Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν θα πάρουν επειδότηση γιατί αν δεν κάνω λάθος για να πάρει ένα βαπόρι το ποσό πρέπει σε κάθε προσέγγιση σε επειδοτούμενο λιμάνι να υπογράφει ο λιμενικός που έχει υπηρεσία ότι το πλοίο προσέγγισε κανονικά. Το έχω δει πολλές φορές το σκηνικό. Δεν ξέρω όταν υπάρχει καιρός και το πλοίο αδυνατεί να προσεγγίσει τι γίνεται αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και ξεφεύγουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οχι για να παρει την επιδότηση δεν την παίρνει έτσι κι αλλιώς,όπως τα λέει ο George είναι.Σε κάθε προσέγγιση στα λιμάνια γρ'αφεται το ημερολόγιο της γέφυρας μέχρι εκείνη την στιγμη το κατεβάζουν στον καταπέλτη κι ο λιμενικός που είναι παρών το υπογράφει και βάζει σφραγίδα.

Οπότε μετά καταθέτουν αντιγραφα του ημερολογιου και πέρνουν το ποσό της επιδότησης που αντιστοιχεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι γίνετε βρε παιδιά με τα Αγουδημόπλοια???Σίκινος -Φολέγανδρος και Ανάφη παραμένουν αποκομένες και οι κάτοικοι τους δυσκολεύοντε και για τα στοιχειώδη...

Αληθεύει επίσης ότι υπάρχει σκέψη του Υπουργείου να δώσει την άγονη της Κάσου -Καρπάθου σε άλλη εταιρεία (που νεκραναστήθηκε μετά από 1 χρόνο απραξίας) για να τιμωρήσει τον καπτα-Μάκη για τους "εκβιασμούς" του προς το Υπουργείο???

Link to comment
Share on other sites

Από όλα τα βαπόρια της εταιρείας μόνο τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ ταξιδεύουν κι όλα τα άλλα είναι δεμένα.

Δεν ξέρω αλλά αν χάσει και την Κασοκαρπαθία και με δεδομένο ότι από τα δωδεκάνησα δουλεύει πλέον επικουρικά μόνο με ένα πλοίο τότε τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλες χρονιες τετοια εποχη ταξιδευαν τουλαχιστον 4-5 βαπορια της GA. 2 στα Δωδεκανησα, ΡΟΜΙΛΝΤΑ κυκλαδες, ενα Ικαροσαμια, κλπ. Τωρα μονο τα ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΜΙΛΕΝΑ (ισως τα γηραιοτερα πλοια της Ελληνικης ακτοπλοιας ηλικιας 40 ετων) κ αυτα μe χιλια ζορια. Πολεμανε να φτασουν Καρπαθο σε 25 ωρες!!! Ας παει το ΡΟΔΑΝΘΗ με 16+ μιλια κατευθειαν Σαντορινη Κασο καρπαθο αλλιως να ξαναγυρισει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στην κλασικη γραμμη του να τελειωνουμε...Ταξιδι με 13 μιλια δε νοειται εν ετει 2009 κ ας ειναι αγονο, επιδοτουμενο.

Link to comment
Share on other sites

...Αληθεύει επίσης ότι υπάρχει σκέψη του Υπουργείου να δώσει την άγονη της Κάσου -Καρπάθου σε άλλη εταιρεία (που νεκραναστήθηκε μετά από 1 χρόνο απραξίας) για να τιμωρήσει τον καπτα-Μάκη για τους "εκβιασμούς" του προς το Υπουργείο???

"Δύσκολος καιρός για πρίγκιπες" όπως λέει και το τραγουδάκι. Εγώ θα πρόσθετα "και για άρχοντες". :rolleyes: Εδώ μέχρι και τους Κεντέρηδες είδαμε να μπαίνουν στα ενδοκυκλαδικά. ;)

...Έτσι πιστεύω το υπουργείο θέλησε να βγάλει το διαγωνισμό για τις άγονες με ένα ελκυστικό πακέτο από άποψη μισθωμάτων κι επανασχεδιασμού κάποιων δρομολογίων ώστε να προσελκύσει και τις μεγάλες εταιρίες που μπορούν να διαθέσουν πλοία και μέχρι στιγμής δεν συμμετείχαν ή συμμετείχαν επιλεκτικά( κυρίως HSW αλλά και Blue star) και να λειτουργήσουν οι συγκοινωνίες των μικρων κι απομακρυσμένων νησιών απροβλημάτιστα.

Όσο για το σχόλιο του gpap2006, κακά τα ψέμματα, το 'χει το δίκιο του.

