Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά το ντοκ 3 που λίγο έλειψε να μετονομαστεί σε ...ακτή Αγούδημου, άλλη μία ακτή στον Πειραιά, η ακτή Μιαούλη αυτή τη φορά, διατρέχει τον ίδιο ...κίνδυνο. :rolleyes:

Μιλένα, Ρομίλντα, Ροδάνθη, Νταλιάνα, δίπλα-δίπλα δεμένα στην ακτή Μιαούλη, ενώ απέναντι -στα Ροδίτικα- παρέα Ανθή Μαρίνα, Δημητρούλα, και Μαρίνα.

Δύσκολοι καιροί (???) για άρχοντες. :(

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθεια άσκησης πίεσης προς το Δημόσιο για να πληρωθούν τα οφειλόμενα και να δοθούν και νέες αναθέσεις ή εγκατάλειψη του αγώνα για επιβίωση και αναμονή του μοιραίου;

Μου φαίνεται πολύ περίεργη αυτή η πλήρης ακινησία της εταιρείας από τη στιγμή που θα μπορούσε να το παλέψει σε κάποιον βαθμό, πχ κάποιο από τα πλοία της θα μπορούσε να καλύψει το κενό της γραμμής Πειραιάς-Ρέθυμνο από τη στιγμή που δεν αναμένεται δρομολόγηση από ισχυρή εταιρεία, ενώ και οι τοπικές προσπάθειες (αν πραγματοποιηθούν) κινούνται σε επίπεδο πλοίων που θα μπορούσε να ανταγωνισθεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορει να κρατησει επ'αοριστον αυτη η κατασταση. Καποια στιγμη θα γινει πιστευω καποια κινηση εστω για να καλυψει τις στοιχειωδεις αναγκες της GA. Παντως ειναι ψυχοπλακωτικο να βλεπεις να βαπορια αραγμενα και πολλες φορες θεοσκοτεινα...

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδια ,ολοι αυτοι που δουλευουν ή δουλευαν πριν την ακινησια τι γινονται; απολυονται ;μπαινουν σε ταμειο; ποια ειναι η τακτικη που ακολουθειται σε τετοιες περιπτωσεις;

Link to comment
Share on other sites

Καυστικος ο καπτα Μακης μας οπως παντα δηλωνει στο marinews οτι θα δωσει συνεντευξη τυπου την Παρασκευη και θα μιλησει για τα πλοια του και γιατι αυτα παραμενουν δεμενα.

«Το ΥΕΝ υποσχέθηκε στους ναυτικούς της εταιρείας ότι έως χθες θα είχε πληρώσει τα οφειλόμενα για την εκτέλεση των άγονων γραμμών. Όμως δεν το έκανε. Για να δείξω την καλή μου θέληση δεν έχω απολύσει τα πληρώματα. Την Παρασκευή το μεσημέρι σκοπεύω να δώσω συνέντευξη τύπου όπου θα αποκαλύψω όλα όσα έχει κάνει το τρίδυμο Παπαληγούρα-Καμμένου –Κουρούση» και προσέθεσε:

«Το τρίδυμο νομίζει ότι με αυτά που έχει κάνει θα μας εξοντώσει. Και δίνει όπως δίνει τις άγονες γραμμές , όπου θέλει και όπως θέλει. Το τρίδυμο μοιράζει την τράπουλα στο πλαίσιο ενός νέου σχεδίου Γιάλτας στην ακτοπλοϊα. Όμως πλανάται πλάνη οικτρά.»

Link to comment
Share on other sites

Για αλλη μια φορα του φταινε ολοι οι αλλοι και ποτε ο ιδιος. Έλεος με τον καπτα-Μακη. Ας κανει και την αυτοκριτικη του μια φορα. Οι νησιωτες δεν τα θελουμε τα πλοια του. Πώς να το κανουμε δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω φίλε μου εκ μέρους ποιων νησιωτών μιλάς. Εγώ μιλόντας για τον εαυτό μου όμως και μόνο και λέγοντας την προσωπική μου άποψη θα σου πω ότι δεν με χάλασε που πέρυσι αργά το βράδυ όταν χρειάστηκα πλοίο για να πάω εκτάκτως στην Πάρο είχε το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ. Ούτε με χάλασε που μετά από απαγορευτικά έφευγε το ΡΟΜΙΛΝΤΑ πρώτο από όλους κι ας "χάλαγε" τα δρομολόγια του. Και αυτό για μένα μόνο που κατάγομαι από ένα νησί όπως και να χει τυχερό από άποψη συγκοινωνίας. Τα άλλα τα νησάκια? Τι γίνονται? Όταν ο Αγούδημος όργωνε όλο το Αιγαίο μέχρι το τελευταίο λιμάνι που ήταν οι τωρινοί "σωτήρες" της ακτοπλοΐας?

