Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο Διαγορας ειναι το μονο απο τα καραβια που αν πουληθει δεν θα χρειαστει πολλα επιπλεον χρηματα για επισκευες.Τα αλλα δυο ομως θελουν πολυ δουλεια για να ξαναταξιδεψουν εξου και η τιμη που δινεται ειναι χαμηλοτερη

Link to comment
Share on other sites

Οποίος κάνει το λάθος και αγοράσει τα Ρόδος και Πάτμος, για να ταξιδέψουν θα κάνει πολύ μεγάλο λάθοςB) :cool:

Μόνο για επισκευές στις μηχανές θέλουν 500,000 Ευρώ, συν τα ανταλλακτικά (θέλουν αλλαγή στρόφαλου).

Όποτε μόνο για καρφίτσες κάνουν:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε steven η τιμή του πλειστηριασμού δεν έχει καμία σχέση με τις μηχανολογικές βλάβες που έχουν τα πλοία. Υπάρχει μια τιμή εκκίνησης και από κει και πέρα αν κάποιος θέλει να τα αγοράσει πρέπει να βρει και τα χρήματα να τα επισκευάσει. Ακόμα και αν τα πλοία ήταν σε άψογη κατάσταση η τιμή θα ήταν ίδια. Άλλο αν τα πουλάει ο ιδιωκτήτης τους σε κάποιον άλλον όπου η τιμή κλείνει κατόπιν συμφωνίας και άλλα τα μέτρα και τα σταθμά στην περίπτωση της κατάσχεσης.

Link to comment
Share on other sites

Καλά και αν δε φταίνε αυτοί, ποιός φταίει? Οι ναυτικοί την έριξαν έξω την εταιρία ή κάποιος shipfriend που ταξίδευε δωρεάν συχνά-πυκνά?:mad: :mad: :mad::D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λάβετε θέσεις...έτοιμοι...

Αν και προσωπικά, δεν πιστεύω ότι θα πωληθούν με τον πρώτο πλειστηριασμό.

Την Tετάρτη, 5 Iουλίου, θα διεξαχθεί, στην αίθουσα του ΔONA (από 12.00 έως 14.00) στα πλαίσια της ειδικής εκκαθάρισης, δημόσιος αναγκαστικός πλειστηριασμός, για την εκποίηση όλων των περιουσιακών στοιχείων της ΔANE

Eιδικότερα εκπλειστηριάζονται τα ακόλουθα περιουσιακά στοιχεία:

1) Oι οριζόντιες ιδιοκτησίες στα γραφεία της οδού Aυστραλίας (Pόδος)

2) Aποθήκη υπογείου επιφανείας 292,62 τ.μ.

3) Aποθήκη υπογείου, επιφανείας 176,57 τ.μ.

4) αποθήκη υπογείου επιφανείας 95,52 τ.μ.

5) Kατάστημα του ισογείου επιφανείας 147,38 τ.μ.

6) γραφείο του πρώτου ορόφου, επιφανείας 370,90 τ.μ.

7) γραφείο μελλοντικό επιφανείας 107,57 τ.μ. (Σημ.: οι παραπάνω οριζόντιες ιδιοκτησίες έχουν διαμορφωθεί σε ενιαίο συγκρότημα γραφείων, αποτελουμένων από υπόγειο χώρο, ισόγειο και πρώτο όροφο, που επικοινωνούν εσωτερικά με ιδιόκτητο υδραυλικό ανελκυστήρα και εξωτερικά με το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο της οικοδομής)

8) Tα τρία πλοία της ΔANE α) E/Γ-O/Γ Διαγόρας β) E/Γ-OΓ Pόδος και γ) E/Γ-O/Γ Πάτμος

9) ένα μεταχειρισμένο IX αυτοκίνητο (πούλμαν) Mercedes Benz, τύπου MB 100D

10) έπιπλα και λοιπός εξοπλισμός των γραφείων της Pόδου

11) έπιπλα και εξοπλισμός των πρώην γραφείων Πειραιά.

Eπί των οριζοντίων ιδιοκτησιών έχουν εγγραφεί τρεις υποθήκες υπέρ του ελληνικού δημοσίου για ποσά 4.139.883,63 ευρώ, 2.885.057,75 ευρώ και 2.032.586,33 ευρώ και πέντε προσημειώσεις υποθηκών α) υπέρ της Tράπεζας Eργασίας για ποσό 146.735,14 ευρώ β) υπέρ της «Kολοσσός», Aνωνύμου Eταιρείας Ξενοδοχειακών και Tουριστικών Eπιχειρήσεων A.E. για ποσό 190.755,68 ευρώ γ) υπέρ της Γενικής Tεχνικής για ποσό 140.865,73 ευρώ δ) υπέρ της Tράπεζας Kρήτης A.E. για ποσό 278.796,77 ευρώ και ε) υπέρ της Γενικής Tεχνικής A.E. για ποσό 117.388,11 ευρώ.

