Jump to content
Shipfriends

Αντιφωνητής


Recommended Posts

Έχει διαπιστώσει κανείς να φτιάχνεται στα μέρη μας τέτοια παντόφλα, ή το Βατοπέδι μας πήγε τα σχέδια πίσω;

Αν φτιαχτεί τέτοιο πλοίο θα το διαχειρίζεται η Κοινότης;:confused:

Μήπως θα λαμβάνει και επιδότηση για την άγονη του Αγ. Όρους;

Quote
ΜΑΡΤΙΟΣ 2008

Kατασκευή επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου

Το τεχνικό μας γραφείο υπέγραψε σύμβαση με την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους και ήδη έχει ξεκινήσει την μελέτη για την κατασκευή ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου ανοικτού τύπου, το οποίο προβλέπεται να έχει ολικό μήκος περίπου 70 μέτρα. Ο σχεδιασμός του πλοίου θα είναι τέτοιος ώστε, αυτό να είναι ικανό να εκτελεί τα δρομολόγια μεταξύ Ουρανούπολης και των Ιερών Μονών Δυτικής Περιοχής Αγίου Όρους, συνολικής διαδρομής μέχρι 30 ναυτικά μίλια, και να αναπτύσσει ταχύτητα περί τα 14 μίλια την ώρα.

Προκειμένου να επιτευχθεί η προδιαγεγραμμένη ταχύτητα θα χρησιμοποιηθούν από τα πλέον εξελιγμένα προγράμματα, με τα οποία θα επιτευχθεί προσομοίωση τόσο της πλεύσης όσο και των κινήσεων του πλοίου. Τέλος, θα εκτελεστεί μια σειρά από δοκιμές σε πειραματική δεξαμενή, ώστε τα αποτελέσματα αυτών να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος με την σωστή επιλογή της ισχύος των κύριων μηχανών πρόωσης, καθώς και των σωστών μειωτήρων και ελίκων. Το πλοίο θα διαθέτει χώρο οχημάτων με δυνατότητα φόρτωσης φορτηγών οχημάτων συνολικού καθαρού μήκους 250 μέτρων, καθώς και σαλόνια παραμονής επιβατών για 500 άτομα, ενώ το σύνολο όλων των διαθέσιμων χώρων (εσωτερικών καθώς και εξωτερικών) για την παραμονή των επιβατών θα είναι ικανό να ενδιαιτήσει περί τα 1000 άτομα, μεταξύ των οποίων και άτομα με ειδικές ανάγκες. Ειδικά για τον τελευταίο αυτό λόγο, το πλοίο θα εξοπλισθεί με συστήματα ανόδου στους χώρους ενδιαίτησης και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Το πλοίο θα μελετηθεί ώστε να ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις της Οδηγίας της Ε.Ε. 98/18/ΕΚ καθώς και των εθνικών μας κανονισμών, για πλοία της κατηγορίας των πλόων του. Η μελέτη του πλοίου θα ακολουθήσει, σε όλους τους τομείς, τους κανονισμούς του Ελληνικού Νηογνώμονα, για πλοία του είδους και της κατηγορίας του. Τα σχέδια και οι μελέτες θα εγκριθούν από τον ίδιο νηογνώμονα, ώστε το πλοίο να λάβει κλάση από αυτόν μετά το πέρας της κατασκευής του, την οποία και θα παρακολουθήσει. Η πλήρης μελέτη του πλοίου προβλέπεται να ολοκληρωθεί περί τον μήνα Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, έχοντας λάβει και όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις καθώς και άδειες κατασκευής.

Από το site της Α. Κηπουρόπουλος.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Για να αστειευτούμε και λίγο, όταν φίλε μου chiotis λες : "να φτιάχνεται στα μέρη μας" εννοείς την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, την Χίο :D, ή γενικότερα την χώρα μας ??? :D

Στο θέμα μας τώρα, αν κατασκευάζεται μία τέτοια παντόφλα, ή στην Ελευσίνα ή στην ευρύτερη περιοχή του Περάματος, είτε στα ναυπηγεία - καρνάγια της Θεσσαλονίκης (που είναι και το πιθανότερο) μπορεί αυτό να γίνεται.