...Πολεμανε να φτασουν Καρπαθο σε 25 ωρες!!!...Ταξιδι με 13 μιλια δε νοειται εν ετει 2009 κ ας ειναι αγονο, επιδοτουμενο.
Link to comment
Share on other sites

Αληθεύει επίσης ότι υπάρχει σκέψη του Υπουργείου να δώσει την άγονη της Κάσου -Καρπάθου σε άλλη εταιρεία (που νεκραναστήθηκε μετά από 1 χρόνο απραξίας) για να τιμωρήσει τον καπτα-Μάκη για τους "εκβιασμούς" του προς το Υπουργείο???

Τα γένια μου τα ευλογημένα...

Οι πληροφορίες μου φαίνετε να επαληθεύοντε...Ιεράπετρα & Πρέβελη μάλλον προορίζοντε για την γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

H άλλη εταιρεία ήταν στην γραμμή με απόλυτη συνέπεια για 15 χρόνια όμως.. Μιλώ συγκεκριμένα για το νησί μου που με αφορά την Κασο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε pavlos, αν το παραπάνω σχόλιο σου αφορά τη παρατήρησή μου , θέλω να διευκρινήσω ότι δεν αμφισβητώ καθόλου μα καθόλου την συνέπεια και τη σοβαρότητα της ΛΑΝΕ.Απλά επειδή είχε σταματήσει να δραστηριοποιήτε τον τελευταίο χρόνο έκανα ένα σχόλιο για να δώσω την βοήθεια του κοινού στους συμφορουμίτες.Αυτά για να μην παρεξηγηθώ...

Link to comment
Share on other sites

Από όλα τα βαπόρια της εταιρείας μόνο τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ ταξιδεύουν κι όλα τα άλλα είναι δεμένα.
Για την ακρίβεια μόνο το ΜΙΛΕΝΑ. Να δούμε πότε θα επανέλθει το ΝΤΑΛΙΑΝΑ.

Και αν πιστέψουμε τις αναγγελίες δρομολογίων που δίνει το ΥΕΝ, τουλάχιστον μέχρι την Δευτέρα το απόγευμα που έχει πάλι δρομολόγιο το ΜΙΛΕΝΑ, δεν θα ταξιδεύει κανένα πλοίο της GA.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και η εταιρια περναει αυτο το χρονο την πιο δυσκολη στιγμης της απο τοτε που ιδρυθηκε, νομιζω πρεπει να παρει σημαντικες αποφασεις ο καπτα Μακης, γιατι εχουν στενεψει επικυνδυνα τα περιθωρια.Εχουμε πει πολλες φορες για τα Μιλενα-Νταλιανα το ποσο εχουν προσφερει(και προσφερουν) στην χωρα μας, αλλα ως εκει.Ολοι εχουμε καταλαβει οτι εχουν κανει τον κυκλο τους και δεν πανε αλλο.Μπορει σε σχεση με το μεγεθος τους να εχουν πολυ καλη χωρητικοτητα και αρκετα χαμηλη καταναλωση για την εταιρια, αλλα πελον εκτος οτι δεν κανουν για επιβατηγα σε καμια γραμμη, δεν κανουν ουτε για ro-ro μιας και η ταχυτητας ειναι πιο χαμηλη ακομα και απο αυτα.Για να μην σας κουραζω αλλο νομιζω οτι πλεον πρεπει να πουληθουν οπως και το Δημητρουλα για να επιβιωσει η εταιρια.Θα μου πειτε ωραια τα λογια αλλα δεν ειναι ολα ευκολα.....Ομως η εταιρια πρεπει καποια στιγμη και ειναι αναγκαια πλεον να κανει μια ανανεωση στο στολο της.Αν πουλησει αυτα τα πλοια και αποκτησει ενα καλο βαπορι 10-15 ετων(δεν το συζηταμε για ποιο κατω) θα αρχισει και παλι η αναγεννηση της......

Link to comment
Share on other sites

....νομιζω πρεπει να παρει σημαντικες αποφασεις ο καπτα Μακης, γιατι εχουν στενεψει επικυνδυνα τα περιθωρια....Ομως η εταιρια πρεπει καποια στιγμη και ειναι αναγκαια πλεον να κανει μια ανανεωση στο στολο της...

Έχει το κέφι να το κάνει και αν ναί, για ποιόν (ποιούς?) Δεν γέρασαν μόνο το Μιλένα, το Νταλιάνα και το Ροδάνθη. Μεγάλωσε κι' ο καπτά-Μάκης. Διάδοχη κατάσταση υπάρχει ή εκείνος ο Νικόλας ασχολείται μόνο με αλλότρια? ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν οι διάδοχοι έχουν την ικανότητα να διαχειριστούν μια εταιρεία τόσο σημαντική ή όχι αλλά δεν νομίζω να είναι αυτός ο λόγος.

