Jump to content
Shipfriends

Dorival Caymmi (ΙΜΟ 9595838)


pantelis2009

Recommended Posts

Κόντρα στον καιρό ένα νέο αμφίπλωρο ferry boat έχει ξεκινήσει. Και αυτό στο ναυπηγείο Ατσαλάκη στο Πέραμα, όπως το Ποσειδών. Οι πρώτες λαμαρίνες ήρθαν στις 20/11/09 και αμέσως άρχισε η δουλειά. Οι κόκκινες λαμαρίνες είναι του Ποσειδών και οι γκρί του Παναγιώτης Δ. Πλοιοκτήτες του είναι αυτοί που έχουν το Θεολόγος Β και κατα τα λεγόμενα τους το καλοκαίρι θα είναι έτοιμο. Φαντάζεστε τι σκάφος θα βγεί. Προορισμός του η γραμμή Σαλαμίνας. Μήκος, πλάτος κ.α όταν μάθω. Σας προλαβαίνω γιατί θα αρχίσετε τις ερωτήσεις και μερικές φωτο. Οι τελευταίες τραβηγμένες 07/01/2010. καλά μας μπήκε το νέο έτος απο κατασκευές

post-3633-128326985511_thumb.jpg

post-3633-128326985514_thumb.jpg

post-3633-128326985516_thumb.jpg

post-3633-128326985518_thumb.jpg

post-3633-12832698552_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Όλο αυτό το καιρό κομμάτια του αμφίπλωρου Παναγιώτης Δ ετοιμάζονται στο ναυπηγείο Ατσαλάκη. Έπρεπε όμως να προχωρήσει πρώτα το Ποσειδών που φτιάχνεται μπροστά, για να ξεκινήσει απο πίσω να στείνετε το Παναγιώτης Δ.

Η αναμονή τελείωσε. Το Ποσειδών προχώρησε, η βάση που επάνω της θα στηθεί το Παναγιώτης Δ ετοιμάστηκε και ήδη τα πρώτα κομμάτια ξεπλακώνονται απο το γερανό, για να αρχίσει το μοντάρισμα. Οι τελευταίες φωτο τραβηγμένες 05-02-2010. Το Παναγιώτης Δ θα δρομολογηθεί στη Σαλαμίνα, οι πλοιοκτήτες είναι οι ίδιοι με το Θεολόγος Β.

post-3633-12832698828_thumb.jpg

post-3633-128326988283_thumb.jpg

post-3633-128326988285_thumb.jpg

post-3633-128326988287_thumb.jpg

post-3633-128326988289_thumb.jpg

post-3633-12832698829_thumb.jpg

post-3633-128326988293_thumb.jpg

post-3633-128326988295_thumb.jpg

post-3633-128326988297_thumb.jpg

post-3633-128326988298_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Το Παναγιώτης Δ όπως σας είπα ξεκίνησε να μοντάρετε.

34. τα πρώτα κομμάτια του και L+R της εικόνας κομμάτια του, στο βάθος το Ποσειδώνας,

35-36-38. Απο διάφορες γωνίες κομμάτια του,

37.τα κάτω και τα πάνω-πάνω της ντάνας είναι δικά του.

post-3633-128326988495_thumb.jpg

post-3633-128326988499_thumb.jpg

post-3633-128326988501_thumb.jpg

post-3633-128326988503_thumb.jpg

post-3633-128326988504_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα στους φίλους. Τι νομίζετε ότι το Παναγιώτης Δ δεν προχωρά; Τα κομμάτια απο την ντάνα κατέβηκαν και μπήκαν στη θέση τους, απο την άλλη πλευρά τα κομμάτια είναι έτοιμα και περιμένουν να κολλήθουν. Για τους φίλους polmyt & Panagia Ekatontapiliani

