Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν εχω γνωση οσον αφορα την καταβολη των επιδοτησεων στην GA, λιγο πριν το τελος της.

Σιγουρα ειχε το δικο της χαρακτηρα με πολυ αγαπημενα βαπορια και πολυ ευφανταστα δρομολογια.
Σχολειο για παρα πολλους ναυτικους και ρομαντικη αναμνηση για εμας.

Μονο μια επισημανση.
Στην Κασοκαρπαθια ηταν μονο για τους τελευταιους 2.5 μηνες του 2008 και για τους πρωτους 3.5 μηνες του 2009, απο μεσα Οκτωβριου 2008 εως μεσα Μαρτιου 2009.
Ολη την υπολοιπη χρονια δρομολογια στη γραμμη εκανε η ΛΑΝΕ, που ηταν και η τελευταια της, οντας βασικη εταιρια στη γραμμη.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα βαπόρια του Αγουδημου έκαναν αυτό που δεν έχει καταφέρει να κάνει κανείς από τότε που αποχώρησαν.. Να προσφέρουν την ασφάλεια της συγκοινωνίας σε μέρη που από τότε βλέπουν βαπόρια καθημερινα μόνο στα ανοιχτά..πολλά μπορεί να πει κάποιος για τη ταχύτητα η αλλα μειονεκτηματα ο αντίλογος μου όμως είναι ότι ήταν παντού και πάντα. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι επαυξάνω. Εγώ θα σου πω κάτι που έχω ακούσει κάμποσες φορές τα τελευταία χρόνια στη Μύκονο(και μιλάμε για το νησί με την καλύτερη συγκοινωνία στο Αιγαίο) και όχι μόνο. Και το έχω ακούσει από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο, ούτε σαν επαγγελματίες, ούτε σαν χομπίστες, παρά μόνο σαν ταξιδιώτες: "Παντού υπήρχε ένα πλοίο του να σε ξελασπώσει και να σε πάει οπουδήποτε στο Αιγαίο". Νομίζω αυτά τα σχόλια ίσως να μετράνε περισσότερο κι από αυτά που λέμε εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Επισης ο καπτα Μακης ειχε αναπτυξει ιδιαιτερες σχεσεις και φιλιες με τους νησιωτες αλλα και τους μεταφορεις.Χαρακτηριστηκα αναφερω πως ολοκληρο Ανθη Μαρινα ειχε προσθεσει τη Σαντορινη στο δρομολογιο του για να παρει 3 καροτσες συγκεκριμενης μεταφορικης.Υπαρχουν πολλες περιπτωσεις στα νησια που ειχε βαφτισει παιδια.Που τα πλοια του ειχαν κανει αφιλοκερδως διακομιδη ασθενων και μαλιστα υπο αντιξοες συνθηκες.Και πολλα αλλα ακομη.Η GA προσφερε πολλα στο Αιγαιο και συνεβαλλε τα μεγιστα στην αναπτυξη πολλων νησιων.Για τους ναυτικους που εθρεψε η εταιρεια και τη σχολη GA εχουμε μιλησει πολλες φορες. Ενα πολυ μεγαλο κεφαλαιο στην ιστορια της ελληνικης ακτοπλοιας.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς πιο πολύ ακουγόταν οι απόψεις επιβατών που χρησιμοποιουσαν πλοία μια φορά στα 3 χρόνια πάρα αυτών που τα είχαν ανάγκη και τα εκτιμούσαν.. Ο πόλεμος που έφαγε από τις αντίπαλες εταιρείες και κόμματα με πρόσχημα τη ταχύτητα η τις βλάβες ήταν ανελέητος. Το κακό είναι ότι αρκετοί νησιώτες (μαζί και αρκετοί πατριώτες μου) δημοσίευαν αυτά τα παράπονα η έδινα συνεντεύξεις πιστεύοντας ότι με αυτό το τρόπο θα τους έφερναν βαπόρια τύπου Superfast αλλά τελικά πήγαιναν για τα πολλά και έχασαν και τα λίγα. 