Τον περασμένο Αύγουστο που είχα βρεθεί στην Θεσσαλονίκη είχα δει τουλάχιστον τρεις παντόφλες σε στάδιο κατασκευής στην περιοχή της Καλαμαριάς. Στην μία από αυτές, η οποία βρισκόταν σε πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής, σε κάποιο μη τοποθετημένο ακόμα πλευρικό κομμάτι της πλώρης του είχα διαβάσει πρόχειρα γραμμένο ένα όνομα που αν και αυτή τη στιγμή δεν το θυμάμαι καλά, μοιάζει πολύ με το όνομα του ναυπηγικού γραφείου που μας παρέθεσες. Τότε θυμάμαι μου είχε κάνει εντύπωση ένα πλοίο να έχει ένα τέτοιο όνομα, όμως τώρα ίσως εξηγείται με το ότι δεν ήταν το όνομα του πλοίου αλλά της εταιρίας που είχε αναλάβει την μελέτη - κατασκευή του (επαναλαμβάνω, ίσως).

Φωτογραφία δυστυχώς δεν είχα μπορέσει να βγάλω...:(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Έχει διαπιστώσει κανείς να φτιάχνεται στα μέρη μας τέτοια παντόφλα, ή το Βατοπέδι μας πήγε τα σχέδια πίσω;

Αν φτιαχτεί τέτοιο πλοίο θα το διαχειρίζεται η Κοινότης;:confused:

Μήπως θα λαμβάνει και επιδότηση για την άγονη του Αγ. Όρους;

ΜΑΡΤΙΟΣ 2008

Kατασκευή επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου

Το τεχνικό μας γραφείο υπέγραψε σύμβαση με την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους και ήδη έχει ξεκινήσει την μελέτη για την κατασκευή ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου ανοικτού τύπου, το οποίο προβλέπεται να έχει ολικό μήκος περίπου 70 μέτρα. Ο σχεδιασμός του πλοίου θα είναι τέτοιος ώστε, αυτό να είναι ικανό να εκτελεί τα δρομολόγια μεταξύ Ουρανούπολης και των Ιερών Μονών Δυτικής Περιοχής Αγίου Όρους, συνολικής διαδρομής μέχρι 30 ναυτικά μίλια, και να αναπτύσσει ταχύτητα περί τα 14 μίλια την ώρα.

Προκειμένου να επιτευχθεί η προδιαγεγραμμένη ταχύτητα θα χρησιμοποιηθούν από τα πλέον εξελιγμένα προγράμματα, με τα οποία θα επιτευχθεί προσομοίωση τόσο της πλεύσης όσο και των κινήσεων του πλοίου. Τέλος, θα εκτελεστεί μια σειρά από δοκιμές σε πειραματική δεξαμενή, ώστε τα αποτελέσματα αυτών να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος με την σωστή επιλογή της ισχύος των κύριων μηχανών πρόωσης, καθώς και των σωστών μειωτήρων και ελίκων. Το πλοίο θα διαθέτει χώρο οχημάτων με δυνατότητα φόρτωσης φορτηγών οχημάτων συνολικού καθαρού μήκους 250 μέτρων, καθώς και σαλόνια παραμονής επιβατών για 500 άτομα, ενώ το σύνολο όλων των διαθέσιμων χώρων (εσωτερικών καθώς και εξωτερικών) για την παραμονή των επιβατών θα είναι ικανό να ενδιαιτήσει περί τα 1000 άτομα, μεταξύ των οποίων και άτομα με ειδικές ανάγκες. Ειδικά για τον τελευταίο αυτό λόγο, το πλοίο θα εξοπλισθεί με συστήματα ανόδου στους χώρους ενδιαίτησης και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Το πλοίο θα μελετηθεί ώστε να ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις της Οδηγίας της Ε.Ε. 98/18/ΕΚ καθώς και των εθνικών μας κανονισμών, για πλοία της κατηγορίας των πλόων του. Η μελέτη του πλοίου θα ακολουθήσει, σε όλους τους τομείς, τους κανονισμούς του Ελληνικού Νηογνώμονα, για πλοία του είδους και της κατηγορίας του. Τα σχέδια και οι μελέτες θα εγκριθούν από τον ίδιο νηογνώμονα, ώστε το πλοίο να λάβει κλάση από αυτόν μετά το πέρας της κατασκευής του, την οποία και θα παρακολουθήσει. Η πλήρης μελέτη του πλοίου προβλέπεται να ολοκληρωθεί περί τον μήνα Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, έχοντας λάβει και όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις καθώς και άδειες κατασκευής.

