Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και περναμε στο αγαπημενο μου θεμα/εταιρεια.

Συμφωνα με ξενο yahoo group το Pride of Aquitaine ειναι
παροπλισμενο σε ενα ντοκο του Ντοβερ διπλα στην εξοδο
του λιμανιου. Σε συνδυασμο με τις φημες περι πωλησης του
στον καπτα-Μακη, τις κανει ακομα πιο πιστευτες. Μ' ολα
ταυτα ομως(που ελεγε κι ενας καθηγητης μου στο Λυκειο),
εγω δυσκολευομαι να το πιστεψω.

Μια τετοια κινηση αν γινει θα ειναι μια μεγαλη αλλαγη για
την GA και το πλοιο αυτο θα ειναι μακραν το καλυτερο που
εχει φερει ποτε, για να μην πω απο το καλυτερο δευτερο
χερι που εχει ερθει ποτε στην Ελλαδα. Αυτα που με κανουν
σκεπτικο ειναι
- Το πλοιο ειναι του 1991, ουτε 14 ετων κι εκτος απο την
ηλικια του που ειναι μικρη για δεδομενα Αγουδημου, πρεπει
να ειναι και ακριβο πλοιο.
- Ανηκει στη Stena απο την οποια δεν εχει ξαναγορασει ο
καπτα-Μακης στο παρελθον.
- Η Stena με τοσες γραμμες και μερικα πλοια πιο παλια
απο το συγκεκριμενο, το εχει προς πωληση ενω δε νομιζω
οτι το πηραν και τα χρονια, αναρωτιεμαι γιατι.
- Χωρις να ειμαι γνωστης της γραμμης απο το μεγεθος
νομιζω οτι απο Δωδεκανησα μπαινει μονο Πατμο-Κω-Ροδο?

Ενδιαφερον ειναι επισης πως εχει ναυπηγηθει στο Βελγιο.
Δεν ξερω αν εχει κανεις πιο συγκεκριμενη πληροφορηση
σχετικα με το θεμα...

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο Αγούδημος είναι η εταιρεία που με έχει διχάσει.

Από την μια είναι η εταιρεία που πολλά από τα βαπόρια της είναι παλιά με ταχύτητα απελπιστικά μικρή από την άλλη είναι η φθηνότερη λύση για να μεταβεί κανείς με ΙΧ στα νησιά.

Από την μια έχει κάτι πλοία σε κακη κατασταση και από την άλλη σου φέρνει ένα PROVENCE και σχεδιάζει την αγορά ενός AQUITANE.

Aπό την μια ακούγονται πολλά για τις πληρωμές των πληρωμάτων και τισ καθυστερήσεις από την άλλη είναι από τις ελάχιστες εταιρείες που τα πληρώματα και ειδικά οι αξιωματικοί έχουν εξέλιξη.

Από την μια λέμε ότι τα κονομάει με τις επιδοτήσεις από την άλλη είναι ο μοναδικός που εξυπηρετεί την Τήλο, την Σύμη,την Νίσυρο...

Τί να πω δεν ξέρω. :mad::mad::confused::confused:

Οσο για το AQUITANE τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.Οσο ακουγόταν ότι θα ναυλωθεί το ΑΛΚΜΗΝΗ Α ΄το είχα σχεδόν σίγουρο ότι θα το φέρει.Τώρα που έπαψε αυτή η φημολογία δεν το έχω και βέβαιο.Για να δούμε.