Οι ίδιες οι εταιρείες κατά την άποψή μου κοίταξαν κοντόφθαλμα το θέμα κάνοντας επενδύσεις που ορθολογικά δεν θα τραβούσαν (βλέπε ταχύπλοα) λόγω ανταγωνισμού από τα αεροπλάνα το καλοκαίρι που από τη δεκαετία του 90 και μετά κέρδιζαν ολοένα και περισσότερο έδαφος στα νησιά και από την εποχικοτητα της δουλειάς που εκ των πραγμάτων ταχύπλοα και κοστοβορα θηρία δεν βγαίνουν (με εξαίρεση ελάχιστες γραμμές) κατέληξαν να χρωστάνε η να κλείσουν. Εταιρείες που ανδρωθηκαν με αξιόπιστα και οικονομικά πλοία το γύρισαν σε άλλο μοντέλο που ταίριαζε στο Σαρωνικό η αντε το πολύ στη παροναξία (και σε αυτή τη γραμμή η δυναμική χωρούσε 3 πλοία τέτοιου τύπου και για περίοδο 2 μηνών). 

Χαρακτηριστικο είναι το παράδειγμα της πλεονεξιας των μόνιμων κατοίκων άγονων νησιών αυτό που είχε συμβεί στο νησί μου προ χρόνων. 

Η ΑΝΕΚ αποφάσισε να δοκιμάσει τη τύχη της με το Ιεράπετρα στη γραμμή (12 μηνη δρομολόγηση αποτι θυμάμαι) και κόντρα στη Hellenic που επερνε επιδότηση. Από τη πρώτη κιόλας προσέγγιση οι Ικαρωτες αντέδρασαν και δεν άφησαν το πλοίο να προσέγγισει με τη δικαιολογία ότι είναι παλιό ότι είναι σαπιοκαραβο κλπ κλπ. Το αποτέλεσμα ήταν να αποσυρθεί και να μείνουν με 2 προσέγγισεις του Μύκονος τη βδομάδα και να ησυχασουν.. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

.....Που τα πλοια του ειχαν κανει αφιλοκερδως διακομιδη ασθενων και μαλιστα υπο αντιξοες συνθηκες...

Καλά, τέτοια έκανε πολλά. Και τον μακαρίτη τον cpt Στέφανο Παραδείση, δικό του καράβι (εκτός δρομολογίου) τον πήγε στο τελευταίο του ταξίδι στην Πάτμο πριν από 10 χρόνια, παρότι δεν ήταν τότε στέλεχός του.

Και πολυτέλεια και service μέσα στα βαπόρια αλλά και αρχοντιά  με το πούρο και την αλυσσίδα στις μπίντες. Την GA οι περισσότεροι την αγαπούσαν, αλλά και αρκετοί αγαπούσαν να την μισούν. 

Το σημείο καμπής στο business model του ήταν η διαβόητη δήλωση για τις κυρίες με τα "see-through και τα αρώματα". Φάνηκε ότι εγκαταλείπει το παιχνίδι, ποιός ξέρει γαι ποιούς (δικούς του) λόγους. Μετά, χάλασαν όλα και στο τέλος όσοι διάλεγαν GA το έκαναν εν ονόματι του λαμπρού παρελθόντος.

 

