Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες του κλάδου, που δραστηριοποιείται σε οκτώ γραμμές, κυρίως μεταξύ Γερμανίας, Δανίας και Σουηδίας. Η σημερινή της μορφή προήλθε από τη συγχώνευση της Denmark Scandlines A/S και της Scandlines Deutschland GmbH, το 1998. Ο στόλος αποτελείται από 21 πλοία (κυρίως Ro-Pax) και το μεταφορικό της έργο είναι σημαντικότατο, αφού το 2008 διακίνησε 17,3 εκ. επιβάτες, 3,6 εκ. οχήματα και 1,1 εκ. φορτηγά, 84,2 χλδ βαγόνια και 68,7 χλδ. λεωφορεία, ενώ ο κύκλος εργασιών της έφτασε τα 584 εκ. ευρώ.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Την ανακάλυψα τυχαία, αλλά εντυπωσιάστηκα από το μεταφορικό της έργο, το οποίο είναι μεγαλύτερο από αυτό των 4 μεγάλων ελληνικών εταιρειών αθροιστικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Οντως εντυπωσιακα τα νουμερα. Ισως επειδη δεν επεσε στη λουμπα να ανακατευτει με τα ταχυπλα ποτε (ο Νηρεας ακουει :D) παρα μονο ναυλωσε το 2001 το Max Mols. Γενικα ο στολος της φαινεται μεσης ηλικιας και με μεγαλη μεταφορικη ικανοτητα...

Απο το στολο της εχει περασει και το Πηνελοπη (σκετο)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι πολύ μεγάλο το μεταφορικό της έργο αλλά δεν τα πάει και τόσο καλά στα οικονομικά της...

Δάνεια πάνω από 1,1 δις ευρώ και τα δύο τελευταία χρόνια που είδα 46 εκ ζημίες το 2007 και 66 εκ ζημίες το 2008.

Άσε που τα πλοία της με αφήνουν σχετικά αδιάφορο...

Link to comment
Share on other sites

Γενικα ο στολος της φαινεται μεσης ηλικιας

Πικράθηκαν με το σχόλιο σου και έτσι σύμφωνα με το shippax είναι έτοιμοι να δώσουν παραγγελία σε γερμανικά ναυπηγεία για δύο νεότευκτα πλοία 1.500 επιβατών & 1.600 lanemetres, που θα παραδοθούν το 2012 και θα δρομολογηθούν στη γραμμή Rostock-Gedser, αντικαθιστώντας τα δύο πλοία που είναι τώρα στη γραμμή (Kronprins Frederik & Prins Joachim).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πικράθηκαν με το σχόλιο σου και έτσι σύμφωνα με το shippax είναι έτοιμοι να δώσουν παραγγελία σε γερμανικά ναυπηγεία για δύο νεότευκτα πλοία

Σχέδιο τον δύο πλοίων, λοιπόν, που ναυπηγούνται στα Volkswerft Stralsund για λογαριασμό της εταιρείας, μετά από το συμβόλαιο που υπεγράφη περίπου πριν ένα χρόνο, και τα οποία θα παραδοθούν το 2011. Από την ιστοσελίδα της εταιρείας.

post-2195-0-44385600-1299284896_thumb.pn

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

προχωρα η ναυπηγηση των αδερφων. τελη μαρτιου θα ειναι ετοιμο το Berlin και αρχες Μαϊου το Copenhagen.

scandlines159_v-contentgross.jpg

αληθεια, η γερμανικη εταιρεια που, απο οτι λεγοταν πριν λιγους μηνες (οχι μονο στο shipfriends), ειχε δει superfast VI και blue star1, η scandlines ηταν;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Δεν το έχουμε αναφέρει, αλλά το 2012 η Scandines αρνήθηκε να παραλάβει τα αδελφά πλοία από τα P+S Werften, καθώς αυτά ναυπηγήθηκαν με παραπάνω deadweight και συνεπώς μεγαλύτερο βύθισμα. Πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η Scandlines ενδέχεται να παραλάβει τα πλοία έναντι €25 εκατ. το καθένα, αντί €82,5 εκατ. του συμβολαίου. Σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο, θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις τόσο στα ίδια τα πλοία, όσο και στις εγκαταστάσεις σε Rostock και Gedser. Τα P+S Werften πτώχευσαν λόγω της μη παράδοσης των εν λόγω πλοίων. H Scandlines δεν αποκλείεται να προσωρήσει σε παραγγελία ενός πλοίου και από την STX, παρότι η αρχική συμφωνία μαζί της τον περασμένο Ιούνιο για δύο πλοία ακυρώθηκε, αφού τα ναυπηγεία δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση κεφαλαίου κίνησης για τις συγκεκριμένες ναυπηγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το FoNE, χθες το απόγευμα τελικά τα δύο ημιτελή αδελφά πλοία πέρασαν επίσημα στην Scandlines έναντι 31,6 εκατομμυρίων ευρώ και τα δύο μαζί. Η κανονική τους τιμή θα ήταν 184 εκατομμύρια ευρώ. Στα πλοία θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις για να μειωθεί το βύθισμα. Φημολογείται πως οι παρεμβάσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν στο Lloyd-Werft του Bremerhaven ή το Blohm & Voss του Αμβούργου που έχουν εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.

 

1831180.jpg

 

Φωτογραφία: Pieter Inpyn

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Αλλάζουν αρκετά τα δύο πλοία, σχεδόν ολοκληρωτικά όλο το accommodation τους, ενώ αποκτούν καθρέφτη, με τη γέφυρα να είναι τοποθετείται (καινούρια κατασκευή) ψηλότερα. Σίγουρα θα μας αρέσουν περισσότερο μόλις τελειώσουν οι εργασίες, πέραν του ότι θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις της εταιρείας τους.

