Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μήπως παρουσιάστηκε κάποιο "πρόβλημα" στο πλοίο ?

Το ρωτάω αυτό γνωρίζοντας βέβαια ότι δεν είναι σπάνιο φαινόμενο το να αναγράφεται λάθος στο AIS ο προορισμός ενός πλοίου. Στην συγκεκριμμένη περίπτωση όμως του Ερωτόκριτου η "PATRA" ανεφέρετο ως προορισμός του από την στιγμή που απέπλευσε χθες από την Αυλίδα, μιας και τις προηγούμενες ημέρες και από όταν ξεκίνησε από τον Πειραιά αναφέρετο ως προορισμός η "CHALKIS".

Πολύ αργά εχθές το βράδυ πρέπει να έγινε η αλλαγή προορισμού (μέχρι και αργά, που το είδα στο ύψος του Σουνίου ανεφέρετο η Πάτρα) σε "PIRAEUS", που έχει μέχρι και αυτή τη στιγμή το πλοίο.

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και την κάαααπως περίεργη πορεία του χθες στις 02.00 την νύχτα.......:confused:

post-929-128326978197_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ήξερα το πλοίο ήταν προγραμματισμένο να φύγει από τη Χαλκίδα κατευθείαν για Πάτρα. Αφού κάποια μέλη του πληρώματος του Ερωτοκριτος Τ είχαν πάει στη Πάτρα από χθες για να ναυτολογηθούν. Τώρα τι πρόεκυψε και ήρθε στο Πειραιά, δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Ο Ερωτοκριτος Τ έφυγε τελικά σήμερα το μεσημέρι από το λιμάνι του Πειραιά, για δοκιμαστικό μέχρι τις Λαγουσες και μετά φουντάρισε στη ράδα του Πειραιά.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Και κατά τις 20.00 έφυγε από την ράδα, αφήνοντας μετά από πολύμηνη παρουσία τις "Piraeus Repairing Zones" :). Αυτή τη στιγμή περνάει το στενό Κεφαλονιάς - Ζακύνθου καθ' οδόν προς Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

μια και μας επεστρεψε, να πω δυο λογια για τον ερωτοκριτο που ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου.

ηρθε ως ionian sea για την strintzis, κατεληξε στις μινωικες με ανταλλαγη και μετα απο μια συντομη low budget ανακαινηση, ξεκινησε ιανουαριο του 1992. οι λιγοτερο παρατηρητικοι στην πατρα, νομισαν οτι οι μινωικες αγορασαν το λατω (εκανε την ετησια του τοτε). μιλαμε για 17 χρονια πισω. το ionian king & o sophocles V ηταν νεοτευκτα, το αρετουσα... iron ore:p στη βραζιλια, ο περικλης παναγοπουλος ο μεγαλυτερος μετοχος της strintzis lines (15%), το κεφαλληνια εκανε ακομη πατρα σαμη ιθακη, η ελλαδα ηταν τρομοκρατημενη απο την προκληση του 1992 (οι ουρανοι θα εβρεχαν βατραχια και τα κατσικια θα γεννουσαν γατια:rolleyes:), η ντορα μπακογιαννη ηταν υπουργος πολιτισμου και ο αντωνης σαμαρας εξωτερικων (τωρα ειναι αντιστροφα).

ξεκινησε εγκαινιαζοντας το πατρα ancona απευθειας, κανοντας κατω απο 24 ωρες και με ταχυτητα γυρω στα 22 μιλια. ο χρονος ηταν πολυ πιο κατω απο τις 36 ωρες που εκαναν τα υπολοιπα, αλλα οι μινωικες δεν το πολυδιαφημιζαν και προωθουσαν εκει μονο φορτηγα και camperαδες. το διπλο εγχειρημα (απευθειας αγκωνα/ οχι μετασκευη) πετυχε παντως και πολλοι θεωρουν οτι η δρομολογηση του ερωτοκριτου εσπρωξε τις μινωικες. εκανε 2 κυκλικα δρομολογια για πατρα και τα καλοκαιρια εμπαινε και ενα κυκλικο ancona ηγουμενιτσα. το 1995 που ηρθε το αρετουσα εκαναν εναλασσομενα πατρα ancona και το καλοκαιρι του 96, 3 δρομολογια το αρετουσα 2 ο ερωτοκριτος. απο το τελος του 1996, που διαλυθηκε η κοινοπραξια minoan strintzis o ερωτοκριτος πηγε στη γραμμη της βενετιας οπου παρεμεινε μεχρι το 2002. το 2000 ειχε περασει και αυτο στα χερια της MFD με lease back απο τις μινωικες. το 2002, οταν δεν το ηθελαν αλλο οι μινωικες, περασε στην νεοσυστατη Maritime Way (αρχικα ναυλωθηκε και μετα πουληθηκε).

η my way το δρομολογησε πατρα bari monfalcone, για ενα χρονο και μετα βρεθηκε στη γραμμη του brindisi την οποια υπηρετει ως σημερα, πρωτα απο την maritime way και τα τελευταια 2 χρονια απο την endeavor ως ερωτοκριτος... Τί.