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ήταν το τέλος αυτής της εταιρίας.Ετσι όπως ξεκίνησε δυναμικά, με υπηρεσίες ανώτερες του ανταγωνισμού, με πλοία πολυτέλες και γρήγορα και έναν στόλο συνεχώς να μεγαλωνει αριθμητικά με πολύ καλές προσθήκες.Ισως κομβικο σημείο ήταν η Hellas Ferries και όλο αυτό το σκηνικό που επιβαλλόταν για μονοπωλιακή εκμετάλλευση των γραμμών.Ολα αυτά ξεκίνησαν το 2001, τα πλοία ήδη είχαν λίγα χρόνια μπροστα τους για να πιάσουν 35ετια(δεν είχε γίνει ακόμη αρση) λογικό είναι μέχρι ένα σημείο να πάει περίπατο και η ανάλογη συντήρηση που χρειάζονταν τα βαπόρια.Βαλτε στην σούμα συνεχώς εξαντλητικά δρομολόγια, και ο ανταγωνισμός να είναι μόνο κεφάλαια χωρίς όριο απο διάφορα σχήματα που έλεγχαν τράπεζες.Απλα ένα παραδοσιακός δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τέτοιες καταστάσεις, και εδώ που τα λέμε πολύ άντεξε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σας μιλάω σαν οδηγός επαγγελματίας που για περίπου μία δεκαετία δούλευα μόνο Αιγαίο(κυρίως Ρόδο ,Σαντορίνη ,Χίο) και το γραφείο μου προτιμούσε σχεδόν πάντα GA. Έχω τύχει άπειρες φορές σε σκηνικά με τον cptΜακη πάνω στον καταπέλτη να αποφασίζει για το ποια φορτηγά θα μπούνε και ποια όχι. Εμένα με ειχε ξελασπωσει έτσι κάνα δυο-τρεις φορες. Επίσης,αρκετές φορές (κυρίως σε low season:)) έδινε δωρεάν κρεβάτια σε οδηγούς αν υπήρχαν διαθέσιμα και ακόμη δεν θα ξεχάσω τα κεράσματα στο self service του Άνθη Μαρίνα αλλά και του Μαρίνα(με τα περίφημα καρπούζια) και εννοείται τις στυλιστικές του επιλογές. Ήμουν λάτρης της εταιρείας ,γιατί αυτό που θέλαμε εμείς οι οδηγοί( αρκετά ευρύχωρα γκαράζ,σχετική άνεση και φτηνά εισιτήρια βεβαίως) τα είχαμε και από καραβολατρικης απόψεως ένα ταξίδι με GA ήταν μοναδική εμπειρία

Link to comment
Share on other sites

Το ζουμί της υπόθεσης είναι το τελευταίο που είπες . Ήταν αδύνατον να ανταγωνιστεί ο καπτα Μάκης κι οποιοσδήποτε παραδοσιακός κεφάλαια και αλόγιστους τραπεζικούς δανεισμούς μόνο με την τσέπη του. Ειναι αδύνατον αυτο. Οταν έσκαγαν τα μεγάλα και νεότευκτα μπλου σταρ των 26 μιλίων στα δωδεκανησα ήταν αδύνατον να ακολουθήσει . 
Ισως το γεγονός οτι ξαναπήρε πίσω το ποσοστό που είχε εξαγοράσει η Hellas Ferries από την εταιρεία του τελικά να μην έπρεπε να το είχε κανει. Ίσως θα έπρεπε να παραμείνει μέσα στο όχημα κι ενδεχομένως να είχαν ακόμη και σήμερα λόγο οι κληρονόμοι του. Βέβαια όλα αυτα είναι μετα Χριστον  προφήτες διότι τότε η Hellas Ferries ταλανιζόταν απο την υπόθεση Σάμινα και κανεις δεν ήξερε αν μπορέσει να ορθοποδήσει .και φυσικά σαν αυθεντικός  καραβοκύρης  δεν μπορούσε να μοιράζεται κατι με άλλον . Δεν μπορούσε να διανοηθεί οτι θα ζητούσε μια μακαρονάδα με κιμά απο το εστιατόριο του Δημητρουλα κι ο τροφοδότης θα έπρεπε να ενημερώσει και την άλλη πλευρά .

Σιγουρα όμως το μεγάλο λάθος ήταν οτι εγκατέλειψε απο το 2005 την ποντοπόρο ναυτιλία και επικεντρώθηκε αποκλειστικά στην ακτοπλοΐα παρότι συνήθιζε πολυ σοφά να λέει οτι ειναι ένα σουρωτήρι και όσες περισσότερες τρύπες μπορέσεις να κλείσεις τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να επιβιώσεις .

Παντως ειναι γεγονός αδιαμφισβήτητο  οτι το 1989 έφερε επανάσταση στην ακτοπλοΐα. Επίσης γεγονός είναι ότι σε οποίο νησί του Αιγαίου και να ξέμενες Αυγουστιάτικα πάντα θα υπήρχε ένα πλοίο του Αγουδημου το οποίο έστω και στις 3 την νύχτα θα περνούσε να σε πάρει.

