Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πριν απο λιγο ο καπτα Μακής ητάν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 , δεν πρόλαβα να ακούσω πολλά ομως , το μονο που ακουσα ειναι που ελεγε ο Αγουδημος οτι τα βαπορια δεν βγενουν , και οτι σε λιγο δεν θα εχουμε καραβια στα νησια , επισης του ελεγε ο Ευαγγελατος οτι δεν ειναι δυνατον να εχουμε καραβία 38 χρονων και να πληρονουμε και τον καφε 'βαπορισιο' . Επισης ο αρχοντας ελεγέ ότι τα καινουρια καραβία ακομή γεματά βγένουν ισα ισα , αν ακουσε κανείς κατι παραπανω ας μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περι του παραπανω ποστ του φιλου Σουπερφερρυ ΙΙ, κατι που προλαβα να πιασω ειναι αυτο που διεψευσε ο Καπτα Μακης στο τελος περι δημιουργιας καρτελ στην ακτοπλοια, σε ερωτηση του δημοσιογραφου.

Παντως αποτομα τον εκοψε τον Αγουδημο στο τελος της συνεντευξης.

Link to comment
Share on other sites

Το πυροτέχνημα της βραδιάς ήταν πως ζήτησε από τον υπουργό να απαλλάξει τα πλοία του από την υποχρέωση των δρομολογίων και αυτός δεσμεύεται πως θα διατηρήσει τα πληρώματα μέχρι το τέλος του έτους.

Link to comment
Share on other sites

και αυτός δεσμεύεται πως θα διατηρήσει τα πληρώματα μέχρι το τέλος του έτους.

Για την ακρίβεια είπε πως δεσμεύεται να έχει τα πληρώματα ναυτολογημένα μέχρι να βρουν αλλού δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

O Aρχηγος σημερα ηταν απολαυστικος!

Ειπε οτι δεν κανει καλο παιχνιδι ο Βγενοπουλος

και οι τακτικες που ακολουθει ειναι ζημιογονες για την ακτοπλοια.

Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια είπε πως δεσμεύεται να έχει τα πληρώματα ναυτολογημένα μέχρι να βρουν αλλού δουλειά!

Οπως εγινε με το ΡΟΔΑΝΘΗ μετα το ατυχημα (απελυσε το 80% του πληρωματος και ακομη περιμενουν)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν μπόρω να βλέπω παιδία καθόλου είναι που πάντα οι δημοσιογράφοι τα χωνούν στον καπτα Μακή , λες και φταιει αυτός για όλα , δεν λέω ότι ο Αγουδημος ειναι αγγελός αλλα ποτε δεν ειδα εγω κανεναν να λεεί κατι καλό για αυτόν ''τις αγωνες'' (εστω και αν περνει επιδοτηση το αποτελεσμα μετραει) , τις εκπτώσεις που κανει σε φοιτητες κτλ...

και τον καιρό που η GA και η ΔΑΝΕ εκαναν δωραν προσεγγισείς σε μικρά νησια και εφαρμόζαν αυτά που ζητούσε το κράτος (στην γραμμή για δωδεκανησα) "εν μια νυκτι" αλλή εταιρία πηρέ δρομολόγιο με τρια λιμανια είπε ποτέ κανείς για αυτα? αν είπε πειτε το και σε μενα ? μπορεί να κάνω λαθός . Εχουμε βρεί τον Αγούδημο επειδή έχει μεγαλής ηλικίας πλοία.....για τον Αγουδήμο μπόρει βεβαία καθε δημοσιαγραφουκός να λέει ότι θέλει , για κάποιος άλλους ομώς δεν μπόρει.....

Υ.Γ Ποιοι να ειναι αυτοι οι άλλοι......:confused::D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ 89 με τις παλιες μηχανες 15, με τις καινουργιες wartsilla το 90 18 με σταδιακη πτωση απο τα επομενα χρονια

ΡΟΔΑΝΘΗ το 90 21 και αμα λαχει κιαλο, με σταδιακη πτωση

ΔΗΜΗΤΡΑ πρωτο (ΑΔΩΝΙΣ) 18,5 σταθερα

ΡΟΜΙΛΝΤΑ πρωτο (ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ) 18,5-19 σταθερα

ΡΟΜΙΛΝΤΑ δευτερη 17-18 με σταδιακη πτωση

ΜΑΡΙΝΑ το 94 18 με σταδιακη πτωση

ΔΗΜΗΤΡΑ δευτερο (ΛΕΡΟΣ) 16-17

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ το 97 20 γεματα με σταδιακη πτωση

