Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πραγματι σαν παντοφλα ξεκινησε η κατασκευη του αρκετα χρονια πριν το 1999 που ολοκληρωθηκε.Τωρα αν οταν ξεκινησε να φτιαχνεται ανηκε στην ιδια εταιρια με το ΜΙΑΟΥΛΗΣ Ι δεν το ξερω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 460
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ότι ξεκίνησε να κατασκευάζεται σάν παντόφλα εξηγεί και γιατί μέχρι πρίν 3-4 χρόνια είχε τίς εξαγωγές καυσαερίων στο πλάϊ χαμηλά στην πρύμνη (και ενώ άστραφταν μετά από κάθε δεξαμενισμό,λίγες εβδομάδες αργότερα ξαναγινόντουσαν μαύρες).

Πραγματικά,το βαπόρι αυτό είναι "αλλόκοτο σόϊ",που έγραφε και ο Καζαντζάκης στο βιβλίο του "Αλέξης Ζορμπάς".Ωστόσο άν και είναι λιγάκι "βραδύπλοο",παρατηρώ ότι αρκετός κόσμος πάει μ'αυτό εκ προτιμήσεως και όχι επειδή τρώει "πόρτα" απ'τα υπόλοιπα τής γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο άν και είναι λιγάκι "βραδύπλοο",παρατηρώ ότι αρκετός κόσμος πάει μ'αυτό εκ προτιμήσεως και όχι επειδή τρώει "πόρτα" απ'τα υπόλοιπα τής γραμμής.

Ισως γιατι ειναι και το πιο φθηνο απο ολα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι είναι ένας σημαντικός λόγος (κι'εγώ αρκετές φορές πάω μ'αυτό ακριβώς γιά τον λόγο που ανέφερες).Ομως βλέπω συχνά ν'ανεβαίνουν άτομα (και ιδίως ΙΧ ατόμων) που δέν θα είχαν οικονομικό πρόβλημα να πηγαίναν με τον ΦΟΙΒΟ ή με κάποιο από τα ΕΛΛΑΣ.Πάντως γιά να πούμε και τού στραβού το δίκιο,δέν είναι και χρέπι το παπόριον εσωτερικά,μιά χαρά στέκεται.Το μπάρ του είναι αλήθεια πως υστερεί κάπως σε σχέση με τά υπόλοιπα,αλλά εντάξει,"τρώγεται" η κατάσταση.

Επίσης απ'ό,τι βλέπω είναι και αρκετά μαϊτζέβελο στίς μανούβρες-δέν είναι βέβαια ΑΡΤΕΜΙΣ αλλά ούτε και ΛΙΣΣΟΣ.Πιστεύω πως άν είχε και ένα-δυό μιλάκια δρόμο παραπάνω θα ήταν ακόμα καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Μετα την αποχωριση του ΝΕΦΕΛΗ εχουν χρυση ευκαιρία να αυξήσουν τα μερίδια στη γραμμή..Αν δεν προσέξουν το βαποράκι θα είναι άξιοι της τυχης τους.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορακι αυτο δεν ξερω ειλικρινα γιατι το αποφευγουν...εμενα μ αρεσει που εχει αυτο το γυρω γυρω γκαραζ.Μαλιστα τις 2 η 3 φορες που το εχω χρησιμοποιησει πρεπει να αναφερω πως το πληρωμα ηταν εξυπηρετικοτατο.Μαλιστα μια φορα ημουν το τελευταιο αμαξι που μπηκε απο Πειραια και το πως με βοηθησαν να το στριμωξω ασφαλως βεβαιως δεν λεγεται.Αυτο που λεει o gpap2006 πρεπει να το χρησιμοποιουν ολο και περισσοτεροι..αν και για μενα ενα ΠΑΝΟΡΑΜΑ θα ηταν οτι πρεπει στη γραμμη...