πιστευω οτι οι τελευταιες 2 χρονιες στη my way ηταν οι χειροτερες του. πολλες βλαβες (τη μια σαιζον την εβγαλε χωρις bow thruster), πολλα παραπονα απο τα πληρωματα για αθλιες συνθηκες ενδιαιτησης κλπ. επι endeavor πηρε (οπως λεμε και στο θιακι:D) a new lease of life, με μια μεγαλη επισκευη στην Tusla.

πιστευω οτι ολοι οι πλοιοκτητες του στην ελλαδα, εβγαλαν τα λεφτα τους με το παραπανω απο αυτο το βαπορι. σαν εξωτερικη εμφανιση. τα χρωματα της my way του πηγαιναν περισσοτερο, ενω ουδετερα ηταν επι μινωικων. η παρουσια του παντως ειναι εντυπωσιακη (ακομη και τωρα) και ακομη πιο εντυπωσιακες ειναι η μανουβρες του. αργες κινησεις ακριβειας. οσο μπορω να θυμηθω (ειδικα τα τελευταια χρονια) ειχε πλοιαρχους που ηξεραν να κουμανταρουν το βαπορι και βλεπουμε μανουβρες με τουμπαριστες, χωρις ρυμουλκο (οσο το επιτρεπει ο καιρος).

χαιρομαι που το βλεπουμε ακομη στο λιμανι μας (και μαλλον θα το βλεπουμε αρκετα:)), χαιρομαι που κρατα ακομη την ταχυτητα του και θα χαιρομουν ακομη περισσοτερο αν δεν ειχε εκεινο το παραταιρο Τ στο ονομα του. "ερωτοκριτος" το ξερουν ολοι. οχι ερωτοκριτος Τζανετατος;). μεχρι και ο artioli δεν το εκανε erotocrito A.

Link to comment
Share on other sites

από οτι γνωρίζω υπήρχε όρος κατα την πώληση του από την ΜΥ WAY να μην κρατήσει το ιδιο όνομα ο νέος πλοιοκτήτης και έτσι πιστεύω μπήκε το "Τ".

Link to comment
Share on other sites

Δε ξεβαφουν μονο τα ασπρα που εγιναν μπλε ουτε τα κοκκινα που εγιναν μπλε. Και στα ασπρα που εγιναν πορτοκαλι βλεπω το ιδιο προβλημα. Και ειναι μολις μια βδομαδα...

Link to comment
Share on other sites

τα είδα και εγώ τα χρώματα που ξεβάθουν και δεν μπορεί με τα πρώτα μποφόρ να φεύγουν.Ισως να έχουν πρόβλημα τα νέα χρώματα που έβαψαν,γιατί σήμερα στην Πάτρα ήταν υπάλληλοι της εταιρείας με τα χρώματα και έπερναν δείγματα-φωτογραφίες και γινόταν ψιλοπανικός......

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη τώρα, αλλά αυτό το "ψιλοπανικός" μου ακούγεται λίγο υπερβολικό. Τέλος πάντων.

Είναι σίγουρο ότι το πλοίο, ή μάλλον τα χρώματα του ξεβάφουν ? Από ότι βλέπω στην φωτογραφία που μας παραπέμπει ο Neptune, στο σημείο της άγκυρας θα πρέπει να μιλάμε για "ξυσίματα" και όχι για ξεβάψιμο. Όσο για τα σημεία πιό χαμηλά, είναι απίθανο να δημιουργήθηκαν από κάποια μικροεπαφή ?

Προς θεού, δεν έχω καμμία πρόθεση να υπερασπιστώ την χρωματοβιομηχανία που προμήθευσε την ENDEAVOR :D. Απλά θέτω και μια άλλη άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο ότι το πλοίο, ή μάλλον τα χρώματα του ξεβάφουν ? Από ότι βλέπω στην φωτογραφία που μας παραπέμπει ο Neptune, στο σημείο της άγκυρας θα πρέπει να μιλάμε για "ξυσίματα" και όχι για ξεβάψιμο. Όσο για τα σημεία πιό χαμηλά, είναι απίθανο να δημιουργήθηκαν από κάποια μικροεπαφή ?
Παντως τα νεα χρωματα εχουνε τα ιδια κουσουρια με τα παλια. Ηδη στην πλωρη ειναι ζωγραφισμενη η πρωτη λεντια
δυστυχως σειριε αυτα που λεει ο neptune για το ροδανθη, ισχυουν και για τον ερωτοκριτο

αλλου εχει ξεβαψει απο τις αγκυρες, αλλου απο λεντιες που φερμαραν και αλλου (στο ζωναρι και καταπλωρα) απο τις βουτιες στον καιρο.

ΥΓ παντως μπηκε απο βορεια για το 7-8 και γυρισε επ αγκυρα, αρκετα γρηγορα (για τα δεδομενα του βαποριου).

