Jump to content
Shipfriends

Μεταφορικές και ακτοπλοΐα


Recommended Posts

δε νομιζω οτι εχουν αυτην την πολυτελεια οι εταιριες, με δεδομενα τα μεγεθη του μεταφορικου εργου.

να μην ξεχναμε οτι τα ακτοπλοϊκα δρομολογια επιδοτουμενα και μη, διασφαλιζουν την εδαφικη συνεχεια της χωρας (με οσα παρατραγουδα εχουν οι επιδοτησεις. τα εχουμε συζητησει στα σχετικα θεματα)

εκ των πραγματων και να ηθελαν οι εταιριες δεν θα τις αφηναν να δουλευουν μονο πλοια roro το χειμωνα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
18 hours ago, margaritis24 said:

Κ ποιος θα εμπαινε  απο τη Παρο που εχουν ολοι κλεισμενα συμβολαια με τη blue star;;;ειπαμε θελει χρονο,εκει που ειναι μπορει να πιασει μολις ανεβει η κινηση στη Σαντορινη κ περισευουν τα φορτηγα απο τα αλλα βαπορια

Για ποιους λόγους μια μεταφορική κάνει συμβόλαιο με μια ναυτιλιακή εταιρεία;;

Τους δίνει καλύτερες τιμες Όταν κάνουν μακροχρόνια συμβολαια;

Ή για να ξέρουν ότι χειμώνα καλοκαίρι, θα έχουν θέση στο γκαραζ;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα 2 που ανεφερες κυρίως. Άλλη τιμή δίνει σε κάποιον που θα χρησιμοποιήσει το πλοιο μια φορά για να μεταφέρει κάτι, και άλλη σε μεταφορικές του νησιού που θα ταξιδεύουν χειμώνα καλοκαίρι. Το ίδιο θα συμβεί και με τις θέσεις, αν είναι γεματο σχεδόν όλο το γκαραζ,θα βάλει μέσα τη μεταφορικη και θα αφήσει έξω τον αλλον (που το έχουμε δει πολλές φορες)

Link to comment
Share on other sites

Και η πίστωση . Στους μόνιμους πελάτες δίνεται πίστωση απο τις περισσότερες εταιρείες είτε με επιταγή 30 ημερών είτε ακόμη και 60 ημερών , ενώ για τους περαστικούς ισχύει το ρητό  ο πωλων τοις μετρητοίς .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δυσκολες ωρες για μια απο τις μεγαλυτερες μεταφορικες της χωρας μας,αυτη των αδελφων Κασσουδακη(Αφοι Κασσουδακη Α.Ε)με εδρα τη Χιο αλλα δραστηριοποιηση σε ολα τα νησια.

Οι λογαριασμοι της κλειδωθηκαν λογω χρεων προς το δημοσιο και οι 230 εργαζομενοι της μενουν στο δρομο.

Η συγκεκριμενη εταιρεια ηταν βασικη πελατης της Attica σε ΒΑ Αιγαιο,Δωδεκανησα και Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα ήταν από τις μεγαλύτερες μεταφορικές αλλά είχε περάσει μια πολύ δύσκολη φάση πριν αρκετά χρόνια και το έργο της είχε συρρικνωθεί παρά πολύ!! Και πολύ λίγα φορτηγά στα δρομολόγια της Attica σε αυτές τις γραμμές (τα πιο πολλά ήταν για Χίο)

Link to comment
Share on other sites

Tο"εχει συρρικνωθει παρα πολυ"απο τοτε δεν ξερω πως το μεταφραζεις αριθμητικα για μια εταιρεια με 230 εργαζομενους οδηγους,παντως για την Κρητη που γνωριζω μετεφερε γυρω στα 5 ψυγεια για Χανια και 10 για Ηρακλειο καθε μερα τα τελευταια χρονια.Στα δωδεκανησα επισης αποτελει μια πολυ βασικη παρουσια στα γκαραζ των bs.

Link to comment
Share on other sites

Όταν πριν κάποια χρόνια έβαζε από 20 έως 40 ΦΓ για κάθε προορισμό (Χανιά, Ηράκλειο, Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη) και πλέον να βάζει αυτά τα νούμερα που αναφέρεις σε Χανιά και Ηράκλειο, για Μυτιλήνη να μην βάζει σχεδόν καθόλου, και να βάζει 5-6 για Χίο και για Κω Ρόδο να βάζει καμία 10αρια είναι σημαντική συρρίκνωση!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Π100 έχει δίκιο, όσοι θυμούνται τη δεκαετία 2000-2010 ο Κασσουδάκης κόντραρε το Λιουδάκη σε κάποιες γραμμές. Αλλά το δια ταύτα είναι πως όποιος έχει λαμβάνειν από τη συγκεκριμένη εταιρεία μάλλον τον έχει κόψει κρύος ιδρώτας. Για τους εργαζομένους στην ίδια την εταιρεία, δεν το συζητάω. Θεωρώ δεδομένο πως έχουν βάλει πλάτη σε πολλά πράγματα και είναι αυτοί που θα έχουν την σοβαρότερη επίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/23/2021 at 2:14 PM, MILTIADIS said:

Δυσκολες ωρες για μια απο τις μεγαλυτερες μεταφορικες της χωρας μας,αυτη των αδελφων Κασσουδακη(Αφοι Κασσουδακη Α.Ε)με εδρα τη Χιο αλλα δραστηριοποιηση σε ολα τα νησια.