Tα τρία πλοία της ΔANE δεν βαρύνονται με εμπράγματα βάρη πλην, όμως, είναι εγγεγραμμένος ικανός αριθμός συντηρητικών κατασχέσεων και απαγορεύσεων μεταβολής της νομικής και πραγματικής καταστάσεώς τους.

Ως τιμή για να χρησιμεύσει ως πρώτη προσφορά κατά την έναρξη του πλειστηριασμού ορίζεται το ποσό των 9.717.286,66 ευρώ για το σύνολο των εκπλειστηριαζομένων στοιχείων.

Περισσότεροι του ενός μπορούν να πλειοδοτήσουν από κοινού, αλλά ευθύνονται εις ολόκληρο σε ό,τι αφορά τις συνέπειες από την πλειοδοσία, την εγγύηση και την κατακύρωση.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ (19/6/06)

;) Σύμφωνα με εγκυρότατες πηγές, η Μπλου Σταρ ενδιαφέρεται για το Νο 10 του παραπάνω πίνακα, η ΑΝΕΚ για το Νο 11, ενώ ο Καπτά Μάκης καλοβλέπει το πούλμαν. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ συμβούλιο του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, θα έχουν σήμερα τα «στραμμένα τα βλέμματά τους», όλοι οι υποψήφιοι πλειοδότες του αυριανού πλειστηριασμού της Δωδεκανησιακής Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας.

Στο κέντρο του ενδιαφέροντος θα βρίσκεται η απόφαση που θα πάρει το ΝΑΤ για τις υποχρεώσεις που θα «κληρονομήσουν», τυχόν μελλοντικοί αγοραστές των τριών πλοίων της εταιρείας, «Διαγόρας», «Πάτμος», και «Ρόδος».

Στην ουσία, το διοικητικό συμβούλιο του ΝΑΤ θα δώσει το «πράσινο φως» ή θα βάλει «φρένο» στις προθέσεις των ενδιαφερόμενων για την απόκτηση των τριών επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων, ενώ η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας του Ταμείου δείχνει «κόκκινο».

Ο πλειστηριασμός

Στον αυριανό πλειστηριασμό που θα γίνει στη Ρόδο, η τιμή πρώτης προσφοράς θα είναι 9,92 εκατ. ευρώ περίπου, και αφορά όλα τα στοιχεία του ενεργητικού της, μεταξύ αυτών τα τρία πλοία της εταιρείας «Πάτμος» (έτος ναυπήγησης 1972) «Ρόδος» (1973) και κυρίως το «Διαγόρας» το οποίο ναυπηγήθηκε το 1990. Σε περίπτωση που υπάρξει πλειοδότης, θα κληθεί να πληρώσει επιπλέον στο ΝΑΤ 4,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την απόφαση του δ.σ. του Ταμείου στις 20 Μαρτίου 2006 η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Το ΝΑΤ θα εισπράξει από τον όποιο υπερθεματιστή το ποσό των 4,5 εκατ. ευρώ έναντι του συνολικού ποσού της οφειλής των πλοίων της ΔΑΝΕ και μετά την κατακύρωση με την καταβολή του προσφερόμενου ποσού το ΝΑΤ θα παραιτηθεί για το συγκεκριμένο ποσό μόνο υπέρ του υπερθεματιστή».

Στο σημείο αυτό βρίσκεται και το πρόβλημα. Τα δύο από τα τρία πλοία το «Ρόδος», και το «Πάτμος», είναι μεγάλα σε ηλικία και πλησιάζουν την 35ετία, οπότε και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία θα αποσυρθούν, και είναι πολύ πιθανόν να πουληθούν. Σε περίπτωση που το ΝΑΤ θα έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει από τον υποψήφιο νέο αγοραστή και το υπόλοιπο των οφειλών, δυσχεραίνει η υπόθεση του πλειστηριασμού.

Η επιστολή

Το θέμα κίνησε ο Πειραιώτης δικηγόρος Γρηγόρης Τιμαγένης, ο οποίος σε επιστολή του, που θα εξεταστεί σήμερα, ζητεί διευκρινίσεις από το δ.σ. του Ταμείου. Αφού τονίζει ότι εκπροσωπεί υποψήφιους υπερθεματιστές αναφέρει: «Αν και το πνεύμα της απόφασης είναι σαφές θα θέλαμε κάποιες διευκρινήσεις για την άρση τυχόν αμφιβολιών, οι οποίες ενδέχεται να αποτρέψουν τη συμμετοχή υποψηφίων στον πλειστηριασμό:

«1) Πρώτων, αν και αυτονόητο, ότι η καταβολή του ποσού των 4,5 εκατ. ευρώ, θα απαλλάσσει πλήρως και τους διευθυντές, διαχειριστές , και εκπροσώπους του υπερθεματιστή από όλες τις απαιτήσεις του ΝΑΤ και τις λοιπές συνεισπραττόμενες απαιτήσεις.

