Jump to content
Shipfriends

Κορφού Ση (ΙΜΟ 7121516)


Recommended Posts

Quote
Αρχική δημοσίευση από JERRY :

...και μια στρουγγα που το παλαι ποτε καμαρι ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ γύρναγε μεσα οριακα.

Είχες πετύχει σε τέτοια "ιστορική" στιγμή το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στο λιμάνι της Καρύστου ??? Από όσο το θυμάμαι εγώ, το πλοίο γύρναγε έξω από το λιμάνι και έμπαινε με ανάποδα.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Είχες πετύχει σε τέτοια "ιστορική" στιγμή το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στο λιμάνι της Καρύστου ??? Από όσο το θυμάμαι εγώ, το πλοίο γύρναγε έξω από το λιμάνι και έμπαινε με ανάποδα.

Eσύ καλα το θυμασαι, τις περισοτερες φορες ετσι εμπαινε, αλλα ενα φεγγαρι ετυχε να το τιθασευει ενας Πλοιαρχος που ηταν ας πουμε υπερβατικος :), και εκτος πολλων αλλων θαυμαστων που εχει κανει στην καριερα του, εκανε και αυτο. Τον εχω δει απο πολυ μακρυα, αλλα ηταν και θεμα συζητησης μεταξυ πλοιαρχων που ετυχε να βρεθω ως ωτακουστης και ναι το γυρναγε μεσα οσο δυσκολο και αν ηταν (και το πλοιο και το λιμανι).

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω σε ποιόν εξαιρετικό πραγματικα πλοίαρχο αναφέρεσαι, και έχω αναφερθεί και εγώ πριν καιρό σε ένα ποστ μου στο θέμα του "Tracarrier - Kάρυστος" που είχε ως αντικείμενο τις δυσκολίες που υπάρχουν στο λιμάνι της Καρύστου.

Θυμάμαι ακόμα όταν είχε μπει για λίγο καιρό στην γραμμή το Εξπρές Κάρυστος, που συζητιόταν ότι ο καπετάνιος του ήταν από τους πιο έμπειρους στο Αιγαίο, και ότι η εταιρεία τον είχε πάρει δεν ξέρω με πόσα χρήματα παραπάνω από ότι θα έδινε σε κάποιον άλλον, μόνο και μόνο για να βάζει το πλοίο στο λιμάνι...

Να πω ακόμα ότι το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ είχε μείνει για λίγα χρόνια στην γραμμή, αν θυμάμαι καλά προς τα τέλη της δεκαετίας το '90. Θυμάμαι πόσο τεράστιο έδειχνε μέσα στο μικρό λιμάνι της Καρύστου, πολύ περισσότερο αν σκεφθείς ότι είχαμε μέχρι τότε συνηθίσει στα μεγέθη του ΚΑΡΥΣΤΟΣ (σκέτο, χωρίς Εξπρές :D) , και ακόμα το ότι σε κάθε του άφιξη - αναχώρηση σήκωνε -στην κυριολεξία- όλη την λάσπη από τον βυθό του λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

Ειχαν γραψει ποτε τα σινιαλα και Αγαπητου ή ταξιδευε ετσι?

Σε ολες τις φωτο που εχει ο Σουηδος ειναι τελειως ασπρο.

Εχει γινει ποτε καμια μετασκευη στο πλωρη του πλοιου?Σε αυτη τη φωτο η πλωρη μοιαζει τελιως ξενη με το υπολοιπο πλοιο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι όπως τα λές και μάλιστα στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται (ως ΕΞΠΡΕΣΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ στη δεξαμενή Βασιλειάδη) σαν να έχει μπεί η πλώρη ως διόρθωση ή συμπλήρωμα, έτσι αταιριαστη που φαίνεται.