Μακάρι πάντως να το φέρει είναι αληθινός βαπόραρος.Αν η αγορά του ΑΛΚΜΗΝΗ Α ήταν πολύ καλή τότε μια αγορά του AQUITANE θα ήταν άριστη.Θα αναβάθμιζε πολύ τον στόλο της GA FERRIES.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Παρολο που η μουρη του Aquitaine ειναι λιγο γουρουνισια... εχω ακουσει πολλα καλα σχολια για το εσωτερικο του. Παρολο που οι κινησεις του καπτα Μακη ειναι πολλες φορες παραξενες και φαινονται αστοχες σε καποιους που αγνοουν καποιες λεπτομερειες εγω θα συμπληρωσω σ αυτα που ειπε ο Ηλιας οτι ειναι το μοναδικο σινιαλο με συνεχη παρουσια στον Πειραια κοντα στα 20 χρονια. Δουλευει πολυ καλα με τις εκπτωσεις κυριως στα φορτηγα. Και μενα μ αρεσει η τρελα (μαγκια) του

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το βγάζω το καπέλο. Όπως το λες: ΜΑΓΚΙΑ του. Όπως έχω ξαναπεί είναι ο μόνος που πιάνει χώμα και καταφέρνει να το κάνει χρυσάφι. Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ πχ στο ντχτερινό του Σαββάτου όπως είδα και μου είπε και ο Nick φεύγει γεμάτο, το ΝΤΑΛΙΑΝΑ το καλοκαίρι έφευγε ασφικτικά γεμάτο και οι περισσότεροι πήγαιναν Παροναξία :eek: , το ΡΟΔΑΝΘΗ αφήνει έξω φορτηγά μέσα στο καταχείμωνο γιατί γεμίζει το γκαράζ του. Κι άλλα θέλετε; Ο άνθρωπος είναι αχτύπητος.

Link to comment
Share on other sites

Ego apo G.A. Ferries agapao poli h Rodanthi, ena poli kalo karavi; as elega me Nick den mou aresei oti o Agoudimos ta ferei stin Ellada karavia as einai Alkimini, Anthi MArina kai Aquitaine pou den ekoun katolou kabines. Den nomizo na einai kala karavia na pane Ko, Rodo,Patmo kai Lero, kai den ti vlepo kala ute gia to Paronaxia, mallon boroune na pane orea mono gia Siro, Tino kai Mikono. Ena poli kala pragma pou ekoun teties karavia einai oti ekoun polì orea kai megali magazia, kai ekoun pola estiatoria, alla den pistevo o Agoudimos ta kratai afta. Otan G.A. efere Rodanthi kai Marina itan ena apo ta kaliteres etaries stin Ellada, me poli kala cruise ferries, alla tora...

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΛΚΜΗΝΗ Α στην Τήνο ούτε στο μέσα ούτε στο έξω δεν μπαίνει ούτε για αστείο.Χώρια που είναι μεγάλα βαπόρια και τα νησιά αυτά έχουν χαμηλό ναυλο οπότε είναι ασύμφορο.

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ (ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ ΟΛΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! ΤΟ ANTHI-MARINA ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ. ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ

141,54 x 23,00 x 5,71 m. ΚΑΙ ΤΟ ANTHI-MARINA 131,96 x 22,17 x 5,53 m. . ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΔΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΚΑΛΥΜΝΟ ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ.

Η ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΗΛΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΑΓΟΥΔΙΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΝΙΣΥΡΟ ΤΗΛΟ ΣΥΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΙΨΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLUE STAR PAROS ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 02.15 ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΜΝΟ ΣΤΙΣ 04.30 ΑΝΑΧΩΡΕΙ 05.30 ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 15.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΤΑΞΙΔΙ ΔΗΛΑΔΗ 13.30 ΩΡΕΣ , Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΑΕΙ ΣΕ 10.30 ΩΡΕΣ , ΑΡΑ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΚΑΝΕ Η BLUE STAR ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΝΗ.ΤΟ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΑΝΘΗ ΠΡΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΑΝΑΝ ΠΑΤΜΟ ΣΤΙΣ 8,45 - 9,15 ΩΡΕΣ , ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ 10.30 ΜΕ 11.00 ΩΡΕΣ .

ΤΟ ΑΛΚΜΙΝΙ Α ΜΕ 20 ΜΙΛΙΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΚΩ-ΡΟΔΟ 154,90 x 28,48 x 6,30 m. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ BLUE STAR , ΑΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΕΧΟΥΜΕ .

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΝΗΣ ? ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΝΙΣΥΡΟ ΣΕ 17 ΩΡΕΣ ΤΗΛΟ ΣΕ 19.30 ΚΑΙ ΣΥΜΗ ΣΕ 21 , ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΝΗ ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΣΕ 14.30 ΜΕ 15.00 ΩΡΕΣ + ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΗ ΛΙΜΑΝΙΩΝ , Η ΜΗΠΩΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΛΕΝΑ Η ΤΟ ΝΤΑΛΙΑΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 18 ΩΡΕΣ .

ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΑΛΛΟ ΕΝΑ BLUE STAR ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΑΛΛΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΛΟ Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.

ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΑΓΟΝΗ ΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ 130 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ 22 ΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΙΑ.

ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΞΙΟΠΛΟΟ ΒΑΠΟΡΙ ΑΓΟΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΙΣΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ (ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ-ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ , ΑΛΛΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ) ΣΤΑΘΕΡΟ (ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΥΜΝΟ 3 ΦΟΡΕΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΛΕΡΟ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟ-ΑΡΚΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ) ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΟΝΑ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ , ΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ 13-14 ΜΙΛΙΑ .

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2005 , ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΖΩ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΟΤΕΣ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ , ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

ΟΣΟ ΥΠΗΡΧΕ ΔΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΟΡΑ ,ΤΟ ΠΑΤΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΧΑΛΙΑ , ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ , ΤΩΡΑ ΑΠΛΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ BLUE STAR ΚΑΝΕΙ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΟΣΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΘΕΛΕΙ .

ΤΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΣΤΗ ΛΕΡΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΕΥΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑ ΠΑΤΜΟ ΣΤΙΣ 22.40 ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΣΤΙΣ 00.15 , 5 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ BLUE STAR ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΥΤΑ , ΕΒΓΑΛΑ ΕΙΣΗΤΙΡΙΟ ΜΕ ΑΓΟΥΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΠΑΤΜΟ 2 ΩΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΒΓΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ BLUE STAR ΕΦΤΑΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ (ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΣΤΙΣ 18.00 ΤΟ BLUE STAR ΣΤΙΣ 19.30).

Link to comment
Share on other sites

Σκάντζα έκανε ο Αγούδημος μεταξύ του ΜΑΡΙΝΑ και του ΡΟΔΑΝΘΗ.Το ΜΑΡΙΝΑ πλέον στα δωδεκάνησα και το ΡΟΔΑΝΘΗ στην Ικαρία Σάμο και στην επιδοτούμενη μέχρι Καβάλα μαζί με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ. :D

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ (ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ ΟΛΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! ΤΟ ANTHI-MARINA ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ. ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ

141,54 x 23,00 x 5,71 m. ΚΑΙ ΤΟ ANTHI-MARINA 131,96 x 22,17 x 5,53 m. . ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΔΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΚΑΛΥΜΝΟ ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ.

Mipos na kaneis latos re file...h Anthi Marina itane 131 metra long mekri 1991; tetoio krono P&O estile ti karavi ston Fincantieri Palermo to be lenghtened kai tora einai 163 metra, para pio poli apo ti Diagoras pou ebene sto Kalimno. Boreis na vlepis sfto sto website mou ston ANTHI MARINA page.

Από mderator

Si Michele NISSOS KALYMNOS ha sbgliato.Come hai detto ANTHI MARINA e 163 metre questo ha detto anche Giorgio sulla sua risposta

Link to comment
Share on other sites

δρομολογουνται πατρα-ιονια νησια-brindisi στη θεση της ΕΛΜΕΣ, υπαρχει αναφορα και σε σχετικο thread στο γραμμες και δρομολογια

η GA αγορασε την HML Italia (την πρακτορευση δηλ της ΕΛΜΕΣ στη γειτονα και τους πελατες προφανως) και θα εκτελει πλεον αυτη τα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι (πιθανον) τα δρομολογια του αλλαζουν συνεχως , κυριως της αγονης . :)

Παει καθε τεταρτη(υποτιθετε) ......Αστυπαλαια-......Νισυρο-Τηλο-Συμη...... και αναποδα.