2) Δεύτερον αν και αυτονόητο, ότι με την καταβολή του ποσού το ΝΑΤ δεν θα προβάλει απαιτήσεις και εναντίων αυτών οι οποίοι τυχών θα αποκτήσουν τα πλοία από τον υπερθεματιστή, εφ΄ όσον η εκ μέρους του απόκτηση των πλοίων, δεν γίνει καταχρηστικά και προς τον σκοπό απλώς της μεταβίβασης των πλοίων σε τρίτους.

3) Τρίτον αν και αυτονόητο, ότι με την καταβολή του ποσού το ΝΑΤ θα παραδίδει στον υπερθεματιστή όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά για τη μετεγγραφή των πλοίων στο όνομά τους», και καταλήγει:

«Αυτονόητο είναι ότι η παρούσα επιστολή μου αποτελεί αίτημα για την παροχή διευκρινίσεων στο πλαίσιο της απόφασής σας, οι οποία θα ισχύει για κάθε υπερθεματιστή».

Η εισήγηση

Το αρμόδιο τμήμα του ΝΑΤ εισηγείται την απόρριψη του αιτήματος του κ. Γρ. Τιμαγένη επειδή όπως επισημαίνει «αντίκειται στις κείμενες περί ΝΑΤ διατάξεις».

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/07/04/1209957.htm

Link to comment
Share on other sites

Απο που προκυπτει αυτο.. Ειναι η πρωτη φορα που δε δινεις αποδειξεις για κατι που λες.:D Ετσι για να επιβεβαιωθει και ο μικρος Νεπτουν που το ειχε πει απο τις 03-05-06

Κατι παραπανω απο βεβαιη ειναι πλεον η δρομολογηση εκ νεου του Μπλου Σταρ 1 στα Δωδεκανησα και η αναζοπυρωση του ενδιαφεροντος για το Διαγορα. Ελπιζω αυτη τη φορα να τα δουμε κιολας να γινονται πραγματικοτητα αυτα και οχι να μενουνε παλι φημες.
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ηδη εκανα τις αναλογες αλλαγες στο αγγλικο κομματι:D . Μια και προφανως εχεις αμεση πληροφορηση Ορεστη, μηπως ξερεις τι συνεβη οσον αφορα τα Πατμος και Ροδος?

Link to comment
Share on other sites

Ο πλειστηριασμός αφορούσε το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της ΔΑΝΕ (3 πλοία και το ακίνητο). Το συνολικό τίμημα έφτασε τα 15,4 εκατ ευρώ συν τα 4,5 εκατ. που πρέπει η Blue Star να πληρώσει στο ΝΑΤ. Συνολικά δηλαδή η αξία για όλα τα παραπάνω έφτασε τα 19,9 εκατ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η Blue Star έχει και τα ΠΑΤΜΟΣ, ΡΟΔΟΣ τώρα?

Δε πιστεύω πως θα τα δρομολογήσει τα πλοία αυτά. Εκτός των προβλημάτων που έχουν, δε ταιριάζουν με το προφίλ που θέλει η εταιρία να έχει. Δυστυχώς τα βλέπω καρφίτσες σύντομα...Μακάρι να βγω λάθος!!

Link to comment
Share on other sites

Έναντι 15,4 εκατομμυρίων ευρώ απέκτησε το Ε/Γ-Ο/Γ Διαγόρας της ΔΑΝΕ, η Blue Star Ferries σε πλειστηριασμό που έγινε σήμερα στη Ρόδο.

απο το marinews.gr

Η μάχη ήταν σκληρή και οι υποψήφιοι τέσσερεις. Εκτός από την BSF παρουσιάστηκαν η Hellenic Seaways με τον Γεράσιμο Στρίντζη, ο Γιάννης Σ.Βαρδινογιάννης ως ιδιώτης και όχι ως εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ και ο γνωστός επιχειρηματίας-εφοπλιστής Γεράσιμος Καλογηράτος. Στα 13,5 εκατομμύρια ευρώ αποσύρθηκαν οι Ι.Σ.Βαρδινογιάννης και Γερ.Καλογηράτος. Η κόντρα συνεχίστηκε μεταξύ των δύο εταιρειών που ανέδειξε νικητή τον Περικλή Παναγόπουλο.«Αυτό είναι το πρώτο βήμα στο σχέδιο που έχουμε για την ενίσχυση της Blue Star Ferries» δήλωσε στο MARINEWS ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μιχάλης Σακέλλης και προσέθεσε: « Το πλοίο αποκτήθηκε σε καλή τιμή. Αξίζει τα λεφτά του. Θα δώσει λύσεις στην ελληνική ακτοπλοϊα. Δεν προλαβαίνουμε να τον δρομολογήσουμε αυτή την καλοκαιρινή περίοδο γιατί θα πρέπει να το κάνουμε κάποιες επισκευές. Δεν έχει τις ταχύτητες που θα θέλαμε αφού πιάνει τα 20 μίλια έναν τι 28 του Blue Star. Όμως στα Δωδεκάνησα δεν χωράνε δύο Blue Star. Θέλει πλοίο φθηνότερο όπως το Διαγόρας. Είμαστε ευχαριστημένοι. Πρόκειται για επιτυχία της εταιρείας μας.»
Link to comment
Share on other sites