Δεν λέω πως δεν έχει κάνει τα λάθη του ο καπτα-Μάκης. Δεν λέω πως είναι άγιος. Ούτε πως έχει τα καλύτερα πλοία. ΟΜΩΣ: από το ολότελα καλή και η Παναγιώτενα πρωτον και δεύτερον ας βρει κάποιος πλοία που να χωράνε παντου και να είναι καλοτάξιδα και μετά πείτε πως δεν τα έχουμε ανάγκη τα πλοία του Αγούδημου.

Link to comment
Share on other sites

Ας ρωτησουμε τους κατοικους των μικρων νησιων της αγονης γραμμης ΚΑσου Καρπαθου Σικινου κλπ να μας πουν αν θελουν τα καραβια του Αγουδημου ή οχι. Ας μη συμβιβαζομαστε πλεον εν ετει 2009 με τη λογικη ''Καλυτερα το ΜΙΛΕΝΑ παρα τιποτα''!! Απο καραβολατρικης αποψης σαφως μου αρεσει να βλεπω το ΡΟΜΙΛΝΤΑ να κανει δρομολογιο σιδηροδρομο κ να πιανει 12-15 νησια στη σειρα. Απο πρακτικης αποψεως ομως τα δρομολογια αυτα δε βοηθανε τα νησια μας. Για να μην πουμε για τις εκβιαστικες μεθοδους Αγουδημου του τυπου ''Ή μου δινετε τη γραμμη ή δενω τα καραβια κ αφηνω τους νησιωτες σύξυλους''. Τα εχουμε συζητησει πολλες φορες ολα αυτα. Θεωρω πως η Βασιλεια Αγουδημου εχει ληξει και αυτο ειναι θετικο. Όχι τοσο για εμας που ζουμε στην Αθηνα οσο για τους κατοικους των μικρων νησιων που χαρη στις κινητοποιήσεις τους καταφερνουν πολλα (πχ δρομολογιση ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην Κασοκαρπαθια κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Δική μου άποψη είναι ότι μέχρι πριν 2-3 χρόνια πριν, ο Αγούδημος πραγματικά μπάλωνε τρύπες, εξυπηρετούσε νησιά που άλλοι δεν ήθελαν ούτε απέξω να περνάνε.

Δυστυχώς όμως έμεινε πίσω στον ανταγωνισμό, όταν είχε την ευκαιρία στα Δωδεκάνησα να ανανεωθεί δε το έκανε και τώρα πληρώνει τις επιλογές του. Η ανανέωση μπορεί να μην τον έφερνε στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό, αλλά κάτι θα κέρδιζε και δε θα ήμασταν εμείς εδώ να μιλάμε για ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΑ κτλ.

Το κράτος θα σταματήσει (σταμάτησε?) να τον "στηρίζει", οι νησιώτες απήυδησαν με τις χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει και ίσως ο ίδιος να κουράστηκε.

Γενικεύοντας όμως, αν ο καπτα Μάκης σταματήσει να δουλεύει τα πλοία και το ίδιο κάνει η ΣΑΟΣ κλπ, ποιός έχει αυτή τη στιγμή πλοία να πάρει τη θέση τους? Δε λέω ότι πρέπει να μείνουν, αλλά οι μεγάλες εταιρίες ή έχουν πλοία-θηρία ή τα πιο μαζεμένα σε διαστάσεις είναι δρομολογημένα σε γραμμές που δύσκολα θα αφήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην πουμε για τις εκβιαστικες μεθοδους Αγουδημου του τυπου ''Ή μου δινετε τη γραμμη ή δενω τα καραβια κ αφηνω τους νησιωτες σύξυλους''. .

Αυτό νομίζω πως είναι και το μυστικό που εν τέλει τον "άδειασαν" όλοι.

Δεν μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιεί τα μικρά νησιά για να πετύχει αυτό που θέλει.Το θεωρώ ανήθικο και απαράδεκτο...

