Jump to content
Shipfriends

Αντιγόνη (ΙΜΟ 9590539)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Στην ανάρτηση της Ναυτεμπορικής, στα πλαίσια του αφιερώματος στην Ακτοπλοΐα και τον Τουρισμό, οι κ.κ.Λεφάκης και Παπαϊωαννίδης αναφέρονται στο πλοίο:

Quote

Οι επενδύσεις αποτελούν βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας μας. Πέρυσι, μετά από 8 χρόνια, ζωντανέψαμε ξανά το λιμάνι της Σουβάλας ναυλώνοντας και δρομολογώντας ειδικά ένα επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο. Η ανταπόκριση του κόσμου μας ώθησε προς ένα γενναίο βήμα: την αγορά και μετασκευή ενός νέου πλοίου. Φέτος ετοιμαστήκαμε να καλωσορίσουμε την «ΑΝΤΙΓΟΝΗ», όμως η πανδημία μας άλλαξε τα σχέδια. Έτσι, το καλοκαίρι του 2021, θα αποτελέσει το πέμπτο μέλος ενός στόλου αποτελούμενου από τα ταχύτερα και ασφαλέστερα ferry boats της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γνωρίζει κάποιος φίλος ποιά θα είναι τα χαρακτηριστικά το πλοίου μετά την μετασκευή; (δηλαδή πόσους επιβάτες,Ι.Χ & τη ταχύτητα θα έχει το πλοίο;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Αντιγόνη ξεκίνησαν τα μιναρισματα στο κατάστρωμα του σαλονιού και από τις δυο πλευρές, ενώ ξηλώθηκαν τα γράμματα από το παλιό όνομα στην αριστερή πλευρά της πλώρης. Από ότι μαθαίνω θα τοποθετηθεί τρίτη ηλεκτρομηχανή για τις αυξημένες ανάγκες των νέων καθηκόντων του. Ο σχεδιασμός της εταιρείας του νομίζω ότι στόχος για να είναι έτοιμο είναι τα 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας του 2021 (δηλαδή μέσα Μαρτίου)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Το Αντιγόνη αναμένεται να πέσει τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου μετά από ένα χρόνο παραμονής (παρά δυο ημέρες) εκτός νερού στο ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ. Πολύ θα αναρωτήθηκαν γιατί τόσο καιρό δεν είχε πέσει στο νερό, μιας και εξωτερικά δεν φαινόντουσαν να γίνονται λαμαρινοδουλειές. Αλλά γινοντουσαν εσωτερικα με τη δημιουργία δεξαμενών κάτω από το γκαράζ, σωληνουργικές εργασίες κάτω από την ίσαλο γραμμή, οπότε απαιτούταν να ήταν εκτός νερού.

Link to comment
Share on other sites

Οι άξονες έχουν μπει στη θέση τους. Η λογική λέει ότι δεν θα ξανά βγει για δεξαμενισμό (εκτός εάν θέλουν να κάνουν καθάρισμα πριν το ξεκίνημα του). Αύριο που θα πέσει το Αντιγόνη, μάλλον θα πάει στο μωλο της ΔΕΗ για τη συνέχιση των εργασιών του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις 3/11 πραγματοποιηθηκε τελικά η καθέλκυση του πλοίου, πλάνα της οποίας μπορείτε να δείτε παρακάτω.

 

Στο πλοίο έχουν γίνει εκτεταμένες εργασίες και κατά την προσωπική μου άποψη έχει ομορφύνει πάρα πολύ. αν εχει και καλό δρόμο πιστεύω θα τα πάει παρα πολύ καλά

 

Link to comment
Share on other sites

στα δικά μου μάτια, έχοντας δει το βαποράκι ελάχιστα με την παλιά μορφή του μου μοιάζει σαν να έγινε λίγο περισσότερο "καράβι" αν μπορώ να το πω έτσι. βέβαια όντως καθένας έχει την οπτική του.

Αυτό που δεν ξέρω είναι μήπως κάποια από τα κλεισίματα και τις λαμαρινοδουλειές έγιναν υποχρεωτικά λόγω τυχόν κανονισμών με τους οποίους θα πρέπει να συμμορφωθεί. θα ειχε ενδιαφέρον αν ξέρει κάποιος να μας πει
 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω προσπάθησαν να το πάνε στην λογική του ΦΑΙΔΡΑ (πρώην ΘΑΣΟΣ VIII) και ουσιαστικά να το μετασκευάσουν έτσι ούτως ώστε να μπορούν να το κάνουν ένα πλοίο που μπορεί να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα του Σαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση. Το Αντιγόνη μετασκευαζεται έτσι ώστε να αλλάξει κατηγορία για τις πλοες στο Σαρωνικό. Αλλά και την αύξηση της χωρητικότητας του σε επιβάτες για τις ανάγκες της νέας γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Αντιγόνη τοποθετήθηκαν οι σκάλες για το κατάστρωμα της κόντρας γέφυρας, δημιουργήθηκαν σκάλες πίσω από τις βαρδιόλες προς το κατάστρωμα του σαλονιού και μεταφέρθηκαν οι πρυμνιές σκάλες και τέλος τοποθετήθηκε το κουτί για τον ανελκυστήρα. Από τη πρύμη λείπουν οι άγκυρες, μιας και θα αντικατασταθούν με πιο μεγάλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Αντιγόνη τοποθετήθηκαν τα τζάμια του σαλονιού και από τις δυο πλευρές και κατασκευάστηκαν δυο τσιμινιέρες, ενώ στο γκαράζ ετοιμάζονται οι βάσεις των νέων εφίστιων. Προχωράνε οι μονώσεις στο εσωτερικό του σαλονιού, το σύστημα του εξαερισμού και έχουν τοποθετηθεί οι δυο νέες ηλεκτρομηχανές. Από χοντρές λαμαρινοδουλειες πρέπει να έχει μείνει η τοποθέτηση της κυλιομένης σκάλας και για τα σωστικά μέσα στο κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο Αντιγόνη τοποθετήθηκε η κυλιόμενη σκάλα στην δεξιά πλευρά του γκαράζ και τοποθετήθηκαν οι νέοι εφίστιοι στη πλώρη και στο μέσο. Προχωράνε τα μινιαρίσματα στα ανοικτά καταστρώματα, στα ρέλια και στο γκαράζ.

On 1/23/2021 at 6:59 PM, Petros P said:

Θα βγει φέτος ; 

Και έχω την απορία , ΚΟΚΚΙΝΟ όπως της nova η ΜΠΛΕ όπως της 2way

Συνδυασμός των χρωμάτων αφού το πλοίο έχει αγοραστεί από τη Saronic Ferries. (Πιστεύω ότι θα βαφτεί σε μπλε, κόκκινο και άσπρο). Ήδη δοκιμάζουν κάποιες αποχρώσεις του μπλε στην αριστερή πλευρά του. Εάν θα ταξιδέψει φέτος θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της πανδημίας. Εάν και πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα ταξιδέψει έστω για 1-2 μήνες

On 1/24/2021 at 11:50 PM, manch84 said:

Αλήθεια, πια θα είναι η προσδοκώμενη ταχύτητα του? 

Αλήθεια με τόσο κτίσιμο που έχει φάει με τις υπάρχουσες μηχανές προβλέπω να ταξιδεύει με 12 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...