απο οτι καταλαβα με την en bloc πωληση των περιουσιακων στοιχειων της ΔΑΝΕ, ακολουθηθηκε το μοντελο Νεο Ικονιο. οπως εκει για να παρεις Νησος Χιος & Θησεα επρεπε να μας ξεφορτωθεις το Αινος, ετσι και δω για να παρεις Διαγορα (Blue Star Something πλεον) επρεπε να φορτωθεις ολο το ΝΑΤ & λοιπες υποχρεωσεις ΔΑΝΕ προς δημοσιους φορεις και σε ανταλαλγμα παιρνεις πατμος & ροδος να τα στειλεις για σκραπ και οτι εχει μεινει απο τα ακινητα της σχωρεμενης

Link to comment
Share on other sites

Για δείτε και τι ποσά πρόσφεραν οι άλλοι διεκδικητές της ΔΑΝΕ, από τη σημερινή Ναυτεμπορικη.

Στον πλειστηριασμό συμμετείχαν ακόμη η Hellenic Seaways η τελευταία προσφορά της οποίας έφθασε στα 15,28 εκατ. ευρώ καθώς και «Νέα Κοινοπραξία Νοτίου Αιγαίου» στην οποία συμμετείχε και ο κ. Ιωάννης Βαρδινογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΚ ως πρόσωπο η οποία πρόσφερε μέχρι 13,5 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε τα άρθρα στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και τη ΠΡΟΟΔΟΣ

Ειδικά στη Δημοκρατική έχει όλα τα «κτυπήματα» των ενδιαφερόμενων.

Ενώ σύμφωνα με τη ΠΡΟΟΔΟΣ και τον κ. Τιμαγένη, για το Πάτμος και το Ρόδος, υποστηρίζει ότι δύσκολα μπορούν να ταξιδέψουν ξανά στην Ελλάδα και πιθανόν να διαλυθούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διαβάστε το άρθρο στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ όπου διεκδικούν αποζημιώσεις από τη ΔΑΝΕ για τα «δεδουλευμένα» ο πρώην διευθυντής της ναυτιλιακής κ. Σορωνιάτης Λοϊζος καθώς και 3 νομικοί σύμβουλοι της ΔΑΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο Πολυμελές Πρωτοδικείο η πολύκροτη υπόθεση ΜΑΝΤΑ - ΔΑΝΕ

Πηγη www.dimokratiki.gr

Αναβιώνει ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρόδου την 7η Δεκεμβρίου 2006 η πολύκροτη υπόθεση της ένδικης διαφοράς της ΔΑΝΕ με την εδρεύουσα στην Αθήνα ανώνυμη εταιρεία Μαντά Τουριστική και Ναυτιλιακή συμφερόντων της οικογένειας Χαραλαμπίδη.

Η ΔΑΝΕ με αγωγή που υπέβαλε κατά της ΜΑΝΤΑ το 1998 ισχυρίζεται ότι με το από 29.8.1995 ιδιωτικό συμφωνητικό, όπως αυτό τροποποιήθηκε με τα από 31-10-1995, 2-10-1996, 31-3-1997 ιδιωτικά συμφωνητικά, καταρτίστηκε μεταξύ της ιδίας και της εναγομένης σύμβαση πρακτορείας με την οποία ανατέθηκε στην τελευταία η γενική αντιπροσωπεία και πρακτόρευση της προαναφερθείσης σε όλη της Eλλάδα (πλην Mακεδονίας - Θράκης) και στο εξωτερικό (εκτός Kύπρου), για τα πλοία της E/Γ - O/Γ «ΠATMOΣ», «POΔOΣ» KAI «IAΛYΣOΣ», καθώς και για το πλοίο της θυγατρικής της Eταιρείας «AΓIOΣ ΓEPAΣIMOΣ N.E.», E/Γ-O/Γ «ΛEPOΣ» (πρώην ΔHMHTPA). Προς εκτέλεση των μεταξύ τους συμφωνιών με το από 27-12-1995 ιδιωτικό συμφωνητικό μισθώσεως, παραχώρησε σε αυτή τη χρήση των γραφείων και του πρακτορείου ιδιοκτησίας της, με τον μηχανικό, ηλεκτρονικό εξοπλισμό και την επίπλωση αυτών. Ισχυρίζεται ότι ήδη από την έναρξη ισχύος των προαναφερθεισών συμβάσεων, η ΜΑΝΤΑ δεν τηρούσε επακριβώς τις αναληφθείσες υποχρεώσεις της και ότι αν και επανειλημμένα είχε οχληθεί από αυτή, καθυστερούσε και επί μήνες την εξόφληση χρεωστικού υπολοίπου που προέκυπτε από τις εκ μέρους της πωλήσεις εισιτηρίων μετά τις λογιστικές εκκαθαριστικές καταστάσεις εκάστου μηνός, το οποίο παράνομα και αντισυμβατικά παρακρατούσε σε βάρος της.