Οι εποχές έχουν αλλάξει, τα σχήματα - ανταγωνιστές έχουν γιγαντωθεί και δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατόν πλέον ένας παραδοσιακός εφοπλιστής να μπορέσει να επεκταθεί εκ νέου στην ακτοπλοία πλην σε κάποιες μεμονομένες γραμμές με 1-2 πλοία ,ακόμη κι αν είναι ο Αγούδημος ο οποίος και πολύπειρος είναι και οικονομική επιφάνεια διαθέτει και πανέξυπνος είναι.

Κάποτε είχε να ανταγωνιστεί τον φίλο του Βασίλη Αγαπητό με τον οποίο έβραζαν στο ίδιο καζάνι ,είχαν τις ίδιες δυνατότητες πάνω κάτω και παρόλο τον ανταγωνισμό περισσότερα πράγματα τους ένωναν παρά τους χώριζαν.

Κάποτε ανταγωνιζόταν την ΔΑΝΕ η οποία είχε πανομοιότυπα ή και υποδυέστερα πλοία από τον καπτα Μάκη και με τα οικονομικά προβλήματα να την ταλανίζουν μέχρι που έβαλε λουκέτο.

Τώρα έχει να ανταγωνιστεί την MIG της οποίας τα "όπλα" είναι μυδράλια ,έχει τεράστια οικονομική επιφάνεια που της δίνει την δυνατότητα να αγοράζει χρόνο όπως θα κάνει στην περίπτωση του ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 12.

Ποιός ακτοπλόος εφοπλιστής θα μπορούσε να το κάνει αυτό και δη για μακρό χρονικό διάστημα?

Πιστεύω κανείς.

Αυτά πιστεύω βλέπει κι ο καπτα Μάκης γι αυτό και δεν έκανε το επόμενο βήμα.Είδε ότι η ακτοπλοία έκλεισε πια κατοχυρώθηκε σε 2-3 μεγάλα σχήματα που είχαν την οικονομική επιφάνεια να ελέξουν της εξελίξεις για λογαριασμό τους κι έμεινε με τα πλοία του προσπαθώντας να διατηρήσει το σινιάλο του για όσο ακόμη μπορέσει.

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοια ειναι ολα ανω των 30 ετων (με μονη εξαιρεση το 14χρονο ΤΖΕΤΦΕΡΡΥ βεβαια). Πολυ δυσκολα πωλουνται. Η εταιρια υπολειτουργει τουλαχιστον 5-6 μηνες τωρα. Οι επιδοτησεις την κρατησαν ζωντανη τα τελευταια χρονια ομως τωρα τα πραγματα δυσκολευουν πολυ. Ικαροσαμια τελος. Λειψοι, Συμη, Κασσοκαρπαθια, Αναφη, Σικινος , Φολεγανδρος ακομη κι αν παραμεινουν στη GA (δυσκολο) δεν αρκουν για να κρατησουν κραταια τα σινιαλα της. Το φετινο καλοκαιρι θα δειξει το μελλον, το οποιο κατα τη γνωμη μου ειναι ζοφερο για την GA FERRIES.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως φοβάμαι ότι τα "νάζια" που κάνει δένοντας τα βαπόρια θα σταματήσουν να πιάνουν κάποια στιγμή. Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ έχει δέσει άνευ λόγου και αιτίας, το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ δεν ξέρει μάλλον ούτε ο ίδιος πότε ταξιδεύει και για που, ΡΟΔΑΝΘΗ και ΜΑΡΙΝΑ φυτοζωούν ενώ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ δεν ξέρω αν έχουν στον ήλιο μοίρα. Δεν ξέρω με αυτά τα περιβόητα λεφτά των άγονων τι γίνεται αλλά αν σου χρωστάνε τόοοοσα δεν πας να ξαναπάρεις άγονες. Επίσης φοβάμαι ότι με ανταγωνιστή το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν θα έχει και μεγάλη επιτυχία στον διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι η στραβή έγινε όταν έφερνε τις ΑΛΜΗΝες την μία πίσω από την άλλη, και τις ξεφορτώθηκε σχεδόν αμέσως αντί να τις κρατήσει και να διώξει έστω και για σκράπ 2 ή περισσότερα από τα παλαιότερα πλοία (ΜΙΛΕΝΑ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΜΑΡΙΝΑ) και να κρατήσει ΑΝΘΗ, ΡΟΔΑΝΘΗ, και ΤΖΕΤ ΦΕΡΙ.Από την στιγμή που δεν επεδίωξε να εκσυγχρονιστεί και να φτιάξει το όνομα που είχε στην πιάτσα θεωρώ ότι έχει χάσει την υπόθεση όσα ναζάκια και να κάνει πια. "Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΑΠΕΘΑΝΕ" που λένε και στην πιάτσα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από καιρό που τα βράδια παρέμενε αναμμένο, το Ρομιλντα χθες ήταν σβηστό. Ελπίζω να μην είναι κακός οιωνός

Ρε παιδια μπορει να μου πει καποιος πως γινεται ξαφνικα να σβηνει το βαπορι και να το βγαζει απο τα δρομολογια χωρις προφανη αιτια και οποτε θελει να το ξαναβαζει?

