Jump to content
Shipfriends

Δήμητρα (IMO 7038379)


Recommended Posts

13 minutes ago, nomikos said:

Εδώ υπάρχουν εσωτερικές του φωτογραφίες.Φαίνονται τα πολυτελή αεροπορικά του καθίσματα,το ξύλινο!εξωτερικό του μπαρ,οι παχιές του μοκέτες και το πολύ ωραίο σαλονάκι που όντως υπήρχε @Nick the Greekστο πάνω κατάστρωμα.

 

Οι εν Ελλάδι εσωτερικές που έχει το λίνκ, πρέπει να είναι από τον καιρό του σαν Εξπρές Άδωνις, στα τελευταία του. Νομίζω πως επί Άρχοντα ήταν πολύ καλύτερο και προσεγμένο εσωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το είχε ο Αγουδημος ήταν πολύ προσεγμένο και ηταν στα καλύτερα του.Ακριβως όπως τα περιγράφει ο @Nick the Greekειναι, που τα θυμάται άψογα.Οπως είχα γράψει και στην ψηφοφορία για την Agapitos Lines, ηταν αρκετά γρήγορο, βολιδα στις μανούβρες,  ωραίοι εσωτερικοι χώροι ενώ ακομα και το γκαραζ του μια χαρα ηταν για το μέγεθος του.Οτι πρέπει δηλαδή για τις Κυκλάδες.Ο Αγαπητός το κανιβαλησε παντου.

Link to comment
Share on other sites

Το Δήμητρα, επί Αγούδημου, ήταν πολύ ωραίο βαπόρι. Το είχα ταξιδέψει, από περιέργεια, μια φορά από Σύρο για Πειραιά ερχόμενο από Ικαροσαμία. Ήταν ακριβές στην ώρα του και πολύ γρήγορο. Το εσωτερικό του το θυμάμαι και εγώ όπως το περιέγραψε ο @Nick the Greek και, βέβαια, σε σχέση με το Ναϊάς ΙΙ πολύ καλύτερο, η μέρα με τη νύχτα!

Το μόνο του μειονέκτημα, ότι δεν είχε πλωριό μπαλκονάκι, αλλά ζήτησα από τον υποπλοίαρχο, συγγνώμη που δεν θυμάμαι το όνομά του, να με αφήσει να κάτσω στη δεξιά βαρδιόλα, λίγο μετά τα Γιούρα και μέχρι την άφιξή μας στον Πειραιά. Πάντως, μου είχε κάνει εντύπωση ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν είχε πολύ κόσμο, αλλά μέσα καλοκαιριού ο κόσμος έφευγε προς τα νησιά, δεν επέστρεφε στον Πειραιά. 

Από εκεί και πέρα, ως Ναϊάς Εξπρές δεν το ταξίδεψα ποτέ, αλλά εξωτερικά πιστεύω ότι το χάλασαν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπω και νομίζω πως δε το έχουμε αναφέρει ξανά είναι πως το βαπόρι φόραγε τις ίδιες μηχανές με τους 3 Απόλλωνες. Είχε την ίδια ιπποδύναμη με πλοία πολύ μεγαλύτερου εκτοπίσματος. Αναρωτιέμαι αυτή η Hellas Ferries του 2004-2005 τι σκεπτικό είχε.Θα μπορούσε να το κρατήσει ως ανταλλακτικά για τον Απόλλωνα.Τι βαπόρια σκότωσε αυτή η εταιρεία..

Συγνώμη για το off topic.

Link to comment
Share on other sites

Here is a plan showing the arrangement in her final English Channel days, including the lounge below the vehicle deck (the earlier ship, Antrim Princess, had space for cows/cattle down there in the same place).

The ship was given quite a large and expensive refit inside in 1984/85 and I imagine this was largely intact when sold to GA Ferries. 

earlharold-granville-87dp-wepo.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Αυτό που βλέπω και νομίζω πως δε το έχουμε αναφέρει ξανά είναι πως το βαπόρι φόραγε τις ίδιες μηχανές με τους 3 Απόλλωνες. Είχε την ίδια ιπποδύναμη με πλοία πολύ μεγαλύτερου εκτοπίσματος. Αναρωτιέμαι αυτή η Hellas Ferries του 2004-2005 τι σκεπτικό είχε.Θα μπορούσε να το κρατήσει ως ανταλλακτικά για τον Απόλλωνα.Τι βαπόρια σκότωσε αυτή η εταιρεία..

Συγνώμη για το off topic.

Ηταν η εποχή που η εταιρεία πούλαγε από τον στόλο της σταδιακά τα παλιά πλοία. Αν θυμάσαι , ενάμιση χρόνο περίπου μετά την φυγή του Εξπρες Αδωνις πουλήθηκε κι ο Απόλλωνας στον Αρκουμάνη .