Οχι βεβαια !!! :)

Μονο καθε σαββατο (παλι καλα).:)

Επισης δεν ισχυουν ποτε οι ωρες αφιξης και αναχωρισης(απο τα λιμανια) :D

Link to comment
Share on other sites

Μα φιλε Νησος Καλυμνος, αυτη ειναι και η μαγεια του Αγουδημου

και τον ακολουθουμε εμεις οι οπαδοι του... :)

Ποτε δεν πληττεις με τα βαπορια και τα δρομολογια του,

παντα υπαρχει το περιθωριο να ανακαλυπτεις κατι καινουριο... :)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχουν τα χαλιά τους, τα πλοία εμφανασιακά, ταχύτητα :D , :D ακρίβεια δρομολογίων :D:D !! Αλλά ο κόσμος ταξιδεύει μαζί τους, αφού οι άλλοι δεν θέλουν τα βαπόρια τους να ταξιδεύουν και οι τιμές :rolleyes::) του είναι ασυναγώνιστες!! Δηλαδή το κάθε ταξίδι με τα αυτήν την εταιρεία είναι μια εμπειρία, για μας τους ship friends! :confused: ! Αλλά όχι και 6 ώρες σχεδόν από Πειραιά για Σύρο από καταπέλτη σε καταπέλτη!!! :);)

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα πλοία του Αγούδημου έχουν ρυθμιστεί ναα πηγαίνουν με 16,5 μίλια λόγω πετρελαίων.Κάπου έχουν το δίκιο τους.Η θα κοπανήσεις τις τιμές η θα κόψεις ταχύτητα.

Ο Αγουδημος έπραξε το δεύτερο δίνοντας του την δυνατότητα να κάνει εκπτώσεις. :)

Link to comment
Share on other sites

Το αστείο της υποθέσεις είναι ότι παίρνει τηλέφωνο το βαπόρι, για να δει που είναι (με τόσα λιμάνια που πάει ούτε ο ίδιος δεν ξέρει που βρίσκονται!!) και τους λέει να ανοίξουν λίγες στροφές???? :);) Η πρωταπριλιά πλησιάζει, μπορεί να κτυπήσουν σε ταχύτητα και τα Blue Star!!!! :confused::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τι να ανοίξουν στροφές? :confused:

Πέραν τις πλάκας μέχρι κάποιο σημείο τους καταλαβαίνω τους εφοπλιστές για το πετρέλαιο.Στο πρόσφατο παρελθόν ο τόνος είχε 120$ και τώρα έχει 217$.

100$ επάνω είναι τεράστια διαφορά. :)

Αλλά όχι και 16,5 μίλια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εκεί είναι η ταχύτητα τους.Ρυθμίζουν τις στροφές για να έχουν 16,5 μίλια δρόμο και τώρα ανάλογα με τα ρέματα αυξομειώνεται.Πάντος ο μέσος όρος ταξιδιού βγαίνει 16,5 μίλια. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

137,85 μ το ΠΑΤΜΟΣ και 137,2 το ΜΑΡΙΝΑ!!!

Να πω κάτι ακόμα. Στη Μύκονο το κεντρικό πρακτορείο της εταιρίας έβαλε ταμπέλες που λένε ΡΟΔΑΝΘΗ - ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ - ΑΛΚΜΗΝΗ Α :D Τι παίζεται;

Link to comment
Share on other sites

Αφου χανει τα εισητιρια της ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ πιανει και ΚΥΚΛΑΔΕΣ για να φευγει απο πανω γεματος .

Παλια δεν εκανε εκπτωση ουτε μια δραχμη(ευρω) :eek: και τωρα σου δινουν εκπτωση(τουλαχιστον στα πρακτορεια της ΔΩΔ/ΣΟΥ) χωρις να τους την ζητησης :mad: (μου συνεβει στο τελευταιο ταξιδι να μου κανει στο ΙΧ εκπτωση 25%)

Κουφο :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...