Link to comment
Share on other sites

Τα Berlin και Copenhagen θα μπουν στη γραμμή για την οποία προοριζόντουσαν εξαρχής, τη Gedser-Rostock (εξυπηρετεί και όποιον ταξιδεύει με αυτοκίνητο ή λεωφορείο μεταξύ των ομώνυμων πόλεων) και θα αντικαταστήσουν αυτό το δίδυμο.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Φημες θελουν να το εχει κλεισει εταιρια της Αδριατικης και να μας ερχεται συντομα.

 

Δηλαδή τον Μάιο, λίγο αφότου ξεκινήσει τα εμπορικά δρομολόγια (τέλη Απρίλη) το Berlin, το πρώτο του διδύμου της Scandlines που, μετά από τις γνωστό θρίλερ καθυστερήσεων, θα αντικαταστήσει το πλοίο που η European Seaways φέρνει Αδριατική :) Tο καλοκαίρι το Copenhagen θα αντικαταστήσει και το αδερφό του, Kronprins Frederik.

 

berlin_illustration_800.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα οι καθυστερησεις προκληθηκαν απο λαθος υπολογισμούς και προβληματα που δημιουργηθηκαν στη ευστάθεια των δυο πλοιων. Η εταιρια για αυτο το λόγο ακυρωσε την ναυπήγηση και στη συνεχεια ηρθε σε συμφωνια με το ναυπηγείο το οποιο ειχε οικονομικά προβληματα και αγορασε τα δυο πλοια σε σουπερ τιμη για εκεινη. Η συνεχεια γνωστή στους περισσοτερους.

Edited by Superspeed 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το Copenhagen πραγματοποίησε τα πρώτα θαλάσσια δοκιμαστικά του στις 28 Νοεμβρίου και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμη Rostock – Gedser, αντικαθιστώντας το Kronprins Frederik.  Tο Kronprins Frederik αναμένεται να μείνει στο στόλο της Scandlines για να είναι αμοιβό πλοίο και να μεταφέρει επικίνδυνα φορτία στη γραμμή Rostock – Gedser και στη γραμμή Puttgarden – Rødby.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 10 months later...

Αποτελέσματα 2017 για την εταιρεία, από την Tradewinds:

Quote

 

Baltic ferry operator Scandlines has logged record earnings for 2017 as it boosted capacity between Denmark and Germany.

It said EBITDA was up 7% at EUR 194m ($234m), driven by growth in both traffic volume and revenue, while operating costs only rose moderately.

It added capacity between Gedser and Rostock, while reducing investment levels following a significant strengthening of the fleet and infrastructure in previous years.

Total revenue rose 4% to EUR 487m.

Its ferries carried more than 7.6m passengers and 1.8m cars, plus 0.6m freight units.

"There is a sustained strong demand for our services both at sea and on land, as we have positioned Scandlines as a highly efficient and competitive piece of infrastructure," said CEO Soren Poulsgaard Jensen.

"We have not come easy to market position and our record results in 2017. We have invested considerable resources and hard work in creating a strong and profitable business.

"While others discuss the possibilities for connecting Scandinavia and Europe, we do just that every single day."

In March, Scandlines owner 3i Group sold the Baltic ro-pax group, but simultaneously re-acquired a smaller stake.

The company said a deal to offload its 100% holding had an equity value of EUR 1.7bn.

The buyers are First State Investments and Hermes Investment Management, two long-term infrastructure investors, representing primarily European pension companies.

3i decided to re-invest in Scandlines, taking a 35% slice. First State has 50.1% and Hermes 14.9%.

 

 

Όπως βλέπουμε η εταιρεία ανήκει εξ' ολοκλήρου σε επενδυτικά funds.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τα Copenhagen και Berlin συνεχίζουν κανονικότατα τα δρομολόγιά τους ανάμεσα σε Gedser και Rostock, καμιά διακοπή λόγω ιού. Το ίδιο συμβαίνει και στο πορθμείο Rodbyhavn(Δανία) - Puttgarden(Γερμανία).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 4/6/2008 at 10:25 PM, Nick the Greek said:

Στη μεση του ταξιδιου, συναντησαμε και το Holger Danske το οποιο και αποτελει την παλαιοτερη γενια πλοιων σε αυτην τη γραμμη.

 

Από το 2008 που ανέβασα την παραπάνω φωτογραφία ήταν εκτός εποχής το Holger Danske, το θηρίο όμως την πάλεψε για άλλα 13 χρόνια μετά από εκείνη τη συνάντηση. Όλα τα ωραία όμως έχουν ένα τέλος και το ναυπηγηθέν εν έτη 1976 πλοίο, πουλήθηκε για διάλυση. Στη Δανία παρακαλώ.

Edited by Nick the Greek
Link
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι το συγκεκριμένο καραβάκι το είχα δει σε ένα γερμανικό ντοκιμαντέρ, ήταν τη περίοδο που εκανε μονο επικίνδυνα φορτία. Εντύπωση μου είχαν κάνει τότε οι 2,5 σειρές φόρτωσης στο γκαραζ με αποτέλεσμα το φόρτωμα να είναι πολύ ανακατο και το ξενοδοχειακό του, που το μισό ήταν εστιατόριο και το άλλο μισό καναπέδες. Ακόμα θυμάμαι πως η θέρμανση στους χωρους γινόταν με κλασικά καλοριφέρ "φετες":blink: Πρπει να είχε και ράγες στο γκαραζ που μαλλον να αφαιρέθηκαν κάποια στιγμή 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...