Jump to content
Shipfriends

Δήμητρα (IMO 7038379)


Recommended Posts

NEW CARIBBEAN το νέο του όνομα

Μωρ' τι μας λες; Πολύ έξυπνος δεν είσαι; Σε αυτό που σας είχα πει, πρέπει να προσθαίσετε και το PRINCESS!! NEW CARIBBEAN PRINCESS είναι το νέο όνομα του πλοίου που μετά από 21 χρόνια θα ξαναπάρει τον τίτλο της πριγκίπισσας!!

Μόνο που θα χρειαστεί λίγο ντους εκεί που θα πάει γιατί μόνο λείπω από κάτω:)

post-17-128326956504_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έλα τώρα, ντούς... Είδαμε λίγη μουχλίτσα κι αμέσως να το στείλουμε να κάνει μπάνιο. Συμπαραστέκεται βρε στους κατοίκους της Κεφαλλονιάς που δεν μπορούν να πλυθούν γιατί δεν έχουν νερό. Κι αυτοί οι καψεροί τι πάθανε μέσα στο καταχείμωνο. Του Κυρίου ΔΕΗθώμεν, Κύριε ελέησον. Μόνο αυτός μπορεί να βοηθήσει τελικά.

Πλάκα στην πλάκα όμως μπορεί να μην ήταν και από τα καλύτερα σκαριά που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, επι HELLAS FERRIES το πλοίο βρώμαγε από το χιλιόμετρο, αλλά ξελάσπωσε ουκ ολίγες φορές και δη την καλοκαιρινή περίοδο. Όταν δούλεψε ως Φ/Γ-Ο/Γ έλυσε τα χέρια των άλλων καραβιών αφού απορροφούσε μεγάλο μέρος των φορτηγών. Μπορεί να μην έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις στην ακτοπλοοία αλλά προσέφερε υπηρεσίες κι αυτό.

Τουλάχιστον την γλίτωσε από το scrapping. Θα του κάνουν και ένα ντους αφού το θες με αιθέρια έλαια και μετά μας αφήσει κι αυτό γι άλλες πολιτείες

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο μέρος των φορτηγών τα 20 κομάτια που έβαζε?Λίγο χλωμό το βλέπω.Τέλος πάντων το κάθε πλοίο έχει γράψει τη δική του ιστορία και έχει μείνει στη μνήμη του καθενός μας και το αγαπάμε έτσι.Πάντως εγώ το προτιμούσα με τον Βάβαλο στα πηδάλια κι ας υπήρξε μία από τις μεγαλύτερες κουνίστρες αν και δεν φταίει το πλοίο αυτό καθ' εαυτό αφου επί AGAPITOS LINES το είχαν βγάλει στον αφρό για να πάρει δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν ήταν που έστειλε τον Ποσειδώνα στον τάφο; Το καημένο κανείς δεν το χωνεύει. Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ μαζί του, αλλά εμφανισιακά δεν είναι και απαράδεκτο...

Link to comment
Share on other sites

Για τους τυχερούς που το χαν ταξιδέψει, θα θυμούνται τα τρελά ρεμέτζα που έκανε την εποχή που στην Σύρο - Τήνο - Μύκονο ήταν πρώτα αυτό, μετα το ΝΑΙΑΣ ΙΙ και μετα η Αφρούλα, χαμός!

Link to comment
Share on other sites

Για μένα αυτό το βαπόρι ήταν από τα πιο όμορφα σκαριά που πέρασαν από την Ελλάδα και ειδικά σαν ΔΗΜΗΤΡΑ μου άρεσε πάρα πολύ.

Από εκεί και πέρα για το κούνημα δεν έφταιγε το βαπόρι.

Το βαπόρι το βιάσανε το χτίσανε του βάλανε τα μπαλκόνια του αλλάξανε πλώρη του βάλανε βολβό(ο οποίος βολβός στην θάλασσα δεν είναι κι ότι καλύτερο ,καλύτερα πάει το βαπόρι χωρίς αυτόν)του βγάλανε μόνιμο έρμα το 1995 και ήταν φτερό στον άνεμο.

Μετά επί hellas ferries αφαιρέσανε τα μπαλκόνια τα οποία ήταν τραγική αποτυχία και στα οποία φώλιαζε ο αέρας με αποτέλεσμα να κάνουν συχνά διορθώσεις στο τιμόνι.

