Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα ζητησω εκ΄το προτερων συγνωμη αν κατι δεν εχω δει καλα , αλλα ρε παιδια τοσο γκαβος δεν νομιζω να ειμαι , INTERNET , που λεει οτι εχει σε ολα τα πλοια του που το εχει βαλει ???????

Εκτος αν μιλαει για το INTERNET που εχουν στη γεφυρα η στα λογιστιρια των πλοιων :D

Επισης , επιμελος , δεν αναφερει ταχυτητα σε κανενα πλοιο :)

Link to comment
Share on other sites

Επισης μου αρεσει και το κατωθι εκ του site

Η εταιρεία ήδη προχώρησε στην υλοποίηση του νέου 5 έτους επενδυτικού πλάνου της με την αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το οποίο από τον Δεκέμβριο του 2003 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιά – Μυκόνου – Κω - Ρόδου ανεβάζοντας σημαντικά την παροχή υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών της εταιρείας.

Φαντασου , αν ειχει ενα πλοιο σαν τα ΠΑΛΑΤΙΑ , τι θα εγραφε :D:P ......

Παντως το site μας εδωσε αρκετη τροφη για να γραψουμε :)

Ας ευχαριστησουμε λοιπων τον ΚαπταΜακη :D , και ας περιμενουμε να μας δινει και τα δρομολογια των πλοιων του , να ξερουμε το ποτε πανε που....

Link to comment
Share on other sites

Πολυς ο λογος για τον Αρχοντα αποψε, εχω κι εγω ομως να συνεισφερω στην κουβεντα. Συμφωνα με εγκυρα χειλη, ο καπτα-Μακης προχωρησε στην αγορα πλοιου περιπου 120 μετρων χωρις σχεδον καθολου καμπινες που στο παρελθον δραστηριοποιουταν στη γραμμη Dover - Calais. Δεν γνωριζω περισσοτερες λεπτομερειες, δεν ξερω αν κανεις αλλος εχει ακουσει κατι. Αν ηταν απλως μια φημη δεν θα εμπαινα στον κοπο να το μεταφερω καθολου αλλα ο ανθρωπος ο οποιος το ειπε(που δεν μπορω προφανως να κατονομασω), ειναι νομιζω εγκυρος.

Μπορει κανεις να με διαψευσει η να με επιβεβαιωσει?

Link to comment
Share on other sites

Ma kala o kapta Makis olo apo Channel psonizei?exi apoklistiki simvasi poliseon? :D Sta sovara tora, ploia peripou tetion diastaseon pou lei o Nick ine vasika to Seafrance Manet ke Renoir. To proto kani dromologia to deftero oxi, isos logo ximona. Vevea tora me to Berlioz ta dromologia vgenoun ke me to parapano opote...Gia na dume. :)

Link to comment
Share on other sites

Αφου έτσι και αλλιώς δεν προεκειται να δρομολογηθεί στην Ελλάδα, τι ανησυχείται. Πάλι θα έρθει στην Ελλάδα και μετά λίγο πριν ξεκινησει θα πωληθεί...

Link to comment
Share on other sites

Sta sovara tora, ploia peripou tetion diastaseon pou lei o Nick ine vasika to Seafrance Manet ke Renoir. To proto kani dromologia to deftero oxi, isos logo ximona.

o αερας του solent δικαιωνει τον SFVI. συμφωνα με συζητησεις σε ξενογλωσσα forum το τελευταιο 24ωρο και τα δυο ειναι προς πωληση με πρωτο το παλαιοτερο renoir.

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα πλοία της εταιρείας βγήκαν πρός πώληση στο site frankshipbrokers.com. Hταν αναμενόμενο ή κάτι παίζεται? Αυτό που είχα πεί και παλιότερα, ο΄τι ο κ.Αγούδημος θα γίνει και πολύ καλός μεσίτης ( αν επαληθευθούν οι αγορές που ακούγονται) φαίνεται να πραγματοποιείται. Αγοράζουμε, εκμεταλευόμαστε και πουλάμε με κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως ισχυουν αυτα που εχουμε πει και στις προηγουμενες σελιδες του θεματος Αντωνη, αυτο γινεται αφ' ενος μεν για πιεση προς το Υπουργειο, ενω παραλληλα αν βρεθει καποιος που να κανει μια προταση που ο Αγουδημος να μην μπορει να αρνηθει για καποιο απο τα πλοια, θα πουληθει το πλοιο αυτο πανηγυρικα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα σε τοπικό ραδιόφωνο ο καπ. Μάκης επιβεβαίωσε τα περί νέου πλοίου με "πολλά κρεβάτια" για την γραμμή δωδεκανήσου, έριξε όμως και σπόντα περί υποχρεωτικών συνθέσεων που αν δεν αλλάξουν του δημιουργούν πρόβλημα και στο τέλος μπορεί και αυτό (το αποκάλεσε ο ίδιος 3ο ΑΛΚΜΗΝΗ Α) να φύγει για αλλού...

Link to comment
Share on other sites

Ε αμα το ονομασει Αλκμηνη Α ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα φυγει κι αυτο ;)

Οσο για τις ανακοινωσεις και περυσι τις ειχε ξανακανει στο 2ο Αλκμηνη Α.

Μαλιστα ειχε παρει και επιταγες απο πρακτορες για να φερει το βαπορι και στο τελος μεινανε με το βιλάι:D στο χερι

Link to comment
Share on other sites

Οχι μόνο τους είχε βάλει να στείλουν επιταγές αλλά και να γεμίσουν με διαφημίσεις τα νησιά τους.Ετσι εκτέθηκαν και οι αντιπρόσωποι του στις τοπικές κοινωνίες.Απλά τα σχέδια του καπτα-Μάκη αλλάζουν ανάλογα με τα σημερινά και όχι τα αυριανά συμφέροντά του.Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει φανεί ανακόλουθος στα λόγια του γιατί την επομένη άλλαξε γνώμη ή επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με περισσότερες λεπτομέρειες.

"Πλοίο κόσμημα", έτος ναυπήγησης 1985, ανακαίνηση 2000, δραστηριοποιείται στην Νορβηγία, με πληρωμα νορβηγούς, πολλά κρεβάτια όλα σε δικλινες καμπίνες κλπ.

Όλα τα παραπάνω από την συνέντευξη του καπ. Μάκη.

Link to comment
Share on other sites

Mήπως πλοίο της Hurtigruten? Μακάρι να είναι αυτής της εταιρείας. Από αποψη μεγέθους ταιριάζει στα ελληνικά νησιά.Θα χρειαστεί μετασκευή όμως (αν είναι απο την προαναφερόμενη εταιρεία).

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες απο το Α2 γραφείο που δεν επιβεβαιώθηκαν το πλοίο που θα κατέβει είναι ή το Midnatsoll II ή το Finnmarken. Το σιγουρο είναι ότι η εταιρεία είναι A´class και πλοίο της είχε κατέβει πρίν απο 5-6 χρόνια στην Ελλάδα για μετασκευή σε cruise. Οι πρώτες εργασίες είχαν γίνει στο λιμένα Ηρακλέους (ΔΕΗ), το πλοίο λεγόταν HARALD JARL και τώρα ταξιδευει με το όνομα ANDREA. Στην ίδια εταιρεία ανήκε και το NEPΤUNE της Ηπειρωτικής, πρώην ΜΕΤΕΟR.Να επισημάνω ότι η εταιρεία είναι ουσιαστικά μια κοινοπραξία απο 4ή5 άλλες εταιρείες που εξυπηρετούν την ακτογραμμή της Νορβηγίας απο το Όσλο έως το Βόρειο Ακρωτήριο. Περισσότερα όταν με το καλό έρθει το πλοίο στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι κανένα από τα 2 που αναφέρεις, για ένα και μόνο λόγο: παραείναι καλά!!!

Σύμφωνα με το site της εταιρείας : http://www.hurtigruten.com

Το μεν MS Midnatsol είναι ναυπήγησης του 2003, ενώ το MS Finnmarken είναι του 2002.

Κοιτάζοντας τα πλοία της εταιρείας, σαν πιο πιθανά βλέπω τα MS Narvik και MS Vesteralen

Εκ των οποίων το πρώτο είναι του 1982 με ανακαίνιση το 1988 και 1995 και το δεύτερο αντίστοιχα 1983/1989/1995.

Όλα τα άλλα πλοία της εταιρείας είναι ναυπήγησης μετά το 1993 ή πριν το 1970!

Όμως, και τα δύο παραπάνω πλοία είναι μήκους μόνο 108 μέτρων! Και με μικρό γκαράζ.

Οπότε δεν μπορώ να τα φανταστώ για Δωδεκάνησα.

Πάντως, κοιτάζοντας τα πλοία της εταιρείας, διατηρώ επιφυλάξεις εάν το πλοίο που λέει ο Αγούδημος (και με τα στοιχεία που αναφέρει) προέρχεται από αυτή την εταιρεία.Εάν όμως είναι, θα πρόκειται για ένα από τα Narvik ή Vesteralen.

Εκτός και εάν ο Παμμέγιστος μας δουλεύει και φέρει κανένα πλοίο τριετίας και μας ξεράνει όλους!!!

Link to comment
Share on other sites

Midnatsol II λεγόταν λίγα χρόνια πριν το νυν Lyngen, αδελφό των Narvik και Vesteralen, οπότε ίσως μιλάμε για αυτά τα τρία και μόνο.

Ολα είναι ναυπήγησης 1982-3 με τελευταία ανακαίνιση το 1995 και είναι δύο γενιές πισω απο τα πρόσφατα αποκτήματα της εταιρίας τους, οπότε λογικό να θέλουν να τα δώσουν.

Τα πλοία της εταιρίας αναλυτικά απο το fartyg.

Ομως οπως σωστά λέτε ειναι πολύ μικρά και με μικρό εως ανύπαρκτο γκαράζ ;)

Και απέχουν πολύ απο τον χαρακτηρισμό στολίδι, πόσο μάλλον για τα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τα παραπάνω θα αναθεωρήσω τις σκέψεις μου και θα ψάξω εκεί δίπλα να βρώ εταιρεία που θα μπορούσε να είναι πωλητής για πλοίο μεγέθους Δωδςκανήσου. Πράγματι τα μεγέθη των πλοίων της Hurtigruten είναι μικρά για τη γραμμή που πιθανόν θα εξυπητετήσουν. Μην ξεχνάμε όμως και το Παναγία Σουμελά.Απο την άλλη, εταιρεία με υψηλά standars και πλοία κοσμήματα (ίσως λίγο φθηνότερα) είναι και η Color line, της οποίας τα πλοία ενώνουν την Σκανδιναυικές χώρες μεταξύ τους, αλλά και με Γερμανία και εποχιακά την Αγγλία.Μια μικρή ματιά στη fakta, μας δείχνει σαν πιθανό ( άν είναι αυτή η εταιρεία) το ferry Color festival (ex Svea της Silja) που διαθέτει τα στοιχεία που έχουν δοθεί, ήτοι πλοίο κόσμημα, ναυπήγησης 1985 και μεγέθους Δωδεκανήσου.Αν γίνει η αγορά του (και μείνει στην Ελλάδα) θα είναι πράγματι το κάτι αλλο στη ακτοπλοία.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω το κουίζ "βρες το νεο πλοίο του καπτα Μάκη" και παραθέτω νεες σκέψεις μου.

Το Color Festival μαλλον είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, υπάρχει ομως ενα άλλο βαποράκι που ταιριάζει καλύτερα με τα "στοιχεία" μας.

"Πλοίο κόσμημα", έτος ναυπήγησης 1985, ανακαίνηση 2000, δραστηριοποιείται στην Νορβηγία, με πληρωμα νορβηγούς, πολλά κρεβάτια όλα σε δικλινες καμπίνες κλπ.

Color Viking

Κατασκευή 1985 :D

Μετασκευή 2000 :D

Δραστηριοποιείται σε Νορβηγικά λιμάνια στη γραμμή Sandefjord – Strοmstad (προφανώς με πλήρωμα Νορβηγούς κ οχι Τζαμαϊκανούς) και είναι το μεγαλύτερο πλοίο στη γραμμή του. :D

Διαστάσεις 137,00 x 24,61 x 5,65 m ;)

Επιβάτες 1460 και 340 ΙΧ ;)

Μεχρι εδώ φαίνεται ιδανικό, με μια όμως ένσταση:

Το ταξίδι στη γραμμη που βρίσκεται διαρκεί 2,5 ώρες και στο παρελθόν έχει δουλέψει Dover-Calais, μηπως αυτό σημαίνει πως δεν έχει καμπίνες??

Αν έχει και καμπίνες πάντως μάλλον το τσακώσαμε ;)

Τα παραπάνω στοιχεία ειναι απο faktaomfartyg.com και ColorLine.com

Link to comment
Share on other sites

Ego pantos an den to do demeno sta 200aria ston Pirea den pistevo tipota. Edo ke afta pu exun erthi mexri tora figane, poso mallon tora pu prokite gia apli pliroforia, ti na leme tora. O kapta Makis ine protos sti diadosi tetion fimon opote kalytera na perimenume giati ontos prokite gia quiz alla gia gerous lytes.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω παμπόνηρε gpan ;) ότι μας δίνεις το κλειδί για την λύση του μυστηρίου.

Αποκλείεται να πάρει και τα δύο αυτά?

Το Viking, μάλλον, δεν έχει καμπίνες και εάν έχει θα είναι λίγες.

Όμως αν δείς παραπάνω ο Nιck είχε μιλήσει ότι θα έφερνε ένα πλοίο χωρίς καμπίνες που παλιότερα ήταν στη Μάγχη.

Και αυτό ταιριάζει.

Ταυτοχρόνως το FESTIVAL έχει πολλές καμπίνες (δίκλινες και τετράκλινες) και όλα τα προσόντα να κτυπήσει στα ίσα το BS2 στα Δωδεκάνησα.

Μόνο που και αυτό δεν θα μπαίνει Κάλυμνο, είναι σκάρτα 170μ. Λίγο πρόβλημα.

Βεβαίως και π α ρ α ε ί ν α ι καλό για αυτά που είμαστε μαθημένοι, αλλά έχω μία αίσθηση ότι ο Αγούδημος πάει για αντικατάσταση του στόλου και κάθαρση του ονόματος που έχει βγάλει η εταιρεία.

Μακάρι να έρθει για να έχει νόημα και ο ανταγωνισμός.

Το κυριώτερο είναι ότι και η Color Line βρίσκεται σε περίοδο εκσυγχρονισμού (εάν δεν απατώμαι έχει παραγγείλει 2-3 νέοτευκτα στην Aker με παράδοση 2006-7), οπότε και είναι λογικό να πουλάει πλοία

Εάν όμως πράγματι πρόκειται για το FESTIVAL, πιστεύω ότι εκείνο που βάρυνε στην απόφαση του Άρχοντα δεν είναι ούτε τα κρεβάτια ούτε τα φορτηγά που χωράει, αλλά γιατί διαθέτει:

5 star outer Owners’ Cabin (R2)

These cabins are located on Deck 6. The Owner's Cabins are spacious two-room suites with windows, a bedroom with a king-size bed and a lounge where the sofa converts into a double bed, shower, WC, radio, TV, mini-bar, hair dryer, trouser press, intercom and wakeup alarm.

Και μετά ελάτε να ξαναμιλήσετε για πειρατές του Αιγαίου :D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...