Από το site της Α. Κηπουρόπουλος.

Για να αστειευτούμε και λίγο, όταν φίλε μου chiotis λες : "να φτιάχνεται στα μέρη μας" εννοείς την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, την Χίο :D, ή γενικότερα την χώρα μας ??? :D

Στο θέμα μας τώρα, αν κατασκευάζεται μία τέτοια παντόφλα, ή στην Ελευσίνα ή στην ευρύτερη περιοχή του Περάματος, είτε στα ναυπηγεία - καρνάγια της Θεσσαλονίκης (που είναι και το πιθανότερο) μπορεί αυτό να γίνεται.

Τον περασμένο Αύγουστο που είχα βρεθεί στην Θεσσαλονίκη είχα δει τουλάχιστον τρεις παντόφλες σε στάδιο κατασκευής στην περιοχή της Καλαμαριάς. Στην μία από αυτές, η οποία βρισκόταν σε πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής, σε κάποιο μη τοποθετημένο ακόμα πλευρικό κομμάτι της πλώρης του είχα διαβάσει πρόχειρα γραμμένο ένα όνομα που αν και αυτή τη στιγμή δεν το θυμάμαι καλά, μοιάζει πολύ με το όνομα του ναυπηγικού γραφείου που μας παρέθεσες. Τότε θυμάμαι μου είχε κάνει εντύπωση ένα πλοίο να έχει ένα τέτοιο όνομα, όμως τώρα ίσως εξηγείται με το ότι δεν ήταν το όνομα του πλοίου αλλά της εταιρίας που είχε αναλάβει την μελέτη - κατασκευή του (επαναλαμβάνω, ίσως).

Φωτογραφία δυστυχώς δεν είχα μπορέσει να βγάλω...:(

Από το site της Α. Κηπουρόπουλος έρχεται και η είδηση για την κατασκευή της παντόφλας με το όνομα Αντιφωνητής. Φωτογραφικό υλικό από την πρόοδο των εργασιών στο site.

ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

Την 7η Ιουλίου 2009 στα «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» Θ. Βασιλάκη τοποθετήθηκε η τρόπιδα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ», πλοιοκτησίας της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους.

Πρόκειται για ένα Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου κατηγορίας Γ, κατά την Οδηγία 18/98/ΕΕ, και το οποίο πρόκειται να εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Ουρανούπολης και Ιερών Μονών του Αγίου Όρους. Οι κύριες διαστάσεις του πλοίου:

Ολικό μήκος 70,80 μέτρα

Ολικό πλάτος 16,00 μέτρα

Κοίλο 4,50 μέτρα

Η μεταφορική του ικανότητα προβλέπεται να είναι 600 επιβάτες και 234 τρέχοντα μέτρα λωρίδων οχημάτων.

...

Η μελέτη του πλοίου έχει εγκριθεί από τον Ελληνικό Νηογνώμονα, ο οποίος θα παρακολουθήσει και την κατασκευή του πλοίου συνολικά, ώστε με την ολοκλήρωση της το πλοίο να εφοδιασθεί με όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας. Το πλοίο διαθέτει ένα συνεχές κατάστρωμα για την μεταφορά οχημάτων και η φόρτωση σε αυτό γίνεται από τον πρωραίο καταπέλτη, από τον οποίο γίνεται επίσης και η είσοδος των επιβατών, αλλά από διαφορετική δίοδο από τα οχήματα. Οι επιβάτες, είτε από το κλιμακοστάσιο είτε με την χρήση ανελκυστήρα, ανεβαίνουν στους χώρους παραμονής επιβατών στην πρώτη σειρά υπερκατασκευών.