Link to comment
Share on other sites

Απλα δεν εγινε σωστη προεργασια στο βαψιμο γι αυτο υπαρχει αυτο το αποτελεσμα. Οπως τα Σουπερφαστ που εχουν μια αλεργια στο μπλε χρωμα. Απλα δεν βαφτηκαν σωστα ;)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι τραγική κατάσταση για ένα πλοίο που μόλις βάφτηκε, όπως φαίνεται καθαρά από την φώτο που μας παρέθεσε ο proud.

Και οφείλω εδώ να ζητήσω μία συγγνώμη από τον brindisi για το σχόλιο μου :

...γιατί σήμερα στην Πάτρα ήταν υπάλληλοι της εταιρείας με τα χρώματα και έπερναν δείγματα-φωτογραφίες και γινόταν ψιλοπανικός......
Συγγνώμη τώρα, αλλά αυτό το "ψιλοπανικός" μου ακούγεται λίγο υπερβολικό...

Kαι λίγος (όπως αποδεικνύεται) ήταν ο "ψιλοπανικός".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οπως με ενημερωσε τηλεφωνικα πρακτορας του shipfriends στην Πατρα που δεν εχει ιντερνετ γιατι του εφαγε ο ποντικος τις οπτικες ινες στον Ερωτοκριτο αλλαζουν το σινιαλο στο φουγαρο με μεγαλυτερο και βαφουν με πορτοκαλι το ασπρο πλαισιο γυρω απο το ονομα στην πλωρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
γιατι το καμαρι μας καπνιζει σαν τον ερωτοκριτο; με το που εκανε προσω μαυρισε ο τοπος. εχει να κανει με την προσφατη περιπετεια ή με το fuel που καιει;

Δεν ξερω τι φταιει,αλλα με τον ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΑ,οντως μαυρισε ο τοπος...Σκοτεινιασα την φωτο ωστε να φαινεται καλυτερα το νεφοςB)

post-709-128326982461_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

9 Σεπτέμβρη τελειώνει ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ την αποστολή του στη γραμμή του Μπρίντιζι. Μάλιστα στο τελευταίο δρομολόγιο θα σκατζάρει με το ΕΛΛΗ Τ. Θα πάει Ηγουμενίτσα και θα σταματήσει ενώ το ΕΛΛΗ θα συνεχίσει μέχρι Πάτρα για να διπλώσει το τη βασίλισσα. Λογικά εκείνες τις μέρες τον περιμένουμε στα μέρη μας τον ΡΟΥΤΟΚΡΙΤΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
9 Σεπτέμβρη τελειώνει ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ την αποστολή του στη γραμμή του Μπρίντιζι...

...Λογικά εκείνες τις μέρες τον περιμένουμε στα μέρη μας τον ΡΟΥΤΟΚΡΙΤΟ.

Σωστότατος ο George. :)

O ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ αυτή την στιγμή (AIS), παραπλέει την νότιο Πελοπόννησο, με προορισμό τον Πειραιά (ή τουλάχιστον τα πέριξ αυτού).

Τέλος σεζόν, και ένα-ένα αρχίζουν τα παπόρια να καταφτάνουν στα μέρη μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Ερωτοκριτος Τ που είναι δεμένο στο Πέραμα, από το Σεπτέμβριο δε προβλέπεται να ξεκινήσει πριν τον Ιανουάριο. Δηλαδή η φετινή ακινησία θα κρατήσει περίπου 4 μήνες, περίπου τόσο είχε κρατήσει και η περσινή

Link to comment
Share on other sites

Απο τα πλοια της Endeavor πρεπει να ειναι ο ποιο "πειναλας" ο Ερωτοκριτοστ γι αυτο και μενει δεμενος μεγαλα διαστηματα. Αν η κινηση μεινει στα τωρινα επιπεδα μην τον δουμε και παραπανω καιρο δεμενα. Αλλα πρεπει να σταματησουν και τα αλλα καποια στιγμη...

Link to comment
Share on other sites

το ειπε και σε προσφατη συνεντευξη του στον Εφοπλιστη, ο πλοιαρχος του Ionian Queen, οτι ο ερωτοκριτος καιει αρκετα και μπορει να εχει μισο γκαραζ και να μπαινει μεσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Βλέποντας τον Ερωτοκριτο Τ να παραμένει ακίνητος στο Πέραμα και ρίχνοντας μια ματιά στο πρόγραμμα της Endeavor μέχρι το Μάρτιο, δεν τον εμφανίζει πουθενά. Μαθαίνοντας ότι αρκετά μέλη από το πλήρωμα του Ερωτοκριτος Τ έχουν πάει στα αλλά δυο πλοία της εταιρείας για να κάνουν άδειες συναδέλφων τους αλλά και να δουλέψουν και αυτή λιγάκι. Εάν δεν αλλάξει κάτι αυτό σημαίνει ότι μέχρι τέλος Μαρτίου το Ερωτοκριτος Τ θα παραμένει στο Πέραμα (θα συμπληρώσει 7 μήνες ακινησίας).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...