Το βαπόρι επί Αγούδημου , ήταν πανέμορφο μέσα κι έξω και καλοτάξιδο. Επί Agapitos Lines και την μετασκευή προστέθηκε βολβός, βάρος σε ψηλά σημεία , αλλάχτηκαν και τα σαβουρώματα και το αποτέλεσμα ήταν ναι μεν να αυξήσει την ταχύτητά του και να δείχνει πιο σύγχρονο εξωτερικά αλλά να χάσει την καλή του συμπεριφορά στους χοντρούς καιρούς. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν χειμώνας του 1996 (επί αείμνηστου καπτα Αντώνη Βάβαλου), είχε και ένα περιστατικό με ανατροπή φορτηγών μέσα στο γκαράζ του σε ένα δρομολόγιο προς την Σάμο - Ικαρία. 

Επί Hellas Ferries αφαιρέθηκαν τα πρωραία μπαλκόνια και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση (έμεινε μόνο το "καπέλο" της γέφυρας) παρόλα αυτά με την άρση ενός απαγορευτικού που το είχε κρατήσει στη Μύκονο, μόλις ξεμύτισε στο Ικάριο τα έφερε πολύ σκούρα και αναγκάστηκε να επιστρέψει πίσω.

Γενικά ήταν ένα πολύ αξιόλογο βαπόρι ,μανουβραδόρικο, γρήγορο για την εποχή , με τις καμπινούλες του , που τόσο επί Αγούδημου όσο και επί Αγαπητού είχε ρόλο πασπαρτού. Επί Αγαπητού επενδύθηκαν αναμφίβολα επιπλέον χρήματα αλλά όχι μόνον δεν έπιασαν τόπο αλλά είχαν αντίθετα αποτελέσματα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Όπως λέει κι ο @stathis στη λεζάντα της φωτογραφίας του βλέπουμε το Εξπρές Άδωνις το Μάρτιο του 2000 και μόλις έχει αγοραστεί από την Hellas Ferries. Η άλλη λεπτομέρεια που παρατηρώ εγώ πίσω από το Εξπρές Άδωνις είναι μάλλον το Golden Vergina που αλλάζει όνομα στο μοιραίο Εξπρές Σαμίνα. Κι εδώ με το ΑΑ στο φουγάρο σαν Εξπρές Ναιάς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
59 minutes ago, express skiathos said:

Είχε μια στούκα στο λιμάνι της Αλοννήσου Νοέμβριο μηνα και έκτοτε δεν το ξαναείδαμε στη γραμμή.

Υπάρχει κάποια φωτογραφία του πλοίου τον καιρό που εκτελούσε δρομολόγια στις Σποράδες?

Link to comment
Share on other sites

μετα την στούκα άρπαξε ο άξονας και έφυγε για σκραπ αυτο εννοώ, οπότε το χάσαμε σημαίνει οτι έφυγε για το διαλυτήριο δεν ξαναταξίδεψε ποτε.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο ότι το Εξπρές Άδωνις πήγε για σκραπ μετά το ατύχημα στην Αλόννησο το 2002;

Εγώ γιατί το θυμάμαι να φεύγει πολύ αργότερα ως New Caribbean Princess και να ταξιδεύει στον Ινδικό;

Link to comment
Share on other sites

Όντως αφού έφυγε από την Ελλάδα ταξίδεψε στον Ινδικό ως κρουαζιερόπλοιο και πήγε για σκραπ το 2010.

13 minutes ago, gtogias said:

Είναι σίγουρο ότι το Εξπρές Άδωνις πήγε για σκραπ μετά το ατύχημα στην Αλόννησο το 2002;

Δεν πήγε για σκραπ μετά το ατύχημα στην Αλλονησο,καθώς συνέχιζε να ταξιδεύει εδώ στην Ελλάδα έως τα τέλη του 2004 περίπου.   

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τι είπες τωρα ρε @Nick the Greek !!! Με έκανες να κάνω ζουμ και μαζι με την Mercedes του άρχοντα ξεχώρισα κι αυτή του αείμνηστου Καμπαγιαννη , του στενότατου συνεργάτη του καπτα Μάκη .

Φιλε @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ εξαιρετική φωτογραφία , ευχαριστούμε θερμα !!!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δυνατό βαπόρι είχε φέρει ο καπτα Μάκης τότε.

Αν δεν το απαξιώνανε εκεί στην Hellas Ferries όπως έκαναν με τόσα άλλα θα όργωνε το Αιγαίο για πολλά χρόνια ακόμα και με ταχύτητα 20+..Ιδανικό για άγονες Ανατολικών Κυκλάδων,για Δυτικές,για Σποράδες,για Ιόνιο.Είχε πολύ καλά χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...