Μάλλον ο φίλος express skiathos εννοεί το καλοκαίρι του 2003 που σαν ro/ro εξυπηρετούσε τα φορτηγά της Νάξου της Ικαρίας και της Σάμου αλλιώς ο φίλος lefteris68 έχει δίκιο παραπάνω από 20 10μετρα δεν έπαιρνε με τίποτα.

Είχε πάντως τις καλύτερες κινήσεις από όλα τα παλιά συμβατικά ακόμα καλύτερα γύριζε κι από τους ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ ενώ στα καλά του χτύπαγε 20,5-21 μίλια.

Από εκεί και πέρα παρατήθηκε η ταχύτητα του ολοένα κι έπεφτε ενώ στο ξενοδοχειακό ήταν εμφανής ο χρόνος που είχε περάσει.

Ένα μεγάλο κακό που είχε από όταν ήταν σαν ΔΗΜΗΤΡΑ ήταν οι απαράδεκτες ενδιαιτήσεις πληρώματος.Ακόμα κι ο υποπλοίαρχος ήταν κάτω από το γκαράζ οι Α και Β λογιστές...σε καμπίνες πολύ μικρές και με τις αλυσίδες των φορτηγώ όταν τις έλυναν να γίνεται το σώσε από θόρυβο κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι φίλε ΗΛΙΑ. Όταν ήταν σε Νάξο και Ικαροσαμία. Εγώ το πέτυχα στα τελευταία του όταν είχε έρθει Σποράδες. Στο ξενοδοχειακό του ήταν χάλια ομολογουμένως. Από ταχύτητα όχι και τίποτα αξιοζήλευτο. Κάποιες από τις εταιρείες που το διαχειρίστηκαν φαίνεται πως δεν τους ενδιέφερε καθόλου το πλοίο αλλά το πως να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερα φράγκα. Γι'αυτό προκειμένου να αυξήσουν την ταχύτητά του το σακατέψανε το καημένο. Ράβε ξήλωνε είχε καταντήσει η δουλειά. Η μια εταιρεία προσέθετε κομμάτια και η άλλη αφαιρούσε. Ήρεμα ρε παιδιά, δεν είναι σπίτι να το κάνει ότι θέλει ο καθένας αλλά εργαλείο. Αντίθετα με τον ΑΔΩΝΙ στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ παρόλο που ηταν η τελυεταία χρονιά του το πλοίο μόνο παρατημένο δεν δείχνει ακόμα και τώρα. Πέρα από τα όποια αρνητικά του όμως το καράβι έχει γράψει τη δική του ιστορία στα νερά μας. Αυτό που ήταν ιδιαίτερο λυπηρό πάντως ήταν να βλέπεις κατακαλόκαιρα άλλα καράβια να δουλεύον 24 ώρες και να μπαινοβγαίνουν στον Πειραιά και αυτό να είναι παρατημένο και σβηστό. Ας βάλουν τα τενεκεδάκια να συναγωνιστούν τα συμβατικά αφού το θέλουν. Τα ΧΑΙΣΠΙΝΤ δεν είναι γαι τον χειμώνα, τα συμβατικα όμως είναι για 12 μήνες τον χρόνο και εδώ ακριβώς είναι η διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εχω πολλες καλες αναμνησεις απο το συγκεκριμενο πλοιο, και πολλα ομορφα ταξιδια να θυμηθω. Συμφωνω εν πολλοις με τις παρατησεις σας αν και νομιζω πως οι καλες του μερες θα μπορουσαν να ειναι ακομα καλυτερες και περισσοτερες με καποιον αλλον στα πηδαλια απο αυτον που περασε πολλα χρονια εκει πανω..

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω νίκ τα αλιευτικά ειχαν φτάσει σε σημείο στο άκουσμα και μόνο ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ να ανοίξουν την μπούκα σε μια απεργία τους μόνο και μόνο για αυτό το πλοίο και για κανένα άλλο.

Είχαν ήδη γίνει κανα δυο σανίδια.:D οπότε σιγά μην δεν την άνοιγαν.

Link to comment
Share on other sites

Το χειρότερο κούνημα ever το έχω φάει μέσα στο ΔΗΜΗΤΡΑ απο Τήνο για Πειραιά πριν καμμια δεκαριά χρόνια, οπότε δεν εχω και τα καλυτερα των συναισθηματων για αυτό!