Ο καπτα Μακης το εχει κανει κατα κορων αυτο και εχουμε φτασει σε σημειο να το θεωρουμε ολοι φυσιολογικο.Εδω εχουμε κραξει κατεπαναληψην που τα ταχυπλοα ταξιδευουν 6 μηνες το χρονο και τα πλοια του καπτα Μακη εχουν καταντησει να ταξιδευουν λιγοτερο.

Λογικα το σβησιμο σημαινει και απολυση του πληρωματος διοτι δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχει κοσμος που μενει στο πλοιο και τα βραδυα δεν υπαρχει ρευμα.Και δεν μιλαμε για βαπορι στην επισκευη αλλα για ενα βαπορι που υποτειθεται οτι επρεπε να ταξιδευει.

Αν ειναι ετσι να σταματησουν ολοι να εχουν δρομολογια τις μερες που δεν τους βολευουν και να ταξιδευουν Σαββατοκυριακα και αργιες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας πραγματοποιούν αυτην την ώρα, ναυτικοί της G.A FERRIES.

Ο πλοιοκτήτης Γεράσιμος Αγούδημος έδεσε όλα τα πλοία του επικαλούμενος το χρέος του υπουργείου Ναυτιλίας προ την εταιρεία που ανέρχεται σε περίπου 9 εκατομμύρια ευρώ.Από χθες δεν εξυπηρετούνται τα νησιά Σύμη και Λειψοί.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας πραγματοποιούν αυτην την ώρα, ναυτικοί της G.A FERRIES.

Αν και είναι απαράδεκτο το κράτος να χρωστάει τόσα χρήματα, την κίνηση αυτή την βλέπω ως αντεκδίκηση - και ένα μέσο πίεσης για μελλοντικές αποφάσεις - επείδη του πήραν την άγονη για Κάσο - Κάρπαθο.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα αυτή η κίνηση είναι μέτρο πίεσης προς το Υπουργείο, για τα οφειλόμενα από τις άγονες. Από όσο ξέρω ακόμα δεν του έχουν «πάρει» την άγονη της Κασου Καρπάθου, προς το παρόν το Πρεβελης θα πάει με ανάθεση.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

To βασικό πρόβλημα της εταιρείας πλέον είναι ότι πορεύεται χωρίς πυξίδα και πλάνο σε βάθος χρόνου.

Ουδεμία αποφαση έχει παρθεί για το που θα δουλέψουν τα βαπόρια τουλάχιστον αυτά που δεν θα σταλούν σε αγονη,΄κανείς πλέον δεν ξέρει πότε φευγουν τα πλοία του καπτα Μάκη κι αν αύριο θα υπάρχει δρομολόγιο από κάποιο πλοίο του.

Και φυσικά δεν μιλάμε για πλάνα και κρατήσεις το Πάσχα που είναι προ των πυλών οπότε κινδυνεύει να χα;θεί για την εταιρεία μια πολύ καλή περιόδος όπου συνήθως οπι εταιρείες μαζεύουν καλές πληρότητες και μπαλώνουν τρύπες του χειμώνα.

΄Στις άγονες που ήταν μια καλή λύση για τα πλοία της εταιρείας, το τρένο της Κασκαρπαθίας χάθηκε και δεν ξέρω τι μπορεί να κερδιθεί πλέον από τον διαγωνισμό.Τα Δωδεκάνησα κλείδωσαν, απο Ικαρία Σάμο έχει αποχωρήσει από τον Σεπτέμβρη και πλέον αφού χάθηκαν τα κεκτημένα το μέλλον φαντάζει δυσκολο.

Για τα οφειλόμενα από τις άγονες δεν ξέρω αν είναι πια οφειλόμενα μιας κι ακουσα ότι είτε δοθηκαν είτε δοθηκε σεβαστό ποσοστο εξ αυτων.

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτο να είναι κακοπληρωτής το Δημόσιο (που παραδοσιακά όμως είναι), αλλά αυτά παθαίνει και μια εταιρεία που στην ουσία προσπάθησε να ζήσει μόνο με τα επιδοτούμενα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...