Όσο για τα υπόλοιπα νομίζω πως δεν μπορούν οι υπόλοιπες εταιρείες ή δεν θέλουν να καλύψουν όλες τις γραμμές της GA & Saos.Πράγμα που σημαίνει ότι αν σταματήσουν , ενδέχετε να δημιουργηθεί πρόβλημα σε ορισμένα από τα νησιά και μάλιστα στα μικρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την στιγμη η GA εχει αποκλεισει εκβιαστικα ισως, την συνδεση της Κρητης με Κασοκαρπαθια και Ροδο. Δεν υπαρχει ουτε πλανο ουτε δρομομολογιο ουτε απαντησεις.Ποσο ποιο μεγαλο προβλημα μπορει να ειναι

η παρουσια της GA στη θαλασσα ????

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω ότι πέραν του ότι δεν έχει πλάνο η εταιρεία για το παρόν και το μέλλον έχουν γίνει λάθη κατα το παρελθόν τα οποία δεν πληρώνονταν τοις μετρητοις αλλά σε βάθος χρόνου.

Στα δωδεκάνησα ήταν ο άρχοντας. Ακόμη και με την μπλου σταρ είχε καταφέρει να κρατήσει ένα σεβαστό μερίδιο της πίτας κυρίως στα φορτηγά. Όταν όμως έβαζε το Μιλένα αντί του Ανθή ή το Δημητρούλα αντι του Ροδάνθη , όταν άρχισαν να διαταράσεται η σταθερότητα στα δρομολόγια , μαζί με κάποια άλλα γεγονότα τότε άρχισε να χάνει τα κεκτημένα κι εκεί με αποτέλεσμα να βρει χωρο η μπλου σταρ και την ευκαιρία να τον εξωστρακίσει.

Παράλληλα οι συχνές επιθέσεις στο υπουργείο, τα τελευταία περιστατικά που δεν πάει δρομολόγιο, είναι δείγμα ότι δεν υπήρξε καλή θέληση κι αυτό στο μέλλον ίσως αποδειχτεί αυτοκαταστροφικό.

Επίσης πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η εποχή της παντοδυναμίας έχει περάσει.Κάποτε από τον Αγούδημο κρεμόταν η μισή ακτοπλοία, οι μισές κυκλάδες, ΄κάτι παραπανω από τα μισα δωδεκανησα, οι μισές άγονες, ενώ τωρα ουσιαστικά δεν κρέμεται τιποτα απο την εταιρεία.

Όπως βρέθηκε αντικατάστατης για Κασοκαρπαθία, όπως βρέθηκε πλοίο για τα Κύθηρα, όπως βρεθηκε πλοίο να αντικαταστησει το ΣΟΥΜΕΛΑ , έτσι μπορεί να βρεθεί και για οποιοδηποτε στιγμή.

Ασχετα αν είμαστε καραβολάτρες, ασχετα αν γουσταρω σαν τρελος να παω ταξιδι με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ, ασχετα αν αυτη η εταιρεία έχει κάποια πλοία της καρδιάς μας και των αναμνησεων μας, πρέπει να καταλάβουμε όλοι και κυρίως ο καπτα Μάκης ότι πλέον αυτα τα πλοία που διαθέτει καλώς ή κακώς είτε έχουν περάσει σε δευτερο πλάνο είτε περισεύουν και δεν είναι τα απολυτως απαραιτητα όπως ήταν κάποτε.Οπότε κανείς δεν τον έχε απόλυτη αναγκη ωστε να υποκυπτει και να κάνει τα χατηρια του όπως αλλωτε

Αυτό αν το καταλάβει ο καπτα Μάκης θα μπορέσει να καθορισει ένα νεο πλάνο και μία άλλη σταση πιο διαλακτικη ώστε να εξασφαλισει την βιωσημότητα των πλοίων του (μέσω κάποιων άγονων γραμμών και μέσω ενός νέου σχεδιασμού δρομολογίων για το κάθε πλοίο). Με τις παρούσες όμως καταστάσεις δεν μπορεί να αισιοδοξει κανείς για την εταιρεία.

Η εταιρεία αυτή δυστυχως ποτέ δεν είχε πλάνο.Πορευόταν χάρη στον μεγαλο αριθμό πλοίων της που καθόριζαν ένα μεγάλο αριθμό δρομολογίων ημερησίως και χάρη στην ποιότητα και στην χωρητικότητα που είχαν τότε τα πλοία.

Τώρα όλα αυτα δεν ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με το τελευταιο σχολιο του Earl. Αλλωστε στην Κασοκαρπαθια ηταν και πριν απο 15 χρονια αλλα με την πολιτικη του σαν εταιρεια εδωσε εδαφος που το εκμεταλλευτηκε κατα τον καλυτερο τροπο η Λανε (στην αρχη ακομα και με ενα μονο βαπορι τον Κορναρο).