Οσο για τα σινιάλα, θυμάμαι απο παλιά μπροσούρα της εταιρείας, ότι τα είχε αλλά μπορεί να ήταν & φωτομοντάζ.

post-61-12832698509_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, Antonis Molos, καλησπέρα, χρόνια πολλά, και καλή χρονιά!!! Αδυνατώ να διαβάσω την πλώρη του ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στη φωτογραφία που δημοσιεύεις παραπάνω, αλλά να σε πληροφορήσω ότι το συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει καμία σχέση με το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΣ, ούτε ήταν ποτέ στην πλοιοκτησία του Αγαπητού. Το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΣ ήταν το παλιό ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ενώ στη συνέχεια αφού έφυγε από τη Ραφήνα όπου δούλεψε μόνο για ένα καλοκαίρ, μετονομάστηκε σε ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ και μετακόμισε στο Σαρωνικό. Μετά δεν ξέρω τι έγινε, αλλά σίγουρα το ένα δεν έχει σχέση με το άλλο. Κάλή χρονιά και πάλι! ;-)

Link to comment
Share on other sites

στο πλοιο ειχε γινει καποτε διαπλατυνση, γι'αυτο και η περιεργη πλωρη. παντως στη φωτο του Αντωνη ειναι το σωστο πλοιο.

το καλοκαιρι του '86 το ειχε καπετανεψει ο γερασιμος παξινος, σε ενα διαλειμμα του σερι στις γραμμες της κεφαλονιας και της ιθακης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταπωδίδω.

Πράγματι το πλοίο είναι το Εξπρές Καρυστος και λόγω κεκτημένης ταχύτητας έγραψα Ευβοικός.Όπως και ο φίλος Proud σωστά αναφέρει, το πλοίο έκανε στο Πέραμα μια μετασκευή με σκοπό να γίνει πιο φαρδύ, το θυμάμαι με την πλώρη πρός το δρόμο, εκεί που τώρα βρίσκεται το Hellas Liberty, και -αν δε με απατά η μνήμη μου- το όνομα Κορφου Ση πρόχειρα γραμμένο πάνω απο τον καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

Παντως μου κανει εντυπωση που το βαπορι δεν πολυαγαπηθηκε στην Καρυστο(τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω) γιατι και πιο μεγαλο ηταν απο το ΚΑΡΥΣΤΟΣ και πιο καλοταξιδο λογικα και ουτε μπορω να φανταστω οτι εσωτερικα ηταν πολυ χειροτερο απο το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ που ειναι σαν παντοφλα.

Παρολαυτα πιο πολλοι θυμουνται το ΚΑΡΥΣΤΟΣ παρα αυτο.

Ξερει κανεις τι απεγινε μετα τον παροπλισμο του?Πουληθηκε αλλου?Πηγε για σκραπ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έμεινε και πολλά χρόνια για να γίνει τόσο αγαπητό όσο το ΚΑΡΥΣΤΟΣ.

Κακά τα ψέματα ένα πλοίο γίνεται αγαπητό όταν έχει μια διαρκή και συνεπή παρουσία σε μια γραμμή και το ΚΑΡΥΣΤΟΣ έκανε όλη του την καριέρα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Την περίοδο 2000-2001 ήταν δρομολογίμενο στην γραμμή Λαύριο-Κέα,έως την ημέρα (νύχτα) που έμεινε από τιμόνι ανοιχτά της Αναβύσσου και έγινε θέμα στα μέσα ενημέρωσης.Εκ΄τοτε το εξαφάνισαν από προσώπου γης μιάς και ήταν νωπό το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα.

Link to comment
Share on other sites

Την ιστορια τη θυμαμαι πολυ λιγο αλλα αφου εκανε το δρομολογιο Λαυριο-Κεα πως βρεθηκε στην Αναβυσσο :confused:

Αυτο ουσιαστικα σημανε και το τελος του πλοιου.

απο το αρχειο του enet

Το μεσημέρι, το πλοίο «Εξπρές Κάρυστος» έμεινε ακυβέρνητο ανοικτά του Λαυρίου, λόγω βλάβης στο πηδάλιο. Οι 35 επιβάτες και το 15μελές πλήρωμα δεν κινδύνευσαν. Επί τόπου έσπευσαν σκάφη του Λιμενικού. Μέχρι το βράδυ το πλοίο κλυδωνιζόταν από τα τεράστια κύματα και τους ανέμους άνω των 8 μποφόρ.

Σε εξέλιξη βρισκόταν η επιχείρηση ρυμούλκησής του σε όρμο του Λαυρίου, καθώς υπήρξε αδύνατη η προσέγγισή του στο λιμάνι της περιοχής, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.

Link to comment
Share on other sites

Την ιστορια τη θυμαμαι πολυ λιγο αλλα αφου εκανε το δρομολογιο Λαυριο-Κεα πως βρεθηκε στην Αναβυσσο :confused:

Η Ανάβυσσος είναι στην πίσω πλευρά του Σουνίου,πιθανώς ακυβέρνητο σύρθηκε μέχρι τον όρμο.όπου με την βοήθεια ρυμουλκού και του ΜΑΚΕΔΩΝ έβγαλε τον κόσμο παρουσία καναλιώνTV.

Link to comment
Share on other sites

Η Ανάβυσσος είναι στην πίσω πλευρά του Σουνίου,πιθανώς ακυβέρνητο σύρθηκε μέχρι τον όρμο.όπου με την βοήθεια ρυμουλκού και του ΜΑΚΕΔΩΝ έβγαλε τον κόσμο παρουσία καναλιώνTV.

Για να φθάσει από το Λαύριο στην Ανάβυσσο, κατευθύνθηκε Ν-ΝΔ, παράλλαξε τις Κάβο Κολώνες (Άκρα Σούνιο), και μετά πήρε πορεία Β-ΒΔ. Πέρασε (απ΄έξω μάλλον γιατί από μέσα έχει ρηχά) τον Πάτροκλο (Γαϊδουρόνησο). Ύστερα άλλαξε πάλι και έβαλε πορεία Β-ΒΑ, για να βρεθεί στην Ανάβυσσο

Όλα αυτά, χωρίς μηχανές. How come :confused:?

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμε καλά το ,πλοίο έπαθε την βλάβη πρίν την στοφή της νότιας πλευράς της Μακρονήσσου,πιθανώς παλέυοντας με τα κύματα σύρθηκε έξω από τον Πάτροκλο ,όπου το ρυμουλκό το τράβηξε στον όρμο.Αν κάποιος φίλος έχει αρχειακό υλικό με δελτία ειδήσεων ναυτιλιακού περιεχομένου ίσως βοηθήσει.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Σήμερα ξέθαψα κάτι παλιά άλμπουμ με φωτογραφίες (αθάνατο φιλμ!!) και έπεσα πάνω σε μια φώτο του Εξπρές Κάρυστος! Πρέπει να ήταν καλοκαίρι του 96 ή 97, δεν θυμάμαι ακριβώς, όπου ήμασταν στην Κέα για διακοπές! Θυμάμαι πάντως πως είχαμε πάει από Λαύριο με το Μύρινα Εξπρές του Γούτου! Κι ενώ ένα απόγευμα ήμασταν στο λιμάνι για βόλτα, ξαφνικά ακούμε ένα δυνατό ΜΠΑΜ! Το Εξπρές Κάρυστος ερχόταν με φόρα, τόση, ώστε τελικά στούκαρε στον ντόκο ξαφνιάζοντας όσους βρισκόμασταν εκεί!

Θυμάται κανείς σε ποια γραμμή ήταν τότε το πλοίο? Έκανε το δρομολόγιο Λάυριο - Κέα ή έπιανε κι άλλα νησιά?

gallery_3072_25_235140.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου Tankership, το ατύχημα αυτό έγινε αρχή του καλοκαιριού του '96. Το πλοίο ήταν κενό επιβατών και τη συγκεκριμένη μέρα έκανε τη μετάβασή του από τον Πειραιά στη Ραφήνα για να ξεκινήσει την άλλη μέρα δρομολόγια. Επειδή η πορεία αυτή περνάει πολύ κοντά στην Κέα, η εταιρία το έστειλε εκεί να κάνει δοκιμαστικό κατάπλου στο λιμάνι. Όμως έγινε το ατύχημα που αναφέρεις. Στη συνέχεια το πλοίο δε συνέχισε για Ραφήνα, αλλά ξαναγύρισε Πειραιά για επισκευές. Άδικα το περιμέναμε εμείς στη Ραφήνα. Εξαιτίας αυτού του ατυχήματος, έχασε το μισό καλοκαίρι τότε, οπότε ξεκίνησε τέλος Ιουλίου.

Τα δρομολόγιά του ήταν λίγο τρελά: Έκανε καθημερινά εναλλάξ ένα για Κάρυστο, ένα για Κέα, και δύο για Μαρμάρι. Την επόμενη χρονιά έκοψε την Κέα λόγω χαμηλής πληρότητας και την αντικατέστησε με τρίτο δρομολόγιο για Μαρμάρι (από Ραφήνα πάντα), και το '98 πια, παροπλίστηκε. :-(

Προηγούμενα ονόματα που είχε ήταν ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και CORFOU SEA. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμόμουν ότι ήταν χωρίς επιβάτες εκείνη τη μέρα, βέβαια δικαιολογούμαι κάπως μιας και έχουν περάσει μερικά χρονάκια!! Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ευχαριστώ για τη σπάνια φωτογραφία, φίλε μου! Το ότι ήταν κενό επιβατών το θυμάμαι πολύ καλά, γιατί εκείνη τη μέρα χάσαμε το μπάνιο στη θάλασσα με την παρέα μόνο και μόνο για να το υποδεχτούμε στη Ραφήνα, και φυσικά δεν ερχόταν τίποτα (δεν υπήρχαν τα σημερινά δεδομένα φυσικά τότε). Μόλις μάθαμε το ατύχημα τσαντιστήκαμε, γιατί όλη η μέρα πήγε στράφι! Ούτε μπάνιο κάναμε, ούτε το καράβι είδαμε! Η υποδοχή βέβαια έγινε ένα μήνα μετά! ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εξπρές Κάρυστος (ΙΜΟ 7121516)

(1971, ex- Corfu Sea, Δωδεκάνησος Εξπρές, Αετός, scrapped as Karistos 1)

 

Nα συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία στο ιστορικό του πλοίου, που από ότι βλέπω δεν είχαμε αναφέρει μέχρι σήμερα στο θέμα του. Κατασκευάστηκε ως ΑΕΤΟΣ το 1971 στο ναυπηγείο Καμίτση του Περάματος με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 3884. Μπορούμε να δούμε εδώ μία σχετική δημοσίευση στην ΑΡΓΩ (Οκτώβριος 1972) όπου διαβάζουμε ότι επρόκειτο να δρομολογηθεί στη γραμμή "Πατρών - Ιονίων νήσων".

 

post-2102-0-34186600-1357764407_thumb.jp

 

Σύμφωνα με τον Σουηδό μετονομάστηκε σε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ το 1977, ενώ στην συνέχεια (όπου και έχουμε αναφερθεί) μετονομάστηκε σε CORFU SEA το 1985 και σε ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ το 1996. Ένα ακόμα στοιχείο όμως το οποίο προσωπικά δεν γνώριζα μέχρι σήμερα, είναι ότι σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων, το τελευταίο του όνομα με το οποίο έφυγε για scrap τον Ιούλιο του 2004 ήταν ΚΑΡΥΣΤΟΣ 1 και τελευταία του σημαία της Βόρειας Κορέας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...