτησε το  'Σφακιά 1' προκειμένου να το δρομολογήσει στις γραμμές του Αιγαίου και ειδικά στις άγονες. «Σκοπός μας είναι να το δρομολογήσουμε είτε στις άγονες γραμμές του Ανατολικού Αιγαίου είτε στο Ιόνιο. Δεν αποκλείουμε βέβαια να το δρομολογήσουμε και στα νότια της Κρήτης. Ομως από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε και εκεί που υπάρχουν δρομολόγια είναι στο Ανατολικό Αιγαίο κυρίως. Αυτός είναι ο κεντρικός μας σχεδιασμός.   Είναι καταπληκτικό σκάφος, δοκιμασμένο σε πολύ άγριες θάλασσες καθώς ήταν στις άγονες γραμμές της Ιαπωνίας», λέει ο πρόεδρος της πολυμετοχικής εταιρείας

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Συμφωνα με επισημες πηγες της εταιρειας το πλοιο πωληθηκε και μεσα στο Μαρτιο αναμενεται να απομακρυνθει απο το λιμανι της Σουδας.Ακομα παραμενει αγνωστο(σε μενα τουλαχιστον)εαν το πηραν Ελληνες η' ξενοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άρα προορίζεται για την πλοιοκτήτρια του "Νικόλαος" που δραστηριοποιείται υπό την σκέπη της κοινοπραξίας Corfu Ferries. Αυτά είναι ευχάριστα νέα για την γραμμή στην οποία έχουμε δει τα τελευταία χρόνια κλειστού τύπου πλοία να αντικαθίστανται με παντόφλες. Mακάρι να προχωρήσει και να δούμε το καραβάκι να αξιοποιείται στην χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...