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα οι συχνές επιθέσεις στο υπουργείο, τα τελευταία περιστατικά που δεν πάει δρομολόγιο, είναι δείγμα ότι δεν υπήρξε καλή θέληση κι αυτό στο μέλλον ίσως αποδειχτεί αυτοκαταστροφικό.

Αυτή τη στιγμή τα πλοία της G.A Ferries που είναι δεμένα (Ροδανθη, Νταλιανα, Ρομιλντα, Μαρίνα), είναι δεμένα επειδή έχουν λήξει τα πιστοποιητικά τους και ενώ έχουν περάσει τις επιθεωρήσεις από τον Ελληνικό Νηογνώμονα, αλλά δεν μπορεί να τους ανανεώσει τα πιστοποιητικά λόγω του μπλεξίματος του Ελληνικού Νηογνώμονα (παράταση 15 μηνών με όρους). Τα μόνα πλοία της εταιρείας που έχουν άλλο νηογνώμονα είναι το Άνθη Μαρίνα και το Jet Ferry 1 (Lloyds Resister)

Link to comment
Share on other sites

Και αυτο ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα. Ο καπτα-Μακης αναγκη δεν εχει και οι νησιωτες δεν τον θελουν κατα τις δηλωσεις τους. Ομως στην εταιρεια εργαζονται ναυτικοι σε 8 πλοια(εκτος του Νικολας Α) και αντιστοιχο προσωπικο στα γραφεια. Κι εκει το προβλημα ειναι παααρα πολυ μεγαλο..

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω παρακαλώ μία ερώτηση, επειδή και εμένα με έχει προβληματίσει πολλές φορές η συγκεκριμμένη κατάσταση.

Τι γίνεται με τα πληρώματα των πλοίων σε περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές που βλέπουμε να διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό στην GA ??? Βλέπουμε πλοία που κάνουν ένα - δύο δρομολόγια και μετά δένουν για αρκετές ημέρες για τον ένα ή άλλο λόγο, και μετά πάλι ξανακάνουν ένα δρομολόγιο, ξαναδένουν, και ούτω καθ' εξής.....

Αυτοί οι άνθρωποι, το πλήρωμα, είναι ναυτολογημένοι κανονικά όλο αυτό το διάστημα που το πλοίο δένει και πληρώνονται (δηλαδή ας πούμε πως ...πληρώνονται) ή απολύονται ομαδικώς και μετά από μία εβδομάδα π.χ. τους παίρνουν τηλέφωνο και τους λένε να ξαναπάνε για δουλειά ???

Αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, τα πληρώματα της GA τον τελευταίο καιρό θα πρέπει να ζουν μέσα σε μία συνεχή και εντελώς ψυχοφθόρα ανασφάλεια. :(

Link to comment
Share on other sites

Το ότι μένουν 600 ναυτικοί,600 οικογένειες, 600 σπίτια χωρίς δουλειά είναι το πλέον τραγικό από όλα.

Αδυνατώ να σκεφτώ λύση για το που μπορεί να αποροφηθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και να ξαναβρούν επαγγελματική στέγη.

Ένα ιστορικό σινιάλο φαίνεται να φτάνει στην δύση του και μακάρι να ξαναβρεθεί το κατάλληλο ηλεκτροσοκ και να το βγάλει από την εντατική που βρίσκεται τώρα.

Εκτιμήσεις για τα λάθη που ίσως έγιναν κάναμε.

Όμως κι αυτή η εταιρεία είχε και τα καλά της. Για μένα 3 ήταν τα βασικότερα.

Σε οποιοδηποτε νησί κι αν βρισκόσουν χωρίς να έχεις κλείσει εισιτήριο είχες στην ακρη του μυαλού σου ότι θα βρεθεί ένα πλοίο του καπτα Μάκη να περάσει και να σε μαζέψει.Ήξερες μα στις 4 την νυχτα μας στις 6 θα περνούσε κάποιο το οποίο θα είχε χωρο να σε φιλοξενησει.

Όταν ήταν Αυγουστος και δεν ΄΄εβρισκες εισιτηριο για ΙΧ ήξερες ότι καποιο πλοίο του καπτα Μάκη θα έχει κάποιο εισιτηριο να μπεις.