Οι λογαριασμοι της κλειδωθηκαν λογω χρεων προς το δημοσιο και οι 230 εργαζομενοι της μενουν στο δρομο.

Φαίνεται ότι υπήρξε λύση για τη μεταφορική Αφοί Κασσουδακη με διακανονισμό των οφειλών της και από τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου επιστρέφει στη δράση

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλεπήβολο σχέδιο, για μεταφορά όλων των μεταφορικών εταιριών στη Φυλή, με πολλά... ταρατατζούμ.(αποσυμφόρηση κεντρικών οδικών αρτηριών, περιφερειακή Αιγάλεω, νέα μικρή πόλη, Άραβες και Κινέζοι επενδυτές κλπ)

 

ΥΓ: για περισσότερες σάλτσες διαβάστε την ανάρτηση του euro2day

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να έχουμε την επιλογή να βάλουμε χα χα στο σχέδιο για το άδειασμα του Ελαιώνα από τα πρακτορεία και τις μεταφορικές. Και αυτό γιατί από τότε που ήμουν παιδάκι, δλδ πολλά χρόνια πριν, διαβάζω για σχέδια ανάπλασης του Ελαιώνα που προϋπόθεταν και προϋποθέτουν να φύγουν οι μεταφορικές. Φυσικά δεν γίνεται τίποτα, πλην κάποιων μεγάλων που πήγαν στον Ασπρόπυργο δίπλα στην Αττική Οδό. Άλλοι οραματίζονται ότι το μεγάλο πάρκο εταιρειών της εφοδιαστικής αλυσίδας, στα ελληνικά Logistics, θα είναι μέσα στον χώρο που διαθέτει ο ΟΣΕ στο Θριάσιο. Και αυτό το σχέδιο καρκινοβατεί εδώ και χρόνια.

Κερασάκι το τουνέλι από την νυν περιφερειακή Αιγάλεω ως τον Πειραιά. Εκτός αν εννοεί το μικρό κομμάτι πάνω από τα στρατόπεδα και το πέρασμα πάνω από την Εθνική οδό, που για ακατανόητους λόγους δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο μεταφορική της Ρόδου βγήκε πριν λίγο η εξής ανακοίνωση :

Quote

Αγαπητοί φίλοι και πελάτες από 14 τού μηνός και μετά όσα γνωρίζαμε για τις τιμές στις μεταφορές αλλάζουν ριζικά. Μόλις μάς στείλανε επιστολή από την Blue star ότι θα έχουμε αύξηση 226 ευρώ ανά αυτοκίνητο οπότε πρέπει να προσαρμοστουμε όλοι με τα καινούργια δεδομένα

Όπως ήταν αναμενόμενο, η συνεχόμενη αύξηση στην τιμή του πετρελαίου δεν θα αφήσει ανεπηρέαστα τα κόστη των μεταφορών...

Link to comment
Share on other sites

226 ευρω;;!Η μεγαλυτερη αυξηση που εχω ακουσει γενικα σε τιμες cargo τα τελευταια χρονια ηταν της ταξης των 50 ευρω.Καλα παμε..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ρε Μιλτιάδη εννοουσαν 50 το μέτρο, δλδ τα 226€ παραπάνω είναι σαν συνόλο τα μέτρα μιας καρότσας? Κοίτα, αν τα 226€ είναι η αύξηση μιας καρότσας 12μετρης με 30τόνους φορτίο, δε νομίζω να αυξηθούν πολύ η τιμές των μεταφερόμενων αγαθών. Πχ 226€ διά 30.000 κιλά ντομάτες μας δίνει χονδρικά 1λεπτό το κιλό αύξηση. Εκτός κι αν χάνω κάτι... 

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2022 at 7:36 PM, MILTIADIS said:

Oι τακτικοι χρηστες ειναι οι οδηγοι των φορτηγων στους οποιους δεν πεφτει κανενας λογος για το πως θα πανε απεναντι μιας και αυτο το κανονιζουν τα αφεντικα τους δηλαδη οι ιδιοκτητες των μεταφορικων.Γι αυτο και που τα λενε μονοι τους τα ακουνε.

 

Νομίζω ότι όπως το θέτεις είναι μια υπέρ-απλουστευμένη ανάλυση του θέματος. Ας ξεκινήσω από το ότι όσον αφορά την εν Ελλάδι κατάσταση, πιθανόν να είναι έτσι η πραγματικότητα σε ικανό βαθμό. Όταν έχεις εν έτη 2022 μεταφορικές που δε χρησιμοποιούν τη στοιχειώδη τεχνολογία ή που όπως μου μετεφέρθη για μια Μυκονιάτικη μεταφορική ότι πετάνε μέσα στις λάσπες κάτι κομμάτια σπασμένου κοντραπλακέ για να πατήσουν επάνω οι πελάτες που προσέρχονται να παραλάβουν το φορτίο τους, τότε ισχύει αυτό που λες. Θα προτιμήσουν τον φθηνότερο μεταφορικό πάροχο/πλοιοκτήτη ακόμη κι αν στο πλοίο κωπηλατούν σκλάβοι. 