Κι οποίος είχε γνωρίσει τον καπτα Μάκη και είχε μιλήσει έστω και μισή ώρα μαζί του θα καταλάβαινε ότι πρόκειται για έναν πανέξυπνο άνθρωπο και άρχοντα πραγματικά  . Αυτός ήταν ο κύριος υπεύθυνος για την δημιουργία  της εταιρείας Ηνωμενοι Αγουδημοι , αυτός ήταν ο εγκέφαλος κι ο κυρ Μιμης ασχολιόταν περισσοτερο ως συντηρητικός με τα οικονομικά . 
Early 80s , οταν ο καπτα Μάκης ήταν στα ντουζενια του και μεγαλουργούσε με στόλο δεκάδων πλοιων κι είχε γραφείο στη 2ας Μεραρχίας , οι Μαρτινοι ήταν σε ένα γραφειάκι από κατω και προσπαθούσαν να αναπτυχθούν . Αλλα είπαμε άτιμη ακτοπλοΐα .

Εμείς όμως αγαπήσαμε καπτα Μάκη και παντα το σινιάλο του θα μείνει βαθιά χαραγμένο στη μνήμη μας. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nereus said:

Δυστυχώς πιο πολύ ακουγόταν οι απόψεις επιβατών που χρησιμοποιουσαν πλοία μια φορά στα 3 χρόνια πάρα αυτών που τα είχαν ανάγκη και τα εκτιμούσαν.. Ο πόλεμος που έφαγε από τις αντίπαλες εταιρείες και κόμματα με πρόσχημα τη ταχύτητα η τις βλάβες ήταν ανελέητος. Το κακό είναι ότι αρκετοί νησιώτες (μαζί και αρκετοί πατριώτες μου) δημοσίευαν αυτά τα παράπονα η έδινα συνεντεύξεις πιστεύοντας ότι με αυτό το τρόπο θα τους έφερναν βαπόρια τύπου Superfast αλλά τελικά πήγαιναν για τα πολλά και έχασαν και τα λίγα. 

Οι ίδιες οι εταιρείες κατά την άποψή μου κοίταξαν κοντόφθαλμα το θέμα κάνοντας επενδύσεις που ορθολογικά δεν θα τραβούσαν (βλέπε ταχύπλοα) λόγω ανταγωνισμού από τα αεροπλάνα το καλοκαίρι που από τη δεκαετία του 90 και μετά κέρδιζαν ολοένα και περισσότερο έδαφος στα νησιά και από την εποχικοτητα της δουλειάς που εκ των πραγμάτων ταχύπλοα και κοστοβορα θηρία δεν βγαίνουν (με εξαίρεση ελάχιστες γραμμές) κατέληξαν να χρωστάνε η να κλείσουν. Εταιρείες που ανδρωθηκαν με αξιόπιστα και οικονομικά πλοία το γύρισαν σε άλλο μοντέλο που ταίριαζε στο Σαρωνικό η αντε το πολύ στη παροναξία (και σε αυτή τη γραμμή η δυναμική χωρούσε 3 πλοία τέτοιου τύπου και για περίοδο 2 μηνών). 

Χαρακτηριστικο είναι το παράδειγμα της πλεονεξιας των μόνιμων κατοίκων άγονων νησιών αυτό που είχε συμβεί στο νησί μου προ χρόνων. 

Η ΑΝΕΚ αποφάσισε να δοκιμάσει τη τύχη της με το Ιεράπετρα στη γραμμή (12 μηνη δρομολόγηση αποτι θυμάμαι) και κόντρα στη Hellenic που επερνε επιδότηση. Από τη πρώτη κιόλας προσέγγιση οι Ικαρωτες αντέδρασαν και δεν άφησαν το πλοίο να προσέγγισει με τη δικαιολογία ότι είναι παλιό ότι είναι σαπιοκαραβο κλπ κλπ. Το αποτέλεσμα ήταν να αποσυρθεί και να μείνουν με 2 προσέγγισεις του Μύκονος τη βδομάδα και να ησυχασουν.. 

Απαντώ χωρίς να έχω διαβάσει τα επόμενα μηνύματα.