Και ποτέ δεν ήταν η εταιρεία που θα σου ζητούσε να πληρώσεις μέχρι και τον αέρα που θα ανέπνεες.Ένα δεματάκι για οποιοδηποτε προορισμό δεν θα το πλήρωνες ή το φορτηγάκι σου δεν θα σου εβγαζαν την μεζούρα να το μετρήσουν όπως συμβαίνει τωρα σε όλες τις εταιρείες.Τωρα κι ένα πακέτο τσιγάρα να στειλεις πρέπει να κόψεις μεταφορική , και το όχημα μετριέται και κόβεται μέχρι εκατοστού.

Και δεύτερον αυτή η εταιρεία ήταν μοναδική στην ανάδειξη των στελεχών της.Υπήρχε εξέλιξη στους ναυτικούς της όσο σε καμία άλλη, πίστευαν στα στελέχη της και αναδειχτηκαν πολλοί κι εξαιρετικοί ναυτικοί διαφορών ειδικοτήτων μέσα από τα σπλάχνα της.

Κάποτε πριν αρκετά χρονια μου ειχαν διηγηθεί ένα περιστατικό.Είχε έναν αξιωματικό ο οποίος ήταν άψογος στα καθηκοντά του και ο καπτα Μάκης του προτεινε να γίνει πλοίαρχος. Ο αξιωματικός για κάποιο λόγο εξέφρασε τις αμφιβολίες του για να αναλάβει οπότε γυρίζει ο καπτα Μάκης και του λέει πάρτο και σπαστο δικό μου είναι δική μου απόφαση είναι να γίνεις πλοίαρχος.

Ε νομίζω τετοιο θάρρος δεν θα έδιναν και πολλοί.

Τα νησιά με ή χωρις τα πλοία της Ga ferries θα βρουν τον δρόμο τους και θα καλυφτούν τα δρομολόγια ακόμη και με κάποιες αμοιβαίες υποχωρησεις όλων.

Όμως το εργασιακό κενό των 600 θέσεων δεν μπορει να καλυφτει.

Όπως και λυπηρό είναι το να βλέπεις ένα σινιάλο να δύει μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στο λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και θαυμάστε πως πληρώνουν στο Ελλαδιστάν τα οφειλόμενα του κράτους προς τρίτους! :eek::mad:http://www.theseanation.gr/news/ferries/ta-ellipi-parastatika.htm

Είναι κανένας να αναρωτιέται με τί λεφτά ο όποιος επιχειρηματίας θα πληρώσει εργαζόμενους, οφειλές στα ασφαλιστκά ταμεία για έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας (για να πάρει και τα υπόλοιπα οφειλόμενα), για εγγυήσεις συμμετοχής σε διαγωνισμούς και έκδοση πιστοποιητικών ασφαλείας πλοίων.

Δεν υπάρχει κάποιος εισαγγελέας να εξετάσει τις δηλώσεις του κ. Υπουργού και να προβεί στα περαιτέρω?

ΥΓ1. Αυτά τα δηλώνει ο ίδιος ο Υπουργός:D, ο οποίος ξέχασε?B) να πεί από πότε του τα χρωστάνε.

ΥΓ2. Δεν ισχυρίζομαι οτι ο Αγούδημος είναι αγγελούδι.

ΥΓ3. Αυτό που τώρα προέχει είναι να γίνει καλά ο ανθρωπος από τον οποίο τρώνε ψωμί 600 σπίτια:mad:

ΥΓ4. Μήπως πρέπει να κάνουν απόπειρα αυτοκτονίας και άλλοι πιστωτές του εκάστοτε γκουβέρνου όπως πχ. τα ΚΤΕΛ για τα σχολικά δρομολόγια που τους χρωστάνε εδώ και 5-6 χρόνια?

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από capital.gr

''Στην κατάσχεση του πλοίου jetferry της G.A. Ferries του Μάκη Αγούδημου προχώρησε η γαλλική τράπεζα Natixis, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τραπεζική οφειλή προς την Natixis ανέρχεται στα 14 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι όλο απαιτητό, ενώ οι τόκοι υπερημερίας φθάνουν το 1,5 εκατ. ευρώ

Πάντως, βάσει πληροφοριών, μέσα στις επόμενες ημέρες ανάμενεται το θέμα να έχει διευθετηθεί από τις δύο πλευρές, με τη γαλλική τράπεζα να επιστρέφει την κυριότητα του πλοίου στην εταιρεία.''

Ελπίζω να είναι μόνο ένα μέσω πίεσης από την πλεύρα της τράπεζας. Πίστευα, ότι τώρα που πήρε κάποια χρώστούμενα απο το ΥΕΝ θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση (οικονομικα).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...