 

Την ίδια στιγμή όμως υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρείες που είναι καλά οργανωμένες σε σύγχρονα πρότυπα τις οποίες εμπιστεύονται βιομηχανικοί πελάτες. Όπως επίσης και βιομηχανίες που έχουν επιλέξει να κάνουν οι ίδιες το κομμάτι της αλυσίδας εφοδιασμού τους. Όποια περίπτωση κι αν πάρεις όμως, το αφεντικό μιας μεταφορικής και η δραστηριότητά της δεν είναι κάτι αυτόφωτο κι αυτοτελές ώστε να λέει ο ιδιοκτήτης πως "δε με νοιάζει η ακρίβεια των δρομολογίων, δεν έγινε και τίποτα", τουλάχιστον όχι για όλα τους τα φορτία. Κάποια, σίγουρα ένα ικανό ποσοστό είναι time sensitive. Όλοι έχουν πελάτες στους οποίους λογοδοτούν, δε μπορώ να φανταστώ πως κάνει μια 12ωρη καθυστέρηση ο Grimaldi και δεν ανοίγει ρουθούνι εμπορικά. Αν δείς για παράδειγμα τι δουλειά κάνει η ΦΑΓΕ σε γαλακτοκομικά στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη και τι διείσδυση έχει στις σχετικές αγορές, δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνουν τις τεράστιες καθυστερήσεις που βλέπουμε αψήφιστα. Μια 6ωρη ή 12ωρη καθυστέρηση του πλοίου μπορεί να σημαίνει 1 ημέρα λιγότερη διαθέσιμη για ένα προιόν στο ράφι ενός super market και πιθανόν τελικά να μείνει στα αζήτητα. Από την άλλη ένα super market που κρατάει χώρο στο ράφι-ψυγείο για ελληνικά φρούτα, προφανώς και θα παραπονεθεί αν αυτό καταλήξει άδειο γιατί ένας πλοιοκτήτης αποφάσισε να πάει το πλοίο κομμένο για να γλιτώσει καύσιμα.

 

Δεν ξέρω ποιό είναι το ποσοστό των διακινούμενων φορτίων στην Αδριατική που έχουν στενά χρονικά όρια παράδοσης και τα επηρρεάζουν πιθανές καθυστερήσεις. Το ρεζουμέ πάντως είναι ότι και ο Ιταλός και οι Έλληνες της Αδριατικής από πλευράς ωραρίων εδώ και πάρα πολλά χρόνια δίνουν την εντύπωση ότι την πελατεία τους την εξαπατούν. Όταν αυτό είναι πρακτική όλων, σαν πελάτης διαλέγεις ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη. Αν βρισκόταν κάποιος τρίτος όμως που τουλάχιστον να ήταν τίμιος και ακριβής στα όποια ωράριά του και σχετικά ανταγωνιστικός στις τιμές του, θεωρώ δεδομένο πως θα έπαιρνε μερίδα από την πίτα.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, proud_ionian said:

 αλλα και αυτοι ειναι ανθρωποι, εχουν ωραρια και ωρες αναπαυσης και ολος ο προγραμματισμος των μεταφορικων εταιριων παει κατα διαολου. 

Να προσθέσω και το ζήτημα των ωρών ανάπαυσης των οδηγών, που στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους, δεν το κάνουν γάργαρα

Link to comment
Share on other sites

Οι ωρες αναπαυσης φαινονται απο τους ταχογραφους των οχηματων οι οποιοι μεσα στο καραβι δεν γραφουν καθοτι τα φορτηγα ειναι ακινητα 😉 Χρονος εργασιας για τις αρχες των αυτοκινητοδρομων θεωρειται ο χρονος οδηγησης οπου υποχρεωτικα ανα 4,5 ωρες συνεχους οδηγησης απαιτειται 30 λεπτα διαλειμμα.

Link to comment
Share on other sites

και παει ετσι σερι; 270' με 30';

ακομη και ετσι να ειναι, δεν αναιρει το γεγονος οτι τιναζει στον αερα τον προγραμματισμο, τοσο των μεταφορικων (σε διαθεσιμοτητα προσωπικου και χρονους παραδοσης), οσο και των πελατων τους 

Link to comment
Share on other sites

Με κάθε επιφύλαξη νομίζω ότι το ανώτατο όριο οδήγησης μέσα σε ένα 24ωρο είναι 8 ώρες με ένα μισάωρο διάλειμμα στο τετράωρο . 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, proud_ionian said:

και παει ετσι σερι; 270' με 30';

Οταν καποιος ειναι μεσα στο καραβι και κοιμαται ή σε ενα εστιατοριο σε καποιο παρκινκ της εθνικης και τρωει κλπ. δεν θεωρειται χρονος οδηγησης για τις αρχες το διαστημα αυτο.

Επισης απ οσο ξερω οι οδηγοι πληρωνονται με το ταξιδι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...