Αφου μπροστά του το Ithaki σε ανάλογο καιρο συμπεριφερόταν σαν το queen elizabeth 2 :D

Πριν απο δυο χρόνια, το πάσχα του 2004, είχε ερθει να αντικαταστήσει το Αφροδίτη απο Ραφήνα για Τήνο στη βλάβη του τελευταίου οποτε και ειχα την ευκαιρία να το ξαναταξιδέψω αλλα ευτυχώς με μπουνάτσα, μονο στα απόνερα του Αιόλου ρίξαμε κάτι γερές βουτιές. Τοτε εκανα για πρωτη κ τελευταια φορά ταξίδι με συμβατικό Ραφήνα-Τήνο απευθείας. Πολύ βολικό ήταν γλιτωσαμε συνολικά κανένα μισάωρο. Θα μπορούσε να το κανει και μονιμα καποιο πλοιο τα πρωινά του καλοκαιριου, προτιμότερο απο το να φευγουν 3 βαπόρια μαζεμένα σε ενα μισάωρο για τους ιδιους προορισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Κρίνοντας από το όνομα που πήρε, πιστεύω οτι θα καταλήξει στη Sulpicio Lines των Φιλιπίνων η οποία είχε καράβι με το όνομα Caribbean Princess και χρησιμοποιεί το πρόθεμα Princess στα καράβια της.

Link to comment
Share on other sites

Εφυγε με Ρυμουλκα για Νεο μωλο Δραπετσωνας. Ο Ντινος ομως σημερα βρεθηκε να μην εχει φωτογραφικη μηχανη..:D :D Ειλικρινα αμα τον πετυχω θα τον σπασω στο ξυλο :D :D

Ευτυχως που ειχα και το κινητο μου μαζι

Link to comment
Share on other sites

Κρίνοντας από το όνομα που πήρε, πιστεύω οτι θα καταλήξει στη Sulpicio Lines των Φιλιπίνων η οποία είχε καράβι με το όνομα Caribbean Princess και χρησιμοποιεί το πρόθεμα Princess στα καράβια της.

To βαπόρι συγκεκριμένα λέγεται Princess of the Carribean κατασκευής 1979 (το έψαξα μη νομίζετε ότι το ήξερα:D ). Μεγάλο στόλο διαθέτει η εταιρία και μάλιστα έχει κι ένα κονταδελφό των δικών μας KING - QUEEN με το όνομα Princess of the Star (e.x. Ferry Lilac).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Δεν γνωριζω κατα ποσο η τιμη αυτη ειναι καλη ή οχι αλλα πιστευω πως αν η εταιρεια δεν το ειχε ουσιαστικα 2 χρονια παροπλισμενο και δεν το ειχε ξεγυμνωσει ισως επιανε καλυτερη τιμη.Νομιζω πως καλυτερο ειναι να πουλιουνται τα πλοια on service παρα παροπλισμενα και αχρηστευμενα.

Link to comment
Share on other sites

Προβλήματα με την επάνδρωση του πλοίου από Ινδούς ναυτικούς!!:eek: :eek:

Το προξενείο στην Ινδία δεν εκδίδει VISA για να έρθουν στην Ελλάδα!! Μόνο ένα ατόμα από το πλήρωμα είναι Ινδός (Ηλεκτρολόγος) και το υπόλοιπο είναι Έλληνες!!

Με τη βοήθεια των Ινδών καταπολεμείτε η ανεργία των ναυτικών!!B) :cool:

Εάν δε λυθεί το πρόβλημα, θα φέρουν Ρουμάνους για να φύγει το πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο Αντωνάκης παίρνει το μπάνιο του στου Βασιλειάδη. Το τι γίνεται από κάτω του το αφήνω στη φαντασία σας. Όλο το θαλάσσιο ζωικό βασίλειο παρελάζει.

edit

Σαν ιδιωκτήτρια εταιρία του πλοίου φαίνεται η GUPTA G με έδρα τις Η.Π.Α.:P

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το απογευμα/βραδι που το επισκεφθηκα εγω, μυριζε εκει προς τα πρυμα μυδια βραστα(!!). Γενικα το πλοιο ειναι εξωτερικα σε αξιοθρηνητη κατασταση, το χρωμα δε της τσιμινιερας εχει ξεφτισει τοσο που εχει φανει απο μεσα το πρασινο της Αγαπητος Lines.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...