Οι εσωτερικοί χώροι ενδιαίτησης σε αυτή την σειρά υπερκατασκευών είναι όλοι κλιματιζόμενοι και περιλαμβάνουν δύο χώρους σαλονιών πλήρως εξοπλισμένων, μια δίκλινη καμπίνα επιβατών και χώρους υγιεινής ακόμα και για άτομα με ειδικές ανάγκες. Επάνω από αυτήν την υπερκατασκευή υπάρχει η δεύτερη σειρά υπερκατασκευών, η οποία περιλαμβάνει τον θάλαμο πηδαλιουχίας, τους χώρους ενδιαίτησης πληρώματος και εξωτερικούς χώρους παραμονής επιβατών.

...

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009

Προχωράει η κατασκευή του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ»

Η κατασκευή του πλοίου αυτού προχωρεί με ρυθμούς σύμφωνα με το πρόγραμμα εργασιών του ναυπηγείου και το χρονοδιάγραμμά μας. Ήδη, έχουν τοποθετηθεί τα κατασκευαστικά στοιχεία μεταξύ διπυθμένου και κυρίου καταστρώματος (στεγανές φρακτές, νομείς απλοί και ενισχυμένοι κλπ).

Άρχισε η τοποθέτηση των εξωτερικών ελασμάτων στον πυθμένα του πλοίου, ενώ και τα κατασκευαστικά στοιχεία της πλώρης έχουν αρχίσει να τοποθετούνται. Αποφασίσθηκε η συμφωνία με την CATERPILLAR για την τοποθέτηση στο πλοίο δύο κύριων μηχανών προώσεως τύπου 3512C High Displacement σε συνεργασία με μειωτήρες του εργοστασίου REINTJES.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάμε να δούμε και την πρόοδο των εργασιών στο ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ. Να θυμίσουμε ότι το πλοίο κατασκευάζεται στο Ναυπηγείο Μακεδονίας, Βασιλάκη-Θεογένη, στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης.

Ας προσέξουμε στην τέταρτη φωτογραφία τον βολβό του πλοίου, και στην πέμπτη τον σταυρό στην πλώρη όπου αναγράφεται το όνομα του πλοίου και η ημερομηνία "7-7-2009", σύμβολο βέβαια που δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από ένα πλοίο που προορίζεται για να εκτελεί δρομολόγια στο Άγιο Όρος.

post-929-128326990314_thumb.jpg

post-929-128326990324_thumb.jpg

post-929-128326990327_thumb.jpg

post-929-128326990329_thumb.jpg

post-929-12832699033_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν κρινω απο την προοδο των εργασιων σαν να μου φαινεται οτι καποια στιγμη πρεπει να ειχαν σταματησει οι εργασιες.

Εχουν περασει 9 μηνες σχεδον απο τη μερα που τοποθετηθηκε η τροπιδα και ακομα δεν εχουν φτασει η κατασκευη ουτε στο γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Πάμε να δούμε 1, 2, 3, φωτό από την πρόοδο στην κατασκευή του πλοίου, η οποία ομολογουμένως προχωράει αρκετά αργά αν αναλογιστεί κανείς ότι η κατασκευή του ξεκίνησε το περσινό καλοκαίρι. Τραβηγμένες στα ναυπηγεία Μακεδονίας βέβαια, την 1η του Αυγούστου.

Και από την πρόοδο της κατασκευής στις φωτό αλλά και από το σχέδιο στο site του κ. Κηπουρόπουλου, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι το πλοίο όταν ολοκληρωθεί θα έχει σε γενικές γραμμές μεγάλες ομοιότητες με το ΑΜΑΛΘΕΙΑ του οποίου βέβαια η μελέτη και ο σχεδιασμός έχουν γίνει από το ίδιο ναυπηγικό γραφείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

απο τι εμαθα αυτη τη περιοδο οι εργασειεσ στο σκαφοσ εχουν σταματισει.η σταση αυτη εγεινε κατοπην εντολησ των ιδιοκτιτων(μαλον οικονομικο προβλιμα)ετσι τουλαχοιστον μου λεει η πηγη μου.......,ασ ελπισουμε οι εργασειεσ να ξεκοινισουν συντομα για να το δουμε να ταξιδευει στησ θαλασεσ μασ αυτο το ομορφο σκαφοσ.....αν μπορει καποιοσ φιλοσ να μασ βρει καμια φοτο να δουμε σε ποιο σταδιο βρισκονται οι εργασειεσ αυτη τη στιγμη............