Πάντα έβαζαν στην εταιρεία του αείμνηστου καπτα Μάκη την ταμπέλα σαπιοκαραβα.

Τουλάχιστον από το 2004 και μετά.

Ωστόσο, αυτό ήταν αναμενόμενο, η προώθηση της εταιρείας επι άλλων κυβερνήσεων εξέθρεψε αισθήματα και σκέψεις εκδικητικές για αυτή την εταιρεία.

Συνεχίζοντας, η αναφορά σας στο θέμα της Ικαρίας είναι λογική, στηρίζεται σε έναν συνειρμό λογικό.

Μα, δε σχετίζεται με τα υπόλοιπα που λέτε, η Ικαρία και οι διαμαρτυρόμενοι δεν έχουν καμία σχέση με τη Νίσυρο, την Τήλο, το Καστελόριζο, τις Οινούσσες, τα Ψαρά, τον Άγιο Ευστράτιο, τους Οθωνούς, την Ερεικούσσα και άλλα πολλά.

Είναι νησί με κίνηση χειμώνα καλοκαίρι.

Δε λαμβάνεται υπόψη σας το γεγονός ότι από το Ιεράπετρα ως το σημερινό Μύκονος πέρασε η περίοδος εξυπηρέτησης από το Μυτιλήνη, συνεπικουρούμενο από το Μύκονος τα καλοκαίρια, η επί πολλά χρόνια εξυπηρέτηση με τέσσερα δρομολόγια στη χαμηλή περίοδο από το Μύκονος.

Η γραμμή απ'ότι φαίνεται άντεξε.

Βέβαια, εσείς ως γνώστης της γραμμής αλλά κυρίως του νησιού μπορεί να γνωρίζετε τα πράγματα καλύτερα, οπότε αναμένω την απάντηση σας για να κατατοπιστω.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μάλλον έχεις δίκιο γιατί το Μάρτιο του 2004 (που αναφέρει ο giorgos_249) είχαμε εκλογές  Για ποιά νησιά άραγε να μετέφερε ψηφοφόρους? (Λίγο χλωμό το κόβω να μπήκε Ανδρο-Τήνο-Μύκονο, ειδικά έτσι όπως ήταν-και είναι δυστυχώς ακόμα ως ένα βαθμό- το Γαύριο)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα από τα πιο εύστοχα κλισέ στην ιστορία, είναι αυτό με την εικόνα που αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Μια τέτοια παραθέτω εδώ απόψε από ένα παλιό τεύχος του περιοδικού Εφοπλιστής, το οποίο έχει και το copyright. Δεν το συνηθίζω αλλά είναι τόσο χαρακτηριστική μιας ολόκληρης εποχής. Τρομερά εύστοχη και η λεζάντα του περιοδικού. Εικονιζόμενος φυσικά ο Άρχοντας και δίπλα του ο (συγχωρεμένος)λιμενικός Κάντας ο οποίος λίγο αργότερα έγινε νομίζω Λιμενάρχης Πάτρας. Από την άλλη πλευρά ο Χάρης Πασβαντίδης, προφανώς σύνδεσμος του Άρχοντα με τον Αντρέα την εποχή που μεσουρανούσε η ΠΑΣΟΚάρα.

 

Για όσους δε θυμούνται το Χάρη Πασβαντίδη, να πούμε πως βγήκε στο προσκήνιο γύρω στο 1989-1990 σαν οικοδεσπότης πρωινάδικου στο Κανάλι 29(σημερινό Star νομίζω) που τότε άνηκε στον Γιώργο Κουρή και μεσουρανούσε στο σύμπαν του Αυριανισμού με αποστολή την υπεράσπιση της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης από τον καταιγισμό σκανδάλων της εποχής. Ο Πασβαντίδης λοιπόν έβγαινε κάτι σε 0630 το πρωί με πολιτική πρωινή εκπομπή και παρουσίαση των πρωτοσέλιδων των εφημερίδων(αλλά και των κυρίων άρθρων τους) με ταυτόχρονο σχολιασμό τους. Είχε ας πούμε η Μεσημβρινή πρωτοσέλιδο "Φωτιά και λαύρα το αρνάκι για το Πάσχα στη Βαρβάκειο". Στα καπάκια ο Πασβαντίδης σχολίαζε πως "βγαίνουν οι Δεξιοί και μιλάνε, με το ΠΑΣΟΚ ο κοσμάκης λάδωσε το αντεράκι του ενώ με τη Δεξιά τη βγάζαμε με όσπρια και λακέρδα" :D. Τέλος πάντων, το πιάνετε το ύφος.