post-3633-128326990216_thumb.jpg

post-3633-128326990218_thumb.jpg

post-3633-128326990221_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Παναγιώτης Δ προχωρά στο ναυπηγείο Ατσαλάκη. Στις χθεσινές φωτο που τραβηξα πατατήρησα ότι έκτός απο κατάμπαρο, δημιουργούνται και πατάρια. Έτσι σε τηλ. επικοινωνία μου με τους πλοιοκτήτες, τους ρώτησα και μου το επιβεβαίωσαν. Επίσης μου είπαν ότι θα γίνει 90 μέτρα μήκος και 18 πλάτος. Θα είναι το πρώτο ferry boat της Σαλαμίνος με πατάρια. Το κατάμπαρο στη Σαλαμίνα λίγο έως ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε. Μένει να δούμε αν δουλέψουν τα πατάρια.

post-3633-128326995904_thumb.jpg

post-3633-128326995906_thumb.jpg

post-3633-128326995908_thumb.jpg

post-3633-12832699591_thumb.jpg

post-3633-128326995986_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Παναγιώτης Δ στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη. Μετά την ελευθέρωση του χώρου από τη καθέλκυση του Ποσειδώνας, λογικά το πλοίο πρέπει να μεταφερθεί λίγα μέτρα προς τη θάλασσα για να προχωρήσει η κατασκευή στη μια πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Παναγιώτης προχωρά με γοργούς ρυθμούς στο ναυπηγείο Ατσαλάκη. Τα κομμάτια απο τη μία πλώρη δεν προλαβαίνουν να κατασκευαστούν και απ' ευθείας πάνε στη θέση τους, ενώ αμέσως ξεκινά η κατασκευή του επόμενου κομματιού. Χαρισμένες σε όλους τους αμφίπλωρους φίλους. 1, 2, 3, 4, 5.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγιώτης Δ προχωρά στο ναυπηγείο Ατσαλάκη. Μέσα στη βδομάδα θα κατέβει προς τη θάλασσα για να ξεκινήσει να κατασκευάζετε και η άλλη πλώρη. Ήδη η μία πλώρη ετοιμάζετε και οι βάσεις για τα ελικοπηδάλια βρήσκονται στο πλοίο. Ένας αγώνας δρόμου έχει αρχίσει. 1, 2, 3, 4, 5.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές που πέρασα απο το Παναγιώτης Δ, ήδη είχαν περάσει απο κάτω το βάζο και είχαν αρχίσει τα ξηλώνουν τα υποστυλώματα για να το μετακινήσουν προς τη θάλασσα. Η μία πλώρη είχε μπει στη θέση της, ενώ κάτω έτοιμάζαν και όλα τα άλλα κομμάτια για την άλλη μεριά. Πάνω απο το Bar έχουν ξεκινήσει τα πρώτα κομμάτια της γέφυρας. 1, 2, 3, 4, 5.

Όπως είπα πριν απο κάτω ξηλώναν τις υποστύλωσεις, αλλά το Shipfriends.gr έχει πάντα τον τρόπο του να είναι μέσα στα πράγματα. Οι κατασκευές συνεχίζονται και επάνω στο κατάστρωμα, τα τεράστια βαράλια για τα ελικοπηδάλια είναι εκεί, στο Bar οι κατασκευές έχουν αρχίσει, ενώ και στο τελευταίο deck ξεκίνησαν να μοντάρουν.

Εχω μια απορία. Ποίος επιβάτης θα διάλεγε ένα πλοίο...που κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες με το Μυτιλήνη, ταξιδεύει βράδυ και έχει λιγότερα κρεβάτια...