Link to comment
Share on other sites

...η σταση αυτη εγεινε κατοπην εντολησ των ιδιοκτιτων(μαλον οικονομικο προβλιμα)...

Αν πράγματι οι εργασίες στο πλοίο έχουν σταματήσει, μου φαίνεται εντελώς απίθανο -αναλογιζόμενος για ποιόν κατασκευάζεται το πλοίο- να έγινε αυτό λόγω οικονομικών προβλημάτων ;). Πολύ πιθανότερο βρίσκω το να σταμάτησαν (επαναλαμβάνω, αν σταμάτησαν) λόγω ...ευαισθησίας προς την κοινή γνώμη εξ' αιτίας βέβαια των γενικότερων οικονομικών συγκυριών.

Την τελευταία φορά (το περασμένο καλοκαίρι) που βρέθηκα στην Καλαμαριά και πήγα για να το φωτογραφήσω, κάποιος υπεύθυνος του ναυπηγείου μου έκανε παρατήρηση. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί οι άνθρωποι στα ναυπηγεία της Θεσσαλονίκης είναι πολύ ευγενικοί και φιλόξενοι (έχω αναφερθεί και άλλη φορά στην αντιμετώπιση που έχω τύχει), και όταν του είπα ότι έχω τραβήξει πολλές φορές πλοία εκεί, μου απάντησε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα να τραβήξω φωτογραφίες ότι άλλο ήθελα, αλλά υπήρχε πρόβλημα μόνο για το συγκεκριμμένο πλοίο ;) . Τελικά βέβαια, η Θεσσαλονικιώτικη ευγένεια και φιλοξενία υπερίσχυσαν και με άφησε να το τραβήξω και αυτό, αφού βέβαια πρώτα τον ενημέρωσα ότι γνώριζα ήδη που ανήκε το πλοίο και τον διαβεβαιώσα ότι δεν ήμουν δημοσιογράφος αλλά ερασιτέχνης ...καραβοφωτογράφος.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ουδέν το νεότερον για το πλοίο.

Ούτε από το site του κ. Κηπουρόπουλου που έχει κάνει την μελέτη, τον σχεδιασμό και έχει την επίβλεψη της κατασκευής, ούτε από το site της Αγιορείτικες Γραμμές Ν.Ε, ούτε -πολύ περισσότερο- από τις τελευταίες δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης.

Είμαι πολύ περίεργος για το μέλλον του, πότε και αν θα ολοκληρωθεί, αν ταξιδέψει τελικά στο Άγιο Όρος, ή μήπως και αγοραστεί από κάποια άλλη εταιρεία.

Βέβαια, και πάλι καλά να λέμε που το έχουμε παραθέσει και σε πέντε - έξι φωτογραφίες σε προηγούμενα ποστ, και που αν δεν κάνω λάθος είναι και οι μοναδικές του πλοίου, τουλάχιστον στο διαδίκτυο. Σε αντίθετη περίπτωση, θα νόμιζε κανείς ότι το ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ ποτέ δεν υπήρξε, με τόσο "μυστήριο" που καλύπτει την ναυπήγηση του.

Link to comment
Share on other sites

ΣΙΡΙΕ εχεισ δικιο οι φοτο ειναι μοναδικεσ περασα την προιγουμενη εβδομαδα και το σκαφοσ ειναι οποσ στη τελευταια φοτο που περασεσ......οι εργασειεσ σταματησαν περσι το νοεμβριο και μεχρι τωρα τιποτα(μαλλον οι πατεραδεσ τα παρατεισαν) :huh:? ,αλλα κατα τη γνωμη μου αποκλειεται αυτο το σκαφοσ να μινει ετσι..... ελπιζω να βρεθει καποια ετερια να το αναλαβει... καιπιστευω οτι ουτε το γραφειο του κ.κιπουροπουλου να το αφεισει ετσι..........εγω παντοσ ευχομαι του χρονου να το δουμε στη θαλασσα και να εχουμε κι αλλεσ φοτο και πολλα σχολια στο forum μασ.........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΣΙΡΙΕ εχεισ δικιο οι φοτο ειναι μοναδικεσ περασα την προιγουμενη εβδομαδα και το σκαφοσ ειναι οποσ στη τελευταια φοτο που περασεσ......οι εργασειεσ σταματησαν περσι το νοεμβριο και μεχρι τωρα τιποτα

Πιθανότατα οι εργασίες να σταμάτησαν πράγματι τον περασμένο Νοέμβριο (2010), το ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ πάντως μέχρι τότε, πρέπει να είχε προχωρήσει αρκετά από το στάδιο που βρισκόταν όταν το φωτογράφησα τον Αύγουστο του 2010.