επι την ευκαιρια θα μοιραστω μαζι σας μια εισοδο του πλοιου στο λιμανι τον Απριλη απο τη συλλογη με τα βιντεο που εχω

Link to comment
Share on other sites

Αν και δέν έχω αυτοκίνητο,θεωρώ ότι αυτό το "γύρω-γύρω" γκαράζ πρέπει να βολεύη ιδιαιτέρως διότι τα αυτοκίνητα μπαίνουν από τον ένα καταπέλτη,κάνουν τον γύρο και βγαίνουν από τον άλλο κι'έτσι δέν χρειάζεται να μπούν με τήν "όπισθεν" στο βαπόρι.Βέβαια άν το πλοίο έπιανε και άλλα λιμάνια εκτός από την Αίγινα τα πράγματα δέν θα ήταν τόσο εύκολα.

Πάντως τώρα που έφυγε το ΝΕΦΕΛΗ (και με την προϋπόθεση ότι δέν θα επανακάμψη το ΑΡΤΕΜΙΣ) σίγουρα περισσότερος κόσμος θα πηγαίνη με τον ΝΕΚΤΑΡΙΟ.Αν το προσέξουν το βαποράκι (και τίς τιμές τους όμως,μήν πάρουν τα μυαλά τους αέρα και αυξήσουν το εισιτήριο),θα αυξήσουν σίγουρα το κομμάτι τους στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Και μια απο εμενα απο την πρωτη χρονια στις σποραδες το 1999.Να πουμε οτι στα πρωτα δρομολογια παρουσιαστηκε προβλημα στον στροφαλο της μιας μηχανης με αποτελεσμα να χασει καποιες μερες του αυγουστου.Παντως απο οτι θυμαμαι δεν τραβαγε και πολυ απο κοσμο

post-1973-0-61498800-1349794632_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κατασκεύασμα εν είδει φουγάρου γιά ποιόν λόγο το έκαναν,αφού οι εξαγωγές τών μηχανών ήταν στα πλάγια;Ξέρω ότι τώρα το εσωτερικότου είναι διαμορφωμένο σε κάτι σάν καρρέ αξιωματικών,αλλά ήταν ανάγκη να το φτιάξουν έτσι;Δέν μπορούσαν να προεκτείνουν τον υπάρχοντα χώρο;

Επίσης,αυτές οι δύο λαμαρίνες που σχηματίζουν το λογότυπο τής εταιρίας θεωρώ ότι φανερώνουν ένα είδος "κακογουστιάς",έτσι όπως κόβουν την θέα όσων στέκονται στα συγκεκριμένα σημεία τού καταστρώματος.Ας έβαφαν το λογότυπο στίς μπάντες πιό μικρό,ώστε να μήν προεξέχη...

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Το ψεύτικο φουγάρο του πλοίου προέρχεται από το πρώην Άγιος Νεκτάριος που είχε βυθιστεί στο Πέραμα, στο οποίο και στεγάζονταν η καμπίνα του καπετάνιου. Το κομμάτι είχε μείνει αμανάτι στο Πέραμα από προηγούμενη μετασκευή του παλιού Νεκτάριος και το τοποθετήσανε στο πλοίο του θέματος. Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδω

Edited by Agrino
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εκτος δρομολογιων τουλαχιστον μεχρι τις 5 Νοεμβριου το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ λογω μη υποβολης φορολογικης ενημερωτητας

Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί διακοπή δρομολογίων για αυτόν τον λόγο. Δε φαίνεται παράλογο, αφού, τυπικά χωρίς φορολογική ενημερότητα δε μπορούν να κόβουν εισιτήρια, απλώς δεν το έχεω ξανασυναντήσει.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί διακοπή δρομολογίων για αυτόν τον λόγο. Δε φαίνεται παράλογο, αφού, τυπικά χωρίς φορολογική ενημερότητα δε μπορούν να κόβουν εισιτήρια, απλώς δεν το έχεω ξανασυναντήσει.

Αυτο με φορολογικη ενημεροτητα και εισητηρια το θυμαμαι σε πολλες ΠΑΕ :P Σε καποιο γκρουπ στο φβ ειδα πως ανεβασαν ανακοινωση της ΑΝΕΣ που διαμαρτυροταν για την απορριψη της ετησιας δρομολογησης του πλοιου απο το ΣΑΣ(?)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Το πλοίο βρίσκεται ήδη στου Σπανόπουλου για δεξαμενισμό.