Αυτό με τα κρεβάτια δεν είναι να σας προβληματίζει. Οι επιβάτες της συγκεκριμένης γραμμής προτιμούν εισητήρια 'deck', κυριολεκτικά όμως. Έγω μάλιστα θα πρότεινα για τα μελλοντικά πλοία να είναι τελείως άδεια μέσα και να υπαρχει υπηρεσία camping on board;)

δύο σε ένα ναι, αλλά όχι με άλλο θέμα;)

Να δούμε και τις τελευταίες για τώρα? Νο98: αυτά πρέπει να είναι τα πλαϊνά για τις καμπίνες πληρώματος, Νο99: αυτά είναι κομμάτια που μόλις το πλοίο τραβηχτή προς τη θάλασσα θα αρχίσουν να μοντάρονται, Νο100: αυτή είναι η γέφυρα, Νο101: αυτή είναι η άλλη πλώρη & Νο103:αυτό είναι το πατάρι φόρτωσης. Όπως σας είπα στο ναυπηγείο Ατσαλάκη γίνεται ένας χαμός απο εργασίες. Μπορεί να δούμε την γρηγορότερη κατασκευή!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στο ναυπηγείο Ατσαλάκη τα οξυγόνα έχουν πάρει φωτιά. Ο μεγάλος ιδιόκτητος γερανός ανεβάζει συνέχεια έτοιμα κομάτια στο πλοίο. Η πλώρη έχει στηθεί έτοιμη κοντά στο πλοίο περιμένοντας να τελειώσουν τα κολλήματα, του προηγούμενου κομματιού και όπως βλέπετε (φωτο 115) στα πολλά κομμάτια που απαρτήζουν το κομμάτι πριν απο την πλώρη η δουλειά είναι εντατική, ώστε να γίνει ενιαίο και στιβαρό το αποτέλεσμα. Κάτω ετοιμάζουν συνέχεια κομμάτια για να υπάρχει ροή στο έργο και η γέφυρα κοντεύει να τελιώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Στο ναυπηγείο Ατσαλάκη το Παναγιώτης Δ προχωρά με πολύ γοργούς ρυθμούς. Ήδη έκλεισε για μετά και άλλη παραγγελία η οποία θα είναι σε νηογνώμονα RINA. Τα μαγαζιά ετοιμάζονται στο χώρο του ναυπηγείο, ενώ και επάνω οι συγκολλητές δίνουν αγώνα δρόμου. 1, 2, 3, 4, 5.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα επίπεδα του πλοίου οι εργασίες προχωρουν. Στο τέλος θα δούμε κάτι διαφορετικό. Το κατάμπαρο ανοίχτηκε, η είσοδο των επιβατών στο bar είναι διαφορετική, μιας και θα έχει και πλαϊνές ράμπες φόρτωσης, στο bar οι μονώσεις προχωρούν, ενω και οι καμπίνες του πληρώματος ξεκίνησαν.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα επίπεδα του πλοίου οι εργασίες προχωρουν. Στο τέλος θα δούμε κάτι διαφορετικό. Το κατάμπαρο ανοίχτηκε, η είσοδο των επιβατών στο bar είναι διαφορετική, μιας και θα έχει και πλαϊνές ράμπες φόρτωσης, στο bar οι μονώσεις προχωρούν, ενω και οι καμπίνες του πληρώματος ξεκίνησαν.

H γέφυρα του Παναγιώτης Δ εξωτερικά και εσωτερικά, άποψη του γκαράζ αφ' υψηλού με τον καταπέλτη να κατασκευάζετε και τα μαγαζιά που ετοιμάζονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το πλοίο έχει φύγει από τα ναυπηγεία του Ατσαλάκη όπου παρέμενε μετά την καθέλκυση του, και σήμερα έκανε δοκιμαστικές βολτίτσες στα στενά της Σαλαμίνας.

Πάμε να το δούμε στο Πέραμα, στον κόλπο της Σαλαμίνας αλλά και ερχόμενο να δέσει στην προβλήτα στα Παλούκια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Οι μηχανές του Παναγιώτης Δ κάνουν εκκωφαντικό θόρυβο σε σύγκριση με αλλά πλοία της γραμμής. Το πλοίο έχει κάποιες μικρές διαφορές από το Θεολόγος Β, που πιθανόν να νομίζαμε ότι θα είναι ακριβώς τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...