Να το δούμε εκ του ...ψηλώθεν, σε screenshot από χάρτη του Google Earth μέσα στο 2011, στα ναυπηγεία Μακεδονίας βέβαια, στην Καλαμαριά.

post-2102-0-00552300-1321273938_thumb.jp

Σημ. Δυστυχώς, δεν μπορώ να το παραθέσω σε μεγαλύτερο screenshot, στο οποίο βέβαια θα το βλέπαμε και πολύ καλύτερα, μιας και η υποχρεωτική μικρή ανάλυση είναι επιλογή της διαχείρισης του φόρουμ.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πιθανότατα οι εργασίες να σταμάτησαν πράγματι τον περασμένο Νοέμβριο (2010), το ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ πάντως μέχρι τότε, πρέπει να είχε προχωρήσει αρκετά από το στάδιο που βρισκόταν όταν το φωτογράφησα τον Αύγουστο του 2010.

Πραγματικά, στο πλοίο προχώρησε αρκετά η κατασκευή από την τελευταία φορά που το είχα δει,

gallery_2102_722_334860.jpg

ωστόσο είναι εμφανές ότι οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και πολύ πολύ καιρό.

gallery_2102_722_26288.jpg

"Οι παπάδες δεν έχουν πλέον χρήματα", μου είπε χθες άνθρωπος από το ναυπηγείο, και εγώ θα προσέθετα (μιας και είναι κομματάκι δύσκολο ...να μην έχουν) ότι είναι τουλάχιστον δύσκολοι οι καιροί για να τα επιδεικνύουν προκαλώντας με ναυπήγηση βαποριών, και πολύ καλά βεβαίως κάνουν.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μήπως τελικώς "οι παπάδες" άλλαξαν γνώμη ώς πρός το όλον project;Διότι άν υπάρχη όντως ανάγκη λειτουργίας αυτής τής γραμμής,το πλοίο σίγουρα θα είχε ολοκληρωθεί και τώρα θα ταξίδευε.Μού φαίνεται αρκετά δύσκολο να καθυστερή η ναυπήγησή του επί σχεδόν τέσσερα χρόνια με το αιτιολογικό ότι "δέν υπάρχουν χρήματα".

 

Ούτε επίσης το "χρήματα υπάρχουν,αλλά δέν λέει να τα επιδεικνύουμε εν μέσω κρίσεως" είναι ικανοποιητική εξήγηση.Πλοίο είναι αυτό γιά να κάνη δρομολόγια που θ'αποφέρουν και έσοδα στην κοινότητα τού Αγίου Ορους,όχι ξενοδοχείο πολυτελείας γιά συνταξιούχους ιερείς,ούτε χρυσοποίκιλτα άμφια γιά τον Ιερώνυμο.

 

Οπότε αναρωτιέμαι άν ο λόγος τής καθυστέρησης είναι πως "οι παπάδες" είδαν ότι μιά τέτοια γραμμή θα είναι ασύμφορη και εγκατέλειψαν την ιδέα (και το παπόριον επίσης).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 8 months later...