 

Όπως ήταν φυσικό, όταν ο Αντρέας ξαναγύρισε στο φυσικό του χώρο(το Μέγαρο Μαξίμου δηλαδή), δε θα ήταν δυνατόν να μη θέσει στην υπηρεσία της πατρίδας τέτοιους πολιτικούς άνδρες, και έτσι είτε επίσημα είτε ανεπίσημα ο συγκεκριμένος ήταν πάντα στα μέσα και στα έξω, πάντα στη στοργική αγκαλιά του Δημοσίου. Ένα τομέα που ακόμη και σήμερα υπηρετεί με αίσθημα ευθύνης, σαν υπεύθυνος της Περιφέρειας Αττικής για τις Λαικές Αγορές(ή κάτι τέτοιο σε ΠΑΣΟΚ terminology).

 

Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο, τον βλέπουμε με συνδαιτημόνα τον Άρχοντα. Περιττό να πούμε πως τέτοιες επαφές και νταραβέρια επί ΠΑΣΟΚ δε γίνονταν με το Skype ή σε ένα ξερό και άχρωμο meeting room. Αυτά επί ΠΑΣΟΚ γίνονταν σε υψηλής ποιότητας πολιτιστικά κέντρα της εποχής, υπό την συνοδεία μουσικής δωματίου από κλασσικούς και κλασάτους καλλιτέχνες όπως η Ρίτα Σακελλαρίου, με διακόσμηση γαρδένιες επάνω στα τραπέζια και με λεπτές πινελιές Johnny για να μην στεγνώνει το λαρύγγι από το μπούρου-μπούρου:D

 

 

Makis Agoudimos.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο Πασβαντίδης είχε περάσει και από τον Εφοπλιστή στο ξεκίνημα του περιοδικού.

Δεν ήταν μοναδική περίπτωση ο καπτα Μάκης. Αλλες ακτοπλοϊκές βγάλανε δημάρχους και ευρωβουλευτές

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

(Σχεδον) ολα τα μωρα στην πιστα.

ΜΙΛΕΝΑ, ΡΟΜΙΛΤΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ δεμενα στον Πειραια.Ειναι η εποχη που ξεκινουσαν σισγα τα βαπορια του Καπτα Μακη να πηγαινουν για κοψιμο,σημαινοντας και το τελος της ιστορικης αυτης εταιριας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διαφήμιση GA Ferries Από τη δεκαετία 90.Η πολυτέλεια ταξιδεύει στο Αιγαίο.Και ναι,ήταν αλήθεια.Με τις ναυαρχίδες Ροδάνθη και Μαρίνα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
2 hours ago, JTEDimandix said:

Νομίζω ίδιο μέγεθος είχαν και τότε, απλώς είχαν κάνει το μπλε κομμάτι υπερμεγέθες αφήνοντας πολύ λίγο άσπρο για να μπει το σινιάλο. Απλώς μετά το έβαψαν άσπρο και έβαλαν το σινιάλο. Τουλάχιστον έτσι νομίζω, άλλωστε το να μεγενθύνεις μια τσιμινιέρα είναι πολυδάπανη κατασκευή που χρειάζεται αρκετή λαμαρίνα.

Άσχετο, αλλά το είχα ανέκαθεν απορία: Τα "ΑΝ" που ήταν γραμμένα μέσα στο "G" από το "GA" σήμαιναν "Ανώνυμη Ναυτιλιακή" ή... κάτι άλλο; Προφανώς "GA" σήμαινε "Gεράσιμος Aγούδημος".

Το Α Αλέξανδρος το Ν Νικόλαος δηλαδή οι υιοί Αγούδημοι!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...