Οπως φαινεται η μονη σταθερα ηταν η πτωση, κατι σαν το ΧΑΑ ενα πραμα:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να σου δωσω γενικοτερη απαντηση διοτι υπαρχουν αλλοι πιο ειδικοι απο μενα στο θεμα, αυτο που θυμαμαι προσωπικα ειναι το Δημητρα, μετεπειτα Ναιας Εξπρες το οποιο τω καιρω εκεινω και σε οσα(αρκετα) ταξιδια ειχα κανει μαζι του, πηγαινε με ολο το δρομο του και εκανε Συρο - Τηνο - Μυκονο σε 6 ωρες.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που ρωτησα τον πατερα μου που ταξιδευε συνεχεια με το ΡΟΔΑΝΘΗ και ηταν καθε φορα στη γεφυρα(ειχε πολυ καλο φιλο τον αποθανων Δελιεζα που ηταν καπετανιος )πηγαινε με 21 μιλια και σε κοντρες ανοιγανε κιαλο και πολλες φορες ειχε παει 22+.Οποτε πολυ καλα τα αναφερει ο φιλος JERRY

Link to comment
Share on other sites

Φωτεινό παράδειγμα σοβαρής δημοσιογραφίας. Και από αξιοπιστία...άστα να πάνε. Μάθαμε πχ ότι ο Καπτά Μάκης "στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ... βρήκε τρόπο να κάνει τα καράβια του express χωρίς να πληρώσει δεκάρα: απλούστατα, έβαλε τους μπογιατζήδες να γράψουν μπροστά στα ονόματά τους τη λέξη «Express» "...μόνο που η GA ίδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας (1988) και κανένα πλοίο της εταιρείας δεν έχει την λέξη "Express"...πολύ δε περισσότερο "το «Απόλλων Express»" δεν ανήκε ποτέ στον Αγούδημο. Από εκεί και πέρα τι να πεις? Καλά άσε με την "ιστορία" με το "νυχτικό"...κόντεψα να ξεράσω. Φοβερή...θα μπορούσε να είχε δημοσιευθεί και στην Εσπρέσσο!!!

Κρίμα και πάλι κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Και καλα να κανει επιθεση στα πλοια του Αγουδημου, αντε να το καταλαβω. Αλλα η προσωπικη επιθεση στα μελη της οικογενειας του? Ελπιζω ολοι αυτοι οι στρατευμενοι -παντως οχι στο λειτουργημα τους- αν τυχον σταματησει να λειτουργει η GA Ferries καποια στιγμη, να εχουν τη συνειδηση τους ησυχη οτι επετελεσαν το εργο τους κι οτι τα προβληματα του κλαδου λυθηκαν με την αποπομπη του καπτα-Μακη.

Κατα τα αλλα το συγκεριμενο "αρθρο" τη συγκεκριμενης "δημοσιογραφου" αντικατοπτριζει πληρως την καταντια (και) του Τυπου στην Ελλαδα. Μιλαμε για μια εφημεριδα που μεχρι πριν απο 15 χρονια οταν ησουν μαθητης θεωρουταν βασικο εργαλειο για να μαθεις να μιλας ελληνικα και να γραψεις εκθεση. Και τωρα η βασικη της χρησιμοτητα ειναι στο μπανιο, σας αφηνω να φανταστειτε πως.

Link to comment
Share on other sites

Και καλα να κανει επιθεση στα πλοια του Αγουδημου, αντε να το καταλαβω. Αλλα η προσωπικη επιθεση στα μελη της οικογενειας του? Ελπιζω ολοι αυτοι οι στρατευμενοι -παντως οχι στο λειτουργημα τους- αν τυχον σταματησει να λειτουργει η GA Ferries καποια στιγμη, να εχουν τη συνειδηση τους ησυχη οτι επετελεσαν το εργο τους κι οτι τα προβληματα του κλαδου λυθηκαν με την αποπομπη του καπτα-Μακη.