Η ΔΑΝΕ θεωρεί συγκεκριμένα ότι η ΜΑΝΤΑ της οφείλει από εισπράξεις πωλήσεως εισιτηρίων, ποσόν 989.109.485 δρχ. και ότι η ΜΑΝΤΑ εξέδωσε τραπεζικές επιταγές πληρωτέες ως προς το ποσό των 840.000.000 δρχ που ήταν ακάλυπτες.

Η ΔΑΝΕ υποστηρίζει ακόμη ότι στις 17.11.1997 κοινοποιήθηκε από την ΜΑΝΤΑ ένα «δήθεν» πρόσθετο «τροποποιητικό ιδιωτικό συμφωνητικό» που καταρτίστηκε την 17.9.1997 μεταξύ του τέως προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της και του κ. Μάριου Χαραλαμπίδη το οποίο συνετάγη μη νόμιμα.

Ισχυρίζεται συγκεκριμένα ότι είναι εικονικό ως αποτέλεσμα εκβιάσεως που ασκήθηκε σε βάρος του τέως προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ, ώστε επί τη βάσει αυτού, να εισπράξει αυξημένες προμήθειες η ΜΑΝΤΑ, δηλαδή να εξασφαλίσει η τελευταία επ ωφελεία της καλύτερους όρους της ήδη μεταξύ αυτών καταρτισθείσης συμβάσεως πρακτορείας, προκειμένου ο προαναφερθείς τέως πρόεδρος του Δ.Σ. της ενάγουσας να τύχει χρηματοδότησης από τράπεζα με τη μεσολάβηση του κ. Χαραλαμπίδη.

Η ΔΑΝΕ διεκδικεί και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, ύψους 1.310.000.000 δραχμών.

Η ΜΑΝΤΑ με αγωγή της κατά της ΔΑΝΕ που θα συζητηθεί την ίδια ημέρα υποστηρίζει από την άλλη ότι όχι μόνο δεν οφείλει στην ΔΑΝΕ 969.801.094 δρχ από εισιτήρια αλλά ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο μεταξύ τους ύψους 423.697.105 δραχμών.

Υποστηρίζει ακόμη ότι τα ποσά των επιταγών έκδοσης της ύψους 840.000.000 δρχ, δεν οφείλοντο στην ενάγουσα δεδομένου ότι δεν αντιπροσώπευαν καμία οφειλή τους προς αυτήν, αλλά ήταν απλώς «ευκολίας», εκδοθείσες χάριν αυτής και ότι τα ποσά τα οποία η τελευταία εισέπραξε κατά τις προεξοφλήσεις των επιταγών αυτών, τα χρησιμοποίησε για την αντιμετώπιση των τρεχουσών αναγκών της.

Η εξέλιξη της υπόθεσης αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς μάλιστα οι απαιτήσεις της ΔΑΝΕ από την ΜΑΝΤΑ έχουν περιληφθεί στον κατάλογο των υπό εκκαθάριση οικονομικών της στοιχείων πράγμα που σημαίνει ότι σε περίπτωση που ικανοποιηθεί η αγωγή της οι αποζημιώσεις που θα επιδικαστούν όταν τελεσιδικήσουν, θα περιέλθουν σε όσους έχουν λαμβάνει από την ΔΑΝΕ.

Αυτή η εταιρεία, ούτε νεκρή δεν θα ησυχάσει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στην ΑΝΕΚ περιήλθαν τα ...υπόλοιπα ιμάτια της ΔΑΝΕ

Πηγη: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Στην ιδιοκτησία της ΑΝΕΚ περιήλθαν χθες μετά την διενέργεια δημόσιου αναγκαστικού πλειστηριασμού και έναντι ποσού ύψους 107.340 ευρώ ο διακριτικός τίτλος της ΔΑΝΕ, οι συμμετοχές της ΔΑΝΕ σε λοιπές επιχειρήσεις, τα χρεόγραφα και οι απαιτήσεις της.

Στο πλειστηριασμό που διεξήχθη συγκεκριμένα από τον συμβολαιογράφο κ. Γ. Ροδίτη στην αίθουσα του ΔΟΝΑ εκδήλωσε ενδιαφέρον μόνο η ΑΝΕΚ που προσέφερε ως τίμημα την τιμή πρώτης προσφοράς που είχε οριστεί αυξημένη κατά 5 ευρώ για το σύνολο των εκπλειστηριαζομένων στοιχείων.

