Jump to content
Shipfriends

Μεταφορικές και ακτοπλοΐα


Recommended Posts

δε νομιζω οτι εχουν αυτην την πολυτελεια οι εταιριες, με δεδομενα τα μεγεθη του μεταφορικου εργου.

να μην ξεχναμε οτι τα ακτοπλοϊκα δρομολογια επιδοτουμενα και μη, διασφαλιζουν την εδαφικη συνεχεια της χωρας (με οσα παρατραγουδα εχουν οι επιδοτησεις. τα εχουμε συζητησει στα σχετικα θεματα)

εκ των πραγματων και να ηθελαν οι εταιριες δεν θα τις αφηναν να δουλευουν μονο πλοια roro το χειμωνα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
18 hours ago, margaritis24 said:

Κ ποιος θα εμπαινε  απο τη Παρο που εχουν ολοι κλεισμενα συμβολαια με τη blue star;;;ειπαμε θελει χρονο,εκει που ειναι μπορει να πιασει μολις ανεβει η κινηση στη Σαντορινη κ περισευουν τα φορτηγα απο τα αλλα βαπορια

Για ποιους λόγους μια μεταφορική κάνει συμβόλαιο με μια ναυτιλιακή εταιρεία;;

Τους δίνει καλύτερες τιμες Όταν κάνουν μακροχρόνια συμβολαια;

Ή για να ξέρουν ότι χειμώνα καλοκαίρι, θα έχουν θέση στο γκαραζ;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα 2 που ανεφερες κυρίως. Άλλη τιμή δίνει σε κάποιον που θα χρησιμοποιήσει το πλοιο μια φορά για να μεταφέρει κάτι, και άλλη σε μεταφορικές του νησιού που θα ταξιδεύουν χειμώνα καλοκαίρι. Το ίδιο θα συμβεί και με τις θέσεις, αν είναι γεματο σχεδόν όλο το γκαραζ,θα βάλει μέσα τη μεταφορικη και θα αφήσει έξω τον αλλον (που το έχουμε δει πολλές φορες)

Link to comment
Share on other sites

Και η πίστωση . Στους μόνιμους πελάτες δίνεται πίστωση απο τις περισσότερες εταιρείες είτε με επιταγή 30 ημερών είτε ακόμη και 60 ημερών , ενώ για τους περαστικούς ισχύει το ρητό  ο πωλων τοις μετρητοίς .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δυσκολες ωρες για μια απο τις μεγαλυτερες μεταφορικες της χωρας μας,αυτη των αδελφων Κασσουδακη(Αφοι Κασσουδακη Α.Ε)με εδρα τη Χιο αλλα δραστηριοποιηση σε ολα τα νησια.

Οι λογαριασμοι της κλειδωθηκαν λογω χρεων προς το δημοσιο και οι 230 εργαζομενοι της μενουν στο δρομο.

Η συγκεκριμενη εταιρεια ηταν βασικη πελατης της Attica σε ΒΑ Αιγαιο,Δωδεκανησα και Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα ήταν από τις μεγαλύτερες μεταφορικές αλλά είχε περάσει μια πολύ δύσκολη φάση πριν αρκετά χρόνια και το έργο της είχε συρρικνωθεί παρά πολύ!! Και πολύ λίγα φορτηγά στα δρομολόγια της Attica σε αυτές τις γραμμές (τα πιο πολλά ήταν για Χίο)

Link to comment
Share on other sites

Tο"εχει συρρικνωθει παρα πολυ"απο τοτε δεν ξερω πως το μεταφραζεις αριθμητικα για μια εταιρεια με 230 εργαζομενους οδηγους,παντως για την Κρητη που γνωριζω μετεφερε γυρω στα 5 ψυγεια για Χανια και 10 για Ηρακλειο καθε μερα τα τελευταια χρονια.Στα δωδεκανησα επισης αποτελει μια πολυ βασικη παρουσια στα γκαραζ των bs.

Link to comment
Share on other sites

Όταν πριν κάποια χρόνια έβαζε από 20 έως 40 ΦΓ για κάθε προορισμό (Χανιά, Ηράκλειο, Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη) και πλέον να βάζει αυτά τα νούμερα που αναφέρεις σε Χανιά και Ηράκλειο, για Μυτιλήνη να μην βάζει σχεδόν καθόλου, και να βάζει 5-6 για Χίο και για Κω Ρόδο να βάζει καμία 10αρια είναι σημαντική συρρίκνωση!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Π100 έχει δίκιο, όσοι θυμούνται τη δεκαετία 2000-2010 ο Κασσουδάκης κόντραρε το Λιουδάκη σε κάποιες γραμμές. Αλλά το δια ταύτα είναι πως όποιος έχει λαμβάνειν από τη συγκεκριμένη εταιρεία μάλλον τον έχει κόψει κρύος ιδρώτας. Για τους εργαζομένους στην ίδια την εταιρεία, δεν το συζητάω. Θεωρώ δεδομένο πως έχουν βάλει πλάτη σε πολλά πράγματα και είναι αυτοί που θα έχουν την σοβαρότερη επίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/23/2021 at 2:14 PM, MILTIADIS said:

Δυσκολες ωρες για μια απο τις μεγαλυτερες μεταφορικες της χωρας μας,αυτη των αδελφων Κασσουδακη(Αφοι Κασσουδακη Α.Ε)με εδρα τη Χιο αλλα δραστηριοποιηση σε ολα τα νησια.

Οι λογαριασμοι της κλειδωθηκαν λογω χρεων προς το δημοσιο και οι 230 εργαζομενοι της μενουν στο δρομο.

Φαίνεται ότι υπήρξε λύση για τη μεταφορική Αφοί Κασσουδακη με διακανονισμό των οφειλών της και από τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου επιστρέφει στη δράση

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλεπήβολο σχέδιο, για μεταφορά όλων των μεταφορικών εταιριών στη Φυλή, με πολλά... ταρατατζούμ.(αποσυμφόρηση κεντρικών οδικών αρτηριών, περιφερειακή Αιγάλεω, νέα μικρή πόλη, Άραβες και Κινέζοι επενδυτές κλπ)

 

ΥΓ: για περισσότερες σάλτσες διαβάστε την ανάρτηση του euro2day

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να έχουμε την επιλογή να βάλουμε χα χα στο σχέδιο για το άδειασμα του Ελαιώνα από τα πρακτορεία και τις μεταφορικές. Και αυτό γιατί από τότε που ήμουν παιδάκι, δλδ πολλά χρόνια πριν, διαβάζω για σχέδια ανάπλασης του Ελαιώνα που προϋπόθεταν και προϋποθέτουν να φύγουν οι μεταφορικές. Φυσικά δεν γίνεται τίποτα, πλην κάποιων μεγάλων που πήγαν στον Ασπρόπυργο δίπλα στην Αττική Οδό. Άλλοι οραματίζονται ότι το μεγάλο πάρκο εταιρειών της εφοδιαστικής αλυσίδας, στα ελληνικά Logistics, θα είναι μέσα στον χώρο που διαθέτει ο ΟΣΕ στο Θριάσιο. Και αυτό το σχέδιο καρκινοβατεί εδώ και χρόνια.

Κερασάκι το τουνέλι από την νυν περιφερειακή Αιγάλεω ως τον Πειραιά. Εκτός αν εννοεί το μικρό κομμάτι πάνω από τα στρατόπεδα και το πέρασμα πάνω από την Εθνική οδό, που για ακατανόητους λόγους δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...