Έτσι ντε, άντε να αφανηστεί ο καπτα-Μάκης απ'τον Ελληνικό ακτοπλοϊκό χάρτη να αφανηστούν μαζί του και όλα τα προβλήματα :rolleyes: ... θα ήθελα μόνο να ήξερα πόσο θα πληρώνουμε το κατάστρωμα για Ρόδο έπειτα ... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα πάντως από το απαράδεκτο και γεμάτο ανακρίβειες δημοσίευμα, η εταιρεία έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση, αφού (εκτός από το κόστος του πετρελαίου) αντιμετωπίζει νέους ανταγωνιστές και στη Σάμο-Ικαρία (Νήσος Μύκονος + Vera) και στην Παροναξία (Πρέβελης), κάτι που δυσχεραίνει πολύ την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι προφανες πως βρισκεται σε δυσκολη θεση ο Αρχοντας και ολα δειχνουν πως ευτυχως ή δυστυχως μπορει τα σινιαλα της GA Ferries να μην ειναι μαζι μας για πολυ καιρο ακομη. Γνωμη μου ομως Ορεστη ειναι οτι γι αυτο δε φταινει ουτε τα καυσιμα αλλα ουτε και ο ανταγωνισμος. Φταιχτης ειναι ο ιδιος ο καπτα-Μακης και η απροθυμια του ή αδυναμια του να παρει τις αποφασεις που επρεπε να παρει σχετικα με το στόλο του, οπως λεει ο σακάτης και στο επετειακό του δημοσίευμα :P 2 χρόνια ακριβως πριν.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι σκουρενουν πολυ τα πραγμτα.Το ΡΟΔΑΝΘΗ στην γραμμη του(ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΟ-ΘΗΡΑ)τα παει αρκετα καλα.Αμα μεινουν ομως το χειμωνα και το Πρεβελη θα ειναι πολυ ζορικα τα πραγματα.Μαλλον βλεπω να το κραταει και το χειμωνα στη γραμμη το ΡΟΔΑΝΘΗ και να κανει βραδυνα γιατι κατα την γνωμη μου οπου αλλου και να παει δεν μπορει να ανταγωνιστει καποιο ευκολα.Πρεπει ο Αρχοντας να φρεσκαρει το στολο του λιγακι.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι προφανες πως βρισκεται σε δυσκολη θεση ο Αρχοντας και ολα δειχνουν πως ευτυχως ή δυστυχως μπορει τα σινιαλα της GA Ferries να μην ειναι μαζι μας για πολυ καιρο ακομα.

Ελπίζω η φήμη που κυκλοφορεί εδώ και καιρό να αποδειχτεί μόνο φήμη....

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα πάντως από το απαράδεκτο και γεμάτο ανακρίβειες δημοσίευμα, η εταιρεία έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση,
Αναμφισβήτητα orestis "κάθε πέρσι και καλύτερα", εξάλλου ο ίδιος ο Αγούδημος "μέσες-άκρες" τα έχει πει και έχει προϊδεάσει για το άμεσο μέλλον. Επίσης, προσωπικά είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιζόταν την GA, πέρα από μια συμπάθεια στον Άρχοντα. Αλλά από εκεί και πέρα πρόκειται για μια αχαρακτήριστη προσωπική επίθεση...και δεν το μπορώ το άδικο. Ειδικά όταν πρόκειται περί "δρυός πεσούσης"...τότε είναι και ανήθικο.

ΥΓ Ο καπτά Μάκης, αγαπητή "Κ", πέρα από «κάργα Παπανδρεϊκός» υπήρξε και θερμός υποστηρικτής της "ακτοπλοϊκής" πολιτικής της Νέας Διακυβέρνησης. Με αποτέλεσμα να έρθει σε σύγκρουση με τους πρώην συντρόφους του. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...;)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με ολους τους προλαλησαντες. Εχει τελικα ο καιρος γυρισματα, και εχουμε ερθει στην θεση του να υπερασπιζομαστε τον καπτα Μακη και να αναγνωριζουμε οτι αν φυγει απο την ακτοπλοϊα θα ειναι πληγμα για ολους.

Το κειμενο ειναι αχαρακτηριστο ειδικα για μια εφημεριδα που οπως σωστα ειπωθηκε καποτε ηταν προτυπο σοβαροτητας και κυρους.

Ειλικρινα δεν μπορω να κατανοησω κανενα αλλο κινητρο για το αρθρο παρα διψα για εφε και λεζαντα απο μια προφανως μη γνωριζουσα την δημοσιογραφικη δεοντολογια δεσποινιδα. Και να ηταν το αρθρο στην espresso θα το καταλαβαινα, αλλα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τετοιο αισχος που μονο κατινια και ξεφτιλικι αναδυει, ειλικρινα εκπλησομαι και απορω, τα εχουμε ισοπεδωσει ολα τελικα;

Μπορει ο Μακαρος να ειναι cult μπορει τα βαπορια του να εχουν μεινει πιο πισω απο την εποχη τους, μπορει ο ιδιος να ειναι στην κοσμαρα του και δικαιως να του σερνουν τα χιλια μυρια, αλλα εχει βαπορια που δουλευει κοσμος και που καλως ή κακως γυρνανε ολη την Ελλαδα.