Πιθανολογώ ότι μετά τις γενναίες επιδοτήσεις της ΕΕ για την αναβάθμιση των υποδομών στο άγιο όρος, βελτίωση των ξενώνων των μονών, τη διάνοιξη δρόμων, δημιουργία γραφείου ταξί που διευκολύνει τις οδικές πλέον μετακινήσεις μεταξύ των μονών κλπ, που σαν συνέπεια είχε τη μεγάλη αύξηση του ενδιαφέροντος και του ρεύματος προσκυνητών που άρχισαν να προστρέχουν εκεί, πίστεψαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας ότι θα αυξανόταν και ο αριθμός των επισκεπτών εκεί, πράγμα που θα δικαιολογούσε την καθέλκυση νέου πλοίου. Το μόνο τελικά που άλλαξε είναι η δυσκολία να βρεις θέση για να μπεις στο όρος την ημερομηνία που θέλεις, μια που η απόφαση της Ιεράς Κοινότητας δεν άλλαξε, μόνο 120 προσκυνητές παίρνουν διαμονητήριο (άδεια εισόδου) κάθε μέρα, αριθμός που εξυπηρετείται χωρίς πρόβλημα με τα τρέχοντα νηολογημένα σκάφη.. Εκτός και εάν το Αντιφωνητής προορίζονταν για κάποιο άλλο δρομολόγιο.

Με την ευκαιρία, γνωρίζει κάποιος αν η πλοιοκτήτρια εταιρεία, κυπριακών συμφερόντων, σχετίζεται έμμεσα με την Ιερά κοινότητα στο σύνολό της ή μόνο με τη μονή Βατοπαιδίου συγκεκριμένα;

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Σύμφωνα με το τεχνικό γραφείο του κ. Κηπουροπουλου η κατασκευή του Αντιφωνητης προχωράει.

Quote

Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ» συνεχίζει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη Θεσσαλονίκη, πάντοτε με την μελέτη, τον σχεδιασμό, την επίβλεψη αλλά και το management της κατασκευής από το τεχνικό μας γραφείο, σε πείσμα συγκεκριμένων κύκλων, στους οποίους θα γίνει αναφορά όταν θα κριθεί σκόπιμο.

Έχουν γίνει στο μεταξύ κάποιες αλλαγές στην μορφή του πλοίου, πάντοτε προς το καλύτερο, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν στην καλύτερη αλλά και μεγαλύτερη εκμετάλλευσή του. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν προτάσεις του τεχνικού μας γραφείου, οι οποίες προέρχονται από καινούριες τάσεις στην κατηγορία των πλοίων αυτού του είδους και οι οποίες κάνουν το πλοίο πιο εμπορικό και πιο αξιοποιήσιμο.

Τελικά, σήμερα προχωρεί η ολοκλήρωση της κατασκευής της πρώτης σειράς υπερκατασκευών του πλοίου, ενώ ετοιμάζεται να ξεκινήσει η κατασκευή της δεύτερης σειράς.

Βασικές σωληνουργικές εργασίες εκτός μηχανοστασίου, στο κυρίως σκάφος προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, ενώ ετοιμαζόμαστε για το ξεκίνημα και άλλων εργασιών, τόσο στο κυρίως σκάφος όσο και στις υπερκατασκευές του, μεταξύ των οποίων είναι και η τοποθέτηση των κύριων μηχανών εντός του μηχανοστασίου, επάνω στις βάσεις τους.

1) 20181115_143512.jpg2) 20181031_161553.jpg3) 20181005_112249.jpg4) 20181017_152953 (1).jpg5) 20181130_162757 (1).jpg6) 20181130_163017.jpg7) IMG-de9-V.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Εξωτερικά, μόνο η γέφυρα ξεχωρίζει σαν νέα προσθήκη, πρέπει όμως να έχουν περισσότερο γίνει εργασίες εσωτερικά, όπως η τοποθέτηση των μηχανών στο μηχανοστάσιο..

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο όπως φαίνεται απέξω, πρέπει να έχουν μπεί μηχανές και ηλεκτρολογικά, ενώ δουλεύει κόσμος. Μία πιθανή αιτία της καθυστερήσεως ίσως να είναι αναγεγραμένη στην πόρτα του συνοδηγού του αυτοκινήτου που εμφανίζεται στα δεξιά...

Πιθανή αιτία καθυστέρησης .JPG

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, georgios express said:

 Μία πιθανή αιτία της καθυστερήσεως ίσως να είναι αναγεγραμένη στην πόρτα του συνοδηγού του αυτοκινήτου που εμφανίζεται στα δεξιά...

Έχει και ωραίο ταβερνάκι εκεί στο καρνάγιο.. :-)

Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι ναι μεν δουλεύουν πλέον καθημερινά αλλά προχωρά με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς η κατασκευή....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...