 

 


 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, το 8ο Λιμενικό Φυλάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι τοΕ/Γ-Ο/Γ «ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ» Ν.Π. 10532 απαιτείται να ανελκυσθεί για καθαρισμό της γάστρας και των προπελών, δεδομένου ότι αυτά θεωρούνται αιτία για την αύξηση των καυσαερίων στις δύο κύριες μηχανές.

Το προγραμματισμένο δρομολόγιό του για Αίγινα στις 08:30 παρέμεινε ανεκτέλεστο, ενώ οι 61 επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ».

Από το  8ο Λιμενικό Φυλάκιο απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ μέχρι αποκατάστασης της βλάβης.

 

hcg.gr

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακή που το είδα πάντως να μπαίνη στον Πειραιά,μιά χαρά πήγαινε και δέν έβγαζε κάπνα.

 

Απορία πρώτη:τον Φεβρουάριο που έκανε ετήσια,δέν έγινε και καθαρισμός τής γάστρας και τών προπελών;Ηταν ανάγκη αυτή η δουλειά να γίνη μέσα στην κορύφωση τής τουριστικής περιόδου;Μετά παραπονιούνται οι εταιρίες ότι τα οικονομικά τους πάνε χάλια.Μα αφού οι ίδιες χάνουν δρομολόγια βγάζοντας off τα πλοία τους την περίοδο που θα'πρεπε να δουλεύουν πυρετωδώς,τί περιμένουν;

 

Απορία δεύτερη:αφού η ίδια η εταιρία τού πλοίου ενημέρωσε το 8ο Λιμενικό Φυλάκιο ότι θα βγάλη το πλοίο στην δεξαμενή γιά καθαρισμό,τί έννοια έχει αυτό το "απαγορεύττηκε ο απόπλους";Γιά να λέη το Λιμενικό ότι ασκεί εξουσία;

Link to comment
Share on other sites

Στο κεντρικο λιμανι μπαινει το πλοιο αυτη τη στιγμη υστερα απο μια μικρη βολτα μεχρι τα μεσα της ραδας

Τελικα εγινε δεξαμενισμος;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγινε ο δεξαμενισμος του πλοιου κανονικα στο ναυπηγειο του Σπανοπουλου!!

 

Απορία πρώτη:τον Φεβρουάριο που έκανε ετήσια,δέν έγινε και καθαρισμός τής γάστρας και τών προπελών;Ηταν ανάγκη αυτή η δουλειά να γίνη μέσα στην κορύφωση τής τουριστικής περιόδου;Μετά παραπονιούνται οι εταιρίες ότι τα οικονομικά τους πάνε χάλια.Μα αφού οι ίδιες χάνουν δρομολόγια βγάζοντας off τα πλοία τους την περίοδο που θα'πρεπε να δουλεύουν πυρετωδώς,τί περιμένουν;

 

Απορία δεύτερη:αφού η ίδια η εταιρία τού πλοίου ενημέρωσε το 8ο Λιμενικό Φυλάκιο ότι θα βγάλη το πλοίο στην δεξαμενή γιά καθαρισμό,τί έννοια έχει αυτό το "απαγορεύττηκε ο απόπλους";Γιά να λέη το Λιμενικό ότι ασκεί εξουσία;

 

Το πλοιο δεν ειναι υποχρεωμενο να δεξαμενιζεται καθε χρονο του εχουμε ξανα πει αλλωστε. Αυτη τη φορα απαιτηθηκε δεξαμενισμος μεσα στο κατα καλοκαιρο, που δεν γινοταν να μην γινει!! Δηλαδη δεν εγινε για μονο για καθαρισμο της γαστρας και των προπελων!! Γιατι αλλιως το πλοιο θα καθοταν για καιρο διαστημα εκτος δρομολογιων μεσα στον Αυγουστο!!!

Για να απαγόρευσε τον απόπλου το Λιμενικό σημαίνει ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα που χρειαζόταν το δεξαμενισμό!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...