Δεν τον απαλασσω απο τις ευθυνες του, ειχε ολο τον χρονο τον χωρο και το χρημα να ανανεωθει και να συμπλευσει με τις επιταγες των καιρων, και αντ' αυτου εμεινε στις κοριτσαρες του και τις εχει ακομα να κυκλοφορανε ως αλλες βακετες στην περιοχη. Εκεινα τα 2 ΑΛΚΜΗΝΗ ακομα τα κλαιω, ειδικα το δευτερο, βαπορας σε ολα του, θα επαιζε τρελη μπαλα, αλλα δεν το κρατησε.

Αλλα εν τελει προσωπικες και δη οικογενειακες επιθεσεις αποσκοπουν που; Να πανηγυριζουμε ολοι οτι τον ξεκαναμε;

Ηδη η φημη που σερνεται στο λιμανι ειναι γνωστη, πακετο ολα και απο δω παν και αλλοι..για θερμα κλιματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας φτάναν τα προβλήματα και τώρα ακούς στις μπιντές των λιμανιών της Κίνας ότι ο καπετάνιος πλοιοκτήτης της ακτοπλοΐας μας, ξεπούλησε σε αλλοδαπό (ομόεθνο της TIM)

να που και αλλοι εχουν ιδια ακουσματα!

Σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων φέρεται να βρίσκεται ο κ. Μάκης Αγούδημος με κοινοπρακτικό σχήμα στο οποίο μετέχουν ο κ. Βίκτωρας Ρέστης και έτερος αλλοδαπός επιχειρηματίας που προέρχεται από την κινητή τηλεφωνία για την παραχώρησης της G.A. Ferries.

Εντάθηκε στην διάρκεια των τελευταίων ωρών η φημολογία που θέλει την G.A.Ferries να αλλάζει χέρια καθώς οι πληροφορίες θέλουν τον κ. Μάκη Αγούδημο να βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ολοκλήρωσης συμφωνίας για την παραχώρηση της εταιρίας του σε κοινοπρακτικό σχήμα στο οποίο μετέχει και ο κ. Βίκτωρας Ρέστης.

Στο ίδιο σχήμα φέρεται να μετέχει και άλλος αλλοδαπός επιχειρηματίας που προέρχεται από το χώρο της κινητής τηλεφωνίας και κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην ακτοπλοία.

Σε πρώτη φάση η φημολογία ήθελε την ΑΝΕΚ να εξετάζει το σενάριο εισόδου της στην G.A.Ferries, αλλά στην διάρκεια των τελευταίων 24ώρων η ΑΝΕΚ χάθηκε από το τοπίο των συζητήσεων και αντικαταστάθηκε από ένα νέο κοινοπρακτικό σχήμα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Αγούδημος μόλις πριν από λίγες μέρες είχε επισημάνει σε επιστολή του προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ότι ακολουθούμενη σήμερα πολιτική στο κλάδο της ακτοπλοίας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τις εταιρίες του κλάδου σε σοβαρά οικονομικά αδιέξοδα, κάποιες εκ των οποίων πολύ σύντομα θα αντιμετωπίσουν ακόμη και το φάσμα της κατάρρευσης τους.

Καθώς όλα δείχνουν ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη κανείς δε μπορεί να προδιαγράψει επί του παρόντος το τελικό αποτέλεσμα τους, για ένα λόγο παραπάνω γιατί μεταξύ των συνομιλητών συμπεριλαμβάνεται και ένας ρέκτης της ακτοπλοίας ο οποίος είναι και συνάμα απρόβλεπτος, όπως ο κ. Αγούδημος.

Όλα δείχνουν όμως ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις για την επόμενη μέρα της G.A.Ferries βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο.

πηγή TheSeaNation

Link to comment
Share on other sites

Στην Αίγυπτο θα μετακομίσει ο στόλος της G.A.Ferries, στην περίπτωση κατά την οποία επιτευχθεί τελικά συμφωνία μεταξύ του κ. Μάκη Αγούδημου και της κοινοπραξίας Ρέστη - Σαουίρις. Ο κ. Αγούδημος φέρεται να επιθυμεί να κρατήσει το Jet Ferry και ένα ακόμη πλοίο, αν και δέχεται εισηγήσεις να κρατήσει μόνο το ταχύπλοο.

Ολόκληρο το άρθρο εδώ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...