Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

και απο οτι φαινεται εχει αρχισει να δουλευει και ο πειρος της αριστερης αγκυρας.

ΥΓ 20.20 του σαββατου περναγε αναμεσα σε θιακι και λευκαδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Στην παρεα βαλτε και από χθες το Ερωτοκριτος Τ

Χθες τo Ερωτοκριτος Τ έλειπε από το Πέραμα, ξέρουμε που έχει πάει?? (Καμία Ελευσίνα-Σκαραμαγκα για δεξαμενισμό ίσως??

Πάντως από ότι έχω ακούσει η ακινησία του πλοίου θα είναι παρατεταμένη.

Link to comment
Share on other sites

αληθεια τι γινεται με το line up της εταιρειας. στα τυπωμενα φυλλαδια δειχνει queen ερωτοκριτο στην πατρα και ελλη τ απο ηγουμενιτσα μεχρι τελος του χρονου. τα ιδια ελεγαν και στα πρακτορεια μεχρι πριν λιγες μερες.

στο openseas όμως δεινει πλεον (σε αντιθεση απο λιγες μερες πριν) απο 14/9 το ελλη τ στη γραμμη brindisi πατρα και τον ερωτοκριτο εκτος πλανων.

να δενει για ετησια; λιγο χλωμο γιατι ηρθε τελευταίος τέλος Απριλίου. μήπως τπτ άλλο; (ναυλώθηκε ή πουλήθηκε λόγω του princess T)

όντως δένει για την ετήσια ..Έλλη και κουιν στην Πάτρα και από 01 Νοεμβρίου το ερωτοκριτος τοπικό στο δρομολόγιο μπρίντεζι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα.

Το Ερωτοκριτος Τ κανονικά θα έπρεπε να δέσει πριν τις γιορτές ή μετά. Αλλά έδεσε τώρα λόγω ενός προβλήματος στο Bow Thruster, από τον Αύγουστο. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η εταιρεία σκεφτόταν να κάνει δυο δρομολόγια ανεκτέλεστα το καλοκαίρι για να διορθώσει το πρόβλημα με το Bow Thruster, αλλά κόλλησαν ότι δεν εύρισκαν διαθέσιμη δεξαμενή. Οπότε αποφασίστηκε να δέσει για την ετήσια πρώτο από τα πλοία της Endeavor. Γύρω στις 20 Νοεμβρίου θα πρέπει να γυρίσει στα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Μιάζει πολλή με το Λατό. το ήχε και αυτό η ΑΝΕΚ;

Οχι δεν το ειχε ποτε η ΑΝΕΚ. Έχει πολλές ομοιότητες με το Λατώ, γιατί είναι αδελφό πλοίο.

Το Ερωτοκριτος το είχε φέρει στην Ελλάδα το 1990, η Strintzis Lines, αλλά το «αντάλλαξαν» με τη Minoan Lines το 1991 με το MAHABBAH (ex Blue Aegean ex Superferry). Μέχρι το 1999 άνηκε στη Minoan Lines, το 1999 πουλήθηκε στην Minoan Flying Dolphins, αλλά συνέχιζε να δουλεύει για τη Minoan Lines (ναυλωμένο). Μετά το αγοράστηκε η Maritime Way και το 2006 αγοράστηκε από την τωρινή εταιρεία του (Endeavor Lines)

Link to comment
Share on other sites

p100 νομιζω οτι 91 ηρθε απο ιαπωνια ο ερωτοκριτος ως Ionian Sea και μετα απο λιγο εγινε η ανταλλαγη: cassiopeia (ετσι λεγοταν το superferry) και μετρητα για τον κατοπινο ερωτοκριτο.

ο ερωτοκριτος ναυλωθηκε το 2002 στη Maritime Way και αργοτερα πουληθηκε σε αυτη (απο την MFD παντα). ειναι αυτη τη στιγμη το βαπορι με τα περισσοτερα χρονια στην πατρα (ανελλειπως απο τον ιανουαριο του 1992).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Επίσης ο ΡΟΥΤΟΚΡΙΤΟΣ Τ από τη δεξιά πάντα με τα νέα του σινιάλα και από την αριστερή με τα παλιά του ενώ το φουγάρο έχει γίνει ίδιο σε χρώματα με αυτό που είχε κατά τη θητεία του στην Maritime Way.

Και επειδή ως γνωστόν "μία εικόνα = 1000 λέξεις", ΕΔΩ μία φωτογραφία με τα νέα του χρώματα (τουλάχιστον κατά το ήμισυ), για να πάρουμε μία ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Γύρω στις 20 Νοεμβρίου θα πρέπει να γυρίσει στα δρομολόγια του.

Αμ δε μπήκε ο Δεκέμβριος και δε ξεκίνησε ακόμα. Τώρα μιλανε για αρχές Ιανουαρίου. Εάν η επισκευή του τραβήξει τόσο μακριά (αρχές Ιανουαρίου) τότε το πλοίο θα συμπληρώσει 3,5 μήνες δεμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Πήγε ακόμα πιο πίσω η ημερομηνία τώρα λένε για τις 16/01/09. Εάν δεν είναι κάποιο πρόβλημα που άκουσα, που ίσως να χρειαστεί να ξανανεβεί το πλοίο σε δεξαμενή, τότε το άλλο που μπορώ να σκεφτώ είναι η μείωση της κίνησης στις γραμμές της Ιταλίας.

Link to comment
Share on other sites

Και αφού δεν επέστρεψε στη γραμμή του όπως είπα παραπάνω, σήμερα βγήκε να πάρει τον αέρα του σε ένα δοκιμαστικό μέχρι την Αίγινα. Για να δούμε ποια θα είναι τα αποτελέσματα αυτού;B)

Link to comment
Share on other sites

Δε θα το χαρακτήριζα δοκιμαστικό. Απλώς επειδή θα πήγαινε για δεξαμενή έφυγε χθες από το Πέραμα, έκατσε όλο το βράδυ ανοικτά της Αίγινας και έφυγε σήμερα για τη δεξαμενή των Ναυπηγείων της Χαλκίδας. Μια επιβεβαίωση για όσα γράφουμε πριν γίνουν:

Εάν δεν είναι κάποιο πρόβλημα που άκουσα, που ίσως να χρειαστεί να ξανανεβεί το πλοίο σε δεξαμενή
Link to comment
Share on other sites

To πλοίο βρίσκεται αρόδου στην Χαλκίδα όπου και αναμένει τον δεξαμενισμό του.

Μία φωτογραφία για να το δούμε και τελειωμένο με τα καινούργια του σινιάλα (προσωπικά μου αρέσουν), και μία με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας. :)

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι η καινουργια γραμματοσειρα ειναι πολυ ομορφη,οπως επισης κι ο συνδυασμος των χρωματων.Δυστυχως ομως,το 'στυλ' που το εβαψαν(με αυτα τα κυματα η το ονομα του πλοιου σε ασπρο φοντο στα μαγουλα της πλωρης)δεν μου αρεσει καθολου.Επισης το σινιαλο στην τσιμινιερα ειναι αρκετα μικρο και απο σχετικα μακρια η κοντα δεν θα φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...