Στην ιδιοκτησία της ΑΝΕΚ περιέρχονται συγκεκριμένα τα ακόλουθα περιουσιακά στοιχεία της ΔΑΝΕ:

- Ο διακριτικός της τίτλος.

- Οι συμμετοχές της στις επιχειρήσεις:

1. «ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ» με έδρα την Ρόδο, πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΕΡΟΣ», το οποίο κατεστράφη λόγω πυρκαγιάς την 14/12/1998.

2. «RIJNHAVEN SHIPPING LTD» με έδρα την Μάλτα, με ποσοστό 99,8%, πλοιοκτήτρια του Ro-Ro «RIJNHAVEN» το οποίο πουλήθηκε την 24/08/1998.

3. «PARKHAVEN SHIPPING LTD» με έδρα την Μάλτα, χωρίς πλοίο από 20/02/1995, με ποσοστό συμμετοχής 99,80%.

4. ΜΥΛΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ «Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Α.Ε. με έδρα την Ρόδο, με ποσοστό συμμετοχής 100%.

- Οι ακόλουθες μετοχές:

1. 3.000 μετοχές της Ανώνυμης Ναυτικής Εταιρείας Καλύμνου.

2. 16 συνεταιριστικές μερίδες της «Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου».

3. 7.648 μετοχές της «Ανώνυμης Ναυτικής Εταιρείας Νότου Α.Ε.»

4. 2.500 μετοχές της Λ.Α.Ν.Ε.

5. Μία συνεταιριστική μερίδα της «Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων»

- Οι ακόλουθες απαιτήσεις της ΔΑΝΕ:

1. Κατά του Ιωάννη Σαρρή του Σπ. Κατοίκου Καλύμνου,.

2. Κατά Κων/ νας Κυριαφίνη για ακάλυπτη επιταγή.

3. Κατά Γεωργίου Προύσαλη, κατοίκου Ρόδου (υπόλοιπο ακάλυπτης επιταγής). 4. Κατά Σεβαστιανού Ρούσου, από επιταγή.

5. Κατά ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. από επιταγή.

6. Κατά της ΑΦΟΙ ΖΕΡΒΟΥ Ο.Ε., από επιταγή.

7. Κατά της Ελένης Σφυρίου από επιταγές.

8. Κατά του Εμμανουήλ Χαρκιανάκη, Τουριστικού Πράκτορα.

9. Αγωγή της ΔΑΝΕ στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου, κατά Γρηγορίου Γρηγορά, Γεωργίου Διαμαντίδη και της τοπικής εφημερίδος ΠΡΟΟΔΟΣ.

10. Αγωγή της ΔΑΝΕ, κατά ΜΑΝΤΑ ΑΕ.

11. Απαίτηση της ΔΑΝΕ, κατά ΜΑΝΤΑ ΑΕ, από επιταγές εκδόσεως της.

12. Αγωγή της ΔΑΝΕ, κατά της ΜΕΓΑ ΤΡΑΣΤ Α.Ε..

13. Αγωγή της ΔΑΝΕ κατά της ΝΜS LTD.

14. Αγωγή της ΔΑΝΕ, για αποζημίωση με αίτημα προσωπικής κράτησης κατά Ιουλίας Τριανταφυλλοπούλου.

15. Από διαταγές πληρωμής κατά των Νικ. Παπαθεοδώρου, Ι. Λυτινάκη, Ι. Τσαμπικάκη, Ε. Κοσκινιώτη, Σπυρ. Αντωνόπουλου και Μπινόγιαννη, Θεόφιλου Πετρίδη και ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗΣ Α.Ε, Ιωάννη Μακρή και Ιωάννη Χατζησταύρου, ΙΜΠΕΡΙΑΛ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ και Ιωάννη Χατζησταύρου, Μιχαήλ Ιατρίδη και Καλλιόπης Κοράκη, Κικής Παρδαλού και Ελευθερίου Ανδρονίδη, Ιουλίας Τριανταφυλλοπούλου και ΣΙΑ Ε.Ε, Πρακτορείου Ταξιδίων Καλαπόδη, Σωτούλας Αρφαρά και Σοφίας Φυτιλά, ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΧPRESS, (Μ. Μπινόγιαννη.

16. Αγωγή κατά ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝΤΑΡΤ ΕΠΕ.

17. Απαίτηση κατά Θέμελη Κουλιά, πρώην Κεντρ. Πράκτορα ΚΩ, από ήδη καταστάσες ληξιπρόθεσμες και απαιτητές είκοσι τρείς ισόποσες συναλλαγματικές.

18. Απαίτηση από δύο σφραγισθείσες επιταγές κατά Δέσποινας Τσιμενίδου,.

19. Απαίτηση από σφραγισθείσα επιταγή κατά Ελένης Παππά.

20. Απαίτηση ασφαλιστικής αποζημίωσης (claim) από ασφαλιστικές εταιρείες για ζημιές που υπέστησαν στο παρελθόν τα πλοία της εταιρείας ΡΟΔΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ η οποία δεν εμφανίζεται στα βιβλία της εταιρείας και δεν είναι γνωστό το ύψος της.

Η συμμετοχή της ΔΑΝΕ σε τρεις εταιρείες που δεν υπάρχουν αφού πουλήθηκαν τα πλοία, τι άξια έχουν??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Να μην γίνει κατηγορία εις βάρος του πρώην διευθυντή της ΔΑΝΕ κ. Λ. Σορωνιάτη του Νικολάου και κατά του υπαλλήλου της ίδιας επιχείρησης κ. Κωνσταντίνου Πίπου του Ιωάννη για τις πράξεις της υπεξαίρεσης αντικειμένου ιδιαιτέρως μεγάλης αξίας που το είχαν εμπιστευθεί στους υπαίτιους λόγω της ιδιότητας τους ως εντολοδόχου και διαχειριστή ξένης περιουσίας και της ψευδορκίας μάρτυρα για τον δεύτερο αποφάσισε χθες με το υπ αρίθμ. 53/2007 βούλευμα που εξέδωσε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου.

Η ποινική δίωξη ασκήθηκε κατόπιν της από 14-9-2004 μήνυσης μικρομετόχων της ΔANE. Κατά τους ισχυρισμούς των μηνυτών και κατ εκτίμηση του περιεχομένου της μήνυσης, οι κ.κ. Σορωνιάτης και Πίπος τον Iανουάριο του έτους 2004 ενεργώντας υπό την ιδιότητάς τους, αν και κατείχαν με την ιδιότητά τους αυτή 96 τεμάχια προσωρινών τίτλων που αντιπροσώπευαν 7.584 ονομαστικές μετοχές της ανώνυμης εταιρείας «MYΛOI ΔΩΔEKANHΣOY O TAΞIAPXHΣ AE», αξίας 14,81 ευρώ έκαστος και συνολικής αξίας 112.309,19 ευρώ, δεν τις απέδωσαν στην ως άνω ναυτιλιακή εταιρεία η οποία είχε την κυριότητά τους, αλλά τις παρακράτησαν και τις ιδιοποιήθηκαν παράνομα, δηλώνοντας ότι τις απώλεσαν για να δικαιολογήσουν την πράξη τους αυτή.

Περαιτέρω, κατά την ίδια ως άνω μήνυση, ο κ. Πίπος εξεταζόμενος ενόρκως την 26-6-2004 ενώπιον του Mονομελούς Πρωτοδικείου Pόδου κατά τη συζήτηση της υπ αρ. 282/2004 αίτησης κήρυξης τίτλων ανίσχυρων με αιτούσα την εταιρεία, κατέθεσε εν γνώσει του ψευδώς ότι τους τίτλους των μετοχών απώλεσε στο δρόμο ο κ. Σορωνιάτης, ενώ γνώριζε ότι η αλήθεια ήταν ότι τις μετοχές αυτές είχε υπεξαιρέσει ο ίδιος.

Οι ως άνω ισχυρισμοί των μηνυτών, μικρομέτοχων της ΔΑΝΕ, διαψεύστηκαν όμως από την δικαστική έρευνα που διενεργήθηκε.

Το δικαστικό συμβούλιο έκρινε συγκεκριμένα ότι τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης έχουν ως εξής:

«Ο δεύτερος κατηγορούμενος, κ. Σορωνιάτης, διευθυντής της ανώνυμης ναυτιλιακής εταιρείας ΔANE AE, παρέδωσε στον κ. Πίπο, υπάλληλο εξωτερικών καθηκόντων της ίδιας εταιρείας, διαφόρους φακέλους με έγγραφα της εταιρείας, προκειμένου αυτός να τους φωτοτυπήσει, καθώς το φωτοτυπικό μηχάνημα της εταιρείας βρισκόταν εκτός λειτουργίας. Κατά την μεταφορά των φακέλων από τον δεύτερο κατηγορούμενο με τη δίκυκλη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιούσε, αυτός είχε την εντύπωση ότι απώλεσε έναν από τους φακέλους και μάλιστα αυτόν που περιείχε τις προαναφερθείσες μετοχές, τον οποίον εκ των υστέρων πληροφορήθηκε ότι αναζητούσε και ο πρώτος κατηγορούμενος.

Μετά ταύτα, η εταιρεία με την από 26-6-2004 αίτησή της προς το Mονομελές Πρωτοδικείο Pόδου (διαδικασία εκούσιας δικαιοδοσίας) ζήτησε την κήρυξη των απωλεσθέντων τίτλων ως ανίσχυρων, όπως και έγινε με την υπ αρ. 513/2004 απόφαση του Δικαστηρίου, στη συζήτηση δε αυτή, ο δεύτερος κατηγορούμενος κατέθεσε όσα πραγματικά γνώριζε για την υπόθεση αυτή, ότι δηλαδή ο ίδιος παρέδωσε στον πρώτο κατηγορούμενο μεταξύ άλλων φακέλων και αυτόν που περιείχε τις μετοχές προκειμένου να τις φωτοτυπήσει εκτός της εταιρείας και ότι ο φάκελος αυτός του παρέπεσε, όπως και ο ίδιος ο υπάλληλος είχε την εντύπωση, κατά τη διαδρομή από τα γραφεία της εταιρείας προς το κατάστημα φωτοτυπήσεων. Τα όσα κατέθεσε ο δεύτερος κατηγορούμενος στη συζήτηση της αίτησης κήρυξης των τίτλων ανίσχυρων και όσα του είχε αναφέρει ο πρώτος υπάλληλος σχετικά με την εντύπωση που είχε ότι απώλεσε το φάκελο, ήταν πράγματι αληθή, όπως ειδικότερα προκύπτει από την από 15-1-2007 επιστολή του Mπουνέλου Πανταζή, ειδικού εκκαθαριστή της άνω εταιρείας, σύμφωνα με την υπ αρ. 342/11-11-2005 απόφαση του Eφετείου Δωδεκανήσου, προς τον Aνακριτή, στην οποία ρητά και σαφώς αναφέρει ότι οι επίδικοι προσωρινοί τίτλοι των 7.584 ονομαστικών μετοχών που φέρονταν, κατά τα παραπάνω, απωλεσθείθες βρέθηκαν μεταξύ των φακέλων, βιβλίων και στοιχείων που κατείχε και παρέδωσε σε αυτόν τον Φεβρουάριο του έτους 2006 ο λογιστής της εταιρείας «MYΛOI ΔΩΔEKANHΣOY O TAΞIAPXHΣ AE», Kωνσταντίνου Παναγιώτης, έκτοτε δε ειδοποιήθηκαν οι μέτοχοι της εταιρείας και έπαυσαν οι περαιτέρω δικαστικές ενέργειες για την ακύρωσή τους, μάλιστα δε ο ίδιος απέστειλε τους ευρεθέντες στο λογιστικό γραφείο προσωρινούς τίτλους, οι οποίοι, συνεπώς ουδέποτε απωλέσθηκαν ούτε, πολύ περισσότερο, υπεξαιρέθηκαν από τους κατηγορουμένους, στον πρώην υπάλληλο της εταιρείας, Φιλίππου Γεώργιο του Aντωνίου, προκειμένου αυτός να τους προσκομίσει για τις ανάγκες της Aνάκρισης.

Βάσει αυτών των περιστατικών προέκυψε ότι οι ουδεμία παράνομη ιδιοποίηση των επιδίκων προσωρινών τίτλων έλαβε χώρα από τους κατηγορούμενους καθώς, όπως αποδείχθηκε, οι εν λόγω τίτλοι είχαν προσωρινώς χαθεί και οι κατηγορούμενοι υπέθεσαν, λανθασμένα, ότι αυτό συνέβη κατά την πιθανή εξωτερική μεταφορά τους μαζί με άλλα έγγραφα προς φωτοτύπηση από τον β κατηγορούμενο. Η ως άνω κρίση του Συμβουλίου σαφώς ενισχύεται από το γεγονός της τελικής ανεύρεσης των εν λόγω τίτλων, το Φεβρουάριο του 2006, μεταξύ άλλων φακέλων και εγγράφων, στο γραφείο του λογιστή της εταιρείας «Mύλοι Δωδεκανήσου ο Tαξιάρχης A.E.« Παναγιώτη Kωνσταντίνου. Περαιτέρω, ειδικά ως προς τον β κατηγορούμενο ουδόλως στοιχειοθετείται η αξιόποινη πράξη της ψευδορκίας μάρτυρα, καθώς ο τελευταίος, κατά τη συζήτηση της αίτησης κήρυξης των εν λόγω τίτλων ως ανισχύρων ενώπιον του Mονομελούς Πρωτοδικείου Pόδου στις 26-6-2004, δεν κατέθεσε εν γνώσει του ψέματα ούτε απέκρυψε την αλήθεια, αντιθέτως κατέθεσε ό,τι πραγματικά πίστευε μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή ότι συνέβη σχετικά με την τύχη των εν λόγω προσωρινών τίτλων, ότι δηλαδή τους απώλεσε ο α κατηγορούμενος κατά τη διενέργεια εξωτερικών καθηκόντων που του είχαν ανατεθεί από τον ίδιο».

ΠΗΓΗ:ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια ερώτηση σχετικά με την πυρκαγιά στο "Λέρος" της ΔΑΝΕ.

Ποια χρονολογία έγινε?

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο των ΝΕΩΝ έγινε το 1998: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=16317&m=N20&aa=3

Ρωτάω γιατί το γνωστό σουηδικό site αναφέρει 1997. Προφανώς έχει λάθος.

http://www.faktaomfartyg.se